חיפשת:

צימרים בעין כרמל עם בריכה

צימרים בעין כרמל עם בריכה | Vcation
https://www.vcation.co.il › צימרים בעין...
מחפש צימרים בעין כרמל עם בריכה ? הגעת למקום הנכון! מבחר צימרים מדהימים עם בריכה לאירוח מפנק למשפחות , זוגות , קבוצות ועוד. היכנס ובחר עכשיו את הצימר המושלם ...
צימרים עם בריכה פרטית בכרמל | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=46&r=33
Oct 20, 2021 · צימרים עם בריכה פרטית בכרמל, עוספיא | 20/10/2021. 6 חוות דעת פתוח לחוות דעת. וילת נופש לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות עד 15 איש עם בריכה פרטית, פינות ישיבה נעימות, עמדת מנגל, 5 …
צימרים בחוף הכרמל: ההמלצות שלנו לשנת 2021 - הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על צימרים בחוף הכרמל שבדקנו בעצמנו. ... אחוזת גד - לזוגות בלבד. גליל מערבי. עין יעקב. 2 צימרים. לעוד צימרים עם בריכה פרטית ...
צימרים בעין כרמל | Weekend
https://www.weekend.co.il › zimmers
התקשרו להזמין מתוך מבחר צימרים בעין כרמל. ... 2 יחידות, בריכה בחצר, ג'קוזי ספא, נוף פנורמי, ברביקיו ... סוויטות חן הכרמלצימרים בדלית אל כרמל, מישור החוף.
"צימרים עם בריכה בעין כרם" - המומלצים בעין כרם עם בריכה ...
https://www.rrr.co.il/צימרים_עם_בריכה_בעין_כרם.asp
בזכות המבחר המוצג כאן באתר החוויה לא נגמרת בשלל צימרים עם בריכה בעין כרם. זאת בזכות איכותו של צימר עם בריכה בעין כרם. צפו ברשימה המלאה.
"צימרים בעין הוד עם בריכה" - היפים בבכרמל עם בריכה לנופש ...
https://www.rrr.co.il/צימרים_בעין_הוד_עם_בריכה.asp
כך הם צימרים בעין הוד עם בריכה. זה שמייחד את החופשה. כפר האומנים שבכרמל יכול להיות מרגש יותר בזכות צימר בעין הוד עם בריכה. לכן מבחר הצימרים בעין הוד עם בריכה מציג רמת חופשה יוצאת מגדר הרגיל.
צימרים עם בריכה בעין כרם - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/ein-karem-pool
צימרים עם בריכה בעין כרם מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימרים עם בריכה בעין כרם במחיר אטרקטיבי. הקליקו לחופשה מפנקת ובלתי נשכחת בעין כרם.
צימרים בגבע כרמל - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימריםבגבעכרמל
מבחר גדול של צימרים ביישוב גבע כרמל וכן צימרים בסביבת גבע כרמל. הכנסו עכשיו. ... בריכה מחוממת ופרטית ג`קוזי ספא ... עין העמק הצג מפה במתחם: 1 סויטה.
צימרים בעין כרמל, צימר בעין כרמל | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?r=25&s=626
זריחה בכרמל. צימרים ליד עין כרמל (בדלית אל כרמל, במרחק של 10.8 ק"מ ) 11 חוות דעת פתוח לחוות דעת. חופשה כפרית מהנה עם בריכה, ג'קוזי ספא, חדר אוכל, פינג פונג, נופים מדהימים ותפריט ארוחות מפנק בטעמים אותנטיים מקומיים.
צימרים בגבע כרמל - המומלצים ביותר - ttt.co.il - צימר T
https://www.ttt.co.il › גבע_כרמל
ריכזנו עבורכם רשימת צימרים ביישוב גבע כרמל. צימרים בגבע כרמל למשפחות, צימרים בגבע כרמל לזוגות, צימרים עם בריכה בגבע כרמל- הכנסו עכשיו ובחרו את הצימר שלכם.
צימרים בגבע כרמל - הטובים ביותר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
מישור החוף כרמלים, דלית אל כרמל. במתחם : 1 וילת עץ מפנקת, 2 סוויטות עץ, 5 יחידות אירוח. בריכה מחוממת. ג'קוזי ספא. אמצ"ש החל ...
צימרים בגבע כרמל למשפחות עם בריכה מוצנעת - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il › geva-kar...
בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימר בגבע כרמל למשפחות עם בריכה מוצנעת במחיר אטרקטיבי. הקליקו לחופשה מפנקת ובלתי נשכחת בגבע כרמל.
צימרים עם בריכה בדלית אל כרמל - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/daliyat-alkarmel-pool
צימרים עם בריכה בדלית אל כרמל מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום צימרים עם בריכה בדלית אל כרמל במחיר אטרקטיבי. הקליקו לחופשה מפנקת ובלתי נשכחת בדלית אל כרמל.