חיפשת:

צימרים באזור געש

צימר חמי געש מרחצאות ואירוח, געש | Weekend
https://my.weekend.co.il/חמי_געש
חמי געש - במקום קסום, במרחבים ירוקים ומרגיעים, תוכלו למצוא מרגוע לגוף במרכז נופש מיוחד במינו, מרכז בריאות, ואירועים בקיבוץ געש.. הצימרים במקום כבר אינם פעילים. חמי געש …
צימרים במרכז הארץ למשפחות | צימרים במרכז לזוגות - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_במרכז.asp
המלצה על צימרים יחודיים: חלום בכפר - בכרם מהר"ל: 4 בקתות עץ לנופש לצד 2 יחידות למשפחות.ממוקם רק 5 נסיעה מהים התיכון. ג`אן עדן - 4 צימרים במרכז במושב עופר לאורך החוף במיוחד עבורכם- …
חמי געש - מרחצאות טבעיים | ספא | ימי גיבוש וכיף | עולם של ...
https://hameigaash.co.il
Sep 19, 2021 · חמי געש, מרחצאות טבעיים רק 12 דקות מתל אביב ואתם בקומפלקס קסום לכל המשפחה, ספא-מרכז טיפולים, בריכת שחייה, בריכת פעוטות, סאונות, ומסעדות.
צימר חמי געש מחיר - צימר 100 צימרים
https://www.zimmer100.co.il › צימר-ח...
אם אתם מחפשים הזמנת צימר חמי געש מחיר אתם במקום הנכון! באתרנו תמצאו דילים לצימרים ותוכלו ליהנות המחירים הזולים ביותר. כך תוכלו להפוך את החופשה שלכם גם למהנה ...
צימרים בגעש - המומלצים ביותר - ttt.co.il - צימר T
https://www.ttt.co.il › געש
ריכזנו עבורכם רשימת צימרים ביישוב געש. צימרים בגעש למשפחות, צימרים בגעש לזוגות, צימרים עם בריכה בגעש- הכנסו עכשיו ובחרו את הצימר שלכם. ... צימרים ליד געש.
צימרים למשפחות בגעש | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?sf=5&r=25&s=383
ביישוב געש תוכל למצוא צימרים לפי סוגים וברמות אירוח שונות, תוכל לסנן את המאפיינים לפי בחירתך ולקבל צימרים בגעש העונים לחופשה אותה אתה מתכנן ... באזור גם מגוון אטרקציות, מרכזי קניות ועוד ...
צימרים בגעש - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › Gaash
הוד השרון הצג מפה במתחם: 3 צימרים. אמצ"ש מ ₪750. סופ"ש מ ₪1000. ניתן להזמין אונליין. מידע נוסף. בריכה במתחם ג`קוזי ספא. 077-8047857 בדוק אם פנוי.
10 הכי טובים: מלונות ליד חמי געש - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › ... › נתניה › מלונות בנתניה
מלונות ליד חמי געש, נתניה ב-Tripadvisor: מצא 12037 חוות דעת של מטיילים, 1149 תמונות אמיתיות ומחירים עבור 214 מלונות ליד חמי געש בנתניה, ישראל.
10 הצימרים הטובים ביותר באזור צפון הארץ, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/lodges/region/il/north-district-israel.he.html
מצאו והזמינו דילים על הצימרים הטובים ביותר באזור צפון הארץ, ישראל! קראו חוות דעת של אורחים, הזמינו צימר מעולה ותיהנו מנסיעה מצוינת.
צימרים בגעש, צימר בגעש | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?r=25&s=383
צימרים ליד געש (בחרות, במרחק של 8.6 ק"מ ) 37 חוות דעת פתוח לחוות דעת. בית מעוצב ומסוגנן לנופש זוגי, מפנק ורומנטי או חופשה מלאה בהנאות, רוגע ושלווה למשפחות עם עד 2 ילדים.
אתרי הנופש הטובים ביותר באזור Araucanía, צ'ילה | Booking.com
https://www.booking.com/resorts/region/cl/araucania.he.html
מצאו והזמינו דילים על אתרי הנופש הטובים ביותר באזור Araucanía, צ'ילה! קראו חוות דעת של אורחים, הזמינו אתר נופש מעולה ותיהנו מנסיעה מצוינת.
צימרים לנופש משפחתי בשפיים, בחרו צימר למשפחות בשפיים
https://www.weekend-family.co.il › v...
יחידות אירוח:7, מתאים למשפחות, מתאים לזוגות. מתחם האירוח "תמר גולן-ליד הים" כולל סוויטה משפחתית, מרווחת ומפנקת, שתסב לכם ולמשפחותיכם הנאה מרובה.
צימרים בגעש | Weekend
https://www.weekend.co.il › zimmers
היכנסו עכשיו אל צימרים בגעש. התקשרו להזמין מתוך מבחר צימרים בגעש. בכל המחירים, מבצעים חמים, חוות דעת, ... חמי געש מרחצאות ואירוחצימרים בגעש, מישור החוף.
צימר מעלה הרימון, זכרון יעקב | Weekend
https://my.weekend.co.il/מעלה_הרימון
במושבה הוותיקה זכרון יעקב, שעה בלבד מגוש דן, שוכנות 2 הסוויטות של מתחם מעלה הרימון. אירוח באווירה כפרית אותנטית לזוגות ומשפחות בסוויטות מאובזרות - לצד חצר סתרים קסומה, בריכה מקורה, סאונה ואווירה של חופש אמיתי.
געש | צימרים בגעש - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/gaash.asp
צימרים בישראל - הצימרים הכי טובים במחירים הכי משתלמים ...
https://www.zimmer.co.il
צימרים מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר ובחרו מתוך מבחר של מאות צימרים איכותיים ומומלצים, כולל צימרים בצפון, במרכז, ובדרום, צימרים לזוגות ולמשפחות.
צימר געש - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › צימר-געש
אירוח כפרי חמי געש - האתר נסגר בגעש. כל המידע על הצימר כולל מחירים, תמונות, המלצות גולשים ומסלולי טיול באזור, הנחות ומבצעים מיוחדים לגולשי צימר.
צימרים בשרון: קופונים, מבצעים והמלצות לצימרים בשרון - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il › hasharon
יש באזור מגוון רחב של צימרים המתאימים לציבור הדתי. יחד עם זאת, חשוב בטרם ביצוע ההזמנה לברר עם בעלי הצימר את מידת ההתאמה. יש גם צימרים שומרי שבת, ...