חיפשת:

צימרים 5 יחידות עם בריכה בצפון

צימרים למשפחות עם בריכה | Weekend
https://www.weekend.co.il › zimmers
נופש הכולל צימרים עם בריכה למשפחות, הינו פתרון מושלם למי שרוצה חופשה משפחתית, שכוללת הכל, מבלי לנסוע לחו"ל ... 4 יחידות אירוח, בריכה במתחם, אינטרנט wifi.
מבחר צימרים עם 5 יחידות, גדולים או עם מספר יחידות - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימר_5_יחידות.asp
צימר 5 יחידות. ( 176 תוצאות) צימרים עם 5 יחידות ומעלה X. צימרים 5 יחידות - לא אחת ניתן לראות כיצד מספר זוגות חברים או מספר בני משפחה מעוניינים לערוך נופש שבו יוכלו להיות ממש ביחד. ע"י בחירת צימר חמש ...
צימרים עם 5 יחידות - מבחר גדול ואיכותי של צימרים - TTT.co.il
https://www.ttt.co.il › צימרים_עם_5_יח...
מחפשים מתחמי צימרים עם 5 יחידות? הגעתם למקום הנכון כאן תמצאו מגוון צימרים לכל מטרה בצפון בדרום או במרכז. ... בריכה מחוממת במתחם ג'קוזי ספא חיצוני. עד 5 ...
צימרים עם 5 יחידות ובריכה - המומלצים ביותר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
מצאו את הצימר ממגוון צימרים עם 5 יחידות ובריכה שהכי מתאימים לצרכים שלכם במחיר השווה לכל כיס היכנסו עכשיו לאתר לבחירת צימר.
צימרים עם 5 יחידות
https://www.aaa.co.il › צימרים_עם_5_י...
חיפושים קשורים לצימרים עם 5 יחידות. צימרים מיוחדים בצפון · צימרים בצפון 5 יחידות · צימרים 5 יחידות בחד נס · צימרים 5 יחידות עם בריכה מחוממת · צימרים 5 ...
מתחמים עם 5 צימרים - צימר לנד
https://www.zimmerland.co.il › מתחמי...
מתחמים עם 5 צימרים מתחמים כאלו הם המומלצים ביותר למשפחות שרוצות לצאת לנופש וליהנות מבני הזוג והילדים ... סוויטות יוקרה מפוארות במיוחד עם בריכה מחוממת צמודה!
צימרים עם בריכה בצפון - עמוד 5 | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=6&r=-1&page=5
Oct 07, 2021 · צימרים עם בריכה בגליל עליון, נוף כנרת | 06/10/2021. וילת נופש עם בריכה פרטית, חדרי שינה מפוארים ומאובזרים, ג'קוזי ספא, שולחנות משחק, טרקלין יוקרתי ומרפסת נוף אל נופי הכנרת והגליל. מאפיינים: וילה עם ...
צימרים עם 5 יחידות ובריכה - המומלצים ביותר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il/צימרים_עם_5_יחידות_ובריכה.asp
צימרים עם 5 יחידות - מבחר גדול ואיכותי של צימרים - TTT.co.il
https://www.ttt.co.il/צימרים_עם_5_יחידות.html
מחפשים מתחמי צימרים עם 5 יחידות? הגעתם למקום הנכון כאן תמצאו מגוון צימרים לכל מטרה בצפון בדרום או במרכז. צימרים יוקרתיים ויפים במיוחד במחירים מפתיעים. באתר צימר t הכנסו לצפייה.
צימרים עם חמש יחידות - צימרים עם 5 יחידות
https://www.aaa.co.il/צימרים_עם_5_יחידות.html
כפר שמאי, גליל עליון. תמונה 1 מתוך 20. תמונות כללי צימר 3+4 צימר 1+2 צימר 5 חדר אוכל בריכה ספא וחצר. סוף שבוע. 750. אמצע שבוע. 500. 2 המלצות. 053-9425634.
מתחמים עם 5 צימרים
https://www.bordo100.co.il › מתחמים...
מבחר ענק של מתחמים עם 5 צימרים, העומדים בסטנדרט אירוח הגבוה ביותר בענף - לחוויית חופשה בלתי נשכחת. היכנסו לאתר בורדו ומצאו את הצימר המושלם שלכם כבר היום!
צימרים עם בריכה 5 עד 6 יחידות
https://www.zipedia.co.il › צימרים_עם...
צימרים עם בריכה: לכל הנופשים בסטייל - צימר עם בריכה הוא המומלץ - בימות הקיץ החמים או בבריכה מחוממת בחורף. פינוק אמיתי לכל נופש. צימרים 5 עד 6 יחידות: ...
צימרים 5 יחידות עם בריכה - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_5_יחידות_עם_בריכה.asp
צימרים 5 יחידות עם בריכה נהיו טרנד ענק בתחום אירוח יוקרה. צימרים אלה מציעים את הפתרון המושלם, סינון מתקדם באתר הכנסו עכשיו לאתר ובחרו צימר מפנק ורומנטי.
צימרים 5 יחידות עם בריכה - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימרים_5_יחידו...
צימרים 5 יחידות עם בריכה נהיו טרנד ענק בתחום אירוח יוקרה. צימרים אלה מציעים את הפתרון המושלם, סינון מתקדם באתר הכנסו עכשיו לאתר ובחרו צימר מפנק ורומנטי.