חיפשת:

פרשת הסוס הטרויאני

בני הזוג האפרתי הורשעו בפרשת "הסוס הטרויאני"
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3227556,00.html
Mar 14, 2006 · פרשת הריגול התעשייתי הגדולה בישראל מגיעה אל סיומה: בני הזוג מיכאל ורות האפרתי הודו והורשעו היום (ג') במעורבותם בפיתוח תוכנת "הסוס הטרויאני". שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ברכה אופיר-תום, הרשיעה אותם בשורה של עבירות מחשב ועבירות מרמה.
פרשת הסוס הטרויאני - וואלה! חדשות
https://news.walla.co.il/item/723070
May 29, 2005 · פרשת הסוס הטרויאני. ... תביעת פיצויים ראשונה בפרשת הסוס הטרויאני. משרד דפוס תובע ממשרד החקירות של צבי קרוכמל 100 אלף שקל. הנתבעים עדיין עצורים בפרשה לאחר שהוגשו נגדם כתבי אישום .
פרשת הסוס הטרויאני - ויקיחדשות
https://he.wikinews.org › wiki › פרשת...
פרשת הסוס הטרויאני היא פרשת ריגול תעשייתי שפורסמה בישראל במאי 2005. לביצוע משימת איסוף המידע שימשה תוכנה מסוג סוס טרויאני שהושתלה במחשבי החברה ואיפשרה שליפת ...
פרשת הסוס הטרויאני (ישראל) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/פרשת_הסוס_הטרויאני_(ישראל)
פרשת הסוס הטרויאני היא פרשת ריגול עסקי שנחשפה בישראל בסוף המחצית הראשונה של שנת 2005. קצה החוט לחשיפת הפרשה הגיע לאחר שחומרים מספר חדש של אמנון ז'קונט דלפו החוצה ממחשבו האישי. לאחר בדיקה, התברר כי חתנה לשעבר של ורדה רזיאל-ז'קונט, מיכאל האפרתי, ואשתו הנוכחית רות, פיתחו ושתלו במחשבו האישי תוכנת
פרשת הסוס הטרויאני | פרשת הסוס הטרויאני בישראל
trojanhorseil.wordpress.com › tag › פרשת-הסוס
18 ביולי 2016 18 ביולי 2016 ~ הסוס הטרויאני ~ השארת תגובה עם מלאת עשר שנים להרשעתם של מיכאל האפרתי ורות ברייער האפרתי , מובא כאן סיפור תפיסתם בידי אמנון ז'קונט כתמרור אזהרה לכל משתמשי האינטרנט, גם אלה ...
פרשת הסוס הטרויאני (ישראל) – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › פרשת_הסוס
פרשת הסוס הטרויאני היא פרשת ריגול עסקי שנחשפה בישראל בסוף המחצית הראשונה של שנת 2005.קצה החוט לחשיפת הפרשה הגיע לאחר שחומרים מספר חדש של אמנון ז'קונט דלפו החוצה ממחשבו האישי.
פרשת הסוס הטרויאני: היכן קבור הכלב? - קריירה - TheMarker
https://www.themarker.com/career/1.296090
Jun 06, 2005 · פרשת הסוס הטרויאני העלתה כצפוי מספר שאלות והצעות לשיח הציבורי. כך למשל, נשמעת שוב ושוב הקריאה לחזק את ההגנה על הקניין הרוחני. קריאה זו משולה להצעה "להיכנס בהם" …
ynet - פרשת הסוס הטרויאני - חדשות
https://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-3439,00.html
פרשת הסוס הטרויאני: איך החברות שנפגעו - ירוויחו : אורנה יפת (13:03 , 30.05.05 ) שופט: חוקרים פרטיים ניסו לשבש את החקירה : אבי כהן וורד לוביץ' (14:39 , 30.05.05 )
פרשת הסוס הטרויאני - וואלה! חדשות
https://news.walla.co.il › item
Default. Walla R&D, מערכת וואלה! ביהמ"ש בלונדון אישר הסגרת החשודים המרכזיים בפרשת הסוס הטרויאני.
פרק 13 פרשת 'הסוס הטרויאני' - מטח
https://kotar.cet.ac.il › index › Chapter
שערוריית הריגול העסקי , ' הסוס הטרויאני , ' קרויה על שמו של סוס העץ שהוחדר לטרויה כדי לכבוש את העיר . המיתולוגיה מספרת כי בתוך הסוס שהועבר לטרויה הוטמנו ...
בני הזוג האפרתי הורשעו בפרשת "הסוס הטרויאני" - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
פרשת הריגול התעשייתי הגדולה בישראל מגיעה אל סיומה: בני הזוג מיכאל ורות האפרתי הודו והורשעו היום (ג') במעורבותם בפיתוח תוכנת "הסוס הטרויאני".
פרשת הסוס הטרויאני: עבודות שירות לרות האפרתי בשל סירוב להעיד
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000612535
Jan 02, 2011 · פרשת הסוס הטרויאני חשפה רשת ריגול עסקי פלילי שבמרכזה תוכנת סוס טרויאני, שהוחדרה למחשבים של כמה מהחברות ...
פרשת הסוס הטרויאני: עבודות שירות לרות האפרתי בשל סירוב להעיד
https://www.globes.co.il › משפט
האפרתי, ממפתחי תוכנת הסוס הטרויאני, הורשעה על יסוד הודאתה בעבירה של סירוב להעיד במשפטם של נאשמים אחרים בפרשת הסוס הטרויאני.
News1 מחלקה ראשונה - פרשת הסוס הטרויאני
https://www.news1.co.il/Home/L02-S-00161-00.html
May 10, 2022 · הסוס הטרויאני: ערר על גניזת תיקי "בעלי הון" 24/09/2008 | רותי אברהם | חדשות עמותת אומ"ץ הגישה ערר ליועץ מזוז נגד גניזת תיקי מזמיני הריגול העסקי בפרשת הסוס הטרויאני בערר: איפה ואיפה - דין אחד ל"מיוחסים", דין אחר "לעושים במלאכה השחורה"
פרשת הסוס הטרויאני (ישראל) - Wikiwand
www.wikiwand.com › he › פרשת_הסוס
פרשת הסוס הטרויאני היא פרשת ריגול עסקי שנחשפה בישראל בסוף המחצית הראשונה של שנת 2005. קצה החוט לחשיפת הפרשה הגיע לאחר שחומרים מספר חדש של אמנון ז'קונט דלפו החוצה ממחשבו האישי.
פרשת הסוס הטרויאני מתרחבת לעוד קורבנות בתחום התוכנה: המשטרה …
https://www.haaretz.co.il/misc/1.1020357
Jun 20, 2005 · פרשת הסוס הטרויאני מתרחבת גם בין חברות התוכנה: ל-TheMarker נודע כי חברת התוכנה גילון (לשעבר גילון דלויט טוש) חשודה כי הזמינה באמצעות משרד חקירות החדרת סוס טרויאני למחשבי החברה המתחרה פרוגנוסיס.
פרשת הסוס הטרויאני - העדויות - וואלה! כסף
https://finance.walla.co.il/item/773727
Jun 14, 2006 · תוכנת ה"סוס הטרויאני" הוצעה למשטרה. רות האפרתי, שמכרה את התוכנה לחוקרים שעסקו בריגול עסקי, סיפרה בעדותה כי המשטרה לא קנתה את התוכנית בשל קשיי תקציב.
סוס טרויאני – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/סוס_טרויאני
הסוס הטרויאני (מיוונית עתיקה: δουράτεος ἵππος, "סוס העץ") הוא דגם סוס גדול, עשוי עץ, המופיע בספרות היוונית והרומית העתיקה ככלי שבעזרתו ניצחו היוונים במלחמת טרויה. הסוס מוזכר בקצרה עוד באודיסאה, והגרסה הקאנונית של קורותיו מובאת באינאיס. לפי המסופר, סוס העץ הושאר מחוץ לטרויה בעת שהצבא היווני נסוג לכאורה, וכשהוכנס לבין החומות יצאו מתוכו לוחמים שפתחו את שערי העיר בחשכת ליל. הביטוי "סוס טרויאני" הפך למטבע לשון, שמשמעו דבר-מה זדוני והרסני המוסווה תחת חזות חיצונית שאיננה מעלה חשד, ומשמש במגוון רחב של הק…
פרשת הסוס הטרויאני - וואלה! חדשות
news.walla.co.il › item › 723070
May 29, 2005 · בימ"ש בריטי סירב לשחרר בערבות את האפרתי. מפתח תוכנת "הסוס הטרויאני" ואשתו, רות, לא שוחררו בערבות מחשש שהאפרתי יימלט לגרמניה. ישראל ביקשה מבריטניה להסגירם לידיה. 10:26 03/06/2005.
פרשת הסוס הטרויאני: היכן קבור הכלב? - קריירה - TheMarker
www.themarker.com › career › 1
Jun 06, 2005 · פרשת הסוס הטרויאני העלתה כצפוי מספר שאלות והצעות לשיח הציבורי. כך למשל, נשמעת שוב ושוב הקריאה לחזק את ההגנה על הקניין הרוחני. קריאה זו משולה להצעה "להיכנס בהם" אחרי פיגוע: שתיהן מעוותות ופסולות.
פרשת הסוס הטרויאני (ישראל) - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › פרש...
פרשת הסוס הטרויאני היא פרשת ריגול עסקי שנחשפה בישראל בסוף המחצית הראשונה של שנת 2005. קצה החוט לחשיפת הפרשה הגיע לאחר שחומרים מספר חדש של אמנון ז'קונט דלפו ...
ynet - פרשת הסוס הטרויאני - חדשות
www.ynet.co.il › home › 0,7340,L-3439,00
פרשת הסוס הטרויאני חושפת את הבטן הרכה של ארגונים רבים בישראל, המתבססים על מערכות מיחשוב ...
סוס טרויאני – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › סוס_טרויאני
הסוס הטרויאני (מיוונית עתיקה: δουράτεος ἵππος, "סוס העץ") הוא דגם סוס גדול, עשוי עץ, המופיע בספרות היוונית והרומית העתיקה ככלי שבעזרתו ניצחו היוונים במלחמת טרויה.