חיפשת:

צימר עם טאבון

צימרים בצפון - 7 צימרים במקומות המיוחדים ביותר בארץ ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/4808
מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים. מדריך הפסגה: צימרים בצפון - המקומות המובילים לשנת 2021.
צימרים בדובב, צימר בדובב | Weekend
https://www.weekend.co.il/צימרים_בדובב.aspx
Oct 25, 2021 · כאן תיהנו מאווירה נעימה, טאבון להכנת פיתות, מנגל, חצר גדולה עם פינות ישיבה. מושלם לאירוח זוגות ומשפחות. מאפיינים: צימרים כפריים, פינג פונג וטאבון פיתות, 6 ד‘ מהכנרת
אתר צימר - Zimmer
https://www.zimmer.co.il
צימרים מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר ובחרו מתוך מבחר של מאות צימרים איכותיים ומומלצים, כולל צימרים בצפון, במרכז, ובדרום, צימרים לזוגות ולמשפחות.
צימרים בגליל העליון, חופשה חלומית בגליל עליון | Weekend
www.weekend.co.il › צימרים_בגליל
Oct 23, 2021 · צימרים בגליל העליון לחופשה מושלמת! בואו לחופשה גלילית מפנקת עם מיטב הצימרים, חוות דעת, תמונות, מחירים, מפת הגעה וכל המידע שאתם צריכים כדי לקבל את ההחלטה הנכונה לנופש גלילי עם נוף מרהיב !
צימרים בדלתון - הצימרים הכי טובים בדלתון | Weekend-Family
www.weekend-family.co.il › vac_dalton
Oct 19, 2021 · צימרים ליד דלתון. 053-9367206. הנפח - עם בריכה פרטית סוויטות ליד דלתון (בראש פינה, במרחק של 7.3 ק"מ) | 18/10/2021. בלב ליבה של ראש פינה, תוכלו למצוא את צימר הנפח. 3 צימרים מפוארים ומדהימים ביופיים למשפחות ...
צימרים בישראל - הצימרים הכי טובים במחירים הכי משתלמים – אתר צימר
www.zimmer.co.il
צימרים מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר ובחרו מתוך מבחר של מאות צימרים איכותיים ומומלצים, כולל צימרים בצפון, במרכז, ובדרום, צימרים לזוגות ולמשפחות.
צימר אל אפנדי - טאבון אלפנדי, מג'דל שמס | Weekend - צימרים
https://my.weekend.co.il › ... › אל אפנדי
טל 053-4250922 אל אפנדי | טאבון אלפנדי, במג'דל שמס, ברמת הגולן - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
צימר פנוי | עדנ'ס בוטיק - צימרים יוקרתיים בחד נס | צימרים ...
edenss.co.il › צימר-פנוי-צימרים
צימרים פנויים עם טאבון. השילוב בין ברביקיו לבריכה במסגרת חופשות צימרים יוקרתיים בצפון הוא משהו שכמעט ולא ניתן לוותר עליו. המטבח כמובן יוכל לשמש אתכם גם לאורך היום ותוך כדי הטבילה במים.
צימרים בדלתון - הצימרים הכי טובים בדלתון | Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il/vac_dalton
Oct 19, 2021 · צימרים ליד דלתון. 053-9367206. הנפח - עם בריכה פרטית סוויטות ליד דלתון (בראש פינה, במרחק של 7.3 ק"מ) | 18/10/2021. בלב ליבה של ראש פינה, תוכלו למצוא את צימר הנפח. 3 צימרים מפוארים ומדהימים ביופיים למשפחות ...
צימר אל אפנדי - טאבון אלפנדי, מג'דל שמס | Weekend
https://my.weekend.co.il/default.aspx?id=4065&cat=12535&lang=he
אל אפנדי - טאבון אלפנדי. עוד במקום. המסעדה ממוקמת מתחת לצימר 1 ומציעה מאכלים סורים אותנטיים. המסעדה הייחודית בכל איזור הצפון, מגישה ארוחות בכל שעות היום כולל טאבון …
בר בכפר: דף הבית
https://www.bar-bakfar.co.il
צימר בר בכפר מציע 3 סוגי אירוח – ווילה בעלת מספר חדרי אירוח למשפחות, בקתות משפחתיות ... תוכלו להנות מפינת ברביקיו, טאבון פיצות, טרמפולינה ושולחן פינג פונג.
צימרים בצוחר - במחיר הטוב ביותר | WeekendTop
www.weekendtop.co.il › zimmers_zochar
Oct 13, 2021 · צימר רומנטי באווירה נעימה וחמימה עם ג'קוזי זוגי מפנק וחצר פורחת הכוללת טאבון אבן גדול, מנגל ופינות ישיבה. בבית המארחים מסעדת השף של ניסים.
צימר אל אפנדי - טאבון אלפנדי, מג'דל שמס | Weekend
my.weekend.co.il › default
אל אפנדי - טאבון אלפנדי. עוד במקום. המסעדה ממוקמת מתחת לצימר 1 ומציעה מאכלים סורים אותנטיים. המסעדה הייחודית בכל איזור הצפון, מגישה ארוחות בכל שעות היום כולל טאבון ומוצרי מאפה. שלח פניה 053-4250922.
צימרים בצוחר - במחיר הטוב ביותר | WeekendTop
https://www.weekendtop.co.il/zimmers_zochar
Oct 13, 2021 · צימר רומנטי באווירה נעימה וחמימה עם ג'קוזי זוגי מפנק וחצר פורחת הכוללת טאבון אבן גדול, מנגל ופינות ישיבה. בבית המארחים מסעדת השף של ניסים.
צימרים עם בריכה בזכרון יעקב הכי מומלצים | Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il/vac_zichron-yaakov_pool
Oct 12, 2021 · אתר וויקנד פמילי מזמין אתכם לגלות מבחר צימרים עם בריכה בזכרון יעקב. ומזמין אתכם לבחור צימר עם בריכה לחופשה הקרובה שלכם. לכל צימר תיאור מפורט עם תמונות, ביקורות עדכניות, ובמחירים ללא תחרות.
אל בוסתן – הבקתות | צימרים בישראל | צימר פור יו
https://www.zimer4you.co.il › zimmer
בנוסף, עומד לרשותכם מטבחון מאובזר הכולל גם מכונת אספרסו איכותית, שירותי אינטרנט אלחוטי, חדרים נפרדים לאירוח ילדים, טאבון להכנת פיתות דרוזיות ומעל הכול ...
וילות בצפון - וילות מומלצות | NorthVillas
https://www.northvillas.co.il
חפשו צימר בצפון באתר ריזורט ותהנו ממבחר גדול של צימרים איכותיים יוקרתיים ומפנקים עם בריכה, ג'קוזי וכל שאר מתקני הנופש השווים ביותר, לכל צימר חוות דעת אמיתיות לטוב ולרע, כדאי לבדוק.
צימר אל אפנדי - טאבון אלפנדי, מג'דל שמס - WeekendTop
https://www.weekendtop.co.il › al-eff...
אל אפנדי - טאבון אלפנדי במג'דל שמס שבצפון צימרים איכותיים. תמונות, בדיקת זמינות, חוות דעת, מבצעים ומחירים מיוחדים, התקשרו 053-4250922.
מזל של צימר - צימרים באמירים
https://www.amirim-home.co.il › מזל-...
את חצר הצימרים מקיפה מדשאה ירוקה עם ערסלים, נדנדות, פינות ישיבה נוחות, פינת טאבון להכנת פיתות, תפוחי אדמה, תה צמחים ומרשמלו . פנים הצימרים מרווח במיוחד ...
צימרים בדלתון, צימר במושב דלתון | Weekend
www.weekend.co.il › צימרים_בדלתון
Oct 24, 2021 · כאן תיהנו מאווירה נעימה, טאבון להכנת פיתות, מנגל, חצר גדולה עם פינות ישיבה. מושלם לאירוח זוגות ומשפחות. מאפיינים: צימרים כפריים, פינג פונג וטאבון פיתות, 6 ד‘ מהכנרת
צימרים בגליל העליון, חופשה חלומית בגליל עליון | Weekend
https://www.weekend.co.il/צימרים_בגליל_עליון.aspx
Oct 23, 2021 · Oct 23, 2021 · צימרים בגליל העליון לחופשה מושלמת! בואו לחופשה גלילית מפנקת עם מיטב הצימרים, חוות דעת, תמונות, מחירים, מפת הגעה וכל המידע שאתם צריכים כדי לקבל את ההחלטה הנכונה לנופש גלילי עם נוף מרהיב !
צימרים ברמות - הגבוהות ביותר בצפון - צימרים בצפון הארץ - חשיפה לגולן
https://golan-exposure.co.il › צימרים-ב...
מחפשים אחר סוויטות או צימרים ברמות הגבוהות ביותר ברמת הגולן והצפון? ... אם כבר איתרתם מתחם סוויטות עם טאבון פיצות, למה לא ללכת על סדנת פיצות ...
צימר פינה ירוקה ולא רחוקה בכפר שמאי - AAA.co.il - צימר A
https://www.aaa.co.il › פינה_ירוקה_ולא...
בחצר יחידות מדשאה ירוקה, פינת טאבון, פינות ישיבה והמון ירוק המעניק תחושה כפרית אותנטית. בקרבת המתחם מסלולי טיול, אטרקציות שטח לכל גיל.
צימר אל אפנדי - טאבון אלפנדי - מג'דל שמס | Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il › a...
אל אפנדי - טאבון אלפנדי במג'דל שמס שבצפון לנופש משפחתי, זוגות או קבוצות 053-4250922. תמונות, מועדים פנויים, מבצעים, חוות דעת ומחירים מיוחדים.