חיפשת:

פרשקובסקי באר יעקב מחירים

דירות למכירה בבאר יעקב - מדלן
https://www.madlan.co.il/for-sale/באר-יעקב-ישראל
242 דירות למכירה בבאר יעקב. צפו בתמונות,מחירים,מידע על השכונה ותמצאו את הדירה המתאימה לכם באמצעות מדלן.
‫יד1 - פרויקט פרשקובסקי בנווה דורון החדשה - דירה חדשה למכירה ...
www.yad2.co.il › realestate › project
המפתח לבית משלכם חברת פרשקובסקי ייזום ובנייה היא מעצמת נדל"ן משפחתית המושתתת על יסודות מוצקים של מצוינות, מובילות מקצועית ואמינות. החברה, הנמצאת בצמיחה מתמדת, מציגה גידול שנתי כעניין שבשגרה. בחמש השנים האחרונות צמחה החברה ביותר מפי חמישה והמניה שלה זינקה פי 14.
מגדלי פרשקובסקי בבאר יעקב (הסתיים השיווק) - גורו דירות חדשות
http://www.guru.co.il › pershkovsky-...
אתר גורו חושף – כל המידע על פרויקט מגדלי פרשקובסקי בבאר יעקב כולל מחירים מעודכנים, תמונות של הנכס וסביבת המגורים ונתונים על השכנים באזור.
פרויקטים חדשים בבאר יעקב, דירות חדשות בבאר יעקב (ומחירים)
https://www.nadlanmaster.co.il/באר-יעקב
פרויקטים חדשים בבאר יעקב - דירות חדשות מקבלן 3,4,5,6 חדרים, נדלן ונכסים להשקעה במועצה המקומית באר יעקב. מבחר פרויקטים חדשים להשקעה ולמגורים כולל מחירים >>
פרויקטים חדשים בבאר יעקב, דירות חדשות בבאר יעקב (ומחירים) - נדלן ...
https://www.nadlanmaster.co.il › באר-...
נכון לשנת 2021, מחיר ממוצע של דירת 3 חדרים חדשה בבאר יעקב נע בין 1,300,000 ₪ ל-1,600,000 ₪. התשואה על דירה מושכרת בבאר יעקב מוערכת בקרוב ל-3.3% בממוצע לשנה, ...
כמה שווה דירה בפרשקובסקי, ראשון לציון? מחירי דירות שנמכרו ...
https://yadata.yad2.co.il/realestate-prices...
פרשקובסקי. מחירי דירות שנמכרו בפרשקובסקי, ראשון לציון ... שוהם 14, באר יעקב: 2,752,000 5 16 150 2020: 25.03.2021 החוחית 49, ראשון לציון ... מחירים ועסקאות ...
באר יעקב - פרשקובסקי
https://prashkovsky.co.il › project
באר יעקב. פרויקטים מאוכלסים. באר יעקב. כישורים. פורסם ב. יולי 21, 2018. רחובות – שכונת המדע ראש העין. Search. חפש: Recent Posts.
פרשקובסקי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › פרשקובסקי
באר יעקב מגרש, מספר יחידות הדיור בפרויקט 100 יח"ד. חיפה לינקולן (מחיר למשתכן), מספר יחידות הדיור בפרויקט 378 יח"ד. מתחם האלף ראשון לציון , 26,305 מ"ר משרדים, 548 מ"ר מסחר וחניון כ-16,782 מ"ר מחצית מהשטחים ...
‫פרויקט מגדלי פרשקובסקי בבאר יעקב בבאר יעקב | גורו
www.guru.co.il/p/pershkovsky-towers
Mar 29, 2015 · ‫אתר גורו חושף – כל המידע על פרויקט מגדלי פרשקובסקי בבאר יעקב כולל מחירים מעודכנים, תמונות של הנכס וסביבת המגורים ונתונים על השכנים באזור.
פרשקובסקי - באר יעקב | הון - מדריכים פיננסיים
http://www.hon.co.il › בעלי מקצוע
באר יעקב, מועצה מקומית הממוקמת בין נס ציונה, ראשון לציון ורמלה. בבאר יעקב יש תחנת רכבת מה ... מחיר דירה בפרויקט: דירת 4 חדרים תעלה החל מ-1.350 מיליון שקל.
יד1 - דירות חדשות ופרויקטים חדשים בבאר יעקב | נדל"ן יד2
https://www.yad2.co.il › ... › מרכז › אזור ראשון לציון והסביבה
תוכלו למצוא באתר מגוון רחב של דירות חדשות בבאר יעקב. חולמים לגור ליד העבודה? ... צמרות המושבה מגרש 201/ו באר יעקב חברה: פרשקובסקי מניבים בע"מ.
נווה דורון החדשה - פרשקובסקי
prashkovsky.co.il › nevedoron
נווה דורון החדשה – המרכז החדש של גוש דן. שכונה חדשה שיש בה הכל ! בין מרחבים ירוקים ושדות ירוקים, צמוד לבאר יעקב ולנווה דורון מקימה פרשקובסקי את שכונת המגורים של גוש דן – נווה דורון החדשה.
דירת 5 חדרים חדשה בבאר יעקב נמכרה ב-1.65 מיליון שקל | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › articles
דירת 5 חדרים, 113מ"ר, מרפסת 28 מ"ר בפרויקט מגדלי פרשקובסקי בבאר יעקב, המיועדת לאכלוס ב־2016, נמכרה ב-1.65 מיליון שקל.
הנתון שמסתתר בדוחות פרשקובסקי וחושף את הטירוף של שוק הדיור
https://www.globes.co.il › article
חברת ייזום הבנייה למגורים פרשקובסקי מכרה במחצית הראשונה של השנה כפול ... לבניית 1,031 יחידות דיור בחיפה, בהרצליה, בבאר יעקב ובראשון לציון.
נווה דורון החדשה - פרשקובסקי
https://prashkovsky.co.il/nevedoron
נווה דורון החדשה – המרכז החדש של גוש דן. שכונה חדשה שיש בה הכל ! בין מרחבים ירוקים ושדות ירוקים, צמוד לבאר יעקב ולנווה דורון מקימה פרשקובסקי את שכונת המגורים של גוש דן – נווה דורון החדשה.
פרשקובסקי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/פרשקובסקי
באר יעקב מגרש, מספר יחידות הדיור בפרויקט 100 יח"ד. חיפה לינקולן (מחיר למשתכן), מספר יחידות הדיור בפרויקט 378 יח"ד. מתחם האלף ראשון לציון , 26,305 מ"ר משרדים, 548 מ"ר מסחר וחניון כ-16,782 מ"ר מחצית מהשטחים ...
ראשי - פרשקובסקי
https://prashkovsky.co.il
באר יעקב. רחובות – שכונת המדע ... לכן פרשקובסקי מוניטין מצויין בענף הבנייה והיא מוכרת ומוערכת בקרב המשק הישראלי. חזון החברה הוא לשפר את חווית המגורים בישראל ולשמור תמיד על שביעות רצון דייריה.
רוטשטיין הירוקה – באר יעקב – רוטשטיין
https://www.rotshtein.co.il/portfolio/רוטשטיין-הירוקה-באר-יעקב
יותר מ- 600 משפחות כבר תפסו מקום ברוטשטיין הירוקה – באר יעקב! בלב גוש דן. בימים אלה נפתח לשיווק השלב האחרון במתחם המגורים החדש, הנבנה על פי תקן הבנייה הירוקה ופותח שער …
ראשי - פרשקובסקי
prashkovsky.co.il
מיום הקמתה יזמה ובנתה החברה בעצמה כל פרויקט , מדיניות זו מחברת את הדיירים היודעים תמיד שהקשר עם חברת הבנייה איננו תם ביום חתימת החוזה כי אם רק מתחיל... החברה צועדת יד ביד עם כל רוכש החל מקבלת ההחלטה החשובה לרכוש דירה , תקופת הבנייה, הרישום ברשויות ואף עד לאחר מסירת הדירה.
נוה דורון באר יעקב - מחירי דירות שנמכרו - מדלן
https://www.madlan.co.il/שכונה-נוה-דורון-באר-יעקב-ישראל
-מידע דירות ומחירים דירות למכירה והשכרה בנוה דורון באר יעקב. כולל מחירי דירות שנמכרו בפועל, פרויקטים חדשים, חוות דעת של שכנים, מפה , אוכלוסיה ושכנים, בתי ספר , גני ילדים , אנטנות סלולריות, מפגעים ועוד.
כמה שווה דירה בפרשקובסקי, ראשון לציון? מחירי דירות שנמכרו ...
yadata.yad2.co.il › realestate-prices-insights
מחירים ועסקאות בבאר שבע כל הזכויות שמורות לחברת קורל תל מפעילות לוח יד2 - לוח מודעות: דרושים, דירות להשכרה, בתים למכירה, בתים להשכרה, העברת בתים, הובלות אין לעשות שימוש בכל התכנים המופיעים בלוח ...
‫פרויקט מגדלי פרשקובסקי בבאר יעקב בבאר יעקב | גורו
www.guru.co.il › p › pershkovsky-towers
Mar 29, 2015 · ‫אתר גורו חושף – כל המידע על פרויקט מגדלי פרשקובסקי בבאר יעקב כולל מחירים מעודכנים, תמונות של הנכס וסביבת המגורים ונתונים על השכנים באזור.
‫יד1 - פרויקט פרשקובסקי בנווה דורון החדשה - דירה חדשה ...
https://www.yad2.co.il/realestate/project?project=3245
‫ביד1! פרויקט חדש למכירה פרשקובסקי בנווה דורון החדשה ברמלה של פרשקובסקי - ההזדמנות שלכם לדירה חדשה עוד היום. המרכז החדש של גוש דן, רבע שעה מתל אביב והמטראז' לא הגיוני! למעלה מ -1,300 משפחות כבר בחרו בשכונת העתיד של גוש דן, זה ...
פרויקטים חדשים בבאר יעקב, דירות חדשות בבאר יעקב (ומחירים)
www.nadlanmaster.co.il › באר-יעקב
בימים אלו קמים לא מעט פרויקטים בבאר יעקב – המועצה המקומית באזור השפלה שנמצאת בסמוך לערים גדולות ומוכרות כדוגמת ראשון לציון ונס ציונה. בשנת 1949 היא הוכרזה כמועצה מקומית, ובדירוג החברתי-כלכלי היא זוכה לציון של 6/10. גלגולה של באר יעקב מתחיל אי שם בשנת 1907, בעת שהיא הוקמה כמושבה.
מגדלי פרשקובסקי באר יעקב - מדלן
https://www.madlan.co.il › projects › מגדלי פרשקובסקי
מגדלי פרשקובסקי באר יעקב. יזם - פרשקובסקי השקעות ובניין בע"מ. ... מחיר ב₪. 25.7.2021. עסקה בפרויקט זה. •115 מ״ר•‏22,043 ₪ למ״ר•5 חד'•קומה 6•נבנה ב-2017.