חיפשת:

קירקוול איי אורקני סקוטלנד

נמל העגינה בקירקוול, איי אורקני. | הפלגות לאירופה | נורוויג'ן קרוז ליין
https://www.ncl.com/il/he/נמלי-יציאה-ועגינה/קירקוול-איי...
הפלגות אל קירקוול, איי אורקני באי כה יפה נמצאים אוצרות עתיקים רבים כמו האבנים המסתוריות Standing Stones of Stenness והעיירה Skara Brae בת 5,000 השנים, בה התגלו במצב שמור רהיטים ומערכת ניקוז מים.
קירקוול - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › קירקוול
קירקוול (באנגלית: Kirkwall; בסקוטית: Kirkwaa) היא הבירה של איי אורקני שבממלכה המאוחדת, והגדולה שבערי האיים. בעיר מתגוררים 8,686 תושבים (2007).
איי אורקני - סקוטלנד - מדריך אנגליה
http://www.2uk.co.il › סקוטלנד › איי-או...
באי ישנן שתי ערים עיקריות : קירקוול וסטרומנס. האי משמש כנקודת מוצא גם בשייט וגם בתעופה לכל איי הסביבה וגם מחוץ לגבולות האיים. רוב תושבי האיים מתגוררים על האי ...
קירקוול - יוניונפדיה
https://he.unionpedia.org/קירקוול
קירקוול (באנגלית: Kirkwall; בסקוטית: Kirkwaa) היא הבירה של איי אורקני שבממלכה המאוחדת, והגדולה שבערי האיים. [1]
המלצה לטיול באיי אורקני | גילי חסקין – מדריך טיולים
https://www.gilihaskin.com › המלצה-ל...
איי אורקני (באנגלית: Orkney או Orkney Islands) הם קבוצת איים בצפונה של סקוטלנד, כ-14 ק"מ צפונית לקיית'נס. 20 איים מתוך 70 איי קבוצת האיים מיושבים.
אורקני – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אורקני
אורקני או איי אורקני (באנגלית: Orkney או Orkney Islands) הם קבוצת איים (ארכיפלג) בצפונה של סקוטלנד, כ-14 ק"מ צפונית לקיית'נס.
קירקוול – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/קירקוול
קירקוול (באנגלית: Kirkwall; בסקוטית: Kirkwaa) היא הבירה של איי אורקני שבממלכה המאוחדת, והגדולה שבערי האיים. בעיר מתגוררים 8,686 תושבים (2007 ).
קירקוול - Wikiwand
https://www.wikiwand.com/he/קירקוול
קירקוול היא הבירה של איי אורקני שבממלכה המאוחדת, והגדולה שבערי האיים. בעיר מתגוררים 8,686 תושבים . For faster navigation, this Iframe is preloading the Wikiwand page for קירקוול .
טיול בסקוטלנד, מדריך לטיול בסקוטלנד, איי אורקני, קירקוול
https://www.route4u.net › sco_ork
איי אורקני, הם קבוצה של כ-70 איים, מצפון לסקוטלנד, מהם 20 מיושבים. ההגעה אפשרית רק בהפלגה של כ-32 ק"מ מצפון סקוטלנד, דרך המיצר המכונה "פירט פנטלנד- Pentland ...
נמל העגינה בקירקוול, איי אורקני. | הפלגות לאירופה | נורוויג'ן קרוז ליין
https://www.ncl.com › נמלי-יציאה-ועגינה
אדינבורו (ניוהייבן)סקוטלנד. אינוורנס (אינוורגורדון)סקוטלנד. קירקוולאיי אורקני. בלפסטצפון אירלנד. גלאזגו (גרינוק)סקוטלנד. Dublin (Dun Laoghaire)Ireland.
לאן טסתם? איפה טיילתם? ️ ️ | קירקוול באיי אורקני, סקוטלנד
https://www.facebook.com/groups/544235296505778/posts/571608913768416
קירקוול באיי אורקני, סקוטלנד. אחד המקומות הכי אווירתיים שהייתי בהם במובן המוזר של התחושה. במקום מתגוררים כ-9000 אנשים ובערך פי 4 כבשים, מפוזרים על שטח גדול כ"כ, שעוברות דקות ארוכות של נסיעה בין …
איי אורקני - מדריך סקוטלנד
2uk.co.il › סקוטלנד › איי-אורקני
מוזיאונים על איי אורקני : מוזיאון איי אורקני נמצא על האי המרכזי קירקוול, נפתח לציבור בשנת 1968 , נמצא בכתובת Broad Street כביש ראשי יחסית, פתוח מעשר וחצי עד 5 כניסה חינם. טלפון לפרטים נוספים 01856873191.
מלון נחמד בקירקוול, איי אורקני - המלצה על מלון החוף באיי אורקני באתר …
https://www.lametayel.co.il/tips/0x9xo9
Nov 10, 2016 · מלון ישן וטוב בעיר המרכזית קירקוול שבאיי אורקני. החדר היה מרווח, נקי ומחודש. במלון גם מסעדה, בר ופאב. האווירה במלון נעימה, ארוחת הבוקר טובה וכך הייתה...
איי אורקני - מדריך סקוטלנד
איי אורקני - סקוטלנד ... קירקוול אורקני. טלפון : 01856872200. מסעדה הודית בשם דיל סי. כתובת : 7 Bridge Street, Kirk wall. פתוחה כל יום מ4 עד 11 בלילה. מחיר : החל מ 16 פאונד לארוחה. טלפון : 01856242875.
איי אורקני – האיים המסתוריים של סקוטלנד - GoTravel
איי אורקני (Orkney Islands), מהצפוניים באיי אירופה, נמצאים מצפון לסקוטלנד. זוהי קבוצה של כ- 70 איים, שכ- 20 מתוכם מיושבים, הממוקמים 20 קילומטרים צפון-מזרחית לחופיה הצפוניים של סקוטלנד.
קירקוול – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › קירקוול
קירקוול (באנגלית: Kirkwall; בסקוטית: Kirkwaa) היא הבירה של איי אורקני שבממלכה המאוחדת, והגדולה שבערי האיים. בעיר מתגוררים 8,686 תושבים ( 2007 [1] ).
איי אורקני – האיים המסתוריים של סקוטלנד - GoTravel
www.gotravel.co.il › travel
איי אורקני (Orkney Islands), מהצפוניים באיי אירופה, נמצאים מצפון לסקוטלנד. זוהי קבוצה של כ- 70 איים, שכ- 20 מתוכם מיושבים, הממוקמים 20 קילומטרים צפון-מזרחית לחופיה הצפוניים של סקוטלנד.
שייט מאורגן לאיסלנד, סקוטלנד ואיי אורקני CIBS02 יציאה בתאריכים 4.8.20 ...
https://www.senior.co.il/שייט-מאורגן-לאיסלנד
Jul 23, 2020 · יום 11 קירקוול – איי אורקני – הכפר הניאוליטי – טבעת ברודגאר היום תהיה לנו הזדמנות נפלאה לסייר באזור איי אורקני (Orkney Islands), קבוצת איים הממוקמת לחופה הצפוני של סקוטלנד.
איי אורקני: המדריך המלא של למטייל לאיי אורקני - אתר למטייל הרשמי
https://www.lametayel.co.il › kirkwal...
איי אורקני (Kirkwall) שבסקוטלנד היא מקום מומלץ לחופשה מיוחדת. הכנסו לאתר למטייל לכל המידע לטיול מושלם: ... סקוטלנד ממוקמת בחלק הצפוני של האיים הבריטיים.
אורקני – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אורקני
אורקני או איי אורקני (באנגלית: Orkney או Orkney Islands) הם קבוצת איים (ארכיפלג) בצפונה של סקוטלנד, כ-14 ק"מ צפונית לקיית'נס.
איי אורקני – האיים המסתוריים של סקוטלנד - GoTravel
https://www.gotravel.co.il › travel
במושגים של אירופה, איי אורקני הם "סוף העולם, ימינה. ... איי אורקני, קירקוול- קתדרלת מגנוס הקדוש, סקוטלנד. קתדרלת מגנוס הקדוש, דוגמא לסגנון ...
איי אורקני: קסם ומסתורין בים הצפוני - Mako
https://www.mako.co.il › destinations
איי אורקני שבין סקוטלנד לנורבגיה הם פינה נידחת בים הצפוני, שמלאה בהיסטוריה עתיקה ... קירקוול הפכה בשנים האחרונות לבירת הקרוזים של סקוטלנד.
10 הכי טובים: אטרקציות באיי אורקני - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › ... › דברים לעשות באיי אורקני
‪Popular things to do‬. נקודות עניין וציוני דרך. אתרי עתיקות. אתרים היסטוריים. ערים פופולריות באיי אורקני. ‪קירקוול‬. ‪סקוטלנד, בריטניה‬. ‪סטרומנס‬.
מלון נחמד בקירקוול, איי אורקני - המלצה על מלון החוף באיי ...
www.lametayel.co.il › tips › 0x9xo9
Nov 10, 2016 · מלון ישן וטוב בעיר המרכזית קירקוול שבאיי אורקני. החדר היה מרווח, נקי ומחודש. במלון גם מסעדה, בר ופאב. האווירה במלון נעימה, ארוחת הבוקר טובה וכך הייתה...
איי אורקני: המדריך המלא של למטייל לאיי אורקני - אתר למטייל הרשמי
www.lametayel.co.il › destinations › kirkwall-3835
איי אורקני (Kirkwall) שבסקוטלנד היא מקום מומלץ לחופשה מיוחדת. הכנסו לאתר למטייל לכל המידע לטיול מושלם: אטרקציות, מוזיאונים, מסלולים, חיי לילה ועוד מידע חיוני.