חיפשת:

פרופיל גומי ספוגי

פרופילי גומי וספוג
bhl.co.il › פרופילי-גומי-וספוג
פרופילי גומי וספוג. אטם לדלת פלדה רב בריח. פרופיל ספוג דביק. פרפולים לאטימה לממדים ומקלטים. פרופילים מגומי ספוגי מלא. פרופילים מגומי ספוגי.
פרופיל גומי ספוג
http://techno-rubber.com › product
M feder.david@gmail.com T 052-2858170. פרופיל גומי ספוג. מידע נוסף · מוצרי גומי - צינורות · צינורות מזון · צינורות מים · צינורות אויר · צינורות הלחמה ...
פרופיל סיליקון ספוגי | Gumspeed
www.gumspeed.co.il › מוצרי-החברה
פרופיל סיליקון ספוגי קיים במגוון רחב של מידות רוחב ועובי. ניתן לספקו עם או בלי גב דביק.
פרופיל סיליקון ספוגי | Gumspeed
https://www.gumspeed.co.il/מוצרי-החברה/פרופילים/פסי-ספוג...
פרופיל סיליקון ספוגי קיים במגוון רחב של מידות רוחב ועובי. ניתן לספקו עם או בלי גב דביק.
פיתוח וייצור פרופילי גומי למגוון רחב של תעשיות | סופרגום
https://supergum.com › פרופילי-גומי
סופרגום מתמחה בפיתוח, תכנון ויצור פרופילי גומי חכמים במגוון רחב של טכנולוגיות. מוצרינו כוללים פרופילי גומי מלא, ספוגיים, משולבי מתכת ועוד.
חדש בגומי עין שמר - תקן 1984 לייצור פרופילי גומי ספוגי ...
https://esrubber.com/__trashed
קבוצת גומי עין שמר שמחה לעדכן על קבלת תו תקן ישראלי חדש (ת”י 1984) לייצור פרופילי גומי ספוגיים לאטימת חלונות ודלתות של מקלטים וממדים (מרחב ממוגן). לאחרונה אף בוצעה השקעה גדולה …
גומי תל אביב בע"מ
old.gta.co.il/products/?product=57
פרופיל גומי ספוגי. פרופילי גומי וספוג; מגוון רחב של פרופילי גומי ספוגי מרובעים ועגולים, עם ובלי דבק מגומי epdm,cr או sbr, למגוון רחב של שימושים כגון:
כיכר גומי פרופילי ספוג גומי אטם
https://hebrew.alibaba.com › square-r...
פריט שם. כיכר גומי פרופילי ספוג גומי אטם. חומר. סגור תא EPDM ספוג. צבע. שחור, לבן, צהוב, אדום, כחול וכו '. קשיות. 10-45 שור. טמפ טווח. -40-+ 120 ℃.
גומי תל אביב בע"מ
old.gta.co.il › products
פרופיל גומי ספוגי פרופילי גומי וספוג מגוון רחב של פרופילי גומי ספוגי מרובעים ועגולים, עם ובלי דבק מגומי EPDM,CR או SBR, למגוון רחב של שימושים כגון:
פרופילי גומי ספוגי
dev.binaa.co.il/gta/92
פרופיל גומי עגול - ``o-ring`` ... פרופילי גומי ספוגי. מגוון רחב של פרופילי גומי ספוגי מרובעים ועגולים, עם ובלי דבק מגומי epdm,cr או sbr, למגוון רחב של שימושים כגון:
פרופילי גומי ספוגי
http://www.gta.co.il › ... › ספוגים
מגוון רחב של פרופילי גומי ספוגי מרובעים ועגולים, עם ובלי דבק מגומי EPDM,CR או SBR, למגוון רחב של שימושים כגון: איטום מקלטים; ספנות; תעלות איוורור.
לוח ספוג גומי - EPDM
bhl.co.il › לוח-ספוג-גומי-EPDM
פרופיל החברה. צור קשר. לוח ספוג גומי - EPDM. מק"ט / דגם:BHSE-000104. תכונותיו של גומי ספוגי מסוג EPDM : עשוי מגומי סינטטי. טמפ' 50C-110C. בידוד חשמלי טוב. גמישות בטמפרטורות נמוכות.
חדש בגומי עין שמר - תקן 1984 לייצור פרופילי גומי ספוגי לאטימת ...
esrubber.com › __trashed
קבוצת גומי עין שמר שמחה לעדכן על קבלת תו תקן ישראלי חדש (ת”י 1984) לייצור פרופילי גומי ספוגיים לאטימת חלונות ודלתות של מקלטים וממדים (מרחב ממוגן). לאחרונה אף בוצעה השקעה גדולה ברכש של יחידת ייצור מיוחדת המותקנת ממש בימים ...
מוצרי גומי ואביזרים איכותיים | חוטים ופרופילים - יר- גום
http://www.yargum.co.il › category
פרופילי U. פרופילים בצורת U במידות שונות ומחומרים שונים. לרכישת מוצר זה התקשרו לקבלת פרטים. למידע נוסף · אטם ספוג עגול במגוון גדלים.
פרופילי גומי ספוגי
https://www.gta.co.il/92
פרופילי גומי ספוגי. מגוון רחב של פרופילי גומי ספוגי מרובעים ועגולים, עם ובלי דבק מגומי epdm,cr או sbr, למגוון רחב של שימושים כגון:
פרופילי גומי וספוג
https://bhl.co.il/פרופילי-גומי-וספוג.htm
פרופילי גומי וספוג. אטם לדלת פלדה רב בריח. פרופיל ספוג דביק. פרפולים לאטימה לממדים ומקלטים. פרופילים מגומי ספוגי מלא. פרופילים מגומי ספוגי.
פרופיל גומי ספוג EPDM
https://www.wirtheim.com › uploads
פרופיל גומי ספוג. EPDM. תיאור המוצר. : מגוון פרופילים מגומי ספוג. EPDM. חומר הגלם. : •. גומי. : EPDM. •. קושי הגומי. : 30 Shore ±5. •. צבע שחור. דף נתונים.
פרופילי גומי וספוג - בית הגומי לוי בע״מ
https://bhl.co.il › פרופילי-גומי-וספוג
אטם לדלת פלדה רב בריח · פרופיל ספוג דביק · פרפולים לאטימה לממדים ומקלטים · פרופילים מגומי ספוגי מלא · פרופילים מגומי ספוגי.
פרופילי גומי ספוגי
www.gta.co.il › 92
פרופילי גומי ספוגי מגוון רחב של פרופילי גומי ספוגי מרובעים ועגולים, עם ובלי דבק מגומי EPDM,CR או SBR, למגוון רחב של שימושים כגון:
פרופילי גומי ספוגי
dev.binaa.co.il › gta › 92
פרופילי גומי פרופיל גומי עגול - ``o-ring`` יצרנים תעשיות צור קשר חיפוש ... פרופילי גומי ספוגי.
פרופיל סיליקון ספוגי | Gumspeed
https://www.gumspeed.co.il › פרופילים
פרופיל סיליקון ספוגי קיים במגוון רחב של מידות רוחב ועובי. ניתן לספקו עם או בלי גב דביק. משמש למגוון רחב של אטימה כגון דלתות, פתחים, וכול'.
פרופיל גומי - צפו בקטלוג פרופילי גומי - באביגום 7 בע"מ
https://babigum7.com › ... › מוצרי גומי
באביגום 7 הינה החברה המובילה בישראל בייצור, יבוא ושיווק של גלגלים, מוצרי גומי, מוצרי פלסטיקה הנדסית ועוד. בקרו באתר לצפייה בקטלוג פרופילי גומי וצרו עמנו קשר ...