חיפשת:

צימרים ים המלח עין בוקק

צימרים בים המלח ועין בוקק | הוטלז - מלונות ים המלח
https://www.deadsea-hotelz.co.il › zi...
בית הארחה קליה. קיבוץ קליה 90666 , ים המלח. בית הארחה קליה הינו בית האחרה הממוקם בצפון ים המלח באזור קליה בין נווה מדבר ירוק לבין הנופים המדבריי מידע נוסף.
15 מלונות בישראל ,עין בוקק - Booking.com
https://www.booking.com/city/il/dead-sea.he.html
מלון רויאל ים המלח (Royal Hotel Dead Sea) שוכן בעין בוקק. מרכז הבריאות הגדול כולל בריכה מקורה מחוממת ואמבט עיסוי. חדרי האירוח המרווחים כוללים גישה לאינטרנט אלחוטי, טלוויזיה ומיני בר.
תהילה צימרים - ארץ ים המלח - האתר הרשמי
https://deadsea.co.il/accommodations/תהילה-צימרים
תהילה צימרים. בנווה זוהר, קרוב לכל ההתרחשות של מתחם המלונות של עין בוקק, מחכות לכם שלוש יחידות נופש משפחתיות גדולות ומרווחות עם שני חדרי שינה, סלון ומטבח מאובזר. כל יחידה יכולה לארח בין 2-6 אורחים. לכל יחידה חצר גדולה פרטית עם פינות ישיבה ופינת מנגל.
מקומות לינה בעין בוקק
https://www.booking.com › city › de...
מלון לאונרדו קלאב ים המלח - הכל כלול (Leonardo Club Hotel Dead Sea - All Inclusive) הוא מלון דלוקס הממוקם על חוף פרטי באזור המלונות של עין בוקק.
קופונים, מבצעים והמלצות לצימרים בים המלח - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il › dead-sea
צימרים בים המלח מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימרים בים המלח במחיר אטרקטיבי. הקליקו לחופשה מפנקת ובלתי נשכחת ...
צימרים בעין בוקק וים המלח - המקומות המובילים לשנת 2021 ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/1098405
צימרים בעין בוקק וים המלח - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה: מי עבר את המבחן שלנו? צימרים (ראשי) » צימרים » צימרים בדרום » צימרים בים המלח ומדבר יהודה » צימרים בעין בוקק וים המלח. חדר לזוג.
צימרים בעין בוקק | Weekend
https://www.weekend.co.il › zimmers
בדולינה עין גדי · 053-2463237 · בדולינה עין גדיצימרים בעין גדי, ים המלח. מעולה. החל מ: אמצ"ש 120 סופ"ש 120 ; טי האוס - T House · 053-7837415 · טי האוס - T House ...
צימרים בים המלח | הזמינו ישירות באתר התיירות של ים המלח
http://www.godeadsea.com › category
צימרים מאיה. צימר מאיה שוכן בנווה זוהר, במרחק של 500 מטרים מחוף ים המלח. הצימר נמצא במרחק של 8 ק"מ מאתר הנופש עין בוקק ...
עין בוקק - ארץ ים המלח - האתר הרשמי
https://deadsea.co.il/tracks/עין-בוקק
עין בוקק - המסלול לעין בוקק אשר בנחל בוקק הוא חוויה קסומה בארץ ים המלח, והוא המסלול הקרוב ביותר למלונות עין בוקק. הכניסה החדשה אליו מוסדרת וכבר אין צורך להחנות בצורה
צימרים בעין בוקק, צימר בעין בוקק | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?r=14&s=301
צימרים ליד עין בוקק (בערד, במרחק של 15.6 ק"מ ) 5 חוות דעת פתוח לחוות דעת במרחק קצר מים המלח שוכן בית נופש גדול ומושקע עם 3 חדרי שינה, מתאים לאירוח 10 נופשים.
צימרים בעין בוקק וים המלח: ההמלצות שלנו לשנת 2021 - הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
ים המלח ומדבר יהודה - עין בוקק וים המלח - וילה בעין בוקק וים המלח. בודק הפסגה. אלון שוורצמן. כאשר חושבים על וילת נופש, מייד מפליגים למחוזות נעימים.
צימרים בים המלח-עין בוקק למשפחות ולזוגות מוצאים כאן - בזק B144
https://www.b144.co.il › צימרים › ים-ה...
מחפשים צימר בים המלח עין בוקק עם בריכה פרטית או ג'קוזי? מחפשים צימרים למשפחות או לזוגות לנופש מפנק? היכנסו, בחרו צימר בים המלח עין בוקק לפי המלצות והתקשרו ...
ספא הוטל ים המלח - צימר בעין בוקק וים המלח | הפסגה צימרים ...
https://www.hapisga.co.il/site/17935
Sep 18, 2017 · ספא הוטל ים המלח בעין בוקק וים המלח: מה חשוב לדעת לפני שמזמינים? | הפסגה - צימר באיזור הדרום.
תהילה צימרים - ארץ ים המלח - האתר הרשמי
https://deadsea.co.il › accommodations
תהילה צימרים - בנווה זוהר, קרוב לכל ההתרחשות של מתחם המלונות של עין בוקק, מחכות לכם שלוש יחידות נופש משפחתיות גדולות ומרווחות עם שני חדרי שינה, ...
10 הצימרים הטובים ביותר באזור ים המלח, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/lodges/region/il/dead-sea.he.html
צימר 'חדרי יפעת ים המלח' (Yifat's Rooms Dead Sea) ממוקם בנווה זוהר, במרחק של ק"מ אחד מהחוף הפרטי לאונרדו קלאב, ומציע מיזוג אוויר וגישה לגינה עם מנגל. דירה נקיה, מאובזרת ומתוקתקת, כוללת שני חדרי שינה עם מקלחת ושירותים צמודים לכל חדר, ובנוסף סלון קטן עם מטבחון ופינת ישיבה.
צימרים בים המלח - המומלצים ביותר | Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il › v...
מבחר צימרים מומלצים לחופשה זוגית או משפחתית בים המלח. ... מזמין אתכם לגלות את הצימרים המומלצים ביותר, עם תיאור מפורט אודות כל צימר. ... ים המלח, עין תמר.