חיפשת:

צימר עם בריכה פרטית בכלנית

צימרים עם בריכה בכלנית הכי מומלצים | Weekend-Family
www.weekend-family.co.il › vac_calanit_pool
Oct 16, 2021 · אתר וויקנד פמילי מזמין אתכם לגלות מבחר צימרים עם בריכה בכלנית. ומזמין אתכם לבחור צימר עם בריכה לחופשה הקרובה שלכם. לכל צימר תיאור מפורט עם תמונות, ביקורות עדכניות, ובמחירים ללא תחרות.
צימרים עם בריכה פרטית בכלנית | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers
צימר עם בריכה ליד כלנית (בהזורעים, במרחק של 14.7 ק"מ ) 2 חוות דעת פתוח לחוות דעת. הקסם של טליה הוא צימר מקסים עם בריכה פרטית ומרעננת לזוגות ומשפחות.
צימרים בכלנית - המומלצים ביותר - ttt.co.il - צימר T
https://www.ttt.co.il › כלנית
ריכזנו עבורכם רשימת צימרים ביישוב כלנית. צימרים בכלנית למשפחות, צימרים בכלנית לזוגות, צימרים עם בריכה בכלנית- הכנסו עכשיו ובחרו את ... בריכה פרטית(169).
צימרים עם בריכה פרטית בכלנית - צימר לנד
https://www.zimmerland.co.il › צימרי...
בואו לבחור צימרים עם בריכה פרטית בכלנית, כנסו וראו את הרשימה האיכותית והגדולה שלנו, אצלנו תמצאו את התמונות האיכותיות ביותר, המידע העדכני ביותר וכמובן את ...
רשימת צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר | RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימרים_עם_בריכה
ריכזנו עבורכם רשימת צימרים עם בריכה פרטית - רק שלכם!!! 1. צימרים עם יחידה אחת בלבד ובריכה. (מה שאומר שהבריכה רק שלכם) 2. וילות עם בריכה פרטית. 3. צימרים שלכל יחידה במתחם יש בריכה פרטית נפרדת. 4.
צימרים בכלנית | Weekend
https://www.weekend.co.il › צימרים_ב...
התקשרו להזמין מתוך מבחר צימרים בכלנית. בכל המחירים, מבצעים חמים, ... 3 יחידות אירוח, בריכה במתחם, אינטרנט wifi ... ג'קוזי ספא פרטי, חצר פרטית, 5 דק' מהכנרת.
צימרים בכלנית עם בריכה פרטית - רשימת המומלצים המושלמת - RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימרים_בכלנית_עם
צימרים בכלנית עם בריכה פרטית. ( 4 תוצאות) כלנית X בריכה פרטית X. בזכות החלטה מצוינת אפשר להרגיש מיד כיצד החופשה עולה מדרגה בצורה חיובית מאוד. צימרים בכלנית עם בריכה הם פסגת השאיפות של לא מעט ...
"צימרים עם בריכה בכלנית" - הרשימה הגדולה ביותר ברשת בכלנית ...
https://www.rrr.co.il/צימרים_עם_בריכה_בכלנית.asp
צימרים זולים בכלנית דירות נופש באילת עם בריכה דירות נופש עם בריכה באילת דירות נופש עם בריכה בטבריה צימרים בכרמל עם בריכה צימרים ביבניאל עם בריכה צימרים בטבריה למשפחות עם בריכה צימרים בבית הלל עם בריכה צימרים בביריה עם בריכה צימרים עם בריכה באניעם צימרים באמנון עם בריכה ...
צימרים עם בריכה בכלנית - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il › kallanit-p...
צימרים עם בריכה בכלנית מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימרים עם בריכה בכלנית במחיר אטרקטיבי.
צימרים בכלנית, בכנרת - ישוב קטן וקסום - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il › Calanit
בריכה פרטית לכל סוויטה! " הצימר המושלם, מעוצב ומאובזר בקפידה- לא חסר לנו כלום... החל מהמטבח המקסים שיכולנו לבשל לעצמנו ארוחות מפנקות ועד הבריכה הפרטית לחלוטין.
צימרים בכלנית - הטובים ביותר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
צימרים עם בריכה580; בריכה מחוממת329; בריכה פרטית183; בריכה מקורה230. פינוקים. גקוזי ספא חיצוני358; צימרים עם קמין77; מקבלים כלבים346; צימרים עם סאונה103 ...
צימרים לנופש משפחתי בכלנית, בחרו צימר למשפחות בכלנית
https://www.weekend-family.co.il › v...
כנסו ובחרו צימרים לנופש משפחתי בכלנית בכל הרמות. ... צימרים ליד כלנית (בטבריה במרחק של 11.2 ק"מ). מחיר לזוג, החל מ: ... יחידות אירוח:2, בריכה, בריכה פרטית.
צימרים עם בריכה פרטית בכלנית | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=46&r=12&s=713
צימר מפנק למשפחות וזוגות עם בריכה פרטית מרעננת. צימר נווה שחר מאובזר בקפידה עם מטבחון, ג'קוזי, חצר פסטורלית ואווירה כפרית מכל עבר.
צימרים עם בריכה בכלנית הכי מומלצים | Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il/vac_calanit_pool
Oct 16, 2021 · הילת האור בוטיק צימרים עם עם בריכה בכלנית, כנרת וגליל תחתון | 16/10/2021 מתחם אירוח המציע חצר ענקית, במרכזה בריכת שחייה מרעננת תחת כיפת השמיים ומול נוף מהפנט.
צימרים בכלנית עם בריכה פרטית - רשימת המומלצים המושלמת - צימר R
https://www.rrr.co.il › צימרים_בכלנית_...
צימרים בכלנית עם בריכה פרטית בלבד - עכשיו במחירים מפתיעים ומגוון מיוחד מאוד של צימרים בכלנית עם בריכה הם כאלו שמשדרגים את הנאות החופשה.
צימרים בכלנית, בכנרת - ישוב קטן וקסום - צימרטופ
www.zimertop.co.il › north › Lower_Galilee_and
צימרים בכלנית צימרים בגליל העליון. בקתת עץ מפוארת ומפנקת בעלת 3 חדרי שינה, ג'קוזי פינתי זוגי, שני מטבחונים מאובזרים, בריכת שחייה מחוממת ומקורה בחורף ומרפסת לנוף מהפנט. לצפייה במתחם.
מחפשים צימרים בכלנית? מצאתם - AAA.co.il
https://www.aaa.co.il › כלנית
רשימת צימרים בכלנית. ... צימרים בכלנית מזכירים שיש עדיין מקומות שבהם לטבע יש כוח בלתי נגמר. ... תמונות כלליהסוויטותחצר נוף + בריכה וגקוזי ספא. סוף שבוע.
צימרים בכלנית, מצא צימר בכלנית | Weekend
www.weekend.co.il › צימרים_בכלנית
Oct 17, 2021 · נופי כלנית. צימרים בכלנית, כנרת וגליל תחתון | 17/10/2021 1 חוות דעת פתוח לחוות דעת. מתחם אירוח ייחודי לאירוח משפחות, זוגות וקבוצות עם בריכה מרעננת, ג'קוזי ספא חיצוני ועוד הפתעות וכל אלו מול נוף עוצר נשימה.
צימרים בכלנית עם בריכה פרטית - רשימת המומלצים המושלמת ...
https://www.rrr.co.il/צימרים_בכלנית_עם_בריכה_פרטית.asp
צימרים בכלנית למשפחות צימרים עם בריכה בכלנית צימרים זולים בכלנית צימרים בקיסריה עם בריכה פרטית צימרים בספסופה עם בריכה פרטית צימרים בלימן עם בריכה פרטית צימרים בחד נס עם בריכה פרטית צימרים עם בריכה פרטית בפקיעין צימרים בצפת עם בריכה פרטית צימרים במגדל עם בריכה פרטית ...
צימרים בכלנית - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימריםבכלנית.asp
אתר "צימר r" מכיל מגון נרחב ואיכותי של כל אופציה, כאשר מראש ניתן מידע מקדים על סוג היחידה (לפי תתי קטגוריות) ומראש ניתן לדעת למה יש לצפות.
צימרים בכלנית - המומלצים - RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימריםבכלנית
אי לכך רבים מהנופשים ביישוב בוחרים לקחת צימר עם בריכה אשר משקיפה על הנוף, אך גם ניתן למצוא צימר עם ג'קוזי פרטי, צימר עם מרפסות ענקיות וכדומה, כאשר כל נופש מוזמן לבחור את הצימר שיותר מתאים עבורו ...
צימרים בכלנית, בכנרת - ישוב קטן וקסום - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il/north/Lower_Galilee_and_valies/Calanit.html
צימרים עם בריכה פרטית; צימרים עם בריכה מחוממת; צימר עם בריכה פרטית מחוממת; צימרים לזוגות בלבד. צימרים בצפון לזוגות; צימרים לזוגות עם נוף; צימרים לזוגות עם בריכה פרטית; צימרים לזוגות עם בריכה מחוממת