חיפשת:

צימרים 3 בקתות בצפון

צימרים בצפון - הצימרים המומלצים ביותר בצפון - עמוד 2 ...
https://www.weekend-family.co.il/vac_north_page2
Mar 04, 2022 · מבחר צימרים מומלצים לחופשה זוגית או משפחתית בצפון. אתר וויקנד פמילי מזמין אתכם לגלות את הצימרים המומלצים ביותר, עם תיאור מפורט אודות כל צימר. תמונות, ביקורות עדכניות, ובמחירים ללא תחרות.
צימרים | בקתות עץ | בקתות עץ בצפון בחסות צימר A
https://www.aaa.co.il/בקתות-עץ.html
מטולה, גליל עליון. תמונה 1 מתוך 32. תמונות כללי בקתות עץ יחידת אירוח צימר קט- מתחם קמפינג בריכה חצר ונוף. סוף שבוע. 600. אמצע שבוע. 500. 1 המלצות. 053-8094219.
צימרים עם 3 יחידות | צימרים עם שלושה חדרי שינה - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימרים_עם_3_י...
צימרים עם שלושה חדרי שינה - מתכננים חופשה מורחבת? זקוקים למידע על צימרים עם 3 יחידות? כנסו לאתר "צימר R" ותמצאו את כל המידע על צימר עם 3 יחידות – החל ...
תצוגת צימרים עם 3 יחידות אירוח במתחם הצימר
https://www.zipedia.co.il › צימרים_עם...
צימרים עם 3 יחידות אירוח במתחם הצימר - מותאמים לאירוח של מספר חברים, משפחות עם ילדים או שלושה ... 3 בקתות עץ עם בריכת שחייה מחוממת, ג'קוזי ספא ענק וסאונה .
צימרים בקתות עץ לזוגות בצפון | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=44&sf=1&r=-1
Mar 03, 2022 · בקתות עץ לזוגות בצפון, ניר יפה | 02/03/2022. 3 חוות דעת פתוח לחוות דעת. בקתות עץ כפריות לזוגות ומשפחות עם בריכה פרטית, משחקים לילדים, …
בקתות עץ | צימרים בקתות עץ בצפון | צימר בקתות עץ - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/בקתות_עץ.asp
צימרים בצפון 609; ... 3. בקתות עץ לנופש עומדות כיום בסטנדרט מאוד גבוה של עיצוב פנים וחוץ, רובן המוחלט מציע לכם גם ג`קוזי ולעיתים גם בריכה וקמין (חימום עצים). 4. מיקום – עקב ההיצע הגבוה של בקתות בצפון ...
מתחמים עם 3 צימרים - צימר לנד
https://www.zimmerland.co.il › מתחמי...
ברוכים הבאים לקטגוריה מתחמים עם 3 צימרים מתחם אירוח עם 3 צימרים יכול לשמש למגוון אפשרויות נופש: זוגות, למשפחות ולקבוצות חברים במתחם עם 3 צימרים המתחם ...
צימרים עם 3 יחידות ומעלה - המומלצים ביותר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
צימרים עם 3 יחידות ומעלה המומלצים ביותר, הכנסו עכשיו לאתר ובחרו את הצימר לחופשה הבאה שלכם. מבחר ענק במחירים הטובים ביותר.
צימרים למשפחות עם בריכה | Weekend
https://www.weekend.co.il › zimmers
נופש הכולל צימרים עם בריכה למשפחות, הינו פתרון מושלם למי שרוצה חופשה משפחתית, שכוללת הכל, ... וילה ל-10, 3 חצרות, בריכה, 5 חדרי שינה, 3 חדרי רחצה.
בקתות בצפון - מצאו בקתה בצפון לנופש
www.aaa.co.il › בקתות_בצפון
בקתות בצפון הארץ הן להיט משגע כבר לא מעט שנים. זאת בזכות המבנה האותנטי. והכפרי שלהן שמעניק חוויה שונה והרבה יותר מיוחדת של נופש. זוגות רבים עושים בחוכמה כשהם מבינים שרק מציאת בקתה בצפון הארץ ...
צימרים בקתות עץ לזוגות בצפון | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers
Mar 03, 2022 · בקתות עץ לזוגות בצפון, כפר ג'וליס | 03/03/2022. 4 חוות דעת פתוח לחוות דעת. חופשה מדהימה במתחם נופש ובו 3 בקתות עץ חמימות לזוגות ומשפחות לצד בריכה וחצר מטופחת.
צימרים עם 3 יחידות | צימרים עם שלושה חדרי שינה - RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימרים_עם_3_יחידות
צימרים עם שלושה חדרי שינה - מתכננים חופשה מורחבת? זקוקים למידע על צימרים עם 3 יחידות? כנסו לאתר "צימר r" ותמצאו את כל המידע על צימר עם 3 יחידות – החל מגלריית תמונות, דרך מחירים וכלה בחוות דעת.
צימרים בצפון - הצימרים הכי שווים במחירים הכי טובים | Weekend
https://www.weekend.co.il/צימרים_בצפון.aspx
בקתות איקה. צימרים בצפון, רמות 3 חוות דעת פתוח לחוות דעת. אירוח באווירה כפרית וחמה עם פרטיות מלאה בבקתות עץ מוקפדות ומאובזרות עם מתחם חוץ פרטי הכולל בריכת שכשוך, ריהוט …
צימרים בצפון - הזמינו צימר בצפון והשוו בין צימרים שונים ...
https://www.zimmer.co.il/north
צימרים בצפון. צימרים בצפון הם מצורות הנופש האהובות ביותר על המטיילים הישראלים, וידוע לכול שמגוון הצימרים העשיר ביותר נמצא בצפון הארץ. בין שאתם חולמים על לינה בצימר עץ כפרי המשקיף על נוף הררי ...
בורדו | מתחמים עם 3 צימרים
https://www.bordo100.co.il/מתחמים+עם+3+צימרים.html
במתחמי אירוח מסוימים עם 3 צימרים, יכלול שטח החוץ גם בריכת שחיה ומתקן הסאונה. אפיון נוסף של מתחמים עם 3 סוויטות יוקרה – סביבה טבעית, מדשאה ירוקה, שטחי גינון דקורטיביים, צמחיה פורחת ועצים גדולים.
צימרים | בקתות עץ | בקתות עץ בצפון בחסות צימר A
www.aaa.co.il › בקתות-עץ
מטולה, גליל עליון. תמונה 1 מתוך 32. תמונות כללי בקתות עץ יחידת אירוח צימר קט- מתחם קמפינג בריכה חצר ונוף. סוף שבוע. 600. אמצע שבוע. 500. 1 המלצות. 053-8094219.
צימרים עם 3 יחידות - מבחר גדול ואיכותי של צימרים - TTT.co.il
https://www.ttt.co.il › צימרים_עם_3_יח...
הגעתם למקום הנכון כאן תמצאו מגוון צימרים לכל מטרה בצפון בדרום או במרכז. צימרים יוקרתיים ויפים במיוחד במחירים מפתיעים. ... מה במתחם : 3 בקתות. בריכה במתחם.
צימרים עם 3 יחידות | צימרים עם שלושה חדרי שינה - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_עם_3_יחידות.asp
צימרים עם שלושה חדרי שינה - מתכננים חופשה מורחבת? זקוקים למידע על צימרים עם 3 יחידות? כנסו לאתר "צימר r" ותמצאו את כל המידע על צימר עם 3 יחידות – החל מגלריית תמונות, דרך מחירים וכלה בחוות דעת.
צימרים בצפון - הצימרים הכי שווים במחירים הכי טובים | Weekend
www.weekend.co.il › צימרים_בצפון
בקתות איקה. צימרים בצפון, רמות 3 חוות דעת פתוח לחוות דעת. אירוח באווירה כפרית וחמה עם פרטיות מלאה בבקתות עץ מוקפדות ומאובזרות עם מתחם חוץ פרטי הכולל בריכת שכשוך, ריהוט גן, עמדת מנגל וג'קוזי פרטי ביחידה.
צימרים עם בריכה מחוממת עם 3 יח' ומעלה - המלצות לשנת 2022
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
מתחם הצימרים "אוטופיה בצפון" במושב דלתון הוא למעשה אחוזת אירוח איתנה ומבודדת המתפרסת על פני שטח מרשים. שלוש יחידות גדולות ומעוצבות (שתיים מהן בעלות חדר אורחים ...
צימרים עם 3 יחידות
https://www.aaa.co.il › צימרים_עם_3_י...
צימרים עם שלוש יחידות. ... ניתן לסנן צימרים עם 3 יחידות ע"פ קריטריונים נבחרים ... תמונות כלליבקתות עם בריכה פרטיתבקתה ללא בריכה. סוף שבוע.
159 צימרים בצפון, הזמינו צימר לפי חוות דעת אמיתיות! - ריזורט
www.resort.co.il › zimmers › north
טלפון: 052-9122314. נמצאו 102 חוות דעת אמיתיות לא עודכנו תאריכים פנויים. מחיר לזוג החל מ: סופ"ש 500 ₪. אמצ"ש 450 ₪. צימר בוסתן בכפר ספסופה. 9.2. טוב מאוד. 76 חוות דעת אמיתיות.
צימרים עם שלוש יחידות - צימרים עם 3 יחידות
https://www.aaa.co.il/צימרים_עם_3_יחידות.html
ניתן לסנן צימרים עם 3 יחידות ע"פ קריטריונים נבחרים: 408 תוצאות חיפוש . בקתות איקה רמות, בהגולן והכנרת
10 הבקתות הטובות ביותר באזור צפון הארץ, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/chalet/region/il/north-district-israel.he.html
Apr 21, 2017 · בקתות בצפון הארץ. 1 בקתות אירוח בצפון הארץ, ישראל. ... מקום האירוח ׳צימרים טרה נוסטרה׳ נמצא בחד נס, במרחק של 33 ק"מ מצפת, ומציע בריכת שחייה חיצונית ואינטרנט אלחוטי חינם.
3 צימרים עם בריכה מחוממת - טרה נוסטרה | EXPLORER צימר בצפון
https://zimmer-north.co.il › צימרים-עם...
מתחם טרה נוסטרה כוללן בתוכו לא פחות מאשר 3 בקתות אירוח מפנקות במיוחד, כאשר לכל בקתה וצימר ניתן להוסיף ארוחת בוקר עשירה. אם אתם מחפשים אחר צימר עם בריכה ...
מתחמים עם 3 צימרים
https://www.bordo100.co.il › מתחמים...
ישנם מגוון סגנונות צימרים הממוקמים במתחמים אלה – בקתות עץ פרטיות, סוויטות במבניי אבן נפרדים או יחידות אירוח בתוך מבנה אחיד ומחובר.
בקתות עץ | צימרים בקתות עץ בצפון | צימר בקתות עץ - RRR.co.il
www.rrr.co.il › בקתות_עץ
בקתות עץ X. ישר מהאגדות: בקתות עץ רומנטיות ומצויירות, הנראות כלקוחות מציור או אגדה. אספנו את בקתות העץ היפות ביותר, כדי להבטיח לכם חוויית נופש ייחודית בדיוק כזו שציירתם בדמיונכם. בקתות עץ ...