חיפשת:

קבוצת ריצה לנשים רעננה

רוני קדם. מאמנת ריצה. רעננה - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › ronikede...
רוני קדם. מאמנת ריצה. רעננה‏, ‏רעננה‏. ‏‏673‏ לייקים‏. ‏ריצה. זה כל הסיפור.‏ ... מאמנת ריצה. רעננה‏. ‏30 במאי‏ ב-‏10:28‏ ·. קבוצת ריצה לנשים בלבד!
צוחקות כל הדרך: קבוצת הריצה הנשית שלא הכרתם
https://netanya.mynet.co.il/magazine/article/m_175298
Jun 07, 2017 · אידה אידלמן, אם לשתי בנות מוצאת גם את הזמן להנהיג קבוצת ריצה נשית. "הריצה משחררת אותי לחופשי", היא מספרת ולא פוסלת את האפשרות שמריאנו, האדם הכי מצחיק בארץ שחי לצידה, יתמכר גם הוא
קבוצות ריצה וטריאתלון - Sportalli
https://sportalli.co.il/business_category/ריצה-וטריאתלון
קבוצות ריצה וטריאתלון מכל הארץ, אם אתם מחפשים קבוצה טריאתלון מקצועית יש כאן את המבחר הכי גדול בארץ, חלק מהקבוצות מיועדות לילדים חלק למבוגרים, יש קבוצות לחובבנים ויש …
קבוצת ריצה | קבוצות ריצה | צעד אחר צעד ritza.co.il
https://www.ritza.co.il
קבוצת ריצה למתחילים, מתקדמים וארגונים. אצלינו רצים במקצועיות, באחריות, באווירה נעימה ומשפחתית ובליווי מקצועי של פיזיוטרפיסט המתמחה בפציעות ספורט.
רוני קדם. מאמנת ריצה. רעננה, Ra`anana (2021)
https://www.localgymsandfitness.com › ...
מאמנת קבוצות נשים ברעננה משנת 2011! אשת ברזל, מרתוניסטית וטריאתלטית. מאמנת (קואצ'רית) מתמחה ביחסים, מוסמכת מכון אדלר מדריכת ריצה למרחקים ארוכים מוסמכת מכון ...
Zehava Golden Training | אימון קבוצתי לנשים | רעננה - Wix.com
https://rafiei3.wixsite.com › outdoor
מאמנת כושר אישי וקבוצתי , אימוני כושר אישיים , כושר לנשים , כושר אישי, אימון קבוצתי ... כמו כן, ננצל את המרחבים לאימונים תוך כדי משחק, ריצה, אימון בזוגות, ...
קבוצת ריצה ברעננה הרצליה רמת השרון - RUNPANEL
https://runpanel.co.il/category/קבוצות-ריצה/raanana
רעננה הרצליה רמת השרון. מחפש/ת קבוצת ריצה או מאמן ריצה? קבלו את כל קבוצות הריצה הפועלות ברעננה הרצליה ורמת השרון ברשימה אחת נוחה בלוח הקבוצות של runpanel – אתר הריצה הטוב בישראל.
קבוצת ריצה נשים - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › קבוצת-ריצה-נשים
רוני קדם – קבוצת ריצה לנשים ברעננה. מערכת RUNPANEL 29 באוקטובר 2016. קבוצת ריצה לנשים בעמק יזרעאל - BYOM. https://www.meshihorev.com/running-group.
מועדון הריצה של גוון ברעננה - מכוני כושר - Freefit
https://freefit.co.il › CLUBS
וקבוצת מסטר המתמקדת בשיפור מהירות כושר סבולת והכנה לתחרויות ריצה ומרתון . ... כתובת:סשה ארגוב , רעננה ... ימי ראשון - נשים בלבד ,ימי שני ורביעי משולב.
קבוצות ריצה - ספורטלי
https://sportalli.co.il/business_category/קבוצות-ריצה
רצים עם לורנס | קבוצת כושר וריצה. קבוצת כושר וריצה עם נסיון של למעלה מ-20 שנה. חרטה על דגלה את נושא החיזוקים ובניית גוף חזק המתאים […] הצג טלפון. 0007270545. נתניה, ישראל.
עושים ספורט עם מירי פורסט | שירותים - בגוף בריא
https://www.miriforst.com › workout
קבוצת הריצה אורכת 24 שבועות. ... מאמנת מקצועית מבית מירי פורסט, בעלת ידע ונסיון רב בהנחיית קבוצות ריצה. ... תוכנית זו מיועדת לנשים הרצות 40 דקות ויותר.
רוני קדם - קבוצת ריצה לנשים ברעננה - RUNPANEL
https://runpanel.co.il › roni-kedem-ra...
מאמן/מנהל: רוני קדם. מקום הפעילות: רעננה. תאור הקבוצה: רוני קדם. מאמנת קבוצות נשים ברעננה משנת 2011! אשת ברזל, מרתוניסטית וטריאתלטית.
היכון, קיץ... רוץ! רגע לפניי פתיחת הקיץ, בואו להכיר חמש קבוצות הריצה ...
https://raanana.mynet.co.il › article
רגע לפניי פתיחת הקיץ, בואו להכיר חמש קבוצות הריצה של רעננה ... בנוסף יש ריצות משותפות בסופ"ש, ב-ו' - ריצה ארוכה של 15-20 ק"מ, ובשבת ריצה ...
רוני קדם - קבוצת ריצה לנשים ברעננה - RUNPANEL
https://runpanel.co.il/roni-kedem-raanana
אשת ברזל, מרתוניסטית וטריאתלטית. מאמנת (קואצ'רית) מתמחה ביחסים, מוסמכת מכון אדלר מדריכת ריצה למרחקים ארוכים מוסמכת מכון וינגייט.
קבוצת ריצה לנשים ברעננה | רוני קדם הכל יחסי ם
https://www.bizmakebiz.co.il › Servi...
רוני קדם הכל יחסי ם. מאמנת ריצה ומאמנת קואצ'רית ... קבוצת ריצה לנשים ברעננה ... מפגש ב5:45 בבוקר, בכניסה לגם קפה, פארק רעננה. מוזמנות להתקשר !! 052.7444770.