חיפשת:

קייטרינג כפר אדומים

מסעדות בכפר אדומים - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/kfar-adumim
כפר אדומים | תיפתח היום בשעה 17:30 א'-ה' 17:30-23:00 053-7933731. פרטי המסעדה . בטבע שלך-הפקת אירועים ותוכן בשטח. קייטרינג כפר אדומים 050-7999948. פרטי המסעדה .
הכנענית - מסעדת שף מדברית
https://www.hacnaanit.co.il
מסעדת שף מדברית כשרה, אשר ממוקמת בצומת כפר אדומים. במקום מוצעים תפריט בשרי משובח. בואו אלינו ותיהנו מחוויה ייחודית של טבע וקולינריה. במקום חדרים פרטיים המתאימים לאירוח קבוצות או למעוניינים לחגוג אירועים.
קייטרינג: חברות קייטרינג בכפר אדומים - דפי זהב
https://www.d.co.il/h-c44380-e0-p0-l0-city3638
קייטרינג קולינרי היא חברת קייטרינג כשרה (בהשגחת הרב מחפוד) בירושלים, המספקת מענה קולינרי ברמה הגבוהה ביותר לאירועים פרטיים מכל הסוגים,...
המעשנת של יואל - מעלה אדומים עסקים
http://www.maale-adumim.co.il › biz
המסעדה נמצאת באיזור התעשייה כפר אדומים. ... איזור תעשייה כפר אדומים המעשנת של יואל בwaze waze. מיקוד: 9061800 ... קייטרינג בשרי לאירועים קטנים במעלה אדומים.
בטבע שלך-הפקת אירועים ותוכן בשטח, כפר אדומים - קייטרינג - Zap Rest
https://www.rest.co.il › rest
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על בטבע שלך-הפקת אירועים ותוכן בשטח - כפר אדומים, בטבע שלך-הפקת אירועים ותוכן בשטח - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest.
אוטו אוכל | פוד טראק
www.auto-food.co.il
הינו קייטרינג בשרי כשר אשר הוקם לאחר שנים של ניסיון בתחום, אהבה לאנשים ואוכל טוב ואיכותי. תוך דגש מאוד גדול על נושא הטריות, כל האוכל מוכן במקום, לעיני האורחים, בין אם מדובר באירוע אינטימי או רב ...
קייטרינג לאירועים גדולים בכפר אדומים ממיטב חברות קייטרינג ...
https://www.b144.co.il/קייטרינג/קייטרינג-לאירועים-גדולים...
קייטרינג לאירועים גדולים בכפר אדומים ממיטב החברות. בדקו באתר המלצות על קייטרינג לאירועים גדולים בכפר אדומים והזמינו - מקייטרינג לחתונה ועד קייטרינג לבר מצווה
קייטרינג מומלץ בכפר אדומים | המלצות וחוות דעת על חברות ... - מידרג
https://www.midrag.co.il › Results
כאן תמצאו חברות קייטרינג מומלצות בכפר אדומים. כל קייטרינג מדורג על-פי חוות דעת של לקוחות קודמים, והציונים מתעדכנים כל הזמן.
קייטרינג אוכל ביתי בכפר אדומים - הכי טעים שיש - בזק B144
https://www.b144.co.il › כפר-אדומים
אוכל ביתי בכפר אדומים ממגוון סוגים וטעמים מחברות קייטרינג מומלצות. בדקו באתר חוות דעת על אוכל ביתי מוכן בכפר אדומים וצרו קשר עם חברת קייטרינג לבירור ...
קייטרינג בכפר אדומים - 15 מומלצי החודש - רוטר.נט
https://rotter.net › קייטרינג › כפר+אדומים
מחפשים קייטרינג בכפר אדומים? ראו שעות פתיחה, מספר טלפון, המלצות וחוות דעת של קייטרינג ברוטר.נט מהיישוב כפר אדומים והסביבה.
הכנענית Hacnaanit - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com/hacnaanit
302302. 2 תגובות 5 שיתופים. לייק הגב/הגיבי שתף/שתפי. הכנענית Hacnaanit. אתמול ב-‏4:59‏ ·. ברור שבאים להתחמם איתנו 🔥🔥🔥. #הכנענית_מסעדתשףמדברית. 02-5355351 ☎️. הכנענית Hacnaanit.
המעשנה של יואל - מסעדת בשרים ב - Rest
https://hameashenet.rest.co.il
המעשנה של יואל - מסעדת בשרים ב - Rest. מסעדת המעשנה של יואל, כפר אדומים. מסעדת בשרים, אסאדו, בשרים, דגים, המבורגר. המעשנת של יואל היא מסעדת בשרים ומעשנת בוטיק לאנשים שמבינים בבשר – …
קייטרינג בשרי לאירועים כשר למהדרין - קייטרינג ביג מאמא
https://www.bmama.co.il
קייטרינג ביג מאמא בהשגחת הרב מחפוד שליט"א ותעודת כשרות של בד"צ "יורה דעה", רבנות מהדרין "מטה בנימין" ומומלצי עמותת "כושרות". צוות הטבחים וצוות הניקיון עומדים בתקני משרד הבריאות ועוברים הכשרות תכופות כמו כן משגיח צמוד מטעם הבד"ץ "יורה דעה" נמצא בעסק בכל שעות הפעילות.
הכנענית מסעדת שף מדברית
www.maale-adumim.co.il/biz/הכנענית-מסעדת-שף-מדברית
אודות פרטים תמונות מפת הגעה מבצעים המלצות צור קשר. תיאור העסק. מסעדת הכנענית-מסעדת שף בשרית מדברית כשרה בהשגחת הרבנות מטה בנימין . ניתן לקיים במקום אירועים במקום עד 200 איש. ניתן להזמין קיטרינג לאירועים, בריתות בר או בת מצווה , ימי גיבוש לעובדים ולכל שמחה או מטרה.
קייטרינג בשרי בכפר אדומים, מגשי אירוח בשרי בכפר אדומים ...
https://www.b144.co.il/קייטרינג/קייטרינג-בשרי/כפר-אדומים
קייטרינג בשרי בכפר אדומים מחברות קייטרינג מומלצות תמצאו באתר. היכנסו לרשימת חברות המציעות קייטרינג בשרי לאירועים בכפר אדומים והזמינו מנות מאסאדו ועד על האש
חברות קייטרינג בכפר אדומים - דפי זהב
https://www.d.co.il › ... › מעלה אדומים
מחירון קייטרינג · 150 - 350 ₪ · 200 - 350 ₪ · 100 - 180 ₪.