חיפשת:

צימרים בגבול לבנון

צימר הצימרים של אמילי, שומרה | Weekend
my.weekend.co.il › karavanos_bagalil
2 קראוונים ו-2 צימרים מאובזרים במלואם לאירוח זוגות ומשפחות להעשרת החוויה של אורחינו, אנו מזמינים אתכם להתלוות לבעל המקום לטיול מדהים בו נבקר בגבול לבנון, חוות עזים, סיורים במושב והיד עוד נטויה...
וילות בצפון, זרעית, - וילה דקה 90
https://www.villadaka90.co.il › זרעית
... וילה למשפחות · וילה ליום גיבוש · וילה למסיבת רווקות · וילה למסיבת רווקים · וילות פנויות לסוף שבוע · צימרים. וילות בצפון, זרעית, - וילה דקה 90 5.
צימרים בשומרה: ההמלצות שלנו לשנת 2021 - הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
צימרים בצפון הארץ הממוקמים בגליל המערבי בישוב שומרה: שומרה הינו מושב באזור הצפון, בגליל המערבי, ליד גבולה של ישראל עם לבנון השייך למועצה אזורית מעלה יוסף.
הר בטח - תצפית מרהיבה על גבול הצפון - מעלות וסביבותיה - טיולי
www.tiuli.com › points-of-interest › 438
Jan 30, 2013 · מתכננים לטייל בהר בטח - תצפית מרהיבה על גבול הצפון בקרוב? איזה כיף! באתר טיולי תמצאו את כל המידע על הר בטח - תצפית מרהיבה על גבול הצפון - איך מגיעים ולקבל עדכונים חיים מהשטח של גושלים האם מומלץ לבוא לבקר?
צימר לבנון ברמות - Lavnun beramot, רמות | Weekend
my.weekend.co.il › lavnun_ramot
טל 053-9425831 לבנון ברמות - Lavnun beramot ברמות, ברמת הגולן - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים.
צימרים במטולה - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימריםבמטולה.asp
צימרים במטולה. ( 2 תוצאות) צימרים בצפון X בגליל עליון X מטולה X. בואו לחופשת צימרים במטולה ביישוב הצפוני ביותר בישראל בסמוך לגבול עם לבנון שהוקם בשנת 1896 הוא מונה כ - 2000 תושבים.
שתולה - גרפיטי ואומנות רחוב על חומת הגבול - אלטר נע טיבה
www.alter-na-tiva.co.il › 2018/08/24 › קירות
Aug 24, 2018 · שתולה הוא מושב בגבול ישראל – לבנון. אי שם במרומי הגליל המערבי. כמי שגדלה באזור, גבול הצפון הוא חלק מסיפור חיי. תמיד היה קרוב, לרוב שקט, רגוע וירוק. לעתים סוער. מאוד. מידיי.
צימר הצימרים של אמילי, שומרה | Weekend
https://my.weekend.co.il/karavanos_bagalil
בקראוון מיטה זוגית נעימה הניתנת להפרדה, מטבחון עם 2 מקררים קטנים, מקלחת, מזגן, טלוויזיה עם חיבור ללווין, פינת ישיבה, שירותים ופינת אוכל גדולה הנפתחת למיטה זוגית. קארוון 2 – מתאים לעד 4 אנשים וכולל מיטה זוגית, מקלחת, שירותים, מזגן, טלוויזיה ללוין, 2 ספות נפתחות ל-2 מיטות.
חשש לירידה בתיירות בצפון בעקבות מבצע מגן צפוני בגבול לבנון ...
https://www.telechofesh.co.il/חשש-לירידה-בתיירות-בצפון...
Dec 13, 2018 · צימרים במירון; צור קשר; מסלולי טיולים; חופשות מאורגנות; קברי צדיקים; מגזין תיירות; סוכני תיירות; צימרים בצפת; בניית כרטיסי ביקור דיגיטליים; קבוצת – כשר נט; בשמחות; צימרים ווילות בספסופה
גאופוליטיקה - גבול לבנון- מסע ברכבי המטיילים. - סיור מודרך ...
www.tiuli.com › guided-tours › 2072
מעוניינים לצאת לטיול גאופוליטיקה - גבול לבנון- מסע ברכבי המטיילים.? איזה כיף לכם! היכנסו לאתר טיולי וקראו את כל המידע על גאופוליטיקה - גבול לבנון- מסע ברכבי המטיילים. - זמנים, מחירים, מסלולים ואטרקציות נוספות באזור!
צימר לבנון ברמות - Lavnun beramot, רמות | Weekend
https://my.weekend.co.il › lavnun_ra...
טל 053-9425831 לבנון ברמות - Lavnun beramot ברמות, ברמת הגולן - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
הר בטח - תצפית מרהיבה על גבול הצפון - מעלות וסביבותיה - טיולי
https://www.tiuli.com/points-of-interest/438
Jan 30, 2013 · לינה, צימרים ואירוח ... עוד צפונה מתרוממים ההרים על גבול לבנון, ובחורף מתווספת ליופי גם הכיפה המושלגת של החרמון. ממזרח לכפר בתי הישוב מעלות סדורים במורד, וממערב רואים את הים התיכון. ...
גאופוליטיקה - גבול לבנון- מסע ברכבי המטיילים. - סיור מודרך ...
https://www.tiuli.com/guided-tours/2072
גאופוליטיקה - גבול לבנון- מסע ברכבי המטיילים. צפת ורכס הרי מירון. שתפו. רמת קושי. קל, 40 ק"מ. טיול רכוב. דרום לבנון לפני ואחרי הנסיגה. אתגרי הבטחון של מדינת ישראל,נופים וטבע בגליל. בהדרכת אל"מ מיל.
אירוע חמור בגבול לבנון: זוהו פגיעות בגדר הגבול, נשללה ...
https://www.maariv.co.il/news/military/Article-760523
Apr 17, 2020 · אירוע חמור בגבול הצפון: צה"ל הודיע הלילה (שישי) כי אותרה פגיעה בשלוש נקודות לאורך גדר הגבול עם לבנון, זאת לאחר שמוקדם יותר נתקבלה התראה מהמקום, וצה"ל ירה מספר פצצות תאורה.מדובר צה"ל נמסר: "צוות מיחידת קומץ האחראית על ...
צימרים זולים בחרמון | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers
Oct 14, 2021 · קיבוץ אורטל - הנוף הצפוני. צימרים זולים בחרמון, אורטל | 14/10/2021 19 חוות דעת פתוח לחוות דעת. אירוח כפרי במחירים הוגנים לזוגות ומשפחות, עם ארוחת בוקר טרייה מידי יום, כניסה חופשית לבריכת הקיבוץ, סיור חקלאי במשק ובכרמים, גני ...
צימר לבנון ברמות - Lavnun beramot, רמות | Weekend
https://my.weekend.co.il/lavnun_ramot
טל 053-9425831 לבנון ברמות - Lavnun beramot ברמות, ברמת הגולן - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
צימרים בזרעית - הטובים ביותר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
במתחם : אחוזה יוקרתית בעלת 7 חדרי אירוח. בריכה מחוממת. ג'קוזי ספא. התקשרו לבירור מחיר. 053-8094223 (אורלי). הצג במפה הצג גלריות ומידע. שם היחידה, אמצ"ש
וילות בשומרה מומלצות במבצע - RRR.co.il וילות
https://www.rrr.co.il/villas/וילותבשומרה.asp
צימרים וילות חדרים ... בגבול עם לבנון שוכן לו מושב שומרה ומסביבו רקע של נופים הרריים מרשימים. למרות שהכפר נמצא ממש על יד הגבול, הוא מתאפיין בשקט ושלווה פסטוראליים. בימים כתיקונים, מומלץ מאד ...
צימרים בצפון - הזמינו צימר בצפון והשוו בין צימרים שונים - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il › north
בין שאתם חולמים על לינה בצימר עץ כפרי המשקיף על נוף הררי או מפנטזים על צימר יוקרתי ומאובזר עם נוף לים התיכון, מתכננים חופשה רומנטית או נופש משפחתי, בוודאי תוכלו ...
מחפשים צימרים בזרעית? מצאתם - AAA.co.il
https://www.aaa.co.il › זרעית
רשימת צימרים בזרעית. מבחר צימרים ענק המתאים לזוגות ומשפחות. הכנסו עכשיו. ... בגליל העליון בגובה 650 מטר מעל פני הים, סמול לגבול לבנון ניצב מושב ירוק ומזמין.
צימרים באביבים - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › צימריםבאביבים
מבחר גדול של צימרים ביישוב אביבים וכן צימרים בסביבת אביבים. ... בצמוד לגדר הגבול עם לבנון בגובה: 750 מטר מעל פני הים ובנוף הררי של הרי הגליל העליון ולבנון.
שגרה בגבול לבנון: "למדנו לחיות עם זה"
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5419789,00.html
Dec 04, 2018 · צה"ל מזהיר את חיזבאללה: "אל תתקרבו למנהרות, חייכם בסכנה". ילדים ב"מבצר", צופים לעבר לבנון(צילום: איתי שיקמן ) "ידענו ימים קשים יותר". קיבוץ חניתה בגבול לבנון (צילום: איתי שיקמן ) (צילום: איתי שיקמן ) תושבי המקום סיפרו כי אף שפעילות צה"ל לא השפיעה על שגרת יומם, היא לא באה בחלל ריק.
שתולה - גרפיטי ואומנות רחוב על חומת הגבול - אלטר נע טיבה
https://www.alter-na-tiva.co.il/2018/08/24/קירות-מדברים-בשתולה
Aug 24, 2018 · שתולה הוא מושב בגבול ישראל – לבנון. אי שם במרומי הגליל המערבי. כמי שגדלה באזור, גבול הצפון הוא חלק מסיפור חיי. תמיד היה קרוב, לרוב שקט, רגוע וירוק. לעתים סוער. מאוד. מידיי.
צימרים במטולה - המומלצים - RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימריםבמטולה
צימרים בצפון X בגליל עליון X מטולה X. בואו לחופשת צימרים במטולה ביישוב הצפוני ביותר בישראל בסמוך לגבול עם לבנון שהוקם בשנת 1896 הוא מונה כ - 2000 תושבים. צימר מטולה מול נוף הרי הגליל העליון, עמק ...
כביש הצפון: מקומות לינה מומלצים - מסע אחר
https://www.masa.co.il › article › כבי...
אנו מביאים כאן מבחר של עשרה מקומות לינה מסוגים שונים – צימרים יוקרתיים ויקרים לצד חדרים ... מליה שוכן קרוב מאוד לגבול לבנון, כ-15 קילומטר מדרום לקרית שמונה, ...