חיפשת:

צימר עם בריכה פרטית ונוף לכנרת

צימרים עם נוף לכנרת(203 תוצאות )
https://www.ttt.co.il › צימרים_עם_נוף_ל...
ימר עם נוף לכנרת - בדף זה מרוכזים הדובדבנים שבקצפת – צימרים עם נוף לכנרת. ... קטגוריות קשורות. צימרים עם נוף מדהים צימרים עם בריכה ונוף. מיון לפי.
צימרים עם בריכה פרטית - צימר לנד
https://www.zimmerland.co.il/צימרים-עם-בריכה-פרטית.html
צימרים עם בריכה פרטית בצפון; צימרים עם בריכה פרטית בגליל מערבי; צימרים עם בריכה פרטית בגליל עליון; צימרים עם בריכה פרטית בכנרת גליל תחתון; צימרים עם בריכה פרטית ברמת הגולן
צימרים עם הכי נוף שיש מול הכנרת | EXPLORER צימר בצפון
https://zimmer-north.co.il › צימרים-עם...
מתחם 2 צימרים עם בריכה משותפת במתחם ... בחד נס עם בריכה פרטית בכל צימר ...
צימרים עם נוף לכנרת - שכדאי לבדוק לפני חופשה - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימרים_עם_נוף_...
הנוף של הכנרת הוא נוף שקשה לעמוד בפניו, לכן כדאי לבחור מרשימת צימרים עם נוף לכנרת שארגנו עבורכם, מימד הנוף בהחלט ישחק כאן תפקיד. ... בריכה במתחם ג`קוזי ספא.
צימרים בכנרת גליל תחתון ועמקים - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il › north
כך שעליכם להיסגר בדיוק מה חשוב לכם שיהיה בצימר, אם זה בריכת שחייה פרטית, ג'קוזי ספא מפנק וכמובן נוף פנורמי הישר לכנרת היפה. זכרו, לא כל הצימרים הנמצאים ...
צימרים בנוף כנרת - Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il › v...
צימרים ליד נוף כנרת (בלפידות במרחק של 25 ק"מ). מחיר לזוג, החל מ: אמצ"ש: ₪1000. סופ"ש: ₪1200. יחידות אירוח:4, בריכה, בריכה פרטית.
רשימת צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר | RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_עם_בריכה_פרטית_לכל_צימר.asp
צימרים עם בריכה פרטית בצפון צימרים עם בריכה פרטית מחוממת צימרים עם בריכה פרטית בדרום צימרים עם בריכה פרטית במרכז. מיון לפי מרחק. מיון לפי מחיר. המחיר הנמוך תחילה המחיר הגבוה תחילה. הכניסו את מיקומכם לקבלת צימרים קרובים אליכם והצגת מרחק ממיקומכם : תמונה 1 מתוך 38.
צימרים עם נוף לכנרת - המומלצים ביותר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
צימרים עם נוף לכנרת נחשב לבילוי המושלם והרומנטי בפורטל צימר בשבילי יש מבחר גדול של צימרים עם נוף לכנרת היכנסו עכשיו לאתר לבחירת צימר.
צימרים עם נוף לכנרת | Weekend
https://www.weekend.co.il › ... › כנרת
מצפה לכנרת - נופש גולןצימרים במגדל, כנרת וגליל תחתון. מעולה. החל מ: אמצ"ש 450 סופ"ש 650. 4 בקתות עם ג'קוזי פרטי, חצר גדולה, BBQ, בריכה מול הנוף.
צימרים עם בריכה בכנרת - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il › sea-galile...
צימרים עם בריכה בכנרת מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימרים עם בריכה בכנרת במחיר אטרקטיבי.
צימרים עם נוף לכנרת - צימר עם נוף לכינרת
https://www.aaa.co.il › צימרים_עם_נוף...
כנסו לאתר "צימר A" ותוכלו למצוא צימר עם נוף לכנרת בדיוק כמו שחלמתם. ... ג'קוזי מפנק, פינת סלון מאובזרת, מטבחון מסודר, גינה פרטית ופעמים רבות גם בריכת שחייה.
צימר נופש ונוף לכנרת, טבריה | Weekend
https://my.weekend.co.il/nof_lakineret
על המקום. צימר לזוגות ומשפחות במרחק קצר ממרכז העיר טבריה, מול נוף פסטורלי ועוצר נשימה המשקיף על הכינרת, נמצאת יחידת האירוח נופש ונוף לכנרת. בצימר תיהנו מ בריכה משותפת המציעה חופשה אינטימית ושלווה במיקום יוקרתי.
צימרים עם נוף לכנרת | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=16&r=40
Oct 17, 2021 · צימרים עם נוף לכנרת באופן טבעי נמצאים באזור הצפון האקטיבי והמלא באטרקציות. באזור תוכלו למצוא מגוון פעילויות שיתאימו לכל סוגי החופשות, מחופשה משפחתית פעילה עם …
צימרים עם נוף לכנרת - צימר עם נוף לכינרת
https://www.aaa.co.il/צימרים_עם_נוף_לכנרת.html
צימר A - צימרים עם נוף לכנרת בצפון הארץ - כל הצימרים המחירים והתמונות במקום אחד. צימרים עם נוף לכנרת מציעים לנופשים המגיעים אליהם את השילוב המושלם בין קרבה לטבע, אירוח מפנק ונוף עוצר נשימה. בקטגוריה זו, המופיעה באתר, רכזנו עבורכם את מיטב הצימרים בצפון הארץ, מתוכם תוכלו לבחור ...
צימרים עם נוף לכנרת - שכדאי לבדוק לפני חופשה - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_עם_נוף_לכנרת.asp
צימרים עם נוף לכנרת. ( 170 תוצאות) צימרים ברמת הגולן והכנרת X. אחת מהאטרקציות היותר מבוקשות בתחום הצימרים הם צימרים עם נוף לכנרת, הכנרת מביאה איתה משהו קסום שאי אפשר לעמוד בפניו, כל אחד יודע שקשה להתחרות בנוף מהמדהימים בארץ, מיון לפי מרחק. מיון לפי מחיר. המחיר הנמוך תחילה המחיר ...
צימרים לזוגות בלבד עם נוף פנורמי - צימרטופ - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il/couples/view.html
צימרים עם בריכה במתחם; צימרים עם בריכה פרטית; צימרים עם בריכה מחוממת; צימר עם בריכה פרטית מחוממת; צימרים לזוגות בלבד. צימרים בצפון לזוגות; צימרים לזוגות עם נוף; צימרים לזוגות עם בריכה פרטית
צימרים בנוף כנרת עם בריכה - חופשה מרעננת במיוחד | WeekendTop
https://www.weekendtop.co.il/zimmers_nof-kinneret_withpool
Sep 24, 2021 · צימר עם בריכה זה כיף, אבל צימר עם בריכה מול נוף גלילי מרהיב זו חוויה בלתי נשכחת. באחוזת לין מחכה לכם חצר גדולה ומטופחת עם בריכת שחייה לצד מדשאות מטופחות ועמדות ברביקיו.
צימרים יוקרתיים עם נוף לכנרת
https://www.bordo100.co.il › צימרים+...
אם חלמתם להתעורר כשהכנרת פרושה למולכם זה הזמן להגשים את החלום. מדריך בורדו קיבץ עבורכם מגוון של צימרים יוקרתיים עם נוף לכנרת, שרק מחכים שתבואו כבר.
צימר נופש שלו בנוף כנרת, נוף כנרת | Weekend
https://my.weekend.co.il/Shalev_vacation
ספא. אתר בית זה מנוהל ומעודכן ע"י בית העסק המפרסם (התיירן): כל התמונות, המאפיינים, המחירים, זמינות החדרים והמבצעים המופיעים באתר זה הינם באחריותו הבלעדית. ט.ל.ח אין לעשות כל שימוש בתמונות ובתוכן הכתוב ללא אישור מפורש בכתב מחברת וינהלפ-אופרן ומבית העסק המפרסם. שלח פניה 053-9368119 ...
צימרים עם בריכה פרטית בכנרת | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=46&r=40
Oct 10, 2021 · צימרים עם בריכה פרטית בכנרת, טבריה | 19/10/2021. 0 חוות דעת פתוח לחוות דעת. וילה עם בריכה פרטית ושפע של אטרקציות במרחק נסיעה קצר.