חיפשת:

צימר באמצע המדבר

צימר במדבר לזוגות או משפחות – החופשה המושלמת! - נוף צוקים
https://nofzuqim.co.il › zimmer-in-th...
אתם יודעים שאתם צריכים להוציא את כולם לחופשה, ולמרבה המזל, שמעתם מחברים שאין כמו חופשה בצימר מדברי מרוחק. צימר במדבר יכול להיות תענוג לחופשה מושלמת ליחידים, ...
צימרים מבודדים בדרום - צימר במדבר | Weekend
https://www.weekend.co.il › ... › דרום
בקתה במדבר. 053-9426321 · בקתה במדברצימרים בזית המדבר, נגב. מעולה. החל מ: אמצ"ש 1000 סופ"ש 1200 ; חוות נאות. 053-9426515 · חוות נאותצימרים בחוות נאות, נגב. מעולה.
צימרים | 5 צימרים מבודדים באמצע שומקום
www.mako.co.il › travel-israel › leisure-c9fb1f3ee2
May 21, 2013 · הצימרים במקום הם כמו פנינה במדבר וממוקמים במרכז הנגב, כ-8 קילומטר דרומית לשדה בוקר. הצימרים אקולוגים ועשויים מחומרים טבעיים ועיצוב לא שגרתי הכולל רצפת אבני גרנוליט, שההליכה עליה היא כמו עיסוי ממושך לכפות הרגליים. המקום מיועד לזוגות בלבד. המחיר: 600 שקל ללילה באמצ"ש, 800 שקל ללילה בסופ"ש צימרים אקולוגיים בלב הנגב. אורליה רצפת עיסוי טבעית לרגליים.
לבד מול המדבר: הצימרים הכי מבודדים בדרום הארץ - מערכת וואלה! תיירות
https://travel.walla.co.il › צימרים
לבד מול המדבר: הצימרים הכי מבודדים בדרום הארץ. רוצים לברוח מהעולם אבל עדיין להרגיש שהציוויליזציה נמצאת במרחק הושטת יד? הנה 7 צימרים מבודדים ...
Weekend | צימר בוס , עזוז | Weekend
my.weekend.co.il › צימר_בוס
'צימרבוס' ממוקם בעזוז בלב המדבר, על ראש הגבעה הצופה על איזור בארותיים. הסיפור התחיל כשמשפחת הירשפלד הסבה אוטובוס ישן של דן לחדר אירוח משפחתי, שהפך לאטרקציה בכניסה לישוב עזוז. האוטובוס צופה בבוץ מבחוץ גגו כוסה בכפות דקלים, ומבפנים קיבל טיפול קוסמטי מידיים אוהבות והפך לפלא ארכיטקטוני אומנותי מפורסם. יחידות האירוח היחידה נעימה ומאובזרת וכוללת:
"צימר על המדבר" באלון - המלצות, מחירים ומבצעים - RRR.co.il
www.rrr.co.il › showCabin
צימר על המדבר (אלון) בדרום הארץ, מול נוף מדברי ממכר ומהפנט ניצב מתחם צימר על המדבר ובו 2 יחידת אירוח. האירוח במתחם מתאים לזוגות בלבד, אפשרות גם לציבור שומרי המסורת. בחצר המתחם בריכה עגולה מול הנוף, ג'קוזי מלבני ענק מול הנוף, פינת מנגל, פינת ישיבה, חנייה, ריהוט גן. ניתן להזמין ארוחת בוקר- בתשלום נוסף.
צימר במדבר | ארץ בראשית
www.genesisland.co.il › צימר-במדבר
הצימרים באתר ארץ בראשית סמוך לישוב אלון, צופים אל נוף המדבר ומציעים לאורחיו אירוח פרטי עם השקט והיופי שמציע המדבר בכל עונות השנה. בצימרים פינת ישיבה, מטבחון מאובזר, מקלחת ושירותים. במרפסת הגדולה של הצימר יש ג'קוזי (מחומם בחורף) הפונה לנוף המדברי. ניתן להתארח על בסיס לינה וארוחת בוקר ישראלית עשירה המוגשת לצימר (באמצע שבוע).
צימרים מבודדים בדרום הארץ - המקומות המובילים לשנת 2022 | הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
ערבה - צוקים - צימר מבודדים בדרום הארץ. 9.6. 6 חו"ד. צוות הפסגה. "...המקום הזה שייך לאותם חלומות על סוויטה מבודדת, מיוחדת, נוחה ומאובזרת- ממש על גבול המדבר.
צימרים במדבר
https://www.desertrek.co.il/zimmer1.html
צימר במדבר לא חייב להיות ממש באמצע המדבר כשמסביב עשרות קילומטרים של חול. הצימר יכול להיות באווירה מדברית בתוך ישוב קטן במדבר, אבל כמובן שיש מים ורמים, חשמל ובעצם כל המותרות שיש בצימר רגיל.
צימרים במדבר
www.desertrek.co.il › zimmer1
צימר במדבר לא חייב להיות ממש באמצע המדבר כשמסביב עשרות קילומטרים של חול. הצימר יכול להיות באווירה מדברית בתוך ישוב קטן במדבר, אבל כמובן שיש מים ורמים, חשמל ובעצם כל המותרות שיש בצימר רגיל. נופשים באים להתארח ב- צימרים במדבר על מנת ליהנות מהשקט והשלווה במדבר ומכל הפינוקים של צימר יוקרתי, אבל לבד, או כמעט לבד.
דווקא עכשיו: צימרים באמצע המדבר - עכבר כתבות כלליות - הארץ
https://www.haaretz.co.il › gallery
ריכזנו בשבילכם חמישה צימרים בדרום שמציעים נוף מושלם ושקט מופתי. ... דווקא עכשיו: צימרים באמצע המדבר ... ממש עכשיו הגיעה העת לנפוש במדבר ולהתמסר לשקט.
צימר במדבר לזוגות או משפחות - החופשה המושלמת! ???? נוף צוקים
https://nofzuqim.co.il/zimmer-in-the-desert
צימר במדבר יכול להיות תענוג לחופשה מושלמת ליחידים, זוגות או משפחות וקבוצות, כמו גם מקום שבו ניתן לקיים אירועים מגוונים. תוכלו ליהנות מארוחות מפנקות על רקע נופי המדבר המסתוריים והמשכרים כאחד ...
צימרים מומלצים בדרום: אלה המקומות השווים בלב המדבר | mako חופש
https://www.mako.co.il/travel-israel/best_zimmer/...
5 צימרים מבודדים באמצע שומקום - Mako
https://www.mako.co.il › travel-israel
חווה אקולוגית בלב הנוף ההררי של ירושלים, בריכת שחייה באמצע המדבר או מערת אירוח על צלע הר: 5 צימרים מבודדים ומפנקים - בלי שכנים ובלי רעשים ...
צימרים מומלצים בדרום: אלה המקומות השווים בלב המדבר | mako חופש
www.mako.co.il › travel-israel › best_zimmer
הנקודה ה-12, שדה צבי
צימר במדבר | ארץ בראשית
www.genesisland.co.il/צימר-במדבר
צימר ארץ בראשית. הצימרים באתר ארץ בראשית סמוך לישוב אלון, צופים אל נוף המדבר ומציעים לאורחיו אירוח פרטי עם השקט והיופי שמציע המדבר בכל עונות השנה. בצימרים פינת ישיבה, מטבחון מאובזר, מקלחת ושירותים.
צימרים מבודדים | צימר מבודד
http://lonely-zimmer.co.il
לאלו מכם שטרם ניסו, אתם תופתעו לגלות כי צימר מבודד הוא בהחלט התשובה ... מתחם האירוח נוף צוקים - מקום מבודד באמצע המדבר לחופשה שקטה ולשווה ללא הסחות דעת.
צימר במדבר לזוגות או משפחות - החופשה המושלמת! ???? נוף צוקים
nofzuqim.co.il › zimmer-in-the-desert
צימר מבודד במדבר המדבר הצחיח והשקט הוא המקום המושלם למצוא בו פרטיות וקצת זמן איכות עם האנשים שאתם אוהבים. לצד הבקתות הנוחות והמאובזרות, אפשר ליהנות מפעילויות ברוח המדבר. למשל, אם אתם חובבי יוגה, תוכלו ליהנות מחוג יוגה משחרר ומרגיע המתאים כל כך לנוף ההררי החום-צהבהב. אפשר גם ליהנות ממסלולי הליכה למתחילים ולמיטיבי לכת ולטיולי אופניים מאתגרים.
צימרים בערבה | במדבר לחופשת צימר בלב הערבה | Weekend
https://www.weekend.co.il/צימרים_בערבה.aspx
Jan 11, 2022 · בוא לצימר בערבה בלב המדבר! צפונית לאילת שוכן לו איזור מקסים, הערבה. למרות מיקומו המדברי הערבה שופעת צמחיה, פריחה ואפילו ענף חקלאות משגשג. אתם מוזמנים להתפנק בצימרים יוקרתיים או לינה צנועה באוהל בדואי,
"צימר על המדבר" באלון - המלצות, מחירים ומבצעים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › showCabin
צימר על המדבר בישוב אלון. מבצעים, המלצות והנחות באתר. צפו בצימר על המדבר – מחירים, תמונות ענק מרהיבות, תאריכים פנויים ומידע מקיף ומלא. היכנסו עכשיו!
צימרים | 5 צימרים מבודדים באמצע שומקום
https://www.mako.co.il/travel-israel/leisure-c9fb1...
May 21, 2013 · חווה אקולוגית בלב הנוף ההררי של ירושלים, בריכת שחייה באמצע המדבר או מערת אירוח על צלע הר: 5 צימרים מבודדים ומפנקים - בלי שכנים ובלי רעשים …