ועדת זכאות ואפיון לשירותי חינוך מיוחדים (הליך) - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › ועדת_זכ...תלמיד עם צרכים מיוחדים עם אחת או יותר מהמוגבלויות הבאות: לקות למידה או הפרעת קשב וריכוז, הפרעות התנהגותיות ורגשיות, עיכוב התפתחותי או שפתי ...
הפרעות נפשיות - משרד החינוך
https://edu.gov.il › mentaldisordersתלמיד עם לקות מורכבת על רקע רגשי-נפשי מתמודד הן עם הקשיים הנובעים מהלקות עצמה והן עם הסטיגמה הנלווית – בעיני החברה ובעיני עצמו. הסטיגמה מהווה גורם לחץ וחסם ...
מוגבלות שכלית התפתחותית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מוגבלות_שכלית_התפתחותיתמוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה; בעבר נקראה פיגור שכלי, אוליגופרניה) היא הפרעה נוירו-התפתחותית שבה התפקוד האינטלקטואלי נמוך בהשוואה לאדם הממוצע. אנשים עם מוגבלות זו סובלים מאיחור משמעותי או קושי משמעותי ברכישת ...
www.orianit.edu-negev.gov.il
www.orianit.edu-negev.gov.il/matiarh/cp/homepage/regFiles/מסמכי...(ספקטרום)- קוד 56 , הפרעה נפשית – קוד 57, שיתוק מו חין/נכות פיסית קשה – קוד 59 , לקות ראייה – קוד 61, לקות שמיעה – קוד 60 , מחלות נדירות – קוד 98 סיכום דיון בתלמיד דיפרנציאלי
חוברת הדרכה - ועדת שילוב
www.orianit.edu-negev.gov.il/histalvut/cp/homepage...קוד סוג לקות קוד סוג לקות ... רגשיות / adhd 61 עיוורון / לקות שמיעה 56 אוטיזם/pdd 62 עיכוב התפתחותי 57 הפרעות נפשיות 63 עיכוב שפתי ...
קוד 57 - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › קוד-57CodeMonkey is a fun and educational game-based environment where kids learn to code without any prior experience. After completing CodeMonkey's award-winning ...
טור אבן העזר - Google Books Result
https://books.google.com › books... 6 ק"כ מת סקין קפני נ"ט חו'לטתו עמן וסנס תכק מסו'לקות חס ' ליזי קרטוק היכן ... לשתו כו'וכסימן קע"ג גיר אחיו הערו'קוד שנזקק'לו הנכרי'אבל אם מת נשוי נכרית ...
תשסז/1 1.2-1 תיקון לטבלה לאפיון חריגויות בחוזר הוראות הקבע סו/)8ב ...
https://cms.education.gov.il › arc55, הפרעות התנהגותיות רגשיות/ הפרעות התנהגותיות-AD(H)D ; 56, אוטיזם/PDD ; 57, הפרעות נפשיות ; 58, לקות למידה רב בעייתית/AD(H)D
הפרעות נפשיות - מתי"א הרצליה - שרונים
https://matyahrz.tik-tak.net › אוכלוסיותעדכון זכאות לתלמיד בתכנית השילוב, למתן תמיכה דיפרנציאלית (קוד לקות 57. במקרים בהם תלמיד המקבל תמיכה מסל השילוב הבית ספרי וחל שינוי בנתוני תפקודו, ...
ועדת שילוב בבית הספר – שוקולד כחול
autism.co.ilה) ילדים עם הפרעות נפשיות (קוד לקות 57) ו) תלמידים שיש להם תסמונות ומחלות נדירות. "לגבי תלמידים הסובלים ממצבי בריאות מחלתיים כגון רגישות יתר למזון, אפילפסיה, סוכרת, ספחת (פסוריאזיס), סיסטיק פיברוזיס, מחלות מעי דלקתיות ואיידס, יש לנהוג על פי הוראות הפיקוח על הבריאות…..".
חוברת הדרכה - ועדת שילוב
www.orianit.edu-negev.gov.il › histalvut › cpקוד סוג לקות קוד סוג לקות ... רגשיות / adhd 61 עיוורון / לקות שמיעה 56 אוטיזם/pdd 62 עיכוב התפתחותי 57 ...
נספח 2 טופס לאפיון חריגויות - Edu
https://cms.education.gov.il/NR/rdonlyres/684BEF3B...56 אוטיזם/pdd 57 הפרעות נפשיות אפשר לסמן חריגות זו כעיקרית רק אם התפקוד השכלי של התלמיד תקין עד פיגור קל. 58 לקות למידה רב בעייתית/ AD(H)D אפשר לסמן …
ועדת שילוב בגן - שוקולד כחול
autism.co.ilה) ילדים עם הפרעות נפשיות (קוד לקות 57) ו) תלמידים שיש להם תסמונות ומחלות נדירות. "לגבי תלמידים הסובלים ממצבי בריאות מחלתיים כגון רגישות יתר למזון, אפילפסיה, סוכרת, ספחת (פסוריאזיס), סיסטיק פיברוזיס, מחלות מעי דלקתיות ואיידס, יש לנהוג על פי הוראות הפיקוח על הבריאות…..".
ועדות השמה בחינוך המיוחד באר יעקב - smoove
https://lp.vp4.me › ...ה) בעלי הפרעות נפשיות (קוד לקות 57). ו) תלמידים שיש להם תסמונות ומחלות נדירות. סייעת רפואית - תלמידים הסובלים ממצבי בריאות מחלתיים, משרד הבריאות הוא הקובע ...
www.orianit.edu-negev.gov.il
www.orianit.edu-negev.gov.il › matiarh › cp(ספקטרום)- קוד 56 , הפרעה נפשית – קוד 57, שיתוק מו. חין/נכות פיסית קשה – קוד 59 , לקות ראייה – קוד 61, לקות שמיעה – קוד 60 , מחלות נדירות – קוד 98 סיכום דיון בתלמיד דיפרנציאלי
נספח 2 טופס לאפיון חריגויות - Edu
cms.education.gov.il › NR › rdonlyres56 אוטיזם/pdd 57 הפרעות נפשיות אפשר לסמן חריגות זו כעיקרית רק אם התפקוד השכלי של התלמיד תקין עד פיגור קל. 58 לקות למידה רב בעייתית/ AD(H)D אפשר לסמן חריגות זו כעיקרית רק אם התפקוד השכלי של התלמיד תקין ...
תשסז/1 1.2-1 תיקון לטבלה לאפיון ... - Edu
תשסז/1 1.2-1 תיקון לטבלה לאפיון ... - Edu
cms.education.gov.il › EducationCMS › applications57 : הפרעות נפשיות : אפשר לסמן חריגות זו כעיקרית רק אם התפקוד השכלי של התלמיד תקין עד פיגור קל. 58 : לקות למידה רב בעייתית/ad(h)d אפשר לסמן חריגות זו כעיקרית רק אם התפקוד השכלי של התלמיד תקין או גבולי. 59
ועדת שילוב בגן - שוקולד כחול
https://autism.co.il/?p=818ב) ילדים עם עיוורון או לקות ראייה (קוד לקות 61) ג) ילדים עם אוטיזם (קוד לקות 56) ד) ילדים עם מוגבלות שכלית בינונית (קוד לקות 53) ה) ילדים עם הפרעות נפשיות (קוד לקות 57)
חינוך לילדים עם צרכים מיוחדים בישראל – נתונים וסוגיות מרכזיות - הכנסת
https://fs.knesset.gov.il › globaldocs › MMMהתלמידים, בהנחה שלתלמידים עם קשיים כגון פיגור שכלי, לקות למידה, נכות נפשית פגיעה ... 57. שעות תקן. שבועיות בבתי. -. ספר לחינוך מיוחד ולהארכת יום הלימודים עד.
החינוך המיוחד בבאר יעקב
lp.vp4.me › fkh6א. משותקי מוחין ובעלי נכויות פיזיות קשות (קוד לקות 59) ב. עיוורים ולקויי ראייה (קוד לקות 61) ג. אוטיסטים (קוד לקות 56) ד. בעלי פיגור בינוני (קוד לקות 53) ה) בעלי הפרעות נפשיות (קוד לקות 57)