חיפשת:

צימרים יוקרתיים בעמק יזרעאל

0 צימרים יוקרתיים בעמק יזרעאל, הזמינו סוויטה עכשיו! - ריזורט
https://www.resort.co.il › luxury
מגוון צימרים יוקרתיים בעמק יזרעאל - צפו בחוות דעת אמיתיות, גלריות מרהיבות ומבצעים בלעדיים. הזמינו סוויטה לחופשה המושלמת באתר ריזורט!
צימרים יוקרתיים בעמק יזרעאל ורמות מנשה למשפחות - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/jezreel-valley-luxury-families
צימרים יוקרתיים בעמק יזרעאל ורמות מנשה למשפחות מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימר יוקרתיים בעמק יזרעאל ורמות מנשה למשפחות במחיר אטרקטיבי.
צימרים בעמק יזרעאל - AAA.co.il
https://www.aaa.co.il › צימרים_בעמק_יז...
כמה יפה להתארח במקום שבו כל פינה היא בעלת יופי משלה. אלו שמגיעים אל צימרים בעמק יזרעאל רואים כיצד לא רק האקשן הוא גדול אלא שההנאה מכל מבט היא גדולה לא פחות.
צימרים בעמק יזרעאל ורמות מנשה: קופונים, מבצעים והמלצות ...
https://www.zimmer.co.il/jezreel-valley
צימרים ידידותיים לרוכבי אופניים BF הם מתחמי אירוח המעניקים מעבר לשירותי הארחה גם שירותים טכניים לרוכבים כמו: מחסן מאובטח לאופניים, שירותי שטיפה, תיקונים, ארוחות ארוזות, מפות מסלול וכדומה. לרשימת הצימרים, לחצו כאן.
צימרים בעמק יזרעאל | רשימת הצימרים היפים ביותר בעמקים | TTT.co.il
https://www.ttt.co.il › צימרים_בעמק_יזר...
אביגיל-צימרים · ברמת הגולן והכנרת, יבניאל. מה במתחם : 2 יחידות משפחתיות, 4 סוויטות, 1 וילה. בריכה מחוממת במתחם ג'קוזי ספא חיצוני.
צימרים בעמק יזרעאל והסביבה - רשימה ממוקדת באתר - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימרים_בעמק_יז...
צימרים בעמק יזרעאל - רשימה ממוקדת זו הוכנה לכל הרוצים לנפוש באזור עמק יזרעאל והעמקים הסובבים אותו. כאן תוכלו למצוא רק כאלו הנמצאים במיקום זה ללא חיפושים ...
צימרים בעמקים, צימר מושלם בעמק המעיינות | Weekend
https://www.weekend.co.il › צימרים_ב...
צימרים בעמק המעיינות. ברוכים הבאים לעמק המעיינות – חבל ארץ המעניק למטיילים הצצה נוסטלגית לארץ ישראל הישנה והאהובה עם נופים מרהיבים של שדות חרושים עם ניחוחות ...
צימרים יוקרתיים בעמק יזרעאל, הזמינו סוויטה עכשיו! - ריזורט
https://www.resort.co.il/suites/emek-yizrael/luxury
מגוון צימרים יוקרתיים בעמק יזרעאל - צפו בחוות דעת אמיתיות, גלריות מרהיבות ומבצעים בלעדיים. הזמינו סוויטה לחופשה המושלמת באתר ריזורט!
צימרים בכפר ברוך: ההמלצות שלנו לשנת 2021 - הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
הוא מהמושבים הוותיקים בארץ (1926) והספיק לרכוש את האישיות הוינטאג'ית של המקומות האלו שכבר עברו וראו הכול. מדריך הפסגה מציג צימרים יוקרתיים, צימרים רומנטיים, ...
צימרים יוקרתיים בעמק יזרעאל ורמות מנשה - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il › jezreel-valley-luxury
צימרים יוקרתיים בעמק יזרעאל ורמות מנשה מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימר יוקרתיים בעמק יזרעאל ורמות מנשה במחיר ...
צימרים יוקרתיים בעמק יזרעאל ורמות מנשה - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/jezreel-valley-luxury
צימרים יוקרתיים בעמק יזרעאל ורמות מנשה מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימר יוקרתיים בעמק יזרעאל ורמות מנשה במחיר אטרקטיבי.
צימרים עם בריכה בעמק יזרעאל ורמות מנשה - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/jezreel-valley-pool
מזרע - כפר נופש בקיבוץ. צימר עם בריכה ב מזרע. 052-9706316. WIFI. בריכה בישוב. מזגן. לינה וארוחת בוקר. אל מנזול - אירוח כפרי דרוזי. צימר עם בריכה ב עוספיא.
צימרים ביזרעאל , צימר ביזרעאל | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?r=12&s=1026
אדיגה אירוח צ'רקסי. צימרים ליד יזרעאל (בכפר כמא, במרחק של 21.1 ק"מ ) 2 חוות דעת פתוח לחוות דעת. אירוח אותנטי אמיתי לזוגות ומשפחות בכפר כמא הצ'רקסי לצד בריכה מרעננת, מרפסת פאטיו, ארוחות בטעמים מקומיים וג'קוזי מפנק בכל יחידה! מאפיינים: 2 יח‘ אירוח, ג‘קוזי,בריכה,אפשרות לארוחת בוקר צ ...