חיפשת:

קו רקיע פארק אריאל שרון

קו רקיע - The High-End Experience כרטיסים.
www.tmisrael.co.il › event-group › 2470880
קו רקיע - The High-End Experience. רגע לפני הקיץ מושק בחגיגיות קו רקיע, קונספט חדש שמשלב לוקיישן עם נוף עוצר נשימה, הופעות ישיבה של אמנים מובילים וקולינריה משובחת מאת השף המוערך תומר אגאי ממסעדת "סנטה קתרינה", בשילוב סדרת יינות פרימיום של יקב תבור.
מתחם הופעות חדש ייפתח בפארק אריאל שרון - Ynet
https://www.ynet.co.il › article
המתחם, שנקרא "קו הרקיע", יושק עם הופעה של החברים של נטאשה, ובהמשך יופיעו במקום גם אמיר דדון, איפה הילד, שלום חנוך, מארינה מקסימיליאן ועוד.
קו רקיע - אוכל והופעה מעל גוש דן - יובל אראל - הבלוג של ...
https://yuvalerel.com/2021/06/16/קו-רקיע-אוכל-והופעה-מעל-גוש-דן
Jun 16, 2021 · מתחם "קו רקיע" בפארק אריאל שרון הצופה לעבר גוש דן מותאם להופעות באמפי המיועד להכיל 1,250 איש תחת כיפת השמיים. האמפי אירח מופעים לפני תקופת הקורונה חוזר כעת לפעילות משולבת. לצד הופעות של שורת אמנים ישראלים והופעות בינלאומיות.
קו רקיע: מתחם הופעות בפארק אריאל שרון עם תומר אגאי - וואלה ...
https://food.walla.co.il/item/3442135
Jun 16, 2021 · מתחם קו רקיע (צילום: ניב מוסמן) המתחם האמור הוא "קו רקיע", שעומד להיפתח בפארק אריאל שרון הממורכז ולנסות לתת פייט לעוגני ההופעות הדומיננטיים בישראל, בטח אם משקללים בתחרות הזאת את מצב הכבישים והפקקים הנוכחי באזור המרכז.
קו רקיע
https://events.tmisrael.co.il › kavrakia
על הפארק. פארק אריאל שרון, המשתרע של שטח של 8,000 דונמים ירוקים, הוא סמל לסיפור הצלחה סביבתי. לאחר שיקום יסודי המבוסס על עקרונות ...
מוזיקה - מופעים בקו הרקיע בפארק אריאל שרון
www.habama.co.il › Pages › Description
גידי גוב, צילום: יח"צ. אהוד בנאי - "זאת המנגינה שלנו". אהוד בנאי - בין בלוז לכנען, בין קרליבך לבוב דילן, ולצד המופעים "באופק אחר" ו-"ג'יש" שממשיכים לרוץ בהצלחה ברחבי הארץ, התקיימו במהלך הקיץ סדרת הופעות ייחודיות, בהן אהוד ביצע עם הרכב מורחב את מיטב שיריו, חלקם בעיבודים חדשים, לצד ...
פסטיבל קו רקיע בפארק אריאל שרון - אמא נגה
https://imanoga.co.il/פסטיבל-קו-רקיע-בפארק-אריאל-שרון
במהלך חול המועד סוכות מארח פארק אריאל שרון את מיטב אמני הקלאסיקה העברית בשלושה ימי מופעים על פסגת ההר ומול נוף קו הרקיע של גוש דן.
קו רקיע – קו רקיע
https://events.tmisrael.co.il/kavrakia
על המתחם. רגע לפני הקיץ מושק בחגיגיות קו רקיע, קונספט חדש שמשלב לוקיישן עם נוף עוצר נשימה, הופעות ישיבה של אמנים מובילים וקולינריה משובחת מאת השף המוערך תומר אגאי …
קו רקיע – קו רקיע
events.tmisrael.co.il › kavrakia
על המתחם. רגע לפני הקיץ מושק בחגיגיות קו רקיע, קונספט חדש שמשלב לוקיישן עם נוף עוצר נשימה, הופעות ישיבה של אמנים מובילים וקולינריה משובחת מאת השף המוערך תומר אגאי ממסעדת "סנטה קתרינה", בשילוב סדרת יינות פרימיום של יקב תבור.
פארק אריאל שרון - טבע ותרבות
www.parksharon.co.il
פארק אריאל שרון, הפארק המטרופוליני של ישראל, הוא פארק רחב ידיים המשתרע על פני אלפי דונמים ומציע חוויה של פנאי ונופש בתוך המטרופולין.
קו רקיע - אוכל והופעה מעל גוש דן - יובל אראל - הבלוג של יובל אראל
yuvalerel.com › 2021/06/16 › קו-רקיע-אוכל
Jun 16, 2021 · מתחם "קו רקיע" בפארק אריאל שרון הצופה לעבר גוש דן מותאם להופעות באמפי המיועד להכיל 1,250 איש תחת כיפת השמיים. האמפי אירח מופעים לפני תקופת הקורונה חוזר כעת לפעילות משולבת. לצד הופעות של שורת אמנים ישראלים והופעות בינלאומיות.
אירועים עסקיים - פארק אריאל שרון
http://www.parksharon.co.il › html5
בצדו המערבי של ההר, אל מול קו רקיע עוצר נשימה ממוקם דק האירועים. המתחם כולל דק עשוי עץ בגודל של 1,175 מ"ר, ובסמוך לו אזור שהוכשר במיוחד
אירועי "קו רקיע" בפארק אריאל שרון - 60 ₪ הנחה
rewards.americanexpress.co.il › benefitsforall
Oct 23, 2021 · ״קו רקיע״ מביא עימו בשורה חדשה: המבקרים יזכו לצפות בהופעות באוויר הפתוח, ולצד הבריזה וצבעי השקיעה עוצרי הנשימה יזכו לחווייה קולינרית קלילה ועדכנית בניצוחו של השף המוביל תומר אגאי, ממסעדת ״סנטה קתרינה״.
קו רקיע - אוכל והופעה מעל גוש דן - יובל אראל
https://yuvalerel.com › 2021/06/16
מתחם פארק אריאל שרון חוזר לזירת המופעים עם שילוב מנצח - מאכלי שף לצד שורת מופעי אמנים מוכרים, כל הפרטים.
אירועי "קו רקיע" בפארק אריאל שרון - 60 ₪ הנחה
https://rewards.americanexpress.co.il/benefitsfor...
Oct 23, 2021 · ״קו רקיע״ מביא עימו בשורה חדשה: המבקרים יזכו לצפות בהופעות באוויר הפתוח, ולצד הבריזה וצבעי השקיעה עוצרי הנשימה יזכו לחווייה קולינרית קלילה ועדכנית בניצוחו של השף המוביל תומר אגאי, ממסעדת ״סנטה קתרינה״.
מופעי קו רקיע - הנחה תמורת פינוק | max
https://www.max.co.il › Shows › Pages
פארק אריאל שרון, "מתחם ההר". ״קו רקיע״ מביא עימו בשורה חדשה: המבקרים יזכו לצפות בהופעות באוויר הפתוח, ולצד הבריזה וצבעי השקיעה עוצרי הנשימה יזכו לחוייה ...
High end music experience - קו רקיע - Home | Facebook
https://www.facebook.com › Kav
קו רקיע High End Music Experience - מתחם הופעות, אירועים וקולינריה מול נוף עוצר נשימה בפארק אריאל שרון פארק אריאל שרון, Tel Aviv, Israel.
איך מגיעים לפארק אריאל שרון בישראל באוטובוס?
https://moovitapp.com/index/he/תחבורה_ציבורית-פארק_אריאל_שרון...
קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד פארק אריאל שרון: 236, 264, 268, 318, 36, 436. לפרטים נוספים באיזו שעה יוצא קו האוטובוס הראשון לפארק אריאל שרון בישראל?
קו רקיע: מתחם הופעות בפארק אריאל שרון עם תומר אגאי - וואלה! אוכל
food.walla.co.il › item › 3442135
Jun 16, 2021 · מתחם קו רקיע (צילום: ניב מוסמן) המתחם האמור הוא "קו רקיע", שעומד להיפתח בפארק אריאל שרון הממורכז ולנסות לתת פייט לעוגני ההופעות הדומיננטיים בישראל, בטח אם משקללים בתחרות הזאת את מצב הכבישים והפקקים הנוכחי באזור המרכז.
קו רקיע - פארק אריאל שרון, תל אביב יפו - אולם מופעים - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות קו רקיע בפארק אריאל שרון, תל אביב יפו - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד אולמות מופעים תוכלו למצוא באתר איזי.
מוזיקה - מופעים בקו הרקיע בפארק אריאל שרון
https://www.habama.co.il/Pages/Description.aspx?...
גידי גוב, צילום: יח"צ. אהוד בנאי - "זאת המנגינה שלנו". אהוד בנאי - בין בלוז לכנען, בין קרליבך לבוב דילן, ולצד המופעים "באופק אחר" ו-"ג'יש" שממשיכים לרוץ בהצלחה ברחבי הארץ, התקיימו במהלך הקיץ סדרת הופעות ייחודיות, בהן אהוד ביצע עם הרכב מורחב את מיטב שיריו, חלקם בעיבודים חדשים, לצד ...
חוץ. טעים. סקסי: קו הרקיע של העיר מקבל את הבילוי שמגיע לו | טיים אאוט
https://timeout.co.il › קו-רקיע-הופעות
מחרתיים ייפתח בפארק אריאל שרון מתחם "קו רקיע" שיחבר בין הופעות מוזיקה מובילות ובין האוכל של שף תומר אגאי, על רקע שקיעות מרהיבות והסקייליין ...