חיפשת:

צימרים חדרה על הים

צימר אחוזת שאול על הים - חדרה
www.weekend-family.co.il › ahuzat-shaul
אחוזת שאול על הים בחדרה לנופש משפחתי, זוגות או קבוצות . תמונות, מועדים פנויים, מבצעים, חוות דעת ומחירים מיוחדים.
צימרים זולים באזור קיסריה חדרה - IROOM - חדרים לפי שעה
https://www.iroom.co.il › צימרים-זולים...
בואו לבחור צימרים זולים באזור קיסריה חדרה, כנסו וראו את הרשימה האיכותית והגדולה שלנו ... במיוחד בקיסריה באזור חוף הכרמל והסביבה על קו הים והכל בפרטיות מלאה.
חיפוש מלונות בגבעת אולגה
https://www.booking.com › city › gi...
T3, 2 chambres, en bord de mer Givat Olga Hadera, מלון בגבעת אולגה ... דירת 'חדרה על הים' נמצאת מול החוף, במרחק של 600 מ' מחוף אולגה, ומציעה נוף לים, מסעדה, ...
צימרים ליד הים בגבעת אולגה - חדרה | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers
לים הים ליד גבעת אולגה - חדרה (בזכרון יעקב, במרחק של 14.5 ק"מ ) נופש במחירים אטרקטיביים ובאווירה כפרית מרגיעה, במרחק נסיעה קצר מהים ונוף ציורי מדהים. בואו להתפנק במלון בוטיק הממוקם על הרכס המערבי ...
צימר אחוזת שאול על הים - חדרה | Weekend-Family - צימרים
https://www.weekend-family.co.il › a...
מידע כללי. אחוזת נופש במיקום מושלם המציעה יחידות אירוח מאובזרות– במרחק הליכה מהים! מה מחכה לכם? • מבחר של יחידות אירוח- נעימות ומאובזרות לחופשה מושלמת
צימרים בחדרה צימר בחדרה
www.tzimmer.net › צימרים+בחדרה
לצד חופי הים התיכון, באזור השרון הצפוני שוכנת העיר חדרה, כולנו מכירים אותה כעיר עם הארובות של חברת החשמל, אך מעבר לזה, ישנם שכונות יוקרה הממוקמות ממש על כביש החוף, ישנם אזורי בילוי וקניות רבים, בקיצור עיר מתפתחת המציעה ...
צימרים בחדרה, צימר בחדרה | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers
Oct 09, 2021 · דיוויד גארדן דירות נופש על הים. דירת נופש ליד חדרה (בנתניה, במרחק של 14.9 ק"מ ) 0 חוות דעת פתוח לחוות דעת. דירות נופש במרחק של רק 150 מטרים מחוף הים! מתאימות לזוגות ומשפחות ועם אבזור מלא ממש כמו בבית.
צימרים בחדרה - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/Hadera.asp
צימרים במרכז X במישור החוף X חדרה X. העיר חדרה מזמינה אתכם להנות משילוב מושלם בין עיר תוססת לתחושת חופש שלווה במגוון מתחמי אירוח השוכנים בה ומציעים את כל הטוב והפינוק שתוכלו לקבל. בסביבה מגוון חנויות, בתי קפה, אטרקציות ומסלולי טיול לכל המשפחה. לרשימת חדרים לפי שעה בחדרה לחצו ...
צימרים ליד הים בגבעת אולגה - חדרה | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=51&r=25&s=926
לים הים ליד גבעת אולגה - חדרה (בזכרון יעקב, במרחק של 14.5 ק"מ ) נופש במחירים אטרקטיביים ובאווירה כפרית מרגיעה, במרחק נסיעה קצר מהים ונוף ציורי מדהים. בואו להתפנק במלון בוטיק הממוקם על הרכס המערבי ...
צימרים בקיסריה על הים - המומלצים - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
צימרים בקיסריה על הים המומלצים ביותר, הכנסו עכשיו לאתר ובחרו את הצימר לחופשה הבאה שלכם. מבחר צימרים במחירים הטובים ביותר. ... מישור החוף כרמלים, חדרה.
צימרים באולגה - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › Givat-Olga
מבחר גדול של צימרים ביישוב אולגה וכן צימרים בסביבת אולגה. ... חדרה הצג מפה במתחם: 1 וילה ... נתניה הצג מפה במתחם: 6 סוויטות יוקרתיות למשפחות על הים.
צימר על הים | צימרים ליד הים - המומלצים בישראל - RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימר_על_הים
ים של צימרים איכותיים ומשובחים הממוקמים במקום הגדול והכחול מכולם – ממש על הים, או ממש לידו. פותחים את החלון עם בוקר, ומקבלים במתנה משב רוח מן הים, עם נוף הים המשלהב כמו גלויה צבעונית ויפה.
צימר אחוזת שאול על הים , חדרה - צימר מומלץ במרכז | WeekendTop
https://www.weekendtop.co.il › ahuz...
אחוזת שאול על הים בחדרה צימרים איכותיים. תמונות, בדיקת זמינות, חוות דעת, מבצעים ומחירים מיוחדים, התקשרו .
אמור על הים בחדרה 050-2800543 - Zimmer - צימרים
https://www.zimmer.co.il › premium
אמור על הים באולגה חדש!! צימרים לפי שעה בחדרה-גבעת אולגה באמור על הים תוכלו להתארח באחת משתי סוויטות. הראשונה סוויטה מדהימה ביופיה מול החוף של חדרה.
צימרים באזור חדרה
www.irooms.co.il › צימרים+באזור+חדרה
העיר חדרה שוכנת באזור השרון הצפוני, במישור החוף המדהים של ארצנו הקטנה. העיר חדרה מציעה מגוון אטרקציות ואתרי נופש לנופשים מחוץ לארץ ומהארץ, היתרון של חדרה על פני ערים אחרות הוא הקרבה לחופי הים הקסומים.
צימרים למשפחות בחדרה -לחופשה שווה עם הילדים | WeekendTop
https://www.weekendtop.co.il/zimmers_hadera_families
Sep 27, 2021 · צימר מירון צימרים למשפחות ליד חדרה (בכפר סבא, במרחק של 28.5 ק"מ) | 27/09/2021 משפחות המגיעות להתארח בצימר מירון נהנות מאירוח קסום ביחידות אירוח …
צימרים באזור חדרה
https://www.irooms.co.il/צימרים+באזור+חדרה.html
זוגות רומנטיים חדרים לפי שעה בחדרה הם צימרים מבודדים, צימרים רומנטיים, צימרים דיסקרטיים , שעומדים לשירותכם ומחכים לארח ולפנק אתכם 24 שעות ביממה.
וילה חן על הים חדרה - Villas.co.il
https://www.villas.co.il › villa › villa-...
וילה חן על הים בפורטל הוילות הישראלי, כל המידע המלא על הוילה בחדרה - מתחם אירוח יוקרתי ומפנק. לפרטים המלאים כנסו לפורטל הוילות הישראלי.
צימרים ליד הים בגבעת אולגה - חדרה | Weekend
https://www.weekend.co.il › zimmers
היכנסו עכשיו לצימרים ליד הים בגבעת אולגה - חדרה, כל המקומות המומלצים, מבצעים חמים, מחירים, ניווט בלחיצת כפתור, התקשרו והזמינו.
צימר אחוזת שאול על הים , חדרה | Weekend
https://my.weekend.co.il/ahuzat_shaul
אחוזת שאול על הים בחדרה, במישור החוף - לא צריך לנסוע רחוק מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
צימרים בחדרה, צימר בחדרה | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?r=25&s=327
Oct 09, 2021 · רחש הגלים - צימר ליד הים. בקתות עץ ליד חדרה (בדור, במרחק של 18.4 ק"מ ) 19 חוות דעת פתוח לחוות דעת. מתחם בקתות לאירוח זוגות ומשפחות עם אבזור מלא, חצר מטופחת, פינות ישיבה נעימות ומרחק הליכה קצר אל חוף הבונים להעברת רגעים מלאים באיכות וזכרונות בלתי נשכחים. מאפיינים: 2 יחידות אירוח ...
צימר אחוזת שאול על הים , חדרה | Weekend
my.weekend.co.il › ahuzat_shaul
אחוזת שאול על הים בחדרה, במישור החוף - לא צריך לנסוע רחוק מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!