חיפשת:

קבוצת בריל בורסה

קבוצת בריל מפרסמת דוחות כספיים לרבעון השני של 2021 - טלנירי
https://www.talniri.co.il/marketnews/article.asp?id=103323
Aug 04, 2021 · בואו לדבר על זה בפורום בורסה ושוק ההון קבוצת בריל, מפרסמת הבוקר (4.8) את דוחות הקבוצה לרבעון השני של שנת 2021. תוצאות הרבעון המצוינות מציגות גידול במכירות רבעון 2 של 52.8% לרמה של 161 מיליון ₪ ובחציון בהתאמה גידול של 25.7% לרמה של 260 מיליון ₪.
לאחר מותו של בעל השליטה: האם ג'קי בן זקן ישתלט על …
https://www.themarker.com/markets/.premium-1.10250962
Sep 29, 2021 · קבוצת בריל - שבין מותגיה לי קופר, גלי, טימברלנד, נאוטיקה, ניין ווסט, האש פאפיס ו-cat - סיכמה את הרבעון השני של השנה עם גידול של 53% בהכנסות, שהסתכמו ב-162 מיליון שקל, לעומת 106 מיליון שקל ברבעון השני של 2020.
בריל עם זינוק של 520% ב-12 חודשים: "לקח שנתיים עד שהתוכנית ...
https://www.themarker.com › markets
בעקבות זאת הקבוצה – המנוהלת על ידי יהודה אלבז ונשלטת בידי בוסקילה אליעזר (43%) – ונוהלה עד אותה עת כחברה משפחתית, נאלצה לסגור את מפעל הייצור, ...
בריל תעשיות נעליים בע"מ | מאיה
https://maya.tase.co.il › company
מאיה היא מערכת אינטרנט להודעות החברות של הבורסה לניירות ערך בתל אביב, המהווה כלי עבודה מרכזי לציבור המשקיעים, לחברות הבורסאיות ולכל קהילת שוק ההון.
קבוצת משקיעים בראשות עינב כהן נכנסת לבריל: המניה …
https://www.themarker.com/markets/.premium-1.9398545
Dec 24, 2020 · בריל מחזיקה כיום במותגים כמו נאוטיקה, לי קופר, גלי, ניין ווסט ואימפוריום. ב-2019 רכשה בריל את פעילות אתר הסחר האלקטרוני Runy, המתמקד במכירת נעליים, עם מחזור פעילות שנתי של כ-5 …
דף הבית - הבורסה לניירות ערך בתל אביב | אתר הבורסה
https://www.tase.co.il/he
הבורסה לניירות ערך ממלאת תפקיד מרכזי במשק הישראלי ויש לה תרומה חשובה לצמיחתו. אתר הבורסה מאפשר צפייה בנתוני מסחר, דיווחי חברות ותוכן על הבורסה. האתר מהווה כלי עבודה לציבור המשקיעים, לחברות הבורסאיות ולכל קהילת שוק ההון.
בריל (חברה) – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › בריל_(חברה)
בריל (חברה) קבוצת בריל מורכבת מה חברה הציבורית "בריל תעשיות נעליים", שנסחרת ב בורסה לניירות ערך בתל אביב, והחברות הבנות שלה: "סופר ברנדס", "בריל פאשן", ו"כל נעל סנטר". הקבוצה פועלת בתחום ה אופנה ועוסקת בעיקר ב עיצוב אופנה, ייצור, ייבוא, רכש ו שיווק קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי ...
דף הבית - הבורסה לניירות ערך בתל אביב | אתר הבורסה
www.tase.co.il › he
הבורסה לניירות ערך ממלאת תפקיד מרכזי במשק הישראלי ויש לה תרומה חשובה לצמיחתו. אתר הבורסה מאפשר צפייה בנתוני מסחר, דיווחי חברות ותוכן על הבורסה.
קנבוטק גייסה 13 מיליון שקל ולא תיסחר בבורסה | מעריב
https://www.maariv.co.il/business/economic/israel/Article-806860
Dec 07, 2020 · תגיות: ישראל. /. כלכלה. העתק קישור. ביטול. קנאביס רפואי (צילום: הדס פרוש, פלאש 90) קנבוטק גייסה 13 מיליון שקל ולא תיסחר בבורסה. חברת קנבוטק, בניהול אלחנן שקד, המפתחת פתרונות רפואיים מבוססי קנאביס, גייסה באמצעות תשקיף 13 מיליון שקל במודל חדשני של הנפקה ישירה לציבור.
מניית בריל - גלובס
https://www.globes.co.il › instrument
בן זקן ג'קי, בריל תעשיות נעליים בע"מ, 09/05/2021, 813,867, 954.00, 7,764, 13.49. בוסקילה אליעזר, בריל תעשיות נעליים בע"מ, 11/01/2021 ... הודעות בורסה - מאיה.
בריל - פרופיל מניה | ביזפורטל
https://www.bizportal.co.il › profile
החברה, בריל תעשיות נעליים בע"מ, פועלת בענף האופנה ועוסקת בעיצוב, יבוא, רכש ושיווק של נעליים, מוצרי הלבשה ואביזרי אופנה לילדים, גברים ונשים וזאת באמצעות ...
קבוצת משקיעים בראשות עינב כהן נכנסת לבריל: המניה מזנקת ב-33% ...
www.themarker.com › markets
Dec 24, 2020 · בריל מחזיקה כיום במותגים כמו נאוטיקה, לי קופר, גלי, ניין ווסט ואימפוריום. ב-2019 רכשה בריל את פעילות אתר הסחר האלקטרוני Runy, המתמקד במכירת נעליים, עם מחזור פעילות שנתי של כ-5 מיליון שקל.
דף הבית - מאיה – מערכת אינטרנט להודעות | הבורסה לניירות ערך
https://maya.tase.co.il
תצוגת צבעי האתר. (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה (m דלג לתוכן ראשי (מקש קיצור (s מעבר לעמוד הבית (מקש קיצור (1 מעבר למפת אתר (מקש קיצור (2 פתיחה של טופס צור קשר (מקש קיצור (0 …
מהו מכפיל רווח ואיך משתמשים בו לבחירת מניות - הזירה ...
https://tradingwell.meitavdash.co.il/world-trading-exchanges/price-earnings-ratio
המכנה המשותף לרובם: קבלת החלטה מושכלת באמצעות ניתוח ביצועי המניה והחברה שעומדת מאחוריה. בעוד שמשקיעים רבים הולכים עם תחושות הבטן שלהם ונותרים חשופים לטעויות וסיכונים, ניתוח ביצועי החברה באמצעות מספר מדדים מובילים יאפשר לכם לקבל …
קבוצת בריל מפרסמת דוחות כספיים לרבעון הראשון של 2021 - טלנירי
https://www.talniri.co.il/marketnews/article.asp?mp=null&cat=4&id=102589
May 26, 2021 · בואו לדבר על זה בפורום בורסה ושוק ההון שחר תורג'מן, יושב ראש קבוצת בריל, מציג את דוחות הקבוצה לרבעון הראשון של שנת 2021 .
קבוצת בריל מפרסמת דוחות כספיים לרבעון הראשון של 2021 - טלנירי
https://www.talniri.co.il › article
בואו לדבר על זה בפורום בורסה ושוק ההון. שחר תורג'מן, יושב ראש קבוצת בריל, מציג את דוחות הקבוצה לרבעון הראשון של שנת 2021 .
בריל (חברה) - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › בריל...
קבוצת בריל מורכבת מהחברה הציבורית "בריל תעשיות נעליים", שנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, והחברות הבנות שלה: "סופר ברנדס", "בריל פאשן", ו"כל נעל סנטר".
בריל (חברה) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/בריל_(חברה)
קבוצת בריל מורכבת מהחברה הציבורית "בריל תעשיות נעליים", שנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, והחברות הבנות שלה: "סופר ברנדס", "בריל פאשן", ו"כל נעל סנטר". הקבוצה פועלת בתחום האופנה ועוסקת בעיקר בעיצוב אופנה, ייצור, ייבוא, רכש ושיווק קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה אחרים. הקבוצה משווקת את מוצריה באמצעות רשתות חנויות (בעלת המותגים: "גלי", "סולוג" ו"כל נעל סנטר") שהיא מנהלת ומפעילה י…
מתחזקת באונליין: קבוצת בריל קונה במיליון שקל אתר …
https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3763475,00.html
Jun 03, 2019 · ראני. הצטרפו לעדכונים שוטפים בערוץ הטלגרם של מדור שוק ההון בכלכליסט. מפעילת חנויות גלי מרחיבה את עסקי המכירות אונליין: קבוצת בריל רכשה 80% מפעילות אתר הסחר האלקטרוני ראני (Runy), בתמורה למיליון שקל.
קבוצת בריל מפרסמת דוחות כספיים לרבעון הראשון של 2021 - טלנירי
www.talniri.co.il › marketnews › article
May 26, 2021 · בואו לדבר על זה בפורום בורסה ושוק ההון שחר תורג'מן, יושב ראש קבוצת בריל, מציג את דוחות הקבוצה לרבעון הראשון של שנת 2021 .
העסק החדש של ג'קי בן זקן: רכש 13% ממניות בריל - בעלת גלי ולי קופר
https://www.ynet.co.il › article
הנעלים של ג'קי בן זקן: איש העסקים מאשדוד שהפעיל תחומי הנדל"ן והיה ספונסר של קבוצת הכדורגל מ.ס. אשדוד, נכנס כעת לשותפות בנעלי בריל, ...
לאחר מותו של בעל השליטה: האם ג'קי בן זקן ישתלט על החברה ...
www.themarker.com › markets
Sep 29, 2021 · קבוצת בריל - שבין מותגיה לי קופר, גלי, טימברלנד, נאוטיקה, ניין ווסט, האש פאפיס ו-cat - סיכמה את הרבעון השני של השנה עם גידול של 53% בהכנסות, שהסתכמו ב-162 מיליון שקל, לעומת 106 מיליון שקל ברבעון השני של 2020.
דף הבית - מאיה – מערכת אינטרנט להודעות | הבורסה לניירות ערך
maya.tase.co.il
תצוגת צבעי האתר. (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה (m דלג לתוכן ראשי (מקש קיצור (s מעבר לעמוד הבית (מקש קיצור (1 מעבר למפת אתר (מקש קיצור (2 פתיחה של טופס צור קשר (מקש קיצור (0 הגדלת גופנים (מקש קיצור (9 הקטנת גופנים (מקש קיצור ...
קבוצת בריל מפרסמת דוחות כספיים לרבעון השני של 2021 - טלנירי
www.talniri.co.il › marketnews › article
Aug 04, 2021 · בואו לדבר על זה בפורום בורסה ושוק ההון קבוצת בריל, מפרסמת הבוקר (4.8) את דוחות הקבוצה לרבעון השני של שנת 2021. תוצאות הרבעון המצוינות מציגות גידול במכירות רבעון 2 של 52.8% לרמה של 161 מיליון ₪ ובחציון בהתאמה גידול של 25.7% לרמה של 260 מיליון ₪.