חיפשת:

פרסום משרד המשפטים

משרד המשפטים: ניתן לשלול שכר ממורים שיסרבו להתחסן או להיבדק
https://www.kan.org.il › item
כך פורסם הערב (שני) לראשונה בחדשות הערב בכאן 11. פרסום ראשון | משרד המשפטים: המדינה רשאית לא לשלם למורים שלא התחסנו ומסרבים להיבדק מדי כמה ימים.
רשומות - משרד המשפטים
www.justice.gov.il/Units/Reshomot/Pages/Default.aspx
תמיכה טכנית - 076-5300880. טופס מקוון. בקשה לפרסום הודעה ברשומות. מחלקת רשומות שמחה לבשר על שירות חדש: הגשת הודעות על פירוק חברות באמצעות טופס מקוון. השימוש בטופס המקוון נועד לייעל את. תהליך פרסום ההודעות ולקצר את זמן הפרסום. לצורך מילוי הטופס נדרש: כרטיס חכם תקין. דפדפן Explorer גרסה 9 ...
תיקים
https://insolvency.justice.gov.il/poshtim/Main/Tikim/wfrmListTikim.aspx
תיקים. מנויים. פרסומים. ניתן לערוך חיפוש לפי כל אחת מהאפשרויות הבאות: מספר ת.ז. של החייב, שם משפחת החייב, מס' התיק בממונה על חדלות פירעון, מס' התיק בבית המשפט. סוג תיק: הכל חייב יחיד חייב תאגיד ...
‏משרד המשפטים - תרגום לאנגלית ...
https://context.reverso.net/תרגום/עברית-אנגלית/משרד+המשפטים
צו מניעה זמני שמכריח את משרד המשפטים לשחרר את לוקה קווין... A temporary restraining order forcing the Department of Justice to release Lucca Quinn. משרד המשפטים הוא עף בחבילת ערך גבוה.
פרסומי רשומות - Gov.il
https://www.gov.il › gazette-official
gov.il · משרד המשפטים · רשומות; פרסומי רשומות. פרסומי רשומות. בדף זה ניתן למצוא את הפרסומים שאותם עורכת ומביאה לדפוס מחלקת רשומות. סוג חוברת, ספר החוקים ...
בקשה לצו ירושה (הליך) - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › בקשה_ל...
הבקשה כרוכה בתשלום אגרת פתיחת בקשה והוצאות פרסום בעיתון (לסכומי האגרות) ... הרחבות ופרסומים. מדריך ירושות ועיזבונות באתר משרד המשפטים.
משרד המשפטים - מערכת פרסומים
https://pirsumim.justice.gov.il
הגדרות חיפוש. סיווג פרסום: ... ברוכים הבאים למערכת פרסומי משרד המשפטים. האתר הינו שירות חדש לאזרח המאפשר לחפש ולצפות בפרסומים של יחידות משרד המשפטים.
פרסום צו ירושה בעיתון - איך התהליך נעשה וכמה זמן צריך לחכות
https://mirshlaw.co.il › tzav-yerusha
כמה זמן , אים מאיצים את התהליך ואיך בודקים מניעים תהליך של פרסום צו ירושה ... הכללי המופצת כפעמיים בחודש ולאתר האינטרנט של משרד המשפטים.
פרסומים - משרד המשפטים
https://www.justice.gov.il/Pubilcations/Pages/default.aspx
באתר זה מתפרסמות מודעות משרד המשפטים ויחידותיו המתפרסמות בעיתונות הכתובה ומציג אותן גם באתר משרד המשפטים.
משרד המשפטים - Ynet
https://www.ynet.co.il › tags
משרד המשפטים - מגוון כתבות אודות משרד המשפטים באתר ynet. ... לקראת פרסום רשימת המועמדים לביהמ"ש עליון התעורר הוויכוח על "שמרנים" ו"ליברלים".
נציבות שירות המדינה משרד המשפטים מנהל/ת הרשות להגנת הפרטיות ...
https://ejobs.gov.il › tender › application
משרד המשפטים מודיע על הקמת ועדה לאיתור מועמדים למילוי משרת מנהל/ת הרשות להגנת ... עבודה, פרסום הנחיות, המלצות, מסמכי מדיניות וחומרי הסברה.
משרד המשפטים - מערכת פרסומים
pirsumim.justice.gov.il/Layout/Main.aspx
ברוכים הבאים למערכת פרסומי משרד המשפטים. האתר הינו שירות חדש לאזרח המאפשר לחפש ולצפות בפרסומים של יחידות משרד המשפטים. בשלב ראשון יעלו לאתר פרסומי הכונס הרשמי על הליכי פשיטות רגל ופירוק חברות