חיפשת:

צימר בודד עם בריכה פרטית

צימרים יחיד עם בריכה פרטית - המומלצים ביותר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
צימרים יחיד עם בריכה פרטית נחשב לבילוי המושלם והרומנטי בפורטל צימר בשבילי יש מבחר גדול של צימרים יחיד עם בריכה פרטית היכנסו עכשיו לאתר לבחירת צימר.
צימר בודד - יחידה 1 - מבחר גדול ואיכותי של צימרים - TTT.co.il
https://www.ttt.co.il/צימר_בודד_יחידה1.html?type=null
מחפשים צימר בודד - יחידה 1? לבילוי זוגי רומנטי ופרטי לכל מי שאוהב את הלבד, צימר בודד נותן את המענה לפרטיות מרבית לזוגות האוהבים שרוצים להיות לבד ... אחת ובריכה צימרים יחידה אחת עם בריכה פרטית ...
צימר בודד עם יחידה אחת בלבד | צימר מבודד
https://www.aaa.co.il › צימר-בודד-יחידה-1
הגעתם למקום הנכון, ריכזנו עבורכם רשימה של צימרים בודדים ברחבי הארץ. ... תמונות כלליפנים הסוויטהחצר, בריכה וג´קוזי ספאארוחת בוקר. צלצלו לבירור מחיר.
צימרים עם בריכה פרטית לזוגות בלבד
https://www.zimerzugi.co.il › tzmuda
אי שם בכליל בחוות בוטיק בכפר אקולוגי, מציע לכם חבילת חופשה מושלמת צימר מבודד ויחיד בחווה, מוקף בטבע + טיול זוגי פרטי סוסים /רנג'ר ב -1300 שח.
צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר - נבחרי 2021 | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers_with_private_pool.aspx
Oct 26, 2021 · צימר יוקרתי עם בריכה פרטית. אם אתם חוגגים אירוע מיוחד וחשקה נפשכם ביתר פינוק, באתרנו ניתן למצוא מגוון רחב של צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית, המצטיינים באבזור בסטנדרט גבוה, טיפולי ספא ועיסויים, ארוחות בוקר וארוחות שף עד פתח הצימר וכמעט כל אקסטרה פינוק שתוכלו להעלות על דעתכם.
צימרים מבודדים עם בריכה פרטית
https://www.bordo100.co.il › צימרים+...
מבחר ענק של צימרים מבודדים עם בריכה פרטית, העומדים בסטנדרט אירוח הגבוה ביותר בענף - לחווית חופשה בלתי ... מתחם מבודד בקצה היישוב הפונה לנוף הים והרי הגליל.
צימרים מבודדים, שיא השקט והשלווה בצימר מבודד | Weekend
https://www.weekend.co.il › צימרים_מ...
אן תמצאו את כל הצימרים המבודדים בישראל !, חופשה שקטה והשלווה בצימר מבודד לחוויה מושלמת ושקטה. ... סוויטה מאובזרת, בריכה פרטית מחוממת, חצר, קרוב לחרמון.
יח` 1 - צימר בודד - המומלצים ביותר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il/צימר_בודד_-_יחידה_1.asp
צימרים עם בריכה (578) בריכה מחוממת (329) בריכה פרטית (180) בריכה מקורה (230) סוג המקום סוויטות (447) בקתות עץ (318) צימרים מערות (20) וילות (87)
צימרים לזוג עם ילדים במתחם מבודד - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il › mevudad
בריכה פרטית לכל סוויטה! " הצימר המושלם, מעוצב ומאובזר בקפידה- לא חסר לנו כלום... החל מהמטבח המקסים שיכולנו לבשל לעצמנו ארוחות מפנקות ועד הבריכה הפרטית לחלוטין.
צימר בודד יחידה 1 | מגוון צימרים עם יחידה 1 - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימר_בודד_-_יחידה_1.asp
צימר בודד – יחידה 1 מבטיח שקט ושלווה, נופש רומנטי ואיכותי רחוק מהשגרה היומיומית. צימר יחידה אחת מבודד – בדיוק כמו שחיפשתם.
צימרים עם בריכה - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_עם_בריכה,יח`_1_-_צימר_בודד
רשימת צימרים עם בריכה המומלצים ביותר. הכנסו עכשיו לאתר לבחירת צימר מושלם בקלי קלות. אצלינו המבחר הגדול ביותר, עד 50% הנחה לצימר.
צימר בודד - יחידה 1 - מבחר גדול ואיכותי של צימרים - TTT.co.il
https://www.ttt.co.il › צימר_בודד_יחידה1
לבילוי זוגי רומנטי ופרטי לכל מי שאוהב את הלבד, צימר בודד נותן את המענה לפרטיות מרבית לזוגות האוהבים ... בריכה פרטית(171) ... בריכה במתחם ג'קוזי ספא חיצוני.
צימר בודד עם יחידה אחת בלבד | צימר מבודד
https://www.aaa.co.il/צימר-בודד-יחידה-1.html
בריכה פרטית; בריכה; צימרים מערות; קמין; גקוזי ספא חיצוני; בריכה מחוממת; צימרים יוקרתיים; צימרים זולים; צימרים לקבוצות; כל הקטגוריות
צימר בודד יחידה 1 | מגוון צימרים עם יחידה 1 - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימר_בודד_-_יחי...
צימר בודד – יחידה 1 מבטיח שקט ושלווה, נופש רומנטי ואיכותי רחוק מהשגרה ... צימר יחידה אחת מבודד – בדיוק כמו שחיפשתם. ... בריכה מחוממת ופרטית ג`קוזי ספא.
צימרים מבודדים עם בריכה פרטית - המקומות המובילים לשנת 2021
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
מתחם "עץ החיים" מציע את אחת החוויות היותר "שוות" שיכולתי לדמיין: יש כאן נוף בראשיתי לחלוטין, ושתי בקתות מבודדות היטב. לכל בקתה יש בריכת טבילה פרטית ומחוממת ...