חיפשת:

קידוד של מכונת טיורינג

כריעות-טיורינג ורדוקציות
https://www.cs.bgu.ac.il › ~auto161 › wiki.files
הערה: ניתן לחשוב על כל מחרוזת בינארית כייצוג של מ"ט. מכונת טיורינג אוניברסלית: מכונת טיורינג. U. המקבלת כקלט. < >,< >= . )קידוד של מכונת טיור.
סיכום למבחן – מודלים חישוביים
https://doczz.net/doc/6881354/סיכום-למבחן-–-מודלים-חישוביים
זו למעשה שאלה על קשירות בגרף‪ ,‬האם יש מסלול כלשהו מצומת אחד‬ ‫לצומת אחר‪ .‬ניתן לפתור דיי מהר‪.‬‬ ‫האם ∗‪ ? ( ) = Σ‬שקול ללבדוק האם המשלים ריק‪ ,‬ולמצוא משלים זה קל ) אפשר למשל‬ ‫לבנות ...
מכונת טיורינג – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מכונת_טיורינג
מכונת טיורינג (באנגלית: Turing machine) היא מודל חישובי מתמטי אשר באמצעותו ניתן לתאר באופן מופשט את פעולתו של מחשב (כולל מחשב מודרני).
null - doczz.net
https://doczz.net/doc/6869931/null
טעם של יופי 1. More information . אישח מ" – איגוד ישראלי לשיטות חישוביות במכניקה ...
עוד מכונות מופלאות | לא מדויק
gadial.net › 2007/09/24 › turing_machine_extensions
Sep 24, 2007 · מכונת טיורינג אוניברסלית היא, אם כן, גם כן תוכנה - אבל תוכנה מסוג מיוחד: “ מערכת הפעלה ”. הקלט של מכונת טיורינג אוניברסלית הוא קידוד של מכונת טיורינג כלשהו, M, וקלט כלשהו, x. מה שהמכונה האוניברסלית עושה הוא ל”הריץ” את M על x (כלומר, לבצע סימולציה של M על x ולענות כמוהו).
תורת החישוביות - חלק ראשון - מכונה אוניברסלית
www.underwar.co.il › 5-CS › d261
דרישות מקידוד של מכונת טיורינג: יהיה ניתן לשחזר את המכונה בהינתן הקידוד שלה. יהיה ניתן "להריץ" את המכונה בהינתן הקידוד שלה. תהי . נציע את הקידוד הבא (קיימים עוד קידודים, הבחירה היא שרירותית).
עוד מכונות מופלאות | לא מדויק
https://gadial.net/2007/09/24/turing_machine_extensions
Sep 24, 2007 · מכונת טיורינג אוניברסלית היא, אם כן, גם כן תוכנה - אבל תוכנה מסוג מיוחד: “ מערכת הפעלה ”. הקלט של מכונת טיורינג אוניברסלית הוא קידוד של מכונת טיורינג כלשהו, M, וקלט כלשהו, x. מה שהמכונה האוניברסלית עושה הוא ל”הריץ” את M על x (כלומר, לבצע סימולציה של M על x ולענות כמוהו).
עוד מכונות מופלאות | לא מדויק
https://gadial.net › 2007/09/24 › turi...
בפוסט הקודם הצגתי מודל שכיניתי “מכונת טיורינג”. ... הקלט של מכונת טיורינג אוניברסלית הוא קידוד של מכונת טיורינג כלשהו, M, וקלט כלשהו, x.
תורת החישוביות/מכונת טיורינג אוניברסלית - ויקיספר
https://he.wikibooks.org › wiki › מכונ...
תורת החישוביות/מכונת טיורינג אוניברסלית · קידוד מ"ט על-ידי מחרוזת בינארית · קונפיגורציות וקידוד קופניגורציות · המכונה האוניברסלית ...
סיכום מודלים חישוביים
https://bgu4u.co.il › uploads › 2021/06 › סיכום
אזי קיימת מ"ט דטרמיניסטית. D. המכריעה את. L. נושא: מכונת טיורינג אוניברסלית. קידוד מכונות טיורינג כמחרוזת: קבוצות אינסופיות בנות.
0368220001 - Computational Models: שאלה לגבי מכונות טיורינג ושפות
moodle.tau.ac.il › 2017 › mod
Dec 16, 2017 · קלט של מכונת טיורינג הוא תמיד מחרוזת, ולכן שפה של מכונת טיורינג היא תמיד שפת מילים. שים לב שהסימון <> מסמן קידוד של אובייקט כמילה מעל הא"ב.
מגבלות הלכסון ושיטת הלכסון החלש - האוניברסיטה הפתוחה
https://www.openu.ac.il › Lists › LeviHannania
מכיוון שקיימת מנייה כזו , הרי שכל מכונת טיורינג יכולה לקבל כקלט מכונת ... כל מכונת טיורינג בריצתה על הקידוד של עצמה, ולהתנהג באופן שונה ממנה על קידוד זה.
משפט רייס – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › משפט_רייס
נניח בשלילה שקיים אלגוריתם. Q {\displaystyle \ Q} שמכריע האם הפונקציה שמחשב אלגוריתם נתון היא בעלת התכונה, ונראה כי ניתן לפתור בעזרתו את בעיית העצירה . מכיוון שהתכונה לא טריוויאלית, קיים אלגוריתם כלשהו. A {\displaystyle \ A} המחשב פונקציה שיש לה את התכונה הזו. בעזרת.
מודלים חישוביים, חישוביות וסיבוכיות (חישוביות) ־ 67521
https://www.cse.huji.ac.il › files › Compu-2012
תחילה, נבין משמעות השאלה הזו ־ האם קיימת מכונת טיורינג D שמקבלת קידוד של מכונת טיורינג אחרת וקלט, והיא. עוצרת ומקבלת אמ"מ המכונה הנתונה ...
תורת החישוביות/מכונת טיורינג אוניברסלית – ויקיספר
https://he.m.wikibooks.org/wiki/תורת_החישוביות/מכונת_טיורינג...
מכונת טיורינג; שקילות מודלי חישוב; מכונת טיורינג אוניברסלית; מודל לבעיות הכרעה; כריעות שפות. קיום שפות שאינן כריעות; רדוקציה חישובית; משפט רייס; אי-הפרדתיות רקורסיבית; משפט הרקורסיה; סיבוכיות קולמוגורוב
3. מכונה אוניברסלית - תורת החישוביות - חלק ראשון - UnderWarrior ...
http://www.underwar.co.il › ...
הפונקציה מקבלת קידוד של מכונת טיורינג ושל קונפיגורציה רגעית, ומחזירה את הקידוד של הקונפיגורציה הרגעית העוקבת, אם קיימת כזו.
מודלים חישוביים, חישוביות וסיבוכיות - Notes-Heaven
http://storage.notes-heaven.com › Sashas_notes
למעשה, מכונת טיורינג היא אוטומט סופי דטרמיניסטי המצויד גם בסרט חישוב ... כאשר אנו מדברים על מכונות טיורינג שמקבלות קידוד של "משהו" כקלט, ...
מבוא לחלק I - Anat Etzion-Fuchs
http://www.anatetzionfuchs.com › uploads › 2363...
מכונת טיורינג בנויה מ ... קונפיגורציה של מכונה ... בהינתן קידוד של מחרוזת או של מ"ט, קל לבדוק תקינות ולשחזר את המחרוזת/מ"ט.
67521 ־ (תויבושיח) תויכוביסו תויבושיח ,םייבושיח םילדומ
https://www.cs.huji.ac.il/~nogar02/integrali/files/Compu-2012.pdf
67521 ־ (תויבושיח) תויכוביסו תויבושיח ,םייבושיח םילדומ 2012 ינויב 26 רלדניק איג :הצרמ
משפט רייס – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/משפט_רייס
נניח בשלילה שקיים אלגוריתם. Q {\displaystyle \ Q} שמכריע האם הפונקציה שמחשב אלגוריתם נתון היא בעלת התכונה, ונראה כי ניתן לפתור בעזרתו את בעיית העצירה . מכיוון שהתכונה לא טריוויאלית, קיים אלגוריתם כלשהו. A {\displaystyle \ A} המחשב פונקציה שיש לה את התכונה הזו. בעזרת.
0368220001 - Computational Models: שאלה לגבי מכונות ...
https://moodle.tau.ac.il/2017/mod/forum/discuss.php?d=20477
Dec 16, 2017 · קלט של מכונת טיורינג הוא תמיד מחרוזת, ולכן שפה של מכונת טיורינג היא תמיד שפת מילים. שים לב שהסימון <> מסמן קידוד של אובייקט כמילה מעל הא"ב.
הוכחת בעיית העצירה - המכונה הזדונית נגד אליהו הנביא (ואיך ...
https://gadial.net/2007/09/27/halting_problem_proof
Sep 27, 2007 · במקרה שלנו, M=Q וגם x=Q, ולכן מה ש-U אומרת הוא “האם Q עוצרת על הקלט שהוא הקידוד Q עצמה”. כעת, נזכור איך בנינו את Q: אם U אמר “Q עוצרת על הקלט שהוא הקידוד של Q”, אז Q מייד נכנסת ללולאה אינסופית - ולא עוצרת. אם U אמר ההפך, ש-Q לא עוצרת, אז על פי הבניה, Q עוצרת מייד.
הוכחת בעיית העצירה - המכונה הזדונית נגד אליהו הנביא (ואיך זה ...
gadial.net › 2007/09/27 › halting_problem_proof
Sep 27, 2007 · במקרה שלנו, M=Q וגם x=Q, ולכן מה ש-U אומרת הוא “האם Q עוצרת על הקלט שהוא הקידוד Q עצמה”. כעת, נזכור איך בנינו את Q: אם U אמר “Q עוצרת על הקלט שהוא הקידוד של Q”, אז Q מייד נכנסת ללולאה אינסופית - ולא עוצרת. אם U אמר ההפך, ש-Q לא עוצרת, אז על פי הבניה, Q עוצרת מייד.
מכונת טיורינג - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מכונ...
מכונת טיורינג (באנגלית: Turing machine) היא מודל חישובי מתמטי אשר באמצעותו ניתן לתאר באופן מופשט את פעולתו של מחשב (כולל מחשב מודרני). מכונת טיורינג מתארת ...
הרצאה 14 - cs-haifa.wzmn.net
https://cs-haifa.wzmn.net/files/models-lecture2.doc
מסקנה מהסימולציה של ndtm ע"י מכונת טיורינג: אם L היא רקורסיבית (ניתנת להכרעה), אז קיימת M NDTM שמכריעה את L ולהיפך: אם קיימת M NDTM שמכריעה את L, אז L רקורסיבית.
תורת החישוביות/מכונת טיורינג אוניברסלית – ויקיספר
he.m.wikibooks.org › wiki › תורת
מכונת טיורינג; שקילות מודלי חישוב; מכונת טיורינג אוניברסלית; מודל לבעיות הכרעה; כריעות שפות. קיום שפות שאינן כריעות; רדוקציה חישובית; משפט רייס; אי-הפרדתיות רקורסיבית; משפט הרקורסיה; סיבוכיות קולמוגורוב
מכונת טיורינג – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מכונת_טיורינג