חיפשת:

פתאל הסעות לים המלח

הסעות לים המלח במחירים זולים מכל רחבי הארץ | תור בוס
https://www.tourbus.co.il › הסעות-לים-...
במידה שמעוניינים להזמין שירות הסעות לים המלח מתל אביב אל המלון יש לבדוק האם יש אפשרות לכך, נוסף על כך יש אפשרות להזמין הסעת VIP. הסעה מסוג זה תתבצע ברכבים ...
הסעות לים המלח במחירים זולים מכל רחבי הארץ | תור בוס
https://www.tourbus.co.il/38/הסעות-לים-המלח
הסעות לים המלח מחברת הסעות מקצועית ואמינה! תור בוס מציעים שירותי הסעות מכל הארץ עם צי רכבים בטיחותי העומד בכל התקנים המחמירים. לפרטים נוספים, היכנסו!
דילים לים המלח - פתאל על הזמן
www.fattal-alazman.co.il › dead_sea_hotels
אתר פתאל על הזמן מאפשר לכם להזמין נופש קסום עם מגוון דילים לים המלח– עד 50% הנחה. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את המלון המועדף עליכם ים המלח ולהזמין נופש זוגי, רומנטי, משפחתי או עסקי.
דילים לים המלח ברגע אחרון
www.eshet.com › domestichotels › dead_sea
דילים לים המלח ברגע האחרון דקה 90 ים המלח מבין כל היעדים המבוקשים ביותר בארץ, בייחוד אלה של הרגע האחרון, ים המלח תופס בגאווה את אחד מן המקומות הראשונים.
תחבורה ציבורית והסעות לים המלח | כל המידע באתר התיירות של ים המלח
www.godeadsea.com › category › תחבורה-ציבורית
לאזור ים המלח ניתן להגיע באמצעות תחבורה ציבורית יעילה ונוחה ממגוון מקומות ברחבי ישראל. להלן פירוט הסדרי הנסיעה המרכזיים שבהם: מירושלים והסביבה. קו אגד מספר 444. קו אגד מספר 486. קו אגד מספר 421 ...
הסעות לים המלח, הסעות ים המלח, שירות לים המלח • זיוית הסעות
zivithasaot.co.il
הסעות לים המלח, הסעות ים המלח, שירות לים המלח זיוית הסעות הסעות לים המלח - רמה אחת מעל כולם ושירות מעבר לציפיות!. השירות שלנו הינו על בסיס יומי, 7 ימים …
דילים לים המלח – מצאו דיל לים המלח במחיר רצפה – איילה נסיעות
www.ayala.co.il › deals › to
דילים משתלמים ברגע האחרון. כדאי לחפש דילים לים המלח ברגע האחרון כדי ליהנות מחופשה ספונטנית במחיר משתלם ושווה לכל כיס. חשוב לזכור כי אזור ים המלח נמצא במרחק כ- 160 ק"מ בלבד מתל אביב, כלומר בנסיעה ...
דילים לים המלח - פתאל על הזמן
https://www.fattal-alazman.co.il/dead_sea_hotels
דילים לים המלח למקדימים להזמין במחיר המשתלם ביותר! הנחה של עד 50% למלונות פתאל בים המלח. הזמינו עכשיו דיל בפתאל על הזמן והרוויחו חופשה במחיר שחבל לכם על הזמן!
הסעות לים המלח במחיר זול - מכל יעד ברחבי הארץ! | טופ הסעות
www.top-bus.co.il
מדוע חשוב לבצע השוואת מחירים?
הסעות לים המלח - עכשיו החל מ 70 ש״ח - דורון הסעות
https://doronbus.co.il › הסעות-לים-המלח
אנו מציעים לכם שירותי הסעות לים המלח. החברה שלנו תסיע אתכם מכל רחבי הארץ ליום טיול נפלא ומיוחד בים המלח. שירות ההסעות שלנו יספק לכם חוויה מדהימה ...
דילים לים המלח : נופש בים המלח - אגד תיור ונופש
https://www.eggedtours.co.il › israel
אגד תיור ונופש מציעה מגוון רחב של דילים לים מלח במחירים משתלמים. זה הזמן לצאת לחופשה בים המלח! ... מלון לאונרדו קלאב ים המלח - פתאל. 2 לילות הכל כלול.
פסח בים המלח 2022 - דילים לים המלח בפסח במלונות פתאל
https://www.fattal.co.il/passover-dead-sea-deals
מלונות פתאל בים המלח מציעים אירוח במגוון סגנונות מפנקים: מלונות משפחתיים וחמימים, מלונות הכל כלול, חופים פרטיים לאורחי המלון, או במילים אחרות – המיטב של ים המלח בנופש אחד. חפשו כאן דילים לפסח בים המלח ותיהנו עם כל המשפחה מחופשה מענגת ובלתי נשכחת.
ים המלח דילים - מחיר משתלם - אשת טורס
https://www.eshet.com/domestichotels/dead_sea/weekend
מבצעי סוף שבוע בים המלח. מילוס ים המלח. ₪1,705₪1,620לזוג ללילה. סופ"ש. חצי פנסיון24.12 - 26.12. אשת Collection-מחירים בלעדיים עד 30% הנחה! דניאל ים המלח. ₪1,250לזוג ללילה. כניסה חינם לספאסופ"ש.
דילים לים המלח - מבצעים במלון ים המלח ברשת פתאל
https://www.fattal.co.il/dead-sea-deals
דילים לים המלח במלונות פתאל הם הדרך הטובה והמשתלמת ביותר ליהנות מחופשה מפנקת במקום הנמוך בעולם. הזמינו עכשיו את המלון שלכם ותיהנו מלפחות 5% הנחה להזמנה באתר
הסעות לים המלח - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › הסעות-לים-המלח
אוטובוסים לים המלח: רוצים לנפוש בים המלח אך חוששים לבצע את הנסיעה עד לשם? "טיולי הקריות" מתמחה בהסעות לחופשות בכל הארץ ווכן הסעות לים המלח בבטחה ובנוחות .
הכי טובים: מלונות עם שירות הסעות באזור ים המלח - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › ... › מלונות באזור ים המלח
המלונות עם שירות הסעות הטובים ביותר באזור ים המלח ב-Tripadvisor: גלה 4630 חוות דעת של מטיילים תמונות אמיתיות ,ומחירים עבור 3 ... ‪Kempinski Hotel Amman‬.
יום כיף בים המלח | ימי כיף ים המלח | החל מ 69 שח - dead sea
www.deadsea-funday.com
מתמחים גם בתיירות פנים לינה. המחירים טובים לאמצע שבוע ראשון - חמישי, סופ"ש שישי שבת בים המלח חגים בתוספת מחיר! מבצעים מיוחדים שלנו. יום כיף לקבוצות. יום כיף בשבת בים המלח. יש להתקשר 077-5322922/1 או 03-7322633. יום כיף ליום הולדת, יום כיף מתנה לעובד מצטיין, שי לעובדים.
דילים לים המלח – מצאו דיל לים המלח במחיר רצפה – איילה נסיעות
https://www.ayala.co.il/deals/to/dead_sea.html
ים המלח הוא יעד תיירותי כה חשוב לישראלים ולתיירים מחו"ל בשל כמה סיבות. בים המלח מתקיימות תופעות טבע ייחודיות שהופכות אותו לתופעה יחידה במינה בעולם.
תחבורה ציבורית והסעות לים המלח | כל המידע באתר התיירות של ...
www.godeadsea.com/category/תחבורה-ציבורית
מחפשים איך להגיע לים המלח באוטובוס מתל אביב, חיפה, טבריה, אילת או ירושלים? מחפשים הסעה מאורגנת או פרטית? כל המידע באתר התיירות של ים המלח. google.com, pub-8459711595536957, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ...
מלונות ים המלח - פתאל
https://www.fattal.co.il › dead-sea-ho...
מלונות ים המלח מרשת פתאל במחירים משתלמים במיוחד: לפחות 5% הנחה להזמנה באתר. הזמינו עכשיו ותיהנו מפינוקי ספא, קולינריה עשירה ואינספור חוויות במחיר מיוחד.
דילים לים המלח - מבצעים במלון ים המלח ברשת פתאל
www.fattal.co.il › dead-sea-deals
דילים לים המלח במלונות פתאל הם הדרך הטובה והמשתלמת ביותר ליהנות מחופשה מפנקת במקום הנמוך בעולם. הזמינו עכשיו את המלון שלכם ותיהנו מלפחות 5% הנחה להזמנה באתר<br>
פסח בים המלח 2022 - דילים לים המלח בפסח במלונות פתאל
www.fattal.co.il › passover-dead-sea-deals
מוכנים לפסח 2022? רשת פתאל מציעה דילים לים המלח בפסח במלונות המפנקים עם קולינריה עשירה, פעילויות לילדים, ספא מפנק ועוד - החל מ- 5% הנחה למזמינים באתר!
נסיעות לים המלח מכל מקום בארץ במחיר מוזל
https://www.ibus.co.il › הסעות-לים-המלח
הסעות לים המלח במחיר מוזל. הסעות ליחידים, לקבוצות קטנות או גדולות ברכבים מפוארים. הסעה לים המלח אמינה, מקצועית ומוזלת רק אצלנו.
הסעות לים המלח במחיר זול - מכל יעד ברחבי הארץ! | טופ הסעות
https://www.top-bus.co.il/הסעות-לטיולים/הסעות-לים-המלח
הסעות לים המלח
http://www.zivithasaot.co.il
זיוית הסעות - 050-200-1000- נסיעות ברכבים מפנקים מביתכם עד למלון שלכם וחזרה. הסעות לים המלח, שירות לים המלח טיולים מאורגנים, טיולים ליחידים, הסעות לתיירים, ...