תנ"ך מנוקד - בראשית פרק כט - Mechon Mamre
https://www.mechon-mamre.org › ...תנ"ך - בראשית - הכול פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד כה כו כז כח כט ל לא לב לג לד לה לו לז לח לט מ מא מב מג מד מה מו מז מח ...
בראשית כ"ט - מקראנט
https://mikranet.cet.ac.il › pages › itemלא רק האבן המוּסרת מעל פי הבאר מעידה על התרגשותו של יעקב, אלא גם פעולותיו לאחר השקיית צאנו של לבן: יעקב נושק לרחל ובוכה. נשיקה זו היא אחת הפעמים היחידות ...
בראשית פרק כט - מאגר ספרות הקודש
https://kodesh.snunit.k12.il/i/t/t0129.htmבראשית פרק כט א וַיִּשָּׂא יַעֲקֹב, רַגְלָיו; וַיֵּלֶךְ, אַרְצָה בְנֵי-קֶדֶם. ב וַיַּרְא וְהִנֵּה בְאֵר בַּשָּׂדֶה, וְהִנֵּה-שָׁם שְׁלֹשָׁה עֶדְרֵי-צֹאן רֹבְצִים עָלֶיהָ--כִּי מִן-הַבְּאֵר הַהִוא, יַשְׁקוּ ...
תנ"ך מנוקד - בראשית פרק כט
https://www.mechon-mamre.org/i/t/t0129.htmתנ"ך מנוקד - בראשית פרק כט. תנ"ך-בראשית - הכול. פרקאבגדהוזחטייאיביגידטוטזיזיחיטככאכבכגכדכהכוכזכחכטללאלבלגלדלהלולזלחלטממאמבמגמדמהמומזמחמטנ. האזנה לפרק זה. בראשית פרק כט. אוַיִּשָּׂא יַעֲקֹב, רַגְלָיו; וַיֵּלֶךְ, אַרְצָה בְנֵי-קֶדֶם. בוַיַּרְא וְהִנֵּה בְאֵר בַּשָּׂדֶה ...
בראשית פרק כט | 929 – תנך ביחד
https://www.929.org.il › pageסיכומים הסברים מאמרים מעניינים וטורי דעה על בראשית פרק כט מאת מיטב הכותבים ... כי במקום בו אף אחד לא מעז להיות אמיתי אין מקום לאנשים אמיתיים.
בראשית פרק כט | אוצר התורה - לגלות את האוצר שבתורה
https://www.otzar.org.il › בית-המדרשבראשית פרק כט. (א) וַיִּשָּׂא יַעֲקֹב רַגְלָיו יעקב נשא את רגליו. (לאחר שה' הבטיח את הבטחותיו ליעקב, נעשו רגליו קלות ללכת, וכך יכול היה ללכת ...
ביאור:בראשית כט – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ביאור:בראשית_כטבראשית פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד כה כו כז כח כט ל לא לב לג לד לה לו לז לח לט מ מא מב מג מד מה מו מז מח מט נ (מהדורות נוספות של בראשית כט)
רש"י על בראשית – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/רש"י_על_בראשיתלא בדוק. קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש. חזור ל דף ראשי >רש"י על בראשית פרקי בראשית. א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד כה כו כז כח כט ל לא ...
בראשית פרק כ"ט - ישוע המשיח
https://www.yeshua.co.il › בראשית-פר...בראשית פרק כט: יעקב פוגש את רחל. בראשית פרק כט. ... למרות שיעקב לא תמיד פעל בדרך הראויה, אלוהים נשאר נאמן להבטחותיו. חלוקת הפרק:.
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - ספר בראשית פרק כט
https://www.mgketer.org/tanach/1/29תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - ספר בראשית פרק כט.
בראשית פרק כז - מאגר ספרות הקודש
kodesh.snunit.k12.il/i/tm/t0127.htmתנ"ך תורה בראשית פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד כה כו כז כח כט ל לא לב לג לד לה לו לז לח לט מ מא מב מג מד מה מו מז מח מט נ
בראשית פרק מב - מאגר ספרות הקודש
https://kodesh.snunit.k12.il/i/tm/t0142.htmתנ"ך תורה בראשית פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד כה כו כז כח כט ל לא לב לג לד לה לו לז לח לט מ מא מב מג מד מה מו מז מח מט נ
תנ"ך מנוקד - בראשית פרק לא
https://www.mechon-mamre.org/i/t/t0131.htmתנ"ך - בראשית - הכול פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד כה כו כז כח כט ל לא לב לג לד לה לו לז לח לט מ מא מב מג מד מה מו מז מח מט נ האזנה לפרק זה
בראשית כט-ל: יעקב רחל ולאה - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
http://pop.education.gov.il › yesodiרעיון לפעילות לתלמידים: שלושה ביטויים השגורים בפינו כיום מקורם בראשית פרק כ"ט. האם תצליחו למצוא אותם? העתיקו את הפסוקים בהם מופיעים שלושת הביטויים והסבירו ...
בראשית פרק-לא
mobile.tora.ws/html/1-30.htmlבראשית פרק-לא ... (פסוק ל''א) ... (משלי כט כה) "והנה העתודים העולים על הצאן" - התישים והאילים יקראו עתודים כי כל גדול בצאן יקרא כן אף בגדולי האנשים כל עתודי ארץ ...
תקציר בראשית פרק כ"ט | התנך - תנ"ך – מכללת הרצוג
https://www.hatanakh.com › nodeיעקב מסכים לתכנית הערמומית של לבן ועובד שבע שנים נוספות, תמורת נישואיו עם רחל. לאה יולדת (לא-לה). לאה היא האישה השנואה בבית יעקב וה' פותח את רחמה, בניגוד לרחל ...
תנ"ך - מקראות גדולות הכתר - בראשית פרק א פסוק כט
https://www.mgketer.org/tanach/1/1/29תנ"ך - ויאמר אלהים הנה נתתי לכם את־כל־עשב׀ זרע זרע אשר על־פני כל־הארץ ואת־כל־העץ אשר־בו פרי־עץ זרע זרע לכם יהיה לאכלה: תנ"ך -. ויאמר.
פירוש שד"ל על בראשית פרק כט
http://tora.us.fm › ... › שד"ל בראשיתפירוש שד"ל על בראשית פרק כט. קוד: שד"ל בראשית כט בתנ"ך ... וגללו והשקו והשיבו, אונם ל' עבר, כי הו"יו שבראשם הופכתם לעתיד וזה לא נעלם מרש"י למטה פסוק ט"ו.