חיפשת:

קטוע יד תשחץ

קטיעה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/קטיעה
גידם – ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ
https://www.israwords.co.il/גידם/תשחץ
Apr 13, 2013 · אפשרויות: קטוע יד, גידע . קצת על קטיעה: קטיעה היא הסרה של איבר או חלק מאיבר מהגוף. במקרים מסוימים הקטיעה מתבצעת בצורה רצונית כדי להועיל לאדם ולעתים בניגוד לרצונו. אדם שידו קטועה נקרא גידם.%0
תותב - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › תותב
יד תותבת מודרנית (שאינה קוסמטית בלבד) יכולה לאחוז בחפצים, לשאת אותם ולשחרר אותם. ... צרפתי קטוע גפיים צלח את תעלת למאנש, באתר וואלה!
גידם - ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ
https://www.israwords.co.il › ... › גידם
נוסף על ידי: תשחץ 13/04/2013 ... פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד ולאייפון! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד. ... אפשרויות: קטוע יד, גידע . קצת על קטיעה:
קיטע – ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ
https://www.israwords.co.il/קיטע/תשחץ
Apr 14, 2013 · הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: קיטע. זוהי הגדרה בת 4 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה. אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר!
קטוע, חתוך | קטוע חתוך תשבץ - מורדו - פתרון תשחצים ותשבצים
http://pitaronfree.blogspot.com › blo...
התשובות להגדרה קטוע חתוך תשבץ | קטוע חתוך תשחץ הם: מודעות. פתרון 2 אותיות: פתרון 3 אותיות: פתרון 4 אותיות: גדום, גידם (מבעלי המום), כרות, שסוע, שסוף (חתוך)
מוסף פנאי לחג
https://www.arava.co.il › 1587125426.4519.pdf
תשחצים,. תשבצים,. סודוקו. ועוד. מוסף פנאי לחג. פסח תש"ף // 2020 ... תשחץ. הסדר. אירוח. בבית מלון. )6,3(. דחוס ודחוק ... נותן יד,.
אוצר מילים פסיכומטרי: האותיות ו - מ Flashcards | Quizlet
https://quizlet.com › אוצר-מילים-פסיכומטרי-האותיות-ו-מ-flash-c...
יָד. מצבת זיכרון, אנדרטה. יָד יְמִינוֹ ... קטוע יד. גֶּדֶם = גֶּדַע. קטע הגזע שנשאר מחובר לאדמה אחרי הקטיעה; איבר או קטע עץ שנגדע. לִגְהוֹר.
מידע מהיר על מה הפירוש של גידם בתשחץ? | מה זה, מי זה ומה הפירוש של
https://www.clue.co.il › מה-הפירוש-של-...
מידע מהיר בפתרון תשחץ/תשבץ להגדרה: קטוע יד, גידע. ... פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד ולאייפון! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.
קטוע יד - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il/solutions/קטוע_יד
פתרונות תשחץ עבור קטוע יד - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!
קטוע יד - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il › solutions › ק...
פתרונות תשחץ עבור קטוע יד - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!
תשחץ: פתרון תשחצים ותשבצים
www.layboshop.com/crossword.htm
תשחץ פתרון תשחצים ותשבצים צריכים עזרה בפתרון תשחצים ותשבצים? הגעתם למקום הנכון! כאן תוכלו לעיין במספר רב של הגדרות שהופיעו בתשחץ או בתשבץ וגם לקרוא עובדות מעניינות והסברים על כל אחד מהם!
בית חם 508
https://www.inz.org.il › pdf › Bit_ha...
תרבות 19 2020 מרץ-אפריל | 508 בית חם גיל לוי | 28 ' תשחץ מס גיל לוי | 27 ' פתרון תשחץ מס ... נכה צה"ל קטוע יד שמאל היד הדומיננטית לשעבר.
איבר קטוע - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il/solutions/איבר_קטוע
פתרונות תשחץ עבור איבר קטוע - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!
אינדקס מילים נרדפות ואנלוגיות בעברית (30001-40000) | מילון Reverso
https://synonyms.reverso.net › מלים-נרדפות › index
... הזהלהשרףבני-ערובהפרץ פנימהעל טבעיתעל-טבעימנקותמפרק הידפרק כף ידלפרק כף ... סבלנותמיישרהתמרמרותבני מלוכהטאבקטועהקיבהתאונת דרכיםבסודיותמצויידיםשאפשר לסמוך ...