חיפשת:

צימרים זולים באזור ירושלים

צימרים זולים באזור ירושלים - IROOM
www.iroom.co.il › צימרים-זולים
צימרים זולים באזור ירושלים - אם אתם מחפשים צימרים זולים באזור ירושלים אז הגעתם למקום הנכון ב- iroom תוכלו למצוא את כל אשר תבקשו
צימרים זולים בירושלים והסביבה | Weekend
https://www.weekend.co.il › צימרים_זו...
היכנסו עכשיו לצימרים זולים בירושלים והסביבה, כל המקומות המומלצים, מבצעים חמים, מחירים, ניווט בלחיצת כפתור, התקשרו והזמינו.
צימר בירושלים | צימרים בירושלים והסביבה - מבחר גדול - TTT.co.il
www.ttt.co.il › צימרים_בירושלים
צימר בירושלים | צימרים בירושלים והסביבה - מבחר גדול - TTT.co.il. קסם של מקום. צימרים בדרום , מושב נחם. תמונה 1 מתוך 14. עמוד הבית » צימרים בירושלים והסביבה.
צימרים זולים מאוד | החל מ-250 ש"ח - במבצע ענק - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_זולים.asp
צימרים זולים. כאן תמצאו רשימת צימרים זולים מאוד - צימרים זולים למשפחות וגם צימרים זולים לזוגות. מי מאיתנו לא חיפש חופשת צימרים זולה שלא תרושש לנו את הכיס אבל שהמקום יהיה שווה את הכסף. חופשת צימרים יכולה להיות מושלמת ומדהימה גם אם בחרנו צימרים זולים, המחיר לא בהכרח משקף את ...
צימרים זולים באזור ירושלים - צימר לנד
https://www.zimmerland.co.il › צימרי...
צימרים זוליםאזור ירושלים. מלון סוויטות בוטיק אורבניות בירושלים מול ממליא. מלון דה קארדו. 1 מתוך 27. מלון דה קארדו. ירושלים, עיר ירושלים.
צימרים באזור ירושלים למשפחות - TTT.co.il - צימר T
https://www.ttt.co.il › צימרים_באזור_ירו...
אוהבים צימרים באזור ירושלים למשפחות? בואו לראות כמה אפשרויות נופש מדהימות אספנו עבורכם. צימרים באזור ירושלים למשפחות במחיר מפתה, בלי להכנס להוצאות מיותרות.
צימרים בירושלים והסביבה | צימרים בירושלים -המומלצים | RRR ...
https://www.rrr.co.il/צימרים_בירושלים.asp
זהו ללא ספק אחד המקומות התיירותיים ביותר בישראל. בעיר אתרי קודש רבים, מסלולי טיול, טיולי סאגווי, טיולי טרקטורונים בין החומות, מסעדות, בתי כנסת ואתרים היסטוריים לכל הדתות. בירושלים והישובים הסמוכים איליה תוכלו למצוא מגוון רחב של דירות אירוח, צימרים, וילות נופש וסיוויטות נופש.
צימרים זולים באזור ירושלים - נופש חלומי בעיר הקודש - AAA.co.il
https://www.aaa.co.il › צימרים_זולים_ב...
כאן מחכים לכם צימרים זולים באזור ירושלים על מנת שתוכלו לשבור את השגרה ולהגיע לאזור מרתק בצורה מיוחדת מאוד.
צימרים בירושלים והסביבה - צימרים באזור ירושלים | Weekend
www.weekend.co.il › צימרים_בירושלים
Oct 14, 2021 · צימרים באזור ירושלים. צימר באיזור ירושלים בדרך כלל יהיו מאוד מעניינים ויזואלית עם נופים אקסקלוסיביים, גינות מטופחות, והתאמות למגזר הדתי. כמעט תמיד תמצאו צימרים באזור ירושלים שבקרבתם יש בתי ...
צימרים זולים באזור ירושלים - IROOM
https://www.iroom.co.il/צימרים-זולים-באזור-ירושלים.html
צימרים זולים באזור ירושלים - צימר לנד
https://www.zimmerland.co.il/צימרים-זולים-באזור-ירושלים.html
צימרים זולים באזור ירושלים. ( 4 תוצאות ) במתחם. בריכת שחייה. בריכה מחוממת. בריכה מקורה. סאונה. גקוזי ספא. בריכה פרטית ביחידה.
צימרים זולים באזור ירושלים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימרים_זולים_בא...
שעה ₪100; שעתיים ₪200; 3 שעות ₪250; כל היום ₪350. 053-9372768 אדל. PreviousNext. חדרים לפי שעה. 1/12. לאבלי פלייס. ירושלים הצג מפה. החל מ 220 ₪.
צימרים בירושלים: קופונים, מבצעים והמלצות לצימרים בירושלים ...
www.zimmer.co.il › jerusalem
ירושלים - ''בטעם של פעם''. ירושלים. 050-8679877. לכל מי שמתגעגע לימים של פעם, בהם לא היה לנו כלום אבל היה לנו הכל. מזמינה אתכם לאירוח ביתי אותנטי למפגשי סיפורים ירושלמיים בהם תשמעו על חתונות, מנהגים ...
צימרים באזור ירושלים - מיטב הצימרים בירושלים והסביבה RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימרים_באזור
צימרים מפנקים בשואבה. דרום, ירושלים , צומת שורש. כניסה דיסקרטית. תשלום ללא מפגש. שעה ₪150. שעתיים ₪200. 3 שעות ₪250. כל היום ₪380. החל מ 150 ₪.
צימרים זולים באזור ירושלים - IROOM - חדרים לפי שעה
https://www.iroom.co.il › צימרים-זולים...
צימרים זולים באזור ירושלים - אם אתם מחפשים צימרים זולים באזור ירושלים אז הגעתם למקום הנכון ב- IROOM תוכלו למצוא את כל אשר תבקשו.
צימרים בירושלים זולים עד 200 ללילה - החל מ-75 ₪ - Lefi.co.il
https://www.lefi.co.il › צימרים_בירושלי...
מבחר של צימרים בירושלים זולים עד 200 ללילה באתר תמונות המלצות ומחירים זולים, היכנסו והזמינו את ... ירושלים , רח` לויד ג`ורג 4 א` מושבה הגרמנית הצג במפה.
צימרים בירושלים: קופונים, מבצעים והמלצות לצימרים בירושלים ...
https://www.zimmer.co.il/jerusalem
צימרים בירושלים: קופונים, מבצעים והמלצות לצימרים בירושלים - אתר צימר. צימרים > צימרים במרכז > צימרים בירושלים > צימרים בירושלים. הצג רק פנויים בסופ"ש הקרוב.
צימרים בירושלים והסביבה - צימרים באזור ירושלים | Weekend
https://www.weekend.co.il/צימרים_בירושלים_והסביבה.aspx
Oct 14, 2021 · בנוסף, צימר בירושלים למשפחות זוגות קבוצות ועוד, יכיל פלטת שבת, מיחם, מיטות יהודיות ועוד התאמות לדתיים. צימר לדתיים בירושלים וצימר למסורתיים בירושלים ניתן למצוא די בקלות. באזור ירושלים גם תמצאו צימרים בכפר עין כרם שיתנו לכם אווירה דומה אך קצת שונה.
צימרים זולים בהרי ירושלים - חופשה בלי לקרוע את הכיס - Weekend ...
https://www.weekend-family.co.il › v...
אתר וויקנד פמילי גאה להציג לכם מבחר צימרים זולים בהרי ירושלים. תמונות עדכניות, בדיקת זמינות און ליין, המלצות גולשים, דילים ומבצעים חמים!
צימרים בירושלים זולים - המומלצים - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
צימרים בירושלים זולים המומלצים ביותר, הכנסו עכשיו לאתר ובחרו את הצימר לחופשה הבאה שלכם. מבחר צימרים במחירים הטובים ביותר.
צימרים זולים מאוד | החל מ-250 ש"ח - במבצע ענק - RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימרים_זולים
צימרים זולים מתאימים גם לחופשה של זוגות, משפחות,חיילים, סטודנטים או קבוצות חברים שלא מעוניינים להשקיע את כל הונם בחופשת צימרים ולכם הם בוחרים בחופשת צימרים זולים.צימרים זולים מפוזרים בכל רחבי הארץ ובעיקר צימרים בצפון ...
צימרים זולים באזור ירושלים - צימר לנד
www.zimmerland.co.il › צימרים-זולים
רוצים למצוא צימרים זולים באזור ירושלים, הפסיקו לחפש כבר עכשיו כי הגעתם למקום היחיד שיספק לכם את המידע העדכני ביותר אודות צימרים זולים באזור ירושלים, אז היכנסו עכשיו לצפייה ברשימה העדכנית והמלאה