חיפשת:

קונדיטוריות מומלצות בהרצליה

קונדיטוריות ומאפיות בהרצליה - rest
www.rest.co.il › restaurants › herzliya
מחפשים קונדיטוריה-מאפיה בהרצליה? ב-Rest תמצאו רשימת קונדיטוריות ומאפיות בהרצליה, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על קונדיטוריות ומאפיות בהרצליה.
קונדיטוריות מומלצות בכל הארץ - mako
https://www.mako.co.il/food-restaurants/best/Article-2cc8e84d97fc661006.htm
Nov 05, 2018 · 15 קונדיטוריות מעולות שאתם כנראה לא מכירים, וחבל לפעמים אנחנו מגלים מסעדה, בית קפה או מאפייה שהם כל כך טובים, טעימים ומיוחדים, שאנחנו לא …
קונדיטוריות ומאפיות בהרצליה - Zap Rest
https://www.rest.co.il › herzliya › ba...
מחפשים קונדיטוריה-מאפיה בהרצליה? ב-Rest תמצאו רשימת קונדיטוריות ומאפיות בהרצליה, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף ... Top 10 מסעדות מומלצות.
11 מסעדות מומלצות בהרצליה – הטובות ביותר לשנת 2022
https://www.mako.co.il/food-restaurants/best/Article-6fc575e9933bf71026.htm
Mar 24, 2022 · מסעדות כשרות בהרצליה מינאטו. מינאטו בהרצליה היא מסעדה יפנית אמיתית וקטנה. יש סניף נוסף בקיסריה, ובמהלך קורונה הצטרפה למשפחה גם מעדניית אונליין יפנית שבה מציעים דגים טריים, רטבים, חומרי גלם מיוחדים מיפן, אלכוהול יפני ...
קונדיטוריות - מצא קונדיטוריה בהרצליה, מאפים מתוקים וסופגניות
https://www.d.co.il/h-c43740-e0-p0-l0-city6400
מחפש קונדיטוריות בהרצליה? דפי זהב יסייע לך בבחירת קונדיטוריות, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מומחה ועוד! כנס וקבל החלטה נבונה.
זמן סוכר: הקונדיטוריות הכי טובות בארץ - מסעדות מומלצות - הארץ
https://www.haaretz.co.il/food/restaurant-guide/1.3412707
Oct 24, 2013 · קונדיטוריית דלאל (צילום: רותם מימון)הסוד של אזור השפלה: פטיסרי אי שם, בלב רחובות, מתחבא הסוד השמור של אנשי העיר והסביבה, והגיע הזמן להפקיע מידם את הסוד. הכירו את פטיסרי - בית מרקחת מבהיק למאפים מרוממי נפש, צבעוניים ופשוט טעימים, שיצר הקונדיטור והבעלים קובי צביאלי.
הרצליה פיתוח - אליס | מאפיה, קונדיטוריה, לחמי שאור, דלי קלוריות ...
https://elis.co.il › הרצליה-פיתוח
סניף הרצליה הותאם לצרכי האזור, נותן מענה לתושבי הסביבה, מהשעות המוקדמות של הבוקר אפשר להנות ממגוון לחמים, באגטים ומאפי איכות הנעשים במקום בעבודת יד לעיני ...
קונדיטוריות - מגוון קונדיטוריות מומלצות ברחבי הארץ
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rtype=62
מסעדות בהרצליה; מסעדות ברחובות; מסעדות בראשון לציון; מסעדות בראש פינה; מסעדות ברמת החייל; מסעדות בצפון; מסעדות במתחם התחנה; מסעדות מתחם שרונה; מסעדות בממילא ; …
קונדיטוריות בהרצליה - bakeries.co.il
www.bakeries.co.il › Suppliers › הרצליה
תרשו לנו להזמין אתכם להיכנס לאיזור המאמרים שלנו ולקרוא אודות מאפים וקונדיטוריות, בנוסף תמצאו כאן טפסים ליצירת קשר ישיר עם קונדיטוריות שונות פטיסארט בע"מ אריה שנקר 5 הרצליה פנו לבית העסק פיקאקייק א''ד גורדון 13 הרצליה פנו לבית העסק רונית-עיצוב עוגות לכל אירוע הרצליה הרצליה פנו לבית העסק אנטקוביץ אנה - קונדיטוריה סוקולוב 43 הרצליה פנו לבית העסק
קונדטוריות מומלצות בהרצליה - דפי זהב
https://www.d.co.il/h-c43740-e0-p0-l0-city6400/recommended
מחפש המלצה על קונדיטוריות בהרצליה ? דפי זהב יסייע לך בבחירת קונדטוריות מומלצות בהרצליה באמצעות דירוג והמלצות הגולשים, מחירון, מדריכים, פורום ועוד
10 הכי טובות: מסעדות בהרצליה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g297747...
לאכול בהרצליה, ישראל: ראה 11,925 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 160 הרצליה מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
10 הכי טובים: מסעדות בשרים בהרצליה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g297747...
מסעדות בשרים בהרצליה, ישראל קרא חוות דעת ממטיילים ב-Tripadvisor על מסעדות בהרצליה וחפש לפי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
קונדיטוריה בהרצליה פיתוח הכי טוב | קרוב אליך Near You
https://nearyou.co.il › קונדיטוריה-בהרצל...
כל הפרטים על רולדין הרצליה פיתוח משכית, קונדטוריה קונדיטוריה, ... עכשיו מצאת: כנסו rol ובחרו מסעדה בהרצליה פיתוח מתוך רשימת מסעדות מומלצות בהרצליה פיתוח, ...
קונדטוריות מומלצות בהרצליה - דפי זהב
www.d.co.il › h-c43740-e0-p0-l0-city6400 › recommended
דליקייק-הייטס היה הראשון לדרג צמרות 2, מרכז צמרות הרצליה 09-9567007 ארזה אלעד היה הראשון לדרג צמרות 4, מרכז צמרות הרצליה 054-3977950 מחירון קונדיטוריות עוגת גבינה 105 - 150 ₪ עוגת גבינה אפויה 90 - 180 ₪ קאפקייק מעוצב 6 - 15.5 ₪ למחירון המלא מור וקינמון היה הראשון לדרג פתוח עד 19:30 השופטים 1, הרצליה 053-9375744 מספר מקשר רושרי - בוטיק מתוק
ניסו פטיסרי | מאפיה ובית קפה בהרצליה - עמוד הבית
https://nisso-cakes.co.il
ניסו פטיסרי - אתר הבית של ניסו פטיסרי הרצליה, בית קפה ומאפייה ברחוב בן גוריון 33 בהרצליה. בואו להתרשם מהתפריט, מהמסעדה ולהזמין מקומות 09-9543588.
קונדטוריות מומלצות בהרצליה - דפי זהב
https://www.d.co.il › recommended
מחפש המלצה על קונדיטוריות בהרצליה ? דפי זהב יסייע לך בבחירת קונדטוריות מומלצות בהרצליה באמצעות דירוג והמלצות הגולשים, מחירון, מדריכים, פורום ועוד.
קונדיטוריות ומאפיות בהרצליה - rest
https://www.rest.co.il/restaurants/herzliya/bakery-and-confectionery
Mar 20, 2022 · מחפשים קונדיטוריה-מאפיה בהרצליה? ב-Rest תמצאו רשימת קונדיטוריות ומאפיות בהרצליה, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על קונדיטוריות ומאפיות בהרצליה.
מאפיות וקונדיטוריות בהרצליה - אפליקציית איזי
https://easy.co.il › list › Bakeries-and...
מאפיות וקונדיטוריות בהרצליה - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם. ... רשת קונדיטוריות • ישיבה בחוץ • כשר.
קונדיטוריות - מצא קונדיטוריה בהרצליה, מאפים מתוקים וסופגניות
www.d.co.il › h-c43740-e0-p0-l0-city6400
מחפש קונדיטוריות בהרצליה? דפי זהב יסייע לך בבחירת קונדיטוריות, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מומחה ועוד! כנס וקבל החלטה נבונה.
קונדיטוריה הכי משובחת בהרצליה ב - חוות דעת של Nordau 2, הרצליה ...
https://www.tripadvisor.co.il › Show...
Nordau 2: קונדיטוריה הכי משובחת בהרצליה ב - ראה 2 חוות דעת של מטיילים, תמונות אמיתיות ומבצעים מעולים עבור הרצליה, ישראל, ב-Tripadvisor.
בית מאפה משה ג´רבי כשר ,בתי מאפה כשרים בהרצליה - מסעדות כשרות
https://www.kosherest.co.il › rests › 3...
מסעדות מקסיקניות. מסעדות מרוקאיות. מסעדות עירקיות. מסעדות פרסיות. מסעדות צרפתיות. מסעדות רומניות. מסעדות תוניסאיות. מסעדות תימניות. סנדוויץ בר. קונדיטוריות.
קונדיטוריות בהרצליה - bakeries.co.il
https://www.bakeries.co.il/Suppliers/הרצליה/קונדיטוריות.html
קונדיטוריות בהרצליה. ... אז החלו להופיע בישראל קונדיטוריות ... אנחנו עובדים רק עם מאפיות מומלצות - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר שם מלא:
זמן סוכר: הקונדיטוריות הכי טובות בארץ - מסעדות מומלצות - הארץ
www.haaretz.co.il › food › restaurant-guide
Oct 24, 2013 · זמן סוכר: הקונדיטוריות הכי טובות בארץ. סוכריות בעבודת יד אצל אלברט, קרואסונים כמו של סבתא בדלאל הקונדיטוריה ומקדש העוגיות של חטאים מתוקים. רותם מימון יצא, טעם, וחזר עם רשימת הקונדיטוריות ...
קונדיטוריות ומאפיות בהרצליה פיתוח - Rest
www.rest.co.il › restaurants › herzliya
מחפשים קונדיטוריה-מאפיה בהרצליה פיתוח? ב-Rest תמצאו רשימת קונדיטוריות ומאפיות בהרצליה פיתוח, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על קונדיטוריות ומאפיות בהרצליה פיתוח.
מזרין פטיסרי - קונדיטוריה, מאפיה בהרצליה פיתוח, - 2eat.co.il
https://www.2eat.co.il › restaurant
כל הפרטים על מזרין פטיסרי, קונדטוריה קונדיטוריה, מאפיה בהרצליה פיתוח. ב-2eat, אתר המסעדות הישראלי, ניתן לקרוא ביקורות גולשים ולהזמין מקום בקליק.