חיפשת:

צימרים זולים לשבת

צימרים זולים, צימר בזול | Weekend
https://www.weekend.co.il › צימרים_זו...
לבנון ברמות - Lavnun beramotצימרים ברמות, רמת הגולן. מעולה. החל מ: אמצ"ש 700 סופ"ש 750. 5 בקתות לזוגות ולמשפחות, סאונה יבשה, ג'קוזי פרטי.
צימרים זולים לחרדים ולדתיים - טלחופש
https://www.telechofesh.co.il › צימרים...
צימרים בישוב דתי · צימרים עם נוף · צימרים עם ג'קוזי · צימרים זולים · צימרים עם בריכה · צימרים יוקרתיים · מתחם צימרים · צימרים עם ספא · מתחמי נופש ...
צימרים זולים לדתיים - דתי פייג'
https://www.datipage.co.il › search
מחפשים צימרים זולים לדתיים? בדתי פייג' תמצאו רשימה של צימרים זולים לדתיים מומלצים לדתיים, שומרי מסורת וחרדים. להטבות ומבצעים הקליקו כאן.
צימרים צימר במחיר הכי זול בישראל - צימר לנד
https://www.zimmerland.co.il
בצימר ניתן לערוך מסיבת רווקות, או מסיבת יום הולדת, לצאת לנופש זוגי ביום נישואין או אירוע חשוב אחר. הצימרים גדולים יותר ומאובזרים במשחקים כמו שולחן סנוקר, הוקי אוויר, קונסולת פלייסטיישן, Wii. יש בריכה גדולה בחצר, ריהוט גן, פינות ישיבה, ג'קוזי ספא, נדנדות וערסלים ועוד.
צימרים זולים החל מ 299 ש"ח - מצאו צימר בזול מתוך מבחר ענק
https://www.ttt.co.il › צימרים_זולים
חדרי אירוח אחוזת האושר · ברמת הגולן והכנרת, טבריה. מה במתחם : 22 יחידות אירוח: 11 יחידות אירוח, 8 סוויטות, 7 חדרים משפחתיים, 4 חדרים לזוגות.
צימרים זולים מאוד | החל מ-250 ש"ח - במבצע ענק - RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימרים_זולים
צימרים בארץ מתחלקים לכמה קטגוריות: צימרים זולים, צימרים יוקרתיים וצימרים במחירים סבירים. צימרים זולים הם צימרים בהם תמצאו ג`קוזי, מיטה זוגית, פינת ישיבה סלונית, טלוויזיה, מטבחון ומרפסת.
צימרים זולים לדתיים עם בריכה (38 מקומות אירוח)
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
היכנסו ותגלו שפע של צימרים זולים לדתיים עם בריכה רק בפורטל צימר בשבילי במבחר מחירים ופינוקים בצימרים עצמם היכנסו עכשיו לאתר.
צימרים זולים אך שווים! - צימרים בצפון בזול ובשאר רחבי הארץ - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il › lawbadget
אז מה זה צימר זול בעצם? צימרים זולים, הם כאלה שמחירם אינו עולה על 700 ₪ ללילה (כאשר המחיר הינו לזוג) וכן ניתן למצוא צימרים טובים ומטופחים החל מ ...
צימרים לשבת לזוג - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › צימרים-לשבת-לזוג
צימרים זולים רשימת צימרים זולים במחירים עד 600 ש"ח ללילה בסופ"ש. כאן תמצאו רשימת צימרים זולים מאוד - צימרים זולים למשפחות וגם צימרים זולים לזוגות.
צימרים נהדרים במחיר 444 ש"ח ללילה
https://www.zimmer.co.il › ...
בדף זה תמצאו צימרים זולים ונהדרים שמוצעים לכם במחירים שמתאימים לכל כיס ולכל תקציב. כמה כיף ליהנות מצימר מדהים שכולל את כל הפינוקים כמו ג'קוזי, ...
בחרו צימר לדתיים ושומרי שבת לחופשה מהנה | צימרים לדתיים ...
www.zimmer.co.il › zimmerkosher
צימרים לדתיים ושומרי שבת » צימרים לדתיים ושומרי שבת בכל הארץ. צימרים לדתיים ושומרי שבת פרושים בכל הארץ, והם מותאמים לצרכיה של האוכלוסייה הדתית. צימרים דתיים מציעים לשומרי מסורת תנאים מיוחדים כמו מטבח כשר, שעוני שבת, בריכה בהפרדה ועוד. באתר צימר מגוון של צימרים לדתיים ...
183 צימרים זולים בצפון, הזמינו צימר עכשיו! - ריזורט
https://www.resort.co.il › north › cheap
מגוון צימרים זולים בצפון - צפו בחוות דעת אמיתיות, גלריות מרהיבות ומבצעים בלעדיים. הזמינו צימר לחופשה המושלמת באתר ריזורט!
7 צימרים זולים לזוגות, הזמינו צימר עכשיו! - ריזורט
https://www.resort.co.il/zimmers/couples/cheap
הצג מספר. טלפון: 052-9125046. נמצאו 55 חוות דעת אמיתיות לא עודכנו תאריכים פנויים. מחיר לזוג החל מ: סופ"ש 600 ₪. אמצ"ש 600 ₪. צימר אירוח רודף שלום נאות גולן. 9.3. טוב מאוד.
צימרים ברגע האחרון! הדקה ה-99 - צימרים פנויים לסוף השבוע ...
www.zimmer.co.il › daka99
צימרים בדקה ה-99 - צימרים פנויים לסופ"ש הקרוב במחירי הרגע האחרון. אם אתם ספונטניים ולא נוהגים להיערך חודשים מראש לסופשבוע בצימר, הגעתם למקום הנכון! בדף זה תוכלו למצוא צימרים בכל הארץ הפנויים לסופ"ש הקרוב, ליהנות ממחירים משתלמים ומבצעים בלעדיים, ולהבטיח את מקומכם בצימר המבוקש ...
צימרים צימר במחיר הכי זול בישראל - צימר לנד
www.zimmerland.co.il
הגעתם למקום הנכון. באתר זה תמצאו מבחר צימרים הפרושים בכל הארץ מהצימרים בצפון ועד צימרים במרכז וצימרים בדרום. ישנם סוגים של צימרים החל מבקתות עץ וכלה בצימר מערה. המבחר גדול ומגוון ובמאמר זה ננסה לעשות לכם סדר ונכוון אתכם למצוא צימר שיתאים לחופשה או למסיבה שתכננתם בצימר.
צימרים זולים, צימר בזול | Weekend
https://m.weekend.co.il/צימרים_זולים
2021/10/22 · צימרים זולים למשפחות וזוגות - סטנדרטי, נקי ונוח. חופשה בזול מתאימה לכל אירוע ולכל כמות מתארחים. אם אתם זוג שמחפש חופשה רומנטית, תוכלו למצוא בצפון צימר זול במגוון ישובים, אם אתם קבוצת חברים או משפחה שמחפשים צימר גדול יותר, גם פה תוכלו לאתר צימר במחיר נוח בלי בעיות.
צימרים זולים מאוד | החל מ-250 ש"ח - במבצע ענק - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_זולים.asp
צימרים זולים הם צימרים בהם תמצאו ג`קוזי, מיטה זוגית, פינת ישיבה סלונית, טלוויזיה, מטבחון ומרפסת. על חופשה בסוף שבוע בצימרים אלו תשלמו עד - 600 ₪ ללילה בסוף שבוע.
צימרים זולים בתקציב נמוך - צימרים בצפון
https://www.zmr.co.il/lawbadget.html
הופעתם של צימרים זולים מהווה התפתחות אשר מטיבה בראש ובראשונה עם הנופשים. המיתון הקשה בשנים האחרונות פגע בכולנו ונתן את אותותיו באופן מובהק בענף התיירות. זוגות ומשפחות רבות נאלצו לוותר, בעל כורחם, על החופשה השנתית בגין עלויות גבוהות ושיקולי תקציב.
מבצע 444 - צימרים נהדרים במחיר 444 ש"ח ללילה
www.zimmer.co.il › 444
המחיר לזוג ללילה ע"ב לינה בלבד (אלא אם צויין אחרת) המבצע תקף בכל ימות השנה כולל סופי שבוע, למעט חגים וחופשות בית ספר, ועל בסיס מקום פנוי. פרטי המבצע המפורסמים באתר הינם באחריות התיירנים, וההזמנות מבוצעות ישירות מולם ובאחריותם. חופשה מהנה! הדקה ה-99. צימרים לסופ"ש הקרוב.
צימרים זולים מאוד | החל מ-250 ש"ח - במבצע ענק - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימרים_זולים
מחפש צימרים זולים? מצאתם. מאגר צימרים מובחרים במחירים זולים מאוד, צימרים זולים למשפחות וגם צימרים זולים לזוגות.
צימרים בירושלים והסביבה - צימרים באזור ירושלים | Weekend
www.weekend.co.il › צימרים_בירושלים
Oct 20, 2021 · צימר בהרי ירושלים נותן אווירה מדהימה ואוויר נקי וצח. צימרים באזור הרי ירושלים למשפחות, או צימרים בהרי ירושלים לזוגות, יהיו מעוצבים ונעימים, מסוגננים היטב, קרובים לאטרקציות השוות של העיר, קרובים למקומות עתיקים וקדושים כאחד. צימר באזור הרי ירושלים לדתיים יספק בדרך כלל ...
צימרים זולים בתקציב נמוך - צימרים בצפון
www.zmr.co.il › lawbadget
מגוון צימרים זולים לזוגות ומשפחות. העלייה החדה בדרישה לצימרים זולים לאחרונה נראית כתגובה טבעית, ויש שיטענו שהכרחית, להיצע ההולך וגדל של מאגר הצימרים בצפון. אחת ההשלכות החיוביות של התחרות המתמדת על ליבם של מחפשי חופשה בארץ היא הוזלת מחירי הנופש באופן משמעותי. הופעתם של ...
צימרים ברגע האחרון! הדקה ה-99 - צימרים פנויים לסוף השבוע ...
https://www.zimmer.co.il/daka99.asp
צימרים בדקה ה-99 - צימרים פנויים לסופ"ש הקרוב במחירי הרגע האחרון. אם אתם ספונטניים ולא נוהגים להיערך חודשים מראש לסופשבוע בצימר, הגעתם למקום הנכון! בדף זה תוכלו למצוא צימרים בכל הארץ הפנויים לסופ"ש הקרוב, ליהנות ממחירים משתלמים ומבצעים בלעדיים, ולהבטיח את מקומכם בצימר המבוקש ...
בחרו צימר לדתיים ושומרי שבת לחופשה מהנה | צימרים לדתיים ...
https://www.zimmer.co.il/zimmerkosher
צימרים לדתיים ושומרי שבת פרושים בכל הארץ, והם מותאמים לצרכיה של האוכלוסייה הדתית. צימרים דתיים מציעים לשומרי מסורת תנאים מיוחדים כמו מטבח כשר, שעוני שבת, בריכה בהפרדה ועוד. באתר צימר מגוון של צימרים לדתיים ושומרי שבת. כאן תוכלו לבחור את הצימר המושלם לכם ולכל המשפחה ולצאת ...