חיפשת:

פרויקט דיור קרנות השוטרים

פרויקט דיור קרנות השוטרים - קופוני הנחה, פירוט מלא, סקירות וחוות ...
https://מועדון-לקוחות.com › קרנות-השוטרים
בפורטל מועדוני הלקוחות המקיף בישראל תמצאו את כל המידע אודות פרויקט דיור קרנות השוטרים, לרבות חוות דעת של גולשים ותגובות וסקירות על פרויקט דיור קרנות ...
שוטרים, זכיתם בדירה ב-920 אלף שקל
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4457350,00.html
Nov 24, 2013 · תכנית הדיור: הממשלה שכחה את הרווקים. דירת ארבעה חדרים בשטח של 100 מ"ר עם מחסן וחניה תימכר לעמיתי קרנות השוטרים במסגרת המבצע ב-921,500 שקל. בחברת שיכון ובינוי מציינים כי מדובר במחיר המשקף הנחה בגובה של 8%-10% מהמחיר שייפתח לכלל הציבור בשלב השיווק הבא.
שיכון ובינוי יוצאת במבצע למכירת דירות לעמיתי קרנות השוטרים | מעריב
https://www.maariv.co.il › israel › Ar...
וגם: דן וקיסר פרמייר מקדימות את פתיחת בתי המלון, בעקבות הקורונה: המסחר ביהלומים עובר לאינטרנט, וטבע נאות משיקה את קולקציית קיץ 2020.
קרנות השוטרים וארגון המורים ישווקו פרויקטים של אאורה ...
https://www.nadlancenter.co.il/article/4152
Aug 04, 2021 · הדמיית פרויקט אאורה רמת חן, המשתתף גם הוא במבצע (Viewpoint) חברת אאורה ומועדוני הצרכנות של קרנות השוטרים ושל ארגון המורים משיקים שיתוף פעולה ייחודי אשר במסגרתו ישווקו המועדונים מחירים בבלעדיות עבור מאות יחידות דיור בתשעה פרויקטים שונים של חברת הנדל"ן.
מבצע דיור מיוחד במגוון פרויקטים לעמיתי קרנות השוטרים וארגון המורים
https://www.mivza.shbn.co.il › ...
מבצע דיור בלעדי לעמיתי קרנות השוטרים, הסוהרים וארגון המורים. ימים אחרונים למבצע. חלומות ברנע הירוקה אשקלון. החל מ- 1,362,000 ₪. חלומות גבעת שמואל.
״בלעדי למועדון החברים" - הטבות הנדל"ן של קרנות השוטרים שחייבים ...
http://channel22.co.il › מהרשת
מועדון קרנות השוטרים, חבר ומועדוני חברים נוספים דואגים להטבות ענק לעמיתיהם בתחום הנדל״ן והתוצאה- דירות נחטפות. הקליקה הסגורה, של מועדני הצרכנות דוגמת קרנות ...
קרנות השוטרים וארגון המורים ישווקו פרויקטים של אאורה - מרכז הנדל"ן
https://www.nadlancenter.co.il › article
שיתוף הפעולה יכלול שיווק של מגוון רחב של דירות, וההנחה לדירה ממוצעת תגיע לסכום של עד 200,000 שקל. בדירות הפנטהאוז ההנחה יכולה לטפס ולהגיע גם ...
קרנות
kranot.org.il
ברוך הבא לאתר קרנות. אתר הרווחה של עמיתי קרנות - ברוך הבא! האתר הייעודי מאפשר לך ולבני משפחתך ליהנות מהטבות פנאי בלעדיות ורכישה ישירה בהנחה ממגוון פעילויות נופש, בידור, חברה, תרבות, טבע וספורט תוך שימוש במערכת ממוחשבת.
שוטרים, זכיתם בדירה ב-920 אלף שקל - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
שלשום נמכרו 800 דירות במבצע לעמיתי מועדון "חבר", כעת מקבלים הנחות גם עמיתי קרנות השוטרים. מדוע בוחרות חברות הנדל"ן לחזר אחרי כוחות הביטחון, ...
שוטרים ומורים: הטבות דיור מיוחדות - כל הזמן
www.kolhazman.co.il/441778
Dec 01, 2020 · פרץ בוני הנגב יוצאת בהטבות לחברי 2 ארגונים: קרנות השוטרים וארגון המורים. שיתוף הפעולה עם חברי קרנות השוטרים וארגון המורים כולל בין היתר את פרויקט פרץ במורשת …
קרנות השוטרים וארגון המורים ישווקו פרויקטים של אאורה – בהנחה ...
www.nadlancenter.co.il › article › 4152
Aug 04, 2021 · הדמיית פרויקט אאורה רמת חן, המשתתף גם הוא במבצע (Viewpoint) חברת אאורה ומועדוני הצרכנות של קרנות השוטרים ושל ארגון המורים משיקים שיתוף פעולה ייחודי אשר במסגרתו ישווקו המועדונים מחירים בבלעדיות עבור מאות יחידות דיור בתשעה פרויקטים שונים של חברת הנדל"ן.
קרנות
kranot.org.il
ברוך הבא לאתר קרנות. אתר הרווחה של עמיתי קרנות - ברוך הבא! האתר הייעודי מאפשר לך ולבני משפחתך ליהנות מהטבות פנאי בלעדיות ורכישה ישירה בהנחה ממגוון פעילויות נופש, בידור, חברה, תרבות, טבע …
עמיתי קרנות השוטרים: מגיעה לכם הטבה ברכישת דירה | Branza
https://branza.co.il/site/article/article_view/news-1519652817
Feb 26, 2018 · עמיתי קרנות השוטרים: מגיעה לכם הטבה ברכישת דירה . החל מ- 1 במרץ ועד ל- 8 באפריל, כל רוכשי הדירות מאחד הפרויקטים של אביסרור משה ובניו בערים באר שבע, רחובות ואשקלון ייהנה מהטבות.
פרויקטים חדשים, דירה מקבלן - נדלן.קום
www.nadlan.com › projects › פרויקטים_חדשים
פרויקטים חדשים, דירות חדשות. רמת גן. THE LAKE הפארק הלאומי רמת גן. מגוון דירות לצד הפארק הלאומי והאגם, כדי שתוכלו להתפנק כל יום מחדש. קיסריה. SPIRIT. מרכז העסקים והמסחר החדש! שטחים לשיווק החל מ- 8,700 ש"ח למ"ר. יהוד.
שוטרים יקבלו הטבות לרכישת דירה בפרוייקטי "אביסרור" בבאר שבע
www.b7net.co.il › נדל-ן › 3249
Mar 14, 2017 · פרויקט "נופי אביסרור 2" בשכונת רמות הכולל 44 יחידות דיור בבניה רוויה. בניית הפרויקט בשלבי סיום אחרונים. בניית הפרויקט בשלבי סיום אחרונים.
קרנות נדלן - Home | Facebook
https://www.facebook.com › kranotn...
סטנדרט חדש הגיע לר"ג ורק לעמיתי קרנות השוטרים יש הזדמנות להנחות ענק של עד 250,000 ש״ח על דירות 2-3-4 חדרים ודירת גן בת 3 חד׳!! דירה אקסלוסיבית בסמטה שקטנה ...
שוטרים ומורים: הטבות דיור מיוחדות - כל הזמן
www.kolhazman.co.il › 441778
Dec 01, 2020 · פרץ בוני הנגב יוצאת בהטבות לחברי 2 ארגונים: קרנות השוטרים וארגון המורים. שיתוף הפעולה עם חברי קרנות השוטרים וארגון המורים כולל בין היתר את פרויקט פרץ במורשת במודיעין במסגרתו יינתנו הנחות של עד 260 אלף שקל.
שוטרים, זכיתם בדירה ב-920 אלף שקל
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4457350,00
Nov 24, 2013 · תכנית הדיור: הממשלה שכחה את הרווקים. דירת ארבעה חדרים בשטח של 100 מ"ר עם מחסן וחניה תימכר לעמיתי קרנות השוטרים במסגרת המבצע ב-921,500 שקל. בחברת שיכון ובינוי מציינים כי מדובר במחיר המשקף הנחה בגובה של 8%-10% מהמחיר שייפתח לכלל הציבור בשלב השיווק הבא.
שוטרים יקבלו הטבות לרכישת דירה בפרוייקטי "אביסרור" בבאר שבע
https://www.b7net.co.il/נדל-ן/3249
Mar 14, 2017 · פרויקט "נופי אביסרור 2" בשכונת רמות הכולל 44 יחידות דיור בבניה רוויה. בניית הפרויקט בשלבי סיום אחרונים. בניית הפרויקט בשלבי סיום אחרונים.
מבצע דיור עם הטבות בלעדיות לעמיתי קרנות השוטרים וקרנות הסוהרים
https://www.kranot.org.il › site_home › product
מבצע דיור ייחודי עבורכם. במגוון פרויקטים ברחבי הארץ. שלכם, שיכון ובינוי. שיכון ובינוי נדל”ן הינה חברת הנדל”ן. הגדולה והמובילה בישראל הנהנית מחוסן.
קרנות השוטרים וארגון המורים משיקות שיתוף פעולה ייחודי עם "אאורה ...
https://www.ezori.net › localnewss
הזדמנות אחרונה לדירה חדשה לפני עליית מחירים נוספת: קרנות השוטרים וארגון ... בבלעדיות של מאות יחידות דיור ב-9 פרויקטים שונים של חברת הנדל"ן, ...
עמיתי קרנות השוטרים: מגיעה לכם הטבה ברכישת דירה | Branza
branza.co.il › site › article
Feb 26, 2018 · עמיתי קרנות השוטרים: מגיעה לכם הטבה ברכישת דירה . החל מ- 1 במרץ ועד ל- 8 באפריל, כל רוכשי הדירות מאחד הפרויקטים של אביסרור משה ובניו בערים באר שבע, רחובות ואשקלון ייהנה מהטבות.
עמיתי מועדון קרנות השוטרים זוכים להנחה בפרויקט "נצבא סיטי” ראש העין
https://www.nadlan2.co.il › עמיתי-מועד...
תמונה: באדיבות אתר pixabay. לדברי אבי פורמן סמנכ”ל הסחר: “מאות דירות כבר נמכרו בעשרות פרויקטים אטרקטיביים, בדרום, בצפון, במרכז ובשרון. עמיתי קרנות השוטרים ...