חיפשת:

פרקליטות המדינה פניות הציבור

יצירת קשר עם מחוז דרום (אזרחי) | פרקליטות המדינה
www.gov.il › he › Departments
Nov 11, 2020 · פרקליטות המדינה; יצירת קשר עם מחוז דרום (אזרחי)
משרד המשפטים - דו"ח שנתי ראשון של פרקליטות המדינה
https://www.justice.gov.il/Pubilcations/Article...
Aug 07, 2016 · פרקליטויות המחוז האזרחיות מייצגות את המדינה בכל הערכאות בתחומי המחוז ובכל סוגי ההליכים האזרחיים והמינהליים בהם נדרש ייצוג של רשויות המדינה.
משרד המשפטים - חיפוש מכרזים
index.justice.gov.il/pubilcations/Pages/SearchTender.aspx
פרסומים בדבר העברה לקנין המדינה; קרן תובענות ייצוגיות; שירותים; השבת נכס או רכוש עזוב באגף האפוטרופוס הכללי ; יחידת החילוט; עזבונות לטובת המדינה. קרנות האפוטרופוס הכללי
טופס הגשת תלונה או פנייה - מבקר המדינה
https://www.mevaker.gov.il › Pages
כדי להקל עליכם את מילוי הטופס, נבקש להביא לידיעתכם תחילה מידע חשוב על משרדנו. במשרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור קיימים שני גופים בעלי סמכויות שונות: א.
פנייה מקוונת של נפגע עבירה לפרקליטות המדינה (הליך) - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › פנייה_מק...
נפגע עבירה יכול לפנות באמצעות טופס אינטרנטי לפרקליטות המדינה כדי לקבל ... ראו פניית נפגעי עבירה לפרקליטות באתר משרד המשפטים- פרקליטות המדינה ...
הדו”ח השנתי (2017) של נציב פניות הציבור ברשות השנייה ⏲️ ...
room404.net/drushim/?paged=25
הדו”ח השנתי (2017) של נציב פניות הציבור ברשות השנייה ⏲️ שוברים אמברגו רוצים לקרוא את דוח נציב פניות הציבור ברשות השנייה ל-2017?
נציבות תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › נציבו...
האגף יטפל בתלונות ופניות שביוזמת הנציבות, שר המשפטים או היועץ המשפטי לממשלה, או תלונה של כל אדם הרואה עצמו נפגע בשל התנהגותו של פרקליט או תובע. ארגון פרקליטי ...
יצירת קשר עם פרקליטות המדינה - Gov
https://www.gov.il › Guides › prk-pu...
נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות הוסמך בחוק לברר תלונות על התנהלות מייצגי המדינה בערכאות במסגרת מילוי תפקידם.
יצירת קשר עם מחוז דרום (אזרחי) | פרקליטות המדינה
https://www.gov.il/he/Departments/General/south-civil-contact-us
Nov 11, 2020 · פרקליטות המדינה; יצירת קשר עם מחוז דרום (אזרחי)
נציב התלונות: תיקים מתעכבים שנים בשל "אי הבנה" בין מח"ש למשטרה
https://www.globes.co.il › משפט
דוח נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות חושף 136 תלונות מוצדקות מתוך ... פרקליטות המדינה הודיעה על קבלת ההמלצה ונקיטת צעדים ליישומה.
טופס הגשת תלונה או ... - מבקר המדינה
www.mevaker.gov.il › he › Ombudsman
א. ביקורת המדינה ב. נציבות תלונות הציבור. שני גופים אלו כפופים למבקר המדינה ונציב תלונות הציבור ופועלים במסגרת הסמכויות המוקנות להם בחוק מבקר המדינה, התשי"ח-1958 [נוסח משולב].
מדד השקיפות משרד המשפטים
fs.knesset.gov.il › 20 › Committees
הפרוייקט נועד לבחון את הצורך בעדכונן של הנחיות פרקליט המדינה הקיימות (כ 160- במספר), לעדכנן בהתאם, וכן לגבש ולנסח הנחיות חדשות. מאז החל הפרויקט, בחודש ספטמבר 2015 , פורסמו כ 30 הנחיות פרקליט מדינה חדשות בשורה ארוכה של נושאים, מרביתן בתחום העיסוק של החטיבה הפלילית בפרקליטות.
תלונה למחש'
mojforms.justice.gov.il › mojaemformstateattorney
הטופס הינו דינאמי ולכן חלקים בטופס יתווספו או יוסתרו בהתאם לבחירות שתבצע. טופס זה מנוסח בלשון זכר, אך הוא מתייחס לשני המינים כאחד. לתשומת ליבך, על מנת לשמור עותק מודפס, עליך להדפיס את שלב לפני ...
פרקליטות המדינה - שירות מקוון חדש לנפגעי עבירה ובני משפחותיהם
https://m.facebook.com › photos
פרקליטות המדינה, profile picture ... מהיום, עומדת לרשותכן ולרשותכם מערכת פניות חדשה, דרכה ניתן לפנות בכל בקשה אל יחידת הסיוע ... ואתם מבקשים את אמון הציבור?
יצירת קשר עם המחלקה לחקירות שוטרים | פרקליטות המדינה
https://www.gov.il/he/Departments/General/dipi-contact-us
Aug 18, 2020 · על מנת שנוכל לתת שירות מיטבי, בפניות בכתב למח"ש נא ציינו פרטים אישיים מלאים: שם מלא, ת.ז, כתובת ודרכי התקשרות.
פרשת אפי נוה: נציב תלונות הציבור בביקורת חריפה על הפרקליטות
https://www.makorrishon.co.il › news
נציב תלונות הציבור על הפרקליטות, השופט (בדימוס) דוד רוזן, מפרסם היום החלטה חריפה בנוגע להתנהלותם של פרקליט המדינה שי ניצן ושל רשויות האכיפה, ...
יצירת קשר - משרד המשפטים
www.justice.gov.il › ContactUs › Pages
משרד המשפטים ויחידותיו מפרסמים עדכונים ופרסומים בנושאים שונים כגון תזכירי חוק, הסכמים בינלאומיים, משפט עברי, חופש המידע וכן פרסומים של היחידות השונות כגון אפוטרופוס כללי, רשות התאגידים, סיוע משפטי ועוד.
משרד המשפטים - פניות הציבור – הסיוע המשפטי
justice.gov.il › units › SiuaMishpaty
פניות הציבור – הסיוע המשפטי תאור מורחב מלבד הקפדה על איכות מקצועית, הסיוע המשפטי דוגל ומבצע מדיניות של שירות איכותי, מהיר ויעיל.
הממונה על העמדת מידע לציבור (חופש המידע) | משרד המשפטים
www.gov.il › he › Departments
על פי תקנות חופש המידע (אגרות), התשנ"ט 1999 פניה לקבלת מידע תטופל לאחר תשלום אגרת בקשה בסך 20 ש"ח ומתן התחייבות עצמית לשאת בתשלום אגרת טיפול והפקת המידע, עד לסכום של 150 שקלים. פונה משלם זכאי לפטור מתשלום אגרת טיפול והפקה בגין שלוש שעות העבודה הראשונות. 1.
פרקליטות המדינה - המכון הישראלי לדמוקרטיה
https://www.idi.org.il › נושאי תוכן
המכון הישראלי לדמוקרטיה (ע.ר) עוסק בתכנון מדיניות ובעיצוב רפורמות בממשל, במנהל הציבורי, במוסדות הדמוקרטיה ובתשתיותיה הערכיות. המכון עצמאי, לא פוליטי ולא ...
אירוע פתיחת ההשתלמות השנתית של פרקליטות המדינה באילת
https://www.justice.gov.il/Pubilcations/Article...
Nov 26, 2014 · פניות הציבור – רשות התאגידים; טופס פנייה; רשימת תפוצה; רשם העמותות באר-שבע דרום; חוקים ותקנות; איתור שירותים מהיר; העברת מידע בין גופים ציבוריים; סיוע משפטי; לכל היחידות והוועדות
אזור הדאטה ג'ורנליזם של שומרים
https://www.hashomrim.org › heb-info
השבוע פורסם דוח נציב תלונות הציבור האחראי לביקורת על פרקליטות המדינה, על היועמ"ש ועל התביעה המשטרתית. הוא מצא זינוק במספר הפניות המוצדקות, ...