חיפשת:

צימר עם בריכה פרטית וג קוזי

צימרים בדרום עם בריכה פרטית | במחירים הכי טובים | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers_south_with_private_pool.aspx
Oct 22, 2021 · צימרים עם בריכה פרטית בדרום, אילת 1 חוות דעת פתוח לחוות דעת. וילת פנטהאוז מדהימה באווירה יוקרתית עם בריכה פרטית לפנטהאוז, המחוממת בחורף ומשקיפה לנוף הרי קסום ולעיר אילת.
רשימת צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר | RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימרים_עם_בריכה
ריכזנו עבורכם רשימת צימרים עם בריכה פרטית - רק שלכם!!! 1. צימרים עם יחידה אחת בלבד ובריכה. (מה שאומר שהבריכה רק שלכם) 2. וילות עם בריכה פרטית. 3. צימרים שלכל יחידה במתחם יש בריכה פרטית נפרדת. 4.
צימרים לזוגות בלבד: צימר עם בריכה פרטית - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il › tzmuda
החלטתם שיוצאים לחופשה זוגית ורומנטית אי שם בצימר בצפון. צימרים לזוגות עם בריכה פרטית זה מאסט עבור הנופש שלכם! צאו לחופשה איכותית עם הצימרים של צימרטופ.
צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר - AAA.co.il
www.aaa.co.il › צימרים_עם_בריכה
גן עדן הגליל. כליל, גליל מערבי. תמונה 1 מתוך 25. תמונות כללי צימר 1 - בריכה פרטית צימר 2 - משפחתי צימר 3 - משפחתי משחקים לילדים טיולי סוסים חצר בריכה ונוף 2 בריכות פרטיות מחוממות ומקורות. סוף שבוע. 900 ...
צימרים עם בריכה וג`קוזי | בצפון במרכז ובדרום - המומלצים - RRR ...
www.rrr.co.il › צימרים_עם_בריכה
ההיצע המיוחד של צימרים עם בריכה וג`קוזי. מאפשר לכל אחד לחוות הרגשה שלא חווה לפני כן. בריכה מחוממת בריכה מקורה צימרים עם בריכה פרטית צימרים עם בריכה בצפון צימרים עם בריכה במישור החוף. מיון לפי ...
צימר עם סאונה | צימרים עם סאונה המומלצים לנופש - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים עם סאונה.asp
ריכזנו עבורכם מגוון צימרים יוקרתיים עם סאונה פרטית לחווית צימרים בלתי נשכחת. צימרים עם סאונה יבשה צימרים עם סאונה רטובה צימרים עם בריכה מחוממת וסאונה צימרים עם סאונה בצפון. מיון לפי מרחק. מיון לפי מחיר. המחיר הנמוך תחילה המחיר הגבוה תחילה.
צימרים עם בריכה וג'קוזי - רשימת צימרים מדהימים במיוחד ...
https://www.aaa.co.il/צימרים_עם_בריכה_וגקוזי.html
צימרים עם בריכה וג'קוזי ניתן לסנן צימרים עם בריכה וג'קוזי ע"פ קריטריונים נבחרים מי שכבר לקח איתו מספר אנשים אל נופש ביחידת אירוח מיוחדת כמו צימר עם בריכה וג'קוזי בחוץ, יכול להעלות לא מעט זיכרונות מרתקים מחופשה מדהימה.
צימרים עם בריכה וג'קוזי - רשימת צימרים מדהימים במיוחד - AAA.co.il
www.aaa.co.il › צימרים_עם_בריכה
צימרים עם בריכה וג'קוזי. ניתן לסנן צימרים עם בריכה וג'קוזי ע"פ קריטריונים נבחרים. מי שכבר לקח איתו מספר אנשים אל נופש ביחידת אירוח מיוחדת כמו צימר עם בריכה וג'קוזי בחוץ, יכול להעלות לא מעט ...
צימרים עם בריכה פרטית וג'קוזי ספא פרטי - המקומות המובילים ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/7886
צימרים עם בריכה פרטית וג'קוזי ספא פרטי - המלצות לשנת 2021 צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית צמודה. צימרים מומלצים לזוגות עם ג'קוזי ספא פרטי לאורחי הצימר.
דיל לצימר יוקרתי באמירים ב 699 ש"ח בלבד, כולל בריכה פרטית ...
travel90.net › 2021/10/26 › דיל-לצימר
Oct 26, 2021 · בריכה פרטית וג'קוזי פרטי בקבוק יין 750 מ"ל. מכונת אספרסו ומגוון סוגי קפה/תה. חלב ומעדני בוקר. מגבות, שמפו וסבונים ריחניים. חלוקי ספא. נרות רומנטיים. שימוש חופשי במתקני הספא שבמתחם (סאונה, ג'קוזי ...
צימרים עם בריכה פרטית וג'קוזי ספא פרטי - המקומות המובילים ...
www.hapisga.co.il › hapisga-clp › 7886
צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית צמודה. צימרים מומלצים לזוגות עם ג'קוזי ספא פרטי לאורחי הצימר. מחפשים המלצות על צימרים עם בריכה פרטית וג'קוזי ספא פרטי? קבלו את ההמלצות הכי טובות לשנת 2021.
צימר נווה אילה - סוויטות יוקרה - בריכה וג'קוזי ספא, חצור ...
https://my.weekend.co.il/default.aspx?id=786&cat=1661&lang=he
נווה אילה - סוויטות יוקרה - בריכה וג'קוזי ספא - ברכה, ג'קוזי ואוויר הרים צלול מתחם החוץ ב'נווה אילה - סוויטות יוקרה' מתחם בריכה וספא יפהפה השופע בהנאות, טבע עשיר ונוף מרהיב הצופה להרי הגולן.
צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר - נבחרי 2021 | Weekend
https://www.weekend.co.il › zimmers...
קבלו את נבחרי שנת 2021 הצימרים עם בריכה פרטית שתשדרג את החופשה שלכם, בצפון, במדבר, בסמוך לים, בהרים, ... וילה עם 4 חדרי שינה ל-17 איש, בריכה וג'קוזי מפנק.
צימרים עם בריכה וג`קוזי - מגוון צימרים מפנקים במיוחד - TTT.co.il
https://www.ttt.co.il › צימרים_עם_בריכ...
מה במתחם : 1 וילה+ מתחם צימרים- 3 יחידות. בריכה מחוממת במתחם ג'קוזי ספא חיצוני. 18 אנשים לאירוע | 18 אנשים ללינה. משפחות. קבוצות. מסיבת רווקים. מסיבת רווקות.
רשימת צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר | RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_עם_בריכה_פרטית_לכל_צימר.asp
צימרים עם בריכה פרטית בצפון צימרים עם בריכה פרטית מחוממת צימרים עם בריכה פרטית בדרום צימרים עם בריכה פרטית במרכז. מיון לפי מרחק. מיון לפי מחיר. המחיר הנמוך תחילה המחיר הגבוה תחילה. הכניסו את מיקומכם לקבלת צימרים קרובים אליכם והצגת מרחק ממיקומכם : תמונה 1 מתוך 38.
צימרים עם ג'קוזי ספא עם בריכה פרטית מחוממת - המלצות לשנת 2021
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
ואם תביטו קרוב, תראו סוויטה הפתוחה היטב לחצר המכילה בריכה מחוממת וג'קוזי-ספא המקורים בחורף ופתוחים בקיץ..." [מתוך דבר המבקר, אלון שוורצמן] יתרונות וחסרונות- ...
צימרים עם בריכה פרטית - מבחר ענק של צימרים יוקרתיים ...
https://www.bordo100.co.il/צימרים+עם+בריכה+פרטית.html
צימרים עם בריכה פרטית – מאפיינים מרכזיים צימרים עם בריכה פרטית נחשבים כיום לצימרים המבוקשים והפופולאריים ביותר, והסיבה לכך היא העובדה שהבריכה המשמשת אך ורק את אורחי הצימר שאליו היא צמודה. היתרונות של חופשה בצימר עם בריכה פרטית רבים, אך החשוב ביניהם הינו תנאי הפרטיות המלאה.
צימר לחופשה מושלמת | מבחר צימרים מומלצים במחיר משתלם - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il
צימרים עם בריכה פרטית; צימרים עם בריכה מחוממת; צימר עם בריכה פרטית מחוממת; צימרים לזוגות בלבד. צימרים בצפון לזוגות; צימרים לזוגות עם נוף; צימרים לזוגות עם בריכה פרטית; צימרים לזוגות עם בריכה מחוממת
צימרים עם בריכה וג`קוזי ספא - המומלצים ביותר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
צימרים עם בריכה וג`קוזי ספא נחשב לבילוי המושלם והרומנטי בפורטל צימר בשבילי יש מבחר גדול של צימרים עם בריכה וג`קוזי ספא היכנסו עכשיו לאתר לבחירת צימר.
צימרים עם בריכה וג`קוזי | בצפון במרכז ובדרום
https://www.rrr.co.il › צימרים_עם_בריכ...
לפניכם צימרים עם בריכה וג`קוזי, וכמובן גם מבחר של צימרים עם בריכה וג`קוזי בצפון המרתק.
צימרים עם בריכה פרטית - מבחר ענק של צימרים יוקרתיים לחוויית ...
www.bordo100.co.il › צימרים+עם+בריכה
צימרים עם בריכה פרטית - הפינוק האולטימטיבי לחוויית נופש יוצאת מן הכלל. היכנסו לאתר ובחרו צימר עם בריכה פרטית בסטנדרט איכות הגבוה ביותר, לחופשה בלתי נשכחת.
צימרים עם בריכה וג'קוזי - רשימת צימרים מדהימים במיוחד - AAA.co.il
https://www.aaa.co.il › צימרים_עם_ברי...
מי שכבר לקח איתו מספר אנשים אל נופש ביחידת אירוח מיוחדת כמו צימר עם בריכה וג'קוזי בחוץ, יכול להעלות לא מעט זיכרונות מרתקים מחופשה מדהימה.
צימרים עם בריכה פרטית בכנרת | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=46&r=40
Oct 10, 2021 · צימרים עם בריכה פרטית בכנרת, מגדל | 13/10/2021. 34 חוות דעת פתוח לחוות דעת. וילת נופש מושקעת מול נופי הכנרת הקסומים, המציעה חצר עם בריכה פרטית באוויר הצלול (המחוממת ומקורה בחורף), ג'קוזי ספא מפנק, עמדת BBQ מאובזרת וחדרי שינה גדולים ונוחים.
דיל לצימר יוקרתי באמירים ב 699 ש"ח בלבד, כולל בריכה פרטית ...
https://travel90.net/2021/10/26/דיל-לצימר-יוקרתי-באמירים-ב-699...
Oct 26, 2021 · בריכה פרטית וג'קוזי פרטי בקבוק יין 750 מ"ל. מכונת אספרסו ומגוון סוגי קפה/תה. חלב ומעדני בוקר. מגבות, שמפו וסבונים ריחניים. חלוקי ספא. נרות רומנטיים. שימוש חופשי במתקני הספא שבמתחם (סאונה, ג'קוזי ...