חיפשת:

צימרים וילות עם בריכה

12 צימרים עם בריכה לדתיים בספסופה, הזמינו צימר עכשיו! - ריזורט
https://www.resort.co.il/zimmers/safsufa/religious/pool
צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר - נבחרי 2021 | Weekend
https://www.weekend.co.il › zimmers...
וילה אחוזת יוסףוילה בחצור הגלילית, גליל עליון. מעולה. ❤︎ אהבת? התקשר עכשיו ! וילה ל-17 איש, בריכה מחוממת ומקורה, סאונה וג'קוזי.
צימרים עם בריכה - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il › pool
בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימר עם בריכה במחיר אטרקטיבי. ... וילה. בריכה פרטית. 5000 ₪. אמצ"ש מ. 5000 ₪. סופ"ש החל מ.
וילות עם בריכה - צימר לנד
www.zimmerland.co.il › villas › וילות-עם
משלימי נופש לוילות עם בריכה. אז נכון שיש לכם הכל בוילה- חדים, שירותים, מטבח, סלון, מסכי צפייה, חצר מאובזרת וכו, אבל לא תמיד מתחשק לכם לארוז את כל הבית ואת כל המצרכים שבמטבח, לא בא לך להגיע לוילה לעמוד ולבשל, לא בא לכם לארגן ערב בעצמכם- אתם פשוט רוצים להגיע ולקבל הכל.
צימרים עם בריכה - אתר צימר
www.zimmer.co.il › pool
צימרים עם בריכה מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימר עם בריכה במחיר אטרקטיבי. הקליקו לחופשה בלתי נשכחת בצימר עם בריכה.
וילות וילה במחיר הכי שפוי בישראל - צימר לנד
www.zimmerland.co.il › villas
יותר מזה, קיימים המון סוגי בריכות שונים אשר אין בשום מקום אחר: בריכת זרמים, בריכת גלים, בריכה מחוממת, בריכה עם מפל, בריכת דגים, ג'קוזי ספא ועוד ... בבית מלון ולעיתים גם צימר לא ניתן לערוך מסיבות רווקים ורווקות, ימי הולדת וכדומה בשל הרעש לאורחים הנוספים ובגלל שאין מתחם בו ניתן ...
192 וילות עם בריכה מחוממת במחיר המפתיע ביותר, כנסו עכשיו!
https://www.balivilla.co.il › category
וילה יוקרתית ומפנקת עם 5 חדרי שינה, חדר משחקים ייחודי, מטבח וסלון מפוארים, 2 צימרים נוספים במתחם, חצר גדולה עם בריכת שחייה, ג'קוזי ועוד אטרקציות רבות. כניסה ...
צימרים עם בריכה | וילות להשכרה, צימרים, לופטים וחדרים ...
https://0loft.com/accommodation/accommodation-with-pool
13/5/2019 · כמו כן ישנם הבדלים במה שאפשר למצוא בצימרים – ישנם צימרים עם בריכה, צימרים עם מטבח או בלי מטבח, צימרים עם ג’קוזי ועוד הבדלים בדברים שהצימר מציע לכם. אך מעל לכל צימרים עם בריכה זוכים לפופולריות הגדולה ביותר והם משדרגים את חווית הצימר בכמה רמות. בקתות מעיינות האהבה.
צימרים עם בריכה למשפחות בכנרת | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers
Oct 21, 2021 · צימרים עם בריכה למשפחות בארבל (1) צימרים עם בריכה למשפחות באמנון (1) צימרים עם בריכה למשפחות בפוריה נווה עובד (1) צימרים עם בריכה למשפחות בכחל (1) צימרים עם בריכה למשפחות בפוריה כפר עבודה (1) צימרים עם בריכה למשפחות בבני יהודה (1) עוד.
צימרים באילת עם בריכה פרטית - Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers_eilat_district_with_private_pool.aspx
22/10/2021 · צימרים עם בריכה פרטית באילת, אילת | 22/10/2021 3 חוות דעת פתוח לחוות דעת וילת נופש יוקרתית למשפחות וקבוצות עד 15 אורחים - בה תיהנו מבריכה פרטית, 5 חדרי שינה, מטבח מאובזר במלואו, קונסולת משחקי X-BOX, מיקום מעולה באילת ועוד מגוון פינוקים.
Weekend Pool | צימר צימרים עם בריכה | צימרים מפוארים | צימר מיוחד
www.weekend-pool.co.il
צימר עם בריכה! בריכה צלולה וזוגית בחצר האחורית של הצימר האינטימי שלכם. רק מאמי וקוקי, משתכשכים, מתחבקים, משתזפים ומצחיקים אחד את השניה. "צימר עם בריכה" חושב לעצמו מאמי, קוקי תאהב אותי לעד. המשפחה -
צימרים עם בריכה פרטית - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
יש כאן מיני וילה מדהימה המיועדת לזוג שרוצה למצוא את עצמו בתוך שער של מגזין עיצוב, ועוד 4 סוויטות אינטימיות, מעוצבות ויפהפיות שמנצלות גם הן את השפע שהעניקו הטבע ...
וילה צימר - וילות צימר | vila4u.com
https://www.vila4u.com › וילה_עם_צימר
וילות צימר בכל רחבי הארץ: צפון, מרכז, דרום. ... לפניכם מתחמי וילות עם צימרים יוקרתיים ברחבי בארץ! לכל וילה באתר, מידע, ... וילה אגם בטבע - בריכה חיצונית.
Weekend Pool | צימר צימרים עם בריכה | צימרים מפוארים ...
https://www.weekend-pool.co.il
במתחם המערות בריכה רחבה להנאת הנופשים ביחידות. צימר הוילה של ישי. מלבד בריכה צוננת, בוילה של ישי תיהנו מחצר מרווחת הנהנית ממטבח חוץ מושקע עם גריל גז, פינת ישיבה ומיטות שיזוף על יד הבריכה, 5 חדרי שינה ונוף מהמם להרי פוריה. צימר אדמאיה.
צימרים עם בריכה מגודרת - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il › gated_p...
צימרטופ מציג צימרים עם בריכה מגודרת, לחופשה משפחתית רגועה ובטוחה. גלו מגוון רחב של צימרים עם ... וילה עם 8 חדרי שינה ו-4 סוויטות בעין יעקב בגליל המערבי.
בורדו | צימרים יוקרתיים, וילות נופש, מלונות בוטיק
www.bordo100.co.il
צימרים ברמת הגולן עם בריכה; צימרים בגליל העליון עם בריכה; צימרים בגליל מערבי עם בריכה; צימרים בכרם בן זמרה עם בריכה; צימרים בראש פינה עם בריכה; צימרים ברמות עם בריכה; צימרים בחד נס עם בריכה
צימרים עם בריכה | וילות להשכרה, צימרים, לופטים וחדרים 0Loft.com
0loft.com › accommodation › accommodation-with-pool
צימר נסיה בגליל. אחוזת סלרנו סוויטות עם בריכה פרטית. אחוזת סלרנו – סוויטות יוקרתיות עם בריכה פרטית חופשה יוקרתית, טבע גלילי ופרטיות מוחלטת- אחוזת סלרנו מגשימה לכם את הפנטזיות…. במושב גורן הירוק, במרומי הגליל המערבי ובקרבה מדויקת לאטרקציות השונות, תמצאו אחוזה יפיפייה ...
וילות עם בריכה במחירים אטרקטיביים | אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/villas-pool
וילות עם בריכה. היום יותר ויותר משפחות מביעות את הרצון שלהן בחופשה שתכיל את כל מה שחופשה צריכה להכיל, החל ממיטה מפנקת, דרך ארוחות עשירות ועד לבילוי שמשי בבריכה, רק באווירה משפחתית ואינטימית. בעקבות הדרישה הזו החלו להיפתח במקומות שונים בארץ וילות נופש עם בריכה. וילות עם ...
וילות וילה במחיר הכי שפוי בישראל - צימר לנד
https://www.zimmerland.co.il › villas
בריכת שחייה; גקוזי ספא; מתאים לקבוצות; מתאים למשפחות; מתאים לזוגות. עד 60 איש לאירוע. עד 20 איש ללינה. וילה עם 5 חדרים בריכה וספא. 052-9126440. מחירים.
צימרים זולים עם בריכה עד 600 ש"ח - צימר זול עם בריכה - RRR ...
https://www.rrr.co.il/צימרים_זולים_עם_בריכה.asp
צימרים זולים עם בריכה. צימרים זולים עם בריכה מתאימים לחופשה משודרגת וזולה בימות הקיץ וגם בעונות השנה האחרות, כולל החורף. בקטגוריה זו באתר תוכלו להתרשם מרשימה ארוכה של צימרים זולים עם בריכה, השוכנים באזורים היפים ביותר בארץ, החל מהגליל, דרך קיסריה וכלה בים המלח ובמצפה רמון.