חיפשת:

צימרים להשכרה חודשית בצפון

צימרים, צימר - צימר דקה 90
www.zimmersdaka90.co.il
צימרים מובחרים. ברוכים הבאים לאתר צימר דקה 90 - האתר מרכז עבורכם מבחר של צימרים בישראל, צימרים בצפון עד צימרים באילת, כולל מחירים, תמונות, המלצות גולשים, סרטון ואפילו מזג אוויר. מעולם לא היה קל ...
190 צימרים להשכרה בצפון, הזמינו צימר עכשיו! - ריזורט
www.resort.co.il › zimmers › north
מגוון צימרים להשכרה בצפון - צפו בחוות דעת אמיתיות, גלריות מרהיבות ומבצעים בלעדיים. הזמינו צימר לחופשה המושלמת באתר ריזורט!
בתים להשכרה בצפון והגליל - אתר הבית
https://www.homee.co.il › הצפון-והגליל
מחפשים לשכור או להשכיר בית בישוב בצפון והגליל? בלוח הבתים והנדל"ן של "אתר הבית" תמצאו מבחר מודעות ענק של בתים להשכרה בישובים בצפון והגליל ובסביבתם.
צימרים להשכרה - המומלצים ביותר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
מחפשים צימרים להשכרה? הפסיקו לחפש באתר צימר בשבילי יש מגוון צימרים להשכרה היכנסו עכשיו לאתר לבחירת צימר.
צימרים בישראל - הצימרים הכי טובים במחירים הכי משתלמים ...
https://www.zimmer.co.il
צימרים מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר ובחרו מתוך מבחר של מאות צימרים איכותיים ומומלצים, כולל צימרים בצפון, במרכז, ובדרום, צימרים לזוגות ולמשפחות.
צימרטופ: צימר לחופשה מושלמת | מבחר צימרים מומלצים במחיר משתלם
https://www.zimertop.co.il
אך כמובן תמיד יש צימרים יוקרתיים יותר המעניקים חווית אירוח מפנקת ויוקרתית יותר . אנו מזמינים אתכם לחוות חופשה מדהימה בצפון דרך צימר טופ, המכיל בתוכו מגוון רחב ...
צימרים להשכרה לטווח קצר, דירות לטווח קצר, סאבלט | Weekend
https://www.weekend.co.il › להשכרה_...
וילות, צימרים, דירות ויחידות אירוח להשכרה לטווח קצר של שבוע ויותר, כל היחידות עם מטבח, רוב המקומות עם חצר, גינה או מרפסת – חוות דעת, תמונות ומידע מפורט.
מגדל הים | בניין אלמוג חיפה | מלון דירות להשכרה חודשית
https://www.sea-tower.co.il
מגדל הים חיפה הינו מלון דירות השוכן בבניין אלמוג - מגדלי חוף הכרמל, המכיל דירות נופש וסוויטות בגדלים שונים להשכרה לטווח קצר או ארוך, לחופשה או לעסקים.
בית להשכרה בצפון | בתים להשכרה בגליל | אתר הבית
www.homee.co.il › בתים-להשכרה › הצפון
בית דו משפחתי להשכרה בישוב קהילתי אחוזת ברק. צפון והגליל – עמק יזרעאל 4 4,500 ₪ 25/10/2021. תיווך. בית פרטי להשכרה בקיבוץ כפר החורש. צפון והגליל – עמק יזרעאל 3 2,300 ₪ 21/10/2021. פרטי.
צימרים בצפון - הזמינו צימר בצפון והשוו בין צימרים שונים - אתר ...
www.zimmer.co.il › north
צימרים בצפון. צימרים בצפון הם מצורות הנופש האהובות ביותר על המטיילים הישראלים, וידוע לכול שמגוון הצימרים העשיר ביותר נמצא בצפון הארץ. בין שאתם חולמים על לינה בצימר עץ כפרי המשקיף על נוף הררי ...
בית מניב: דף הבית
http://www.moneyhouse.co.il
חברת חופש ונופש באהבה גאה להציג פורטל אשר מתמחה בנכסים מניבים למכירה,נכס אשר מניב הכנסה שבתוכו/לידו קיימת יחידת השכרה/צימר/וילה/בית עם משק/נחלה/משק חקלאי.
צימרים לזוגות במחירים הטובים ביותר | Weekend
https://www.weekend.co.il/צימרים_לזוגות.aspx
Oct 27, 2021 · בצפון הפסטורלי או בערבה המבודדת? צימרים לזוגות בכל אזור שתבחרו. במושבים והקיבוצים של הגליל תוכלו ליהנות מאירוח זוגי בסטייל כפרי אותנטי ומול נופים שעושים טוב על הלב.
Sublets in Israel - דירות להשכרה לתקופות קצרות בכל הארץ
https://www.facebook.com › groups
חברים פתחנו קבוצה לכל אלה שיש להם דירות שעומדות בחודשי הקיץ או החורף ומעוניינים להשכיר אותם לתקופות קצרות. לכם זה יעזור כלכלית ולשוכרים שהחופשה שלכם...
צימרים, צימר - צימר דקה 90
https://www.zimmersdaka90.co.il
צימרים בצפון צימרים במרכז צימרים בדרום צימרים עם בריכה צימרים עם בריכה מקורה צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה צימרים לזוגות צימרים למשפחות צימרים לציבור הדתי צימרים עם נגישות לנכים צימרים למסיבת רווקות צימרים למסיבת רווקים צימרים לאירועים
צימרים להשכרה לטווח קצר, דירות לטווח קצר, סאבלט | Weekend
https://www.weekend.co.il/להשכרה_לטווח_קצר.aspx
Oct 27, 2021 · צימרים להשכרה לתקופות קצרות עם ג'קוזי פרטי מול הנוף הפנורמי, חצר מטופחת עם בריכה וריהוט גן, פינות ישיבה רומנטיות ומבודדות ואווירה כפרית ממכרת מסביב...
צימרים להשכרה לטווח קצר, דירות לטווח קצר, סאבלט | Weekend
www.weekend.co.il › להשכרה_לטווח_קצר
Oct 27, 2021 · צימרים להשכרה לטווח של מעל 3 ימים ועד מספר שבועות, דירות להשכרה לטווח קצר, סאבלט וכן יחידות אירוח מסוגים שונים. המחירים משתנים בהתאם למשך התקופה המבוקשת. ולכן יש לצלצל לקבל פרטים.
חדרים להשכרה בצפון - IROOM
https://www.iroom.co.il › חדרים-להשכ...
תרשו לנו להציג לכם את הלהיט הבא - חדרים להשכרה בצפון חדרי אירוח מעוצבים בטוב טעם ... רומנטי בארבל צימרים בארבל לפי שעה באזור הכנרת, מזמינים אתכם לכמה שעות ...
190 צימרים להשכרה בצפון, הזמינו צימר עכשיו! - ריזורט
https://www.resort.co.il/zimmers/north/rent
מגוון צימרים להשכרה בצפון - צפו בחוות דעת אמיתיות, גלריות מרהיבות ומבצעים בלעדיים. הזמינו צימר לחופשה המושלמת באתר ריזורט!
דירות נופש, דירה להשכרה לטווח קצר | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers
Oct 29, 2021 · דירת גן לנופש באכזיב. דירות נופש בצפון, אכזיב | 26/10/2021 0 חוות דעת פתוח לחוות דעת. במרחק של 4 דקות נסיעה בלבד מהים תמצאו 2 דירות נופש הכוללות 4 חדרי שינה – חדר הורים עם מיטה זוגית וטלוויזיה ו – 3 חדרים נוספים עם מיטות יחיד ...
צימר צימר בקצה המושבה, מטולה | Weekend
https://my.weekend.co.il/bektze_hamoshava
צימר בגליל עליון, צימר במטולה. 053-6111303. אמצ"ש: 450-1000 ₪. סופ"ש: 600-1200 ₪. בעונה רגילה, החל מ: עמוד ראשי. צימרים לזוגות. צימרים למשפחות. הסוויטה המשפחתית.
צימרים בישראל - הצימרים הכי טובים במחירים הכי משתלמים – אתר צימר
www.zimmer.co.il
צימרים מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר ובחרו מתוך מבחר של מאות צימרים איכותיים ומומלצים, כולל צימרים בצפון, במרכז, ובדרום, צימרים לזוגות ולמשפחות.
דירות להשכרה בקיבוצים בצפון - מדלן
https://www.madlan.co.il › for-rent
1156 דירות להשכרה בקיבוצים בצפון. צפו בתמונות,מחירים,מידע על השכונה ותמצאו את הדירה המתאימה לכם באמצעות מדלן.