חיפשת:

צימרים של הסלבס

רק 180 מיליון דולר: הבתים הכי יקרים ומפוארים של הסלבס ...
www.cheapism.co.il › most-expensive-celebrity-homes
Jan 06, 2021 · הוא חיפש ביד 2 של הסלבס ומצא בשכונת ברנטווד אחוזה בסך 23 מיליון דולר עם 8 חדרי שינה, 11 חדרי אמבטיה, מרפסת גג, חדר שינה ראשי עם פטיו, טרקלין סיגרים, מרתף יינות וחדר כושר. אין מגרש כדורסל.
צימרים מומלצים לזוגות | מעריב
https://www.maariv.co.il/business/consumerism/Article-901095
Mar 02, 2022 · צימרים מומלצים לזוגות בצפון ליל הסדר, חול המועד וחג שני: זמני כניסת ויציאת חג הפסח אהבה בגבהים - מתחם של 3 סוויטות, שכשמן כן הן; צימרים הממוקמים בישוב כרם בן …
10 הצימרים הטובים ביותר בהגושרים, ישראל | Booking.com
www.booking.com › lodges › city
Apr 25, 2017 · צימר מכחול ורוח (Brush and Wind) ממוקם בקיבוץ הגושרים על גדות הנחל, ומוקף בגן המצויד במתקני ברביקיו. אינטרנט אלחוטי חינם זמין במקום האירוח.
החמישיה: 5 צימרים מהחלומות : Insite
https://insite-mag.co.il › לייף סטייל
הרבה מפחי נפש ידעתי בדרכי המפרכת למציאת חמשת הצימרים הטובים ביותר בארץ, אבל תאמינו לי: מציאת החמישה האלה היתה שווה כל מפח ומפח. הם שונים מאוד אחד מהשני אבל כולם ...
מהאחוזה האהובה על... - הפסגה - המדריך לצימרים ומלונות בוטיק
https://zh-cn.facebook.com › posts
מהאחוזה האהובה על הסלבס ועד המתחם הסודי בגליל – מצאנו את הצימרים שאתם חייבים להתארח בהם לפחות פעם אחת.
צימרים של הסלב - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › צימרים-של-הסלב
צימרים בצפון הארץ - חשיפה לגולן מציג: צימרים עם בריכות פרטיות - מעריב. https://www.maariv.co.il › . ... קבלו את 5 הצימרים הכי מבוקשים על ידי הסלבס.
צימרים יוקרתיים - צימרים מפוארים, מתחמי נופש יוקרתיים - קרם
https://www.creme.co.il
אתר צימרים יוקרתיים בישראל. כל הצימרים נבחרו בקפידה על ידי צוות מקצועי. בקרם תמצאו רק צימרים לאלפיון העליון.
צימרים בגלבוע - המקומות המובילים לשנת 2022 | הפסגה: מי עבר את ...
www.hapisga.co.il › hapisga-clp › 5510
מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים. מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים בגלבוע שבדקנו בעצמנו.
צימרים ברגע האחרון | צימרים דקה 90 | Weekend
https://www.weekend.co.il/צימרים_ברגע_האחרון.aspx
כאן באתר Weekend תוכלו למצוא מגוון רחב של צימרים ברגע האחרון. מתחמי אירוח אותם תוכלו להזמין מעכשיו לעכשיו וליהנות גם ממחיר אטרקטיבי.פירוט מלא על כל צימר, תמונות מקצועיות, חוות דעת של מבקרים ...
מה כוללים מתחמי צימרים יוקרתיים בצפון - חדשות סלבס
https://www.israelcelebs.co.il › צימרים...
צימרים יוקרתיים בצפון. מה להביא איתי במזוודה לחופשת הצימרים? חוץ ממברשת שיניים מן הסתם, לקחת איתי גם כלי בישול? ומה לגבי BBQ? יהיה לי איפה.
צימרים בהרי ירושלים - המקומות המובילים לשנת 2022 | הפסגה: מי ...
www.hapisga.co.il › hapisga-clp › 5528
מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים. מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים בהרי ירושלים שבדקנו בעצמנו.
רק 180 מיליון דולר: הבתים הכי יקרים ומפוארים של הסלבס ...
Jan 06, 2021 · הוא חיפש ביד 2 של הסלבס ומצא בשכונת ברנטווד אחוזה בסך 23 מיליון דולר עם 8 חדרי שינה, 11 חדרי אמבטיה, מרפסת גג, חדר שינה ראשי עם פטיו, טרקלין סיגרים, …
צימרים שסלבס אוהבים - Mako
https://www.mako.co.il › local
כל צימר כוכב: איפה נופשים הסלבס? לאן הולכים יודה ונינט כשבא להם לקחת פסק זמן, איך נופשת יונית לוי כשנמאס לה מהמהדורה, איפה התחתנו יעל בר ...
צימרים בנמרוד - המקומות המובילים לשנת 2022 | הפסגה: מי עבר את ...
www.hapisga.co.il › hapisga-clp › 5366
מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים בנמרוד שבדקנו בעצמנו. מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים.
10 הצימרים הטובים ביותר בהגושרים, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/lodges/city/il/hagosherim.he.html
Apr 25, 2017 · צימר מכחול ורוח (Brush and Wind) ממוקם בקיבוץ הגושרים על גדות הנחל, ומוקף בגן המצויד במתקני ברביקיו. אינטרנט אלחוטי חינם זמין במקום האירוח.
צימרים בכנרת - המקומות המובילים לשנת 2022 | הפסגה: מי עבר ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/5396
צימרים בכנרת: צימרים המצויים בישובים השוכנים במרחק של עד 10 ק"מ או 10 דק' נסיעה מאגם הכנרת. הישובים הסובבים את אגם הכנרת נהנים מנוף בלתי רגיל: מצד אחד ההרים הגליליים הטומנים את השקיעות הציוריות ...
הפסגה: צימרים, וילות נופש ומלונות בוטיק שעברו את המבחן שלנו
https://www.hapisga.co.il
בדף "צימרים מומלצים" ריכזנו צימרים בצפון לזוגות, צימרים לזוגות בצפון, צימר לזוגות, צימרים, צימרים מומלצים בצפון אשר זכו בציון גולשים גבוה במיוחד. פרסום חוות הדעת הנו ע"פ תקנון הפורום, המפורסם בדף הראשי של הפורום. ולסיום... אנחנו מודעים לעובדה שקשה כיום להסתמך על מידע המוצג ...
וילה בג'ונגל: מקומות הנופש של הסלבס - מגזין את
https://www.atmag.co.il › וילה-בגונגל
אני מאוד אוהב את המקום הזה, הוא פשוט קסום. המקום מחולק למעין וילות־צימרים פרטיים עם בריכה. הפרטיות מושלמת. אם אתה לא רוצה לראות אף אחד אתה לא ...
צימרים עם יקב בוטיק - המקומות המובילים לשנת 2022 | הפסגה: מי ...
www.hapisga.co.il › hapisga-clp › 4622
מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים. מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים עם יקב בוטיק שבדקנו בעצמנו.
צימרים בשומרה - המקומות המובילים לשנת 2022 | הפסגה: מי עבר ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/5264
מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים בשומרה שבדקנו בעצמנו. מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים.
צימר הצימרים של ברנדה - הדירות המשפחתיות, בית הלל | Weekend
https://my.weekend.co.il/default.aspx?id=1686&cat=1867&lang=he
טל 053-9367009 הצימרים של ברנדה | הדירות המשפחתיות, בבית הלל, בגליל עליון - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
צימר הצימרים של רוז, מג'דל שמס | Weekend
https://my.weekend.co.il/rose_zimmers
טל 053-4250124 הצימרים של רוז במג'דל שמס, ברמת הגולן - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
צימרים בגלבוע - המקומות המובילים לשנת 2022 | הפסגה: מי עבר ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/5510
מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים. מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים בגלבוע שבדקנו בעצמנו.
צימרים יוקרתיים - המקומות המובילים לשנת 2022 | הפסגה: מי עבר את ...
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
המתחם המיוחד הזה מכיל בית נופש ענק, ושתי סוויטות אותן ניתן לשכור לחוד, או כקומפלקס המתאים לזוגות חברים או משפחות. אלומות יוסף גליל מערבי - גורן - צימר יוקרתיים
צימרים יוקרתיים בערבה - המקומות המובילים לשנת 2022 | הפסגה ...
www.hapisga.co.il › hapisga-clp › 39267
מדריך הפסגה: מהצימר עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים. הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים יוקרתיים בערבה שבדקנו בעצמנו.