חיפשת:

קורס איפור ותסרוקות

קורס איפור אישי - ביה"ס מס' 1 למקצועות האיפור והיופי | רוית אסף
www.ravit-asaf.co.il › courses › קורס-איפור
קורס איפור אישי בבית הספר לאיפור ומקצועות היופי רוית אסף הנו קורס מקיף באמצעותו תוכלי לדעת כיצד לאפר את עצמך בצורה המיטבית והמותאמת רק לך. הקורס הנו בפורמט של מפגש אישי, אחד על אחד עם מאפר בכיר מבית הספר לאיפור ומקצועות היופי רוית אסף, אשר כל מטרתו היא לתת לך את הכלים הנכונים לאיפור הנכון לך, עם המוצרים הקיימים בתיק האיפור שלך ומוצרים משלימים.
קורס עיצוב תסרוקות - GLAM - ירין שחף
https://www.yarin-shahaf.co.il › hair › h...
כיום, כלות רבות מעדיפות איש מקצוע אחד שיבצע עבורן את שירותי היופי הקשורים ליום החתונה (שיער ואיפור). לכן עבור העוסקים במקצוע נוסף מתחום היופי, כמו איפור למשל, ...
קורס איפור אישי - ביה"ס מס' 1 למקצועות האיפור והיופי ...
https://www.ravit-asaf.co.il/courses/קורס-איפור-אישי
קורס איפור אישי - למי זה מתאים? קורס איפור אישי נועד לכל אחת שרוצה לדעת להתאפר ולהראות במיטבה, הקורס מתאים גם לנערות צעירות אשר צועדות את צעדיהן הראשונים בתחום …
קורס עיצוב תסרוקות - סיגל תדמור
https://sigaltadmor.co.il › course4
בואי להעשיר את סל השירותים המקצועיים שלך ולספק מוצר מוגמר - "איפור ושיער". קורס ... תסרוקות ערב בגימור מרושל, תסרוקות דו שלביות ותסרוקות מפוסלות לכלות.
קורס איפור מקצועי – רשת בתי הספר ללימודי איפור מקצועי | רוית אסף
www.ravit-asaf.co.il › courses › קורס-איפור
במהלך הקורס מתקיימת התנסות בשטח בהפקות ותצוגות אופנה, צילומים לפרסומות ותוכניות טלוויזיה, בירידים ואירועים. הקורס מתאים למי שרוצה להיות עצמאי באיפור כלות וערב, הפקות אופנה ומגזינים, מאפרים כשכירים בחברות איפור, סלוני כלות ובטלוויזיה. לכל הקורסים במגמת האיפור מסדרונות בית הספר לקורס איפור מקצועי לימודי איפור מקצועי Video unavailable Watch on YouTube
קורס עיצוב שיער ותסרוקות MASTER | רוית אסף
www.ravit-asaf.co.il › courses › קורס-עיצוב
הקורס הינו מקיף, מורחב ומפוקח (על ידי משרד הכלכלה) ומקנה את כל הידע התיאורטי והמעשי הנדרש לצאת אל השוק כמעצב תסרוקות. בקורס תלמדו על מבנה העור והשערה, זיהוי וטיפול בסוגי שיער שונים, התאמה למבנה הפנים, סוג האירוע, סגנון הלבוש ואופי הלקוחה (וכמובן גם לאיפור).
קורס קוסמטיקה לדתיות - חיפשת קורס איפור לנשים דתיות ...
https://www.universities-colleges.org.il/P42824
עוד אפשר ללמוד בבית הספר בקורס עיצוב גרפי לנשים חרדיות, קורס מזכירות רפואי לחרדיות וקורס חשבי שכר לחרדיות. בית הספר אקדמאיה (חצור הגלילית): בית הספר מציע קורסים בתחומי הקוסמטיקה שניתן ללמוד גם במתכונת מותאמת לנשים דתיות וחרדיות.
קורס עיצוב תסרוקות למאפרים ולמאפרות - מוטיה רובין
https://www.motierubin.co.il › קורס-עיצוב-...
הדרכה זאת מומלצת לכל אלו הרוצים ללמוד לעצב תסרוקות מהיסוד ועד הרמות הגבוהות של עיצוב תסרוקות כלה ותסרוקות ערב. כמה תלמידים לומדים בכיתה? לא ...
קורסים לאיפור | קורס איפור אישי - גלית איטליה
https://galititalya.co.il › קורס-איפור-ביוטי
האקדמיה מציעה קורס יוקרתי ומקיף של תסרוקות ואיפור ומאפשרת לבוגרות להשתלב בתחום מצליח ומקיף ולקבל תיק עבודות מקצועי המכיל בוק תמונות איפור ותסרוקות.
נתי מור – סטודיו לאיפור ותסרוקות
www.natimor.com
סטודיו נתי מור להדרכות וקורסים לאיפור ולתסרוקות לנשים. קורס איפור אישי וקבוצתי, קורס תסרוקות למאפרים ולמסרקים, הכשרות מאפרים, ייעוץ, סדנאות והרצאות. הכל על איפור מקצועי ועיצוב תסרוקות, כולל המיני קורס לאיפור מתוקתק.
נתי מור – סטודיו לאיפור ותסרוקות
https://www.natimor.com
סטודיו נתי מור להדרכות וקורסים לאיפור ולתסרוקות לנשים. קורס איפור אישי וקבוצתי, קורס תסרוקות למאפרים ולמסרקים, הכשרות מאפרים, ייעוץ, סדנאות והרצאות.
גלרי אקדמי - בית ספר למקצועות היופי
https://www.galleryacademy.co.il
קורס איפור קבוע בשיטת השערה (מיקרו בלידינג) בירושלים ميكروبلييدينج (micro blading) קורס ספרות נשים בירושלים
סטודיו מיקי בוגנים לאיפור ושיער
https://www.mikibuganim.com › הסטודיו
איפור ותסרוקות לכלות, מלוות ובעלות אירועים ... בוגרי קורס איפור מקצועי מטעם מיקי בוגנים, נהנים בנוסף גם מתעודת ממשלתית מוכרת ומכובדת, המעניקה יתרון בשוק ...
קורס איפור מקצועי בשילוב קורס תסרוקות | גלרי אקדמי בית ...
www.galleryacademy.co.il/קורסים/קורס-איפור-מקצועי-בשילוב...
קורס איפור קבוע בשיטת השערה (מיקרו בלידינג) בירושלים ميكروبلييدينج (micro blading) קורס ספרות נשים בירושלים
קורס איפור מקצועי – רשת בתי הספר ללימודי איפור מקצועי ...
https://www.ravit-asaf.co.il/courses/קורס-איפור-מקצועי
קורס איפור מקצועי ברשת בתי הספר רוית אסף הינו הקורס המקיף, העדכני והמקצועי ביותר! כולל מספר רב של סגנונות וטכניקות מהמתקדמות בארץ ובעולם, בהדרכתה האישית של רוית אסף וסגל המאפרים והמדריכים הטובים והמוכרים בישראל. לרשת בתי הספר קיימים 4 סניפים : תל אביב, אשדוד, באר שבע וירושלים.
קורס תסרוקות לנערות בגבעת שמואל | דף הבית - Wix.com
https://makeuphairstylists.wixsite.com › ...
קורסים של עיצוב שיער לנערות בגבעת שמואל. ... קורסי איפור ותסרוקות ... כל אלה לצד לימוד יסודות עיצוב השיער, איפור וטיפוח עור הפנים, בדגש על גיל ההתבגרות.
רשת בית ספר לאיפור ומקצועות היופי | רוית אסף
https://www.ravit-asaf.co.il
הבוגרים שלנו. קצת עליי: למדתי ברשת "רוית אסף" איפור, כיום מאפרת פרילנסרית, איפור אירועים בעיקר ויצא לי לאפר קצת בטלוויזיה בזכות ההפקות ,שהן חלק ממסלול הסטאז' למאפרים ולמעצבי שיער בתחילת דרכם שקיים ברשת "רוית אסף" בזכות אותן הפקות, אני צוברת ניסיון רב, קשרים רבים בתעשיית ...
קורס איפור מקצועי בשילוב קורס תסרוקות - גלרי אקדמי
http://www.galleryacademy.co.il › קורסים
מקצועיות , אהבה התמדה ורצון הן אבני היסוד של אמנות האיפור. העולם גדוש בצבע ומרקמים ובעולם האיפור אנו נתרגם אותם למראות ססגוניים וייחודיים , צבע , מר.
סדנאות איפור | סדנאות לצמות | בתיה צוקר
https://www.batya-zucker.co.il/workshops
אפשר להשתתף בסדנה אישית (אחת על אחת), זוגית או קבוצתית, כמו למשל ערב נשים, מסיבת רווקות וכו', ואפשר לתת למישהי שאת אוהבת שובר להשתתפות בסדנה, כמתנה ליום ההולדת, לגיוס, לעבודה חדשה, או סתם בשביל הכיף. בסדנת תסרוקות וצמות לנשים תקבלי מגוון רעיונות פשוטים ליצירת תסרוקות מגניבות ...
רשת בית ספר לאיפור ומקצועות היופי | רוית אסף
www.ravit-asaf.co.il
בית הספר לאיפור בניהולה של רוית אסף (Ravit Asaf) הוא המקום המוביל ללימודי איפור ומקצועות היופי. בואו ללמוד בחוויה אישית, המומחים שלנו מחכים לכם! לפרטים היכנסו .
קורס עיצוב שיער ותסרוקות MASTER | רוית אסף
https://www.ravit-asaf.co.il/courses/קורס-עיצוב-שיער-ותסרוקות
קורס תסרוקות ועיצוב שיער ברשת בתי הספר רוית אסף מיועד למעצבי שיער, מאפרים ושאר עוסקים במקצועות היופי הרוצים להתמחות ולהתמקצע בתחום עיצוב תסרוקות ולהשתלב בהפקות אופנה ובתחום הכלות והאירועים. הקורס מתאים גם לאלו שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום.
נתי מור – סטודיו לאיפור ותסרוקות
https://www.natimor.com
קורס איפור אישי וקבוצתי, קורס תסרוקות למאפרים ולמסרקים, הכשרות מאפרים, ייעוץ, סדנאות והרצאות. הכל על איפור מקצועי ועיצוב תסרוקות, כולל המיני קורס לאיפור מתוקתק.
קורס איפור מקצועי בשילוב קורס תסרוקות | גלרי אקדמי בית הספר ...
www.galleryacademy.co.il › קורסים › קורס-איפור
קורס איפור מקצועי בשילוב קורס תסרוקות לפרטים נוספים: 1700-500-121 מקצועיות , אהבה התמדה ורצון הן אבני היסוד של אמנות האיפור.
יוסי ביטון - בית ספר מקצועי לאיפור
www.ybmakeup.com
יוסי ביטון- רשת בתי ספר לאיפור מקצועי, ייצור ופיתוח מוצרי איפור מקצועיים, סדנאות אישיות, איפורי כלות וערב.
סדנאות איפור | סדנאות לצמות | בתיה צוקר
www.batya-zucker.co.il › workshops
קורס THE PERFECT LOOK לאיפור ותסרוקות – קורס אישי או זוגי הכולל 3 מפגשים בסטודיו. כל מפגש הוא בהתאם למה שאת רוצה ללמוד איפור או תסרוקות ליצירת לוק מושלם, מתאים כמתנה משותפת לנשים מדהימות, לעצמך או מישהי אהובה, לגיוס, שינוי סטטוס, עבודה חדשה, יום הולדת, אחרי צבא או סתם להעצמה וכיף.
קורס עיצוב שיער ותסרוקות MASTER | רוית אסף
https://www.ravit-asaf.co.il › courses › קו...
קורס עיצוב שיער ותסרוקות ב"רוית אסף", בית הספר המוביל למקצועות היופי. ... פעם לתת מענה גם בתחומים המשיקים לשלהם (שאר תחומי היופי - איפור, שיער, עיצוב גבות, ...