חיפשת:

צימר עם חצר

צימרים עם נוף | צימר עם נוף
https://www.zimmer-nof.co.il
אין כמו חופשה עם נוף המשרה רוגע ושלווה. 2 יחידות אירוח בלב המדבר מהפנט. יחידות מאובזרות עם חצר פרטית הכוללת מנגל, פינת ישיבה, מעשנה, בריכת אינטקס ביחידת טל ועוד.
צימרים עם בריכה במרכז - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/center-pool
צימרים עם בריכה במרכז מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימרים עם בריכה במרכז במחיר אטרקטיבי. הקליקו לחופשה מפנקת ובלתי נשכחת במרכז.
אתר צימר - Zimmer
https://www.zimmer.co.il
צימרים מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר ובחרו מתוך מבחר של מאות צימרים איכותיים ומומלצים, כולל צימרים בצפון, במרכז, ובדרום, צימרים לזוגות ולמשפחות.
רשימת צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר | RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימרים_עם_בריכ...
חולמים על חופשה מדליקה? מחפשים צימר עם בריכה פרטית לכל צימר? כנסו כבר עכשיו לאתר "צימר R". באתר רכזנו עבורכם רשימה מעודכנת ומלאה של צימרים עם בריכה פרטית ...
Weekend Pool | צימר צימרים עם בריכה | צימרים מפוארים ...
https://www.weekend-pool.co.il
צימר מפנק עם חצר גדולה שבה בריכה עגולה ומרעננת שמסביבה דק ונוף מרהיב. צימר רום הטיילת מתחם מפנק ומאובזר בו תוכלו ליהנות מבריכה צוננת, חצר מטופחת ואווירה מלאה בקסם.
צימרים בכורזים, צימר ביישוב כורזים | Weekend
https://www.weekend.co.il/צימרים_בכורזים.aspx
Oct 18, 2021 · צימר ליד כורזים (בראש פינה, במרחק של 6.7 ק"מ ) 13 חוות דעת פתוח לחוות דעת. מתחם סוויטות עם המון שלווה וכאן תיהנו מג'קוזי ספא פרטי, אבזור מוקפד, חצר באווירה כפרית ונוף של טבע ירוק מכל עבר!
צימרים עם מתחם גן פרטי - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il › Privateg...
צימרים עם מתחם גן פרטי - דורנס - לזוגות בלבד.
צימרים במרכז - צימרים מומלצים במרכז הארץ | Weekend
https://www.weekend.co.il › צימרים_ב...
צימרים למשפחות במרכז. וצימרים עם בריכה במרכז ... בריכה יוקרתית, ג'קוזי ספא, מטבח חוץ, 4 צימרים, גינה ... 3 חדרי שינה, 50 מטר מהים, מטבח מאובזר, חצר גדולה.
מותאם לילדים: צימרים עם משחקי חצר | Weekend
https://www.weekend.co.il/article.aspx?id=1224
הנוף מדהים, חצר גדולה, דשא מטופח, פינות ישיבה נחמדות. צימר מרווח ...
https://www.tripadvisor.co.il › ... › הכי נוף שיש
הכי נוף שיש: הנוף מדהים, חצר גדולה, דשא מטופח, פינות ישיבה נחמדות. צימר מרווח, נעים. בריכה יפה, נקייה, גדולה כוללת הכל. - ראה 186 חוות דעת של מטיילים, ...
צימרים עם כלבים | צימרים שמקבלים כלבים וחיות מחמד | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=49
Oct 21, 2021 · צימר בשן בגולן מציע בקתות עץ חמימות ומאובזרות (למשפחות וזוגות), חצר מטופחת עם בריכה ושפע אטרקציות בסביבה. המקום ידידותי לבעלי חיים.
צימר מערות חצר המלכות בטפחות - צפו בתמונות מחירים ומפת ...
https://www.aaa.co.il/מערות_חצר_המלכות.html
הגיע תורכם לחוות את הקסם והייחודיות של צימר מערות חצר המלכות בטפחות. באתר תוכלו למצוא הנחות בלעדיות, מפת הגעה, מחירים מעודכנים והמלצות חמות. הקליקו במהרה.
צימרים למשפחות, צימר למשפחה עם ילדים - עמוד 4 | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?sf=5&page=4
Oct 22, 2021 · צימרים למשפחות, צימר למשפחה עם ילדים - עמוד 4. חופשה למשפחות בסוויטה מאובזרת ומרווחת עם ג'קוזי מפנק, בריכה פרטית בימי הקיץ, פינות ישיבה מול הנוף ועוד. חופשה כפרית למשפחות עם מרפסת גן, עצי פרי ...
צימר עם חצר גדולה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › צימר-עם-חצר-גדולה
צימר עם חצר גדולה. מותאם לילדים: צימרים עם משחקי חצר | Weekend. www.weekend.co.il › article. ארבל בתי קייט. "בקתה בצל האגוז" בכרם בן זמרה - המלצות, ...
צימר בקתות התפוח בשומרה - חצר
https://www.aaa.co.il › בקתות_התפוח_ח...
צימר A גאה להציג בקתות התפוח - חצר התקשרו עכשיו למספר 053-9427895 והזמינו מבקתות התפוח חופשה מפנקת בצימר עבור זוגות ומשפחות.חצר בקתות התפוח שומרה בחסות צימר ...
צימרים - מערות חצר המלכות בישוב טפחות - מומלץ - צימר בשבילי
https://www.zimmer4me.co.il › show...
צימרים מערות חצר המלכות רמת הגולן והכנרת פינוק אמיתי המשלב אירוח מושלם. צימר מערות חצר המלכות, הוא כל אשר תזדקקו לו בחופשה הבאה שלכם. מומלץ.
צימרים עם משחקים לילדים - צימר לנד
https://www.zimmerland.co.il/צימרים-עם-משחקים-לילדים.html
צימר מבודד. צימרים לטווח ארוך. בחרת לסנן לפי: צימרים עם משחקים לילדים. בריכה מחוממת ומתחם ספא. 1 מתוך 13. אחוזת המלך דוד. גליל עליון, חזון. פתח מפה.