חיפשת:

צימר מומלץ בהרי ירושלים

צימרים בהרי ירושלים, צימר באזור הרי ירושלים | Weekend
m.weekend.co.il › צימרים_בהרי_ירושלים
Oct 19, 2021 · צימר בהרי ירושלים יוקרתי ומאובזר מציע תנאי אירוח ברמה גבוהה ביותר הכוללים: חדרי רחצה מרווחים ומאובזרים, מטבח מאובזר, ארוחות בוקר בתיאום מראש, אטרקציות בהרי ירושלים וגם פינוקים לילדים ...
צימרים יוקרתיים בהרי ירושלים - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
צימרים יוקרתיים בהרי ירושלים - המלצות לשנת 2021. כל התוצאות. (4). צפון. (401) · לזוגות בלבד. (68) · למשפחות. (87).
צימרים בהרי ירושלים - המומלצים ביותר | Weekend-Family
www.weekend-family.co.il › vac_jerusalem-hights
Oct 16, 2021 · מבחר צימרים מומלצים לחופשה זוגית או משפחתית בהרי ירושלים. אתר וויקנד פמילי מזמין אתכם לגלות את הצימרים המומלצים ביותר, עם תיאור מפורט אודות כל צימר.
צימרים בהרי ירושלים - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה: מי ...
www.hapisga.co.il › hapisga-clp › 5528
מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים. מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים בהרי ירושלים שבדקנו בעצמנו.
צימרים מומלצים באזור ירושלים: אלה המקומות השווים במקום ...
https://www.mako.co.il/travel-israel/best_zimmer/...
Aug 06, 2020 · מהמקומות המפתיעים בהרי ירושלים, כמותו יש הרבה בגליל, פחות באזורם. המקום שייך לאורית ויוסי זנגי שלאחר שילדיהם עזבו את הבית הפכו את היחידות שבנו להם לצימרים, ולכן הם מאובזרים היטב.
צימרים יוקרתיים בהרי ירושלים | Weekend
https://www.weekend.co.il › zimmers
אירוח עץ הפעמוניםצימרים בנווה אילן, ירושלים והסביבה. מבצע550 ₪ ללילה! מעולה. החל מ: אמצ"ש 600 סופ"ש 700. מבצע550 ₪ ללילה! סוויטות זוגיות, ארוחת בוקר, ...
צימר של זהב: 8 צימרים שווים בירושלים והסביבה
www.mako.co.il › travel-israel › leisure-c9fb1f3ee2
Jan 30, 2013 · בקתות עץ: צימר ירושלים של זהב. בירושלים של זהב בקתות הבנויות עץ פיני משובח שמשתלב בטבעיות בין הנופים והשלווה של האזור. בשתי הסוויטות המפוארות שבאתר מיטה זוגית רחבה, ג'קוזי, מטבחון מאובזר, טלוויזיה עם מסך שטוח ועוד.
צימרים בירושלים והסביבה - צימרים באזור ירושלים | Weekend
www.weekend.co.il › צימרים_בירושלים
Oct 20, 2021 · בנוסף, צימר בירושלים למשפחות זוגות קבוצות ועוד, יכיל פלטת שבת, מיחם, מיטות יהודיות ועוד התאמות לדתיים. צימר לדתיים בירושלים וצימר למסורתיים בירושלים ניתן למצוא די בקלות. באזור ירושלים גם תמצאו צימרים בכפר עין כרם שיתנו לכם אווירה דומה אך קצת שונה.
צימרים מומלצים באזור ירושלים: אלה המקומות השווים במקום הנעים בארץ
https://www.mako.co.il › best_zimmer
הצימרים הכי מומלצים באזור ירושלים. ירושלים מושלגת וזה הזמן להרגיש קצת חו"ל, ויש מסביבה יש לא מעט צימרים שכדאי לכם להכיר: מקומות יוקרתיים, ...
צימרים בירושלים והסביבה | צימרים בירושלים -המומלצים | RRR ...
https://www.rrr.co.il/צימרים_בירושלים.asp
צימרים בירושלים והסביבה. ( 46 תוצאות) צימרים בדרום X ירושלים והסביבה X. ירושליים היא עיר בירת ישראל, וכן העיר הגדולה ביותר בארץ. זהו ללא ספק אחד המקומות התיירותיים ביותר בישראל. בעיר אתרי קודש ...
צימרים בהרי ירושלים למשפחות לזוגות עם בריכה - צימר אינפו
www.zimerr.co.il › 2021/05/20 › צימרים-בהרי
May 20, 2021 · צימרים בהרי ירושלים. צימרים בהרי ירושלים למשפחות או לזוגות עם בריכה או ג’קוזי ממוקמים באחד האזורים עם הנוף הכי יפה בישראל. תוכלו ליהנות לא רק מנוף אלא גם ממגוון של מסלולי טיול עם מים באזור ואם אתם מגיעים למספר ימים אפשר לקפוץ גם לירושלים.
צימרים בירושלים והסביבה - צימרים באזור ירושלים | Weekend
https://www.weekend.co.il/צימרים_בירושלים_והסביבה.aspx
Oct 20, 2021 · בנוסף, צימר בירושלים למשפחות זוגות קבוצות ועוד, יכיל פלטת שבת, מיחם, מיטות יהודיות ועוד התאמות לדתיים. צימר לדתיים בירושלים וצימר למסורתיים בירושלים ניתן למצוא די בקלות. באזור ירושלים גם תמצאו צימרים בכפר עין כרם שיתנו לכם אווירה דומה אך קצת שונה.
צימרים יוקרתיים בהרי ירושלים - המקומות המובילים לשנת 2021 ...
www.hapisga.co.il › hapisga-clp › 39189
מדריך הפסגה: מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים. הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים יוקרתיים בהרי ירושלים שבדקנו בעצמנו.
צימרים בהרי ירושלים למשפחות לזוגות עם בריכה - צימר אינפו
https://www.zimerr.co.il/2021/05/20/צימרים-בהרי-ירושלים
May 20, 2021 · צימרים בהרי ירושלים. צימרים בהרי ירושלים למשפחות או לזוגות עם בריכה או ג’קוזי ממוקמים באחד האזורים עם הנוף הכי יפה בישראל. תוכלו ליהנות לא רק מנוף אלא גם ממגוון של מסלולי טיול עם מים באזור ואם אתם מגיעים למספר ימים אפשר לקפוץ גם לירושלים.
צימרים בירושלים והסביבה - צימר בירושלים והסביבה - AAA.co.il
https://www.aaa.co.il › צימרים_בירושלי...
צימרים בירושלים והסביבה לנופש חלומי בבירה ובישובים הקרובים איליה. צימר בירושלים והסביבה ייתן לכם חופשה נהדרת למשפחות, זוגות אוהבים וקבוצות בכל הגדלים.
חיפוש צימרים באזור אזור ירושלים
https://www.booking.com › region
מצאו והזמינו דילים על הצימרים הטובים ביותר באזור אזור ירושלים, ישראל! קראו חוות דעת של אורחים, הזמינו צימר מעולה ותיהנו מנסיעה מצוינת.
צימרים בהרי ירושלים - צימרים מומלצים במחירים תחרותיים
https://www.weekendtop.co.il › zim...
יחידות 3; בריכה; טיפולי ספא ועיסויים; ג'קוזי; מתאים למשפחות; מתאים לזוגות. 053-7933403 · חאן בית גולדברג מאהל בירושלים והסביבה, נחם | 25/10/2021.
צימרים בהרי ירושלים - המומלצים ביותר | Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il › v...
מבחר צימרים מומלצים לחופשה זוגית או משפחתית בהרי ירושלים. אתר וויקנד פמילי מזמין אתכם לגלות את הצימרים המומלצים ביותר, עם תיאור מפורט אודות כל צימר.
צימרים בירושלים: קופונים, מבצעים והמלצות לצימרים בירושלים - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il › jerusalem
בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימרים בירושלים במחיר אטרקטיבי. ... טרקטורוני האגם - טיולי טרקטורונים בהרי ירושלים. לזוגות ומשפחות.
צימרים בהרי ירושלים, הזמינו צימר עכשיו! - ריזורט
https://www.resort.co.il/zimmers/mountains-of-jerusalem
צימרים בהרי ירושלים, הזמינו צימר עכשיו! - ריזורט. מגוון רחב של צימרים בהרי ירושלים לכל מטרה. צפו בחוות דעת אמיתיות, גלריות מרהיבות ומבצעים סודיים. הזמינו צימר לחופשה המושלמת באתר ריזורט!
צימר של זהב: 8 צימרים שווים בירושלים והסביבה
https://www.mako.co.il/travel-israel/leisure-c9fb1...
Jan 30, 2013 · בקתות עץ: צימר ירושלים של זהב. בירושלים של זהב בקתות הבנויות עץ פיני משובח שמשתלב בטבעיות בין הנופים והשלווה של האזור. בשתי הסוויטות המפוארות שבאתר מיטה זוגית …