חיפשת:

קונפידור או סייפן

קונפידור® 350 ת. ר.
http://hagarin.co.il › 34801405_Confidor_Heb
מספר או"ם: לא מסווג. כללי. הינו תכשיר סיסטמי מקבוצת הכלורוניקוטיניל, מיועד להדברת קונפידור. מזיקים בדשא, בצמחי נוי, בפרחים ובעצי פרי. התכשיר פועל כרעל קיבה.
שמעון ביטון
https://oritrees.co.il › uploads › 2018/10
מניעה והדברה: משטר השקיה סדיר. יפחית נגיעות במזיק זה. הדברת המזיק. תיעשה באמצעות הגמעה של קונפידור. ק לעץ, בליווי''או אקוגן קונפידנס או סייפן במנה של 10 סמ.
שימוש בקונפידור - פורום גינון ותיכנון נוף
web.kehilot.co.il/forum/forumshowmessage.asp?f...
קונפידור אם יש רק כמה צמחים בודדים תן לכול אחד את הכמות הרצייה לו וזהו אין צורך לשים קונפידור במיכל הדישון בעיקרון כל צמח או עץ זקוקים כמות שונה של קונפידור: 03/02/2011 15:17:00: yoram2190
הדברה והרחקת מזיקים ‏כנימות - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=h-pests&db6352176=6353573
הדברה והרחקת מזיקים - ‏כנימות. x. בעלי חיים: כנימות. טווח מחירים. עד 50‏ ₪ (2) 50 - 75‏ ₪ (7) 75 - 100‏ ₪ (13) 100 - 200‏ ₪ (6) מעל 200‏ ₪ (5) בחירה מרובה. אמצעי הדברה. תרסיס (9) תכשיר (18) הדברה (4) יצרן.
נוף רועים - קונפידור ( ותואמיו) מילת הקסם לטיפול במזיקים... | Facebook
https://www.facebook.com › posts
האם קונפידור או תואמיו מחסלים דרן תולעים.מתחת לדשא .כיצד מייסמים.שם של תואם? 7 mos Report.
הדברת מזיקים בתקופת הסתיו - פפירוס - הפורטל הישראלי לגינון
https://www.papirusgan.co.il › תחזוקת...
כדי למנוע חדירה של החיפושית מומלץ לעטוף את הגזע בגליל נייר או לרסס אקוגן סימשופר 0.5% + קונפידור או אקוגן קונפידנס או אקוגן סייפן 0.2% אחת לחודש. × × ×¤× ×©× ×ª ...
משתלת ורדים - קרן צור | הדברת מזיקים ומחלות
https://vradim.com/p/206/äãáøú îæé÷éí åîçìåú.html
סייפן, קונפידנס, מוספילן, פלאש, סטרגארד: אקריות - עכבישונים בגודל 1.5 מ"מ בצבע צהוב או אדמדם הנמצאים בחלק התחתון של העלה. ניתן לזהות ע"י סימנים בהירים על העלה.
קונפידור או סייפן - פורום משתלות יגור • צפה בנושא
http://www.yagurgan.co.il › viewtopic
תודה אבל מדובר בריסוס של דשא!! האם גם סייפן בסדר או רק קונפידור? giladav: הודעות: 70: הצטרף: ב' ספטמבר 30, 2013 6:55 pm.
קונפידור | הדברת מזיקים בצמחי נוי עצי פרי דשא | CONFIDOR ...
https://www.hagarin.co.il/מוצר-2475-קונפידור-0-5-ליטר.aspx
קונפידור מזיק כאשר נבלע. אמצעי זהירות ומיגון: •בעת ריסוס יש להקפיד שמשב רוח ישא את חומר ההדברה. •בזמן היישום, מומלץ להשתמש בכפפות לייטקס ובמשקפי מגן. •אין לאכול או לעשן בזמן הטיפול. •יש ...
שימוש באקוגן סייפן במקום קונפידור
http://www.ecogan.co.il › פורומים
לעצים בני שנתיים מומלץ לערבב 3 סמק של התכשיר לתוך 2 ליטר מים ולהשקות באזור הטפטפות או בתוך הצלחת - בהתאם לצורת ההשקיה שלך.
הטיפול במזיקים בעצי הנוי
https://www.articles.co.il/article/120592/הטיפול במזיקים בעצי הנוי
Aug 18, 2011 · לחלופין ניתן לטפל בהגמעה של קונפידור או תחליפיו לאיזור בית השורשים. את הפירות מומלץ לעטוף בשקיות נייר נושמות בימים אלו לפני הבשלתו, אשר יבטיחו המשך התפתחות הפרי ומניעת חדירת מזיקים.
קונפידור מחיר מבצע הכי משתלם כולל משלוח ️ | הכל בו לגן
https://www.kolbogan.co.il/product/קונפידור
קונפידור קוטל מזיקים לדשא, לעצים ולצמחי גינה ובית לשימוש בריסוס או הגמעה לצמח במחיר מבצע, הזמינו קונפידור לעץ מנגו, עץ לימון או הדרים כולל משלוח.
הדברת מזיקים- טיפול לקראת החורף
https://www.papirusgan.co.il/תחזוקת_גינה_הדברה_טיפול_לקראת...
הכנימות הללו פוגעות איפוא בלבלוב הצעיר ולכן מומלץ להדביר את הכנימות הללו במתן קונפידור או אקוגן קונפידנס או סייפן סמוך לטפטפות במנות של 5- 10 סמ"ק לעץ ורק בעצים שאינם נושאי פרי. בעצים נושאי פרי מומלץ לרסס באקוגן מלתיון בריכוז של 0.2% וחשוב להקדים ולטפל בטרם הסתלסלו העלים.
בצלים ופקעות - hassade.co.il
https://www.hassade.co.il/?item=89&section=14
רובם שימושיים ביותר כפרחי קטיף (ראה מאמר כלניות ונוריות) מיני הבצל והפקעת נבדלים זה מזה בתכונותיהם, במופע הצמיחה והפריחה, וכן בהנחיות המקצועיות המלוות את מהלך הגידול והטיפול בשלבים השונים, כל מין ודרישותיו. כמעט את כל המינים ניתן להרבות בהצלחה ולשמר לשתילה חוזרת בעונה ...
הדברת מזיקים ומחלות בתקופת האביב
https://www.papirusgan.co.il/מזיקים_ומחלות_באביב
שילוב של 'פוליקור' בריכוז 0.1% או 'אקוגן סיסטאן' בריכוז 0.1% עם 'אקוגן מלתיון' בריכוז 0.2% או 'אקוגן מוספילן' נוזלי לריסוס בריכוז של 0.1% ידבירו את המחלות והכנימות.
סייפן קונפידור - Botanix - בוטניקס
https://www.botanix.co.il › product
תכשיר סיסטמי להדברת מזיקים ע”י יישום בהגמעה מבית אקוגן. מדביר: כנימות עלה ועש הטבק, עש המנהרות בהדרים וציקדות בגן הנוי. התכשיר:
הטיפול במזיקים בעצי הנוי - אילן אדריכלות גנים ונוף
https://gardening.co.il/טיפול-במזיקים-בעצי-הנוי