חיפשת:

פרויקט אור ים

וילה יורו באור-ים - יורו ישראל
https://euro-israel.co.il/vilaeuro
פרויקט צמודי קרקע היחיד בשכונת אור-ים החדשה, נגישות מעולה לאור עקיבא ולקיסריה ובסמיכות לצירי תנועה מרכזיים ומהירים לכיוון חיפה וערי המרכז.
פרויקט חלומות אור ים - דירה חדשה למכירה באור עקיבא | נדל"ן יד2
https://www.yad2.co.il › ... › אור עקיבא › אור ים
ביד1! פרויקט חדש למכירה חלומות אור ים באור עקיבא של שיכון ובינוי נדל"ן - ההזדמנות שלכם לדירה חדשה עוד היום. הצטרפו לשלב הבא בהצלחה המוכחת של חלומות אור ים!
פרויקט אור ים התגלה כהצלחה מסחררת - אבל לא למשקיעים - נדל"ניסטית
https://www.themarker.com › blogs
פרויקט אור ים התגלה כהצלחה מסחררת - אבל לא למשקיעים. ניתוח הפרויקט מראה שהסיכונים שבו עולים על היתרונות, ומי שמחפש דירה להשקעה כנראה יתאכזב.
Almogim - אלמוגים באור ים
https://www.almogim.co.il › projects
אלמוגים אור ים הוא פרויקט המהווה בשורה חדשה והזדמנות של פעם בחיים למשפחות השואפות לאיכות חיים גבוהה. זהו פרויקט יוקרתי, בן 253 יחידות, שיוקמו במתחם שבו 8 ...
אלמוגים באור ים - Almogim
www.almogim.co.il › projects › almogim-or-yam
אלמוגים אור ים הוא פרויקט המהווה בשורה חדשה והזדמנות של פעם בחיים למשפחות השואפות לאיכות חיים גבוהה. זהו פרויקט יוקרתי, בן 253 יחידות, שיוקמו במתחם שבו 8 בניינים בני 5 עד 15 קומות לצד שטחי ענק ירוקים. הוא נולד על עתודת קרקע באחד האזורים המבטיחים של ישראל – בין קיסריה לאור עקיבא.
MORE ים - אור ים, אור עקיבא - נדלן.קום לוח דירות למכירה
www.nadlan.com › project › MORE ים
MORE ים - אור ים, פרויקט MORE ים של קבוצת MORE באור יםהשכנה הנחשקת של קיסריה מציעה לכם הזדמנות נדירה במקום נדיר! דירות 4 ו 5 חדרים ודירות גן מרווחות בבניני בוטיק על פארק נחל פנטהאוזים עם מרפסות ענקיות הצופות אל עבר קיסריה או אל ...
אור ים אור עקיבא - מחירי דירות שנמכרו - מדלן
https://www.madlan.co.il/שכונה-אור-ים-אור-עקיבא-ישראל
-מידע דירות ומחירים דירות למכירה והשכרה באור ים אור עקיבא. כולל מחירי דירות שנמכרו בפועל, פרויקטים חדשים, חוות דעת של שכנים, מפה , אוכלוסיה ושכנים, בתי ספר , גני ילדים , אנטנות סלולריות, מפגעים ועוד.
אור ים - UDOR
www.udor.co.il › mishtakens › אור-ים
פרויקט אור ים, אור עקיבא אנו מברכים אתכם על זכייתכם בתוכנית מחיר למשתכן בפרויקט ORIGIN BY UDOR באור ים. אנחנו גאים לקחת חלק בהקמה של שכונה חדשה בעיר ושמחים על ההזדמנות להעניק לכם את ביתכם הראשון. גם כאן נקפיד על סטנדרט גבוה ובלתי מתפשר של תכנון ובניה ואתם תהנו מתחושת ביטחון ושקט נפשי.
שכונת אור ים הסמוכה לקיסריה שוב שוברת שיאים במכירת דירות - אייס
https://www.ice.co.il › news › article
פרויקט אור ים. חב' בסט ייזום מקבוצת בסט מדווחת על מכירת 100 דירות בפרויקט "BST בשכונת אור ים" באור עקיבא לזכאי תוכנית מחיר למשתכן – בתוך 5 ...
MORE ים - אור ים, אור עקיבא - נדלן.קום לוח דירות למכירה
https://www.nadlan.com/project/MORE ים
פרויקט MORE ים של קבוצת MORE באור ים. השכנה הנחשקת של קיסריה מציעה לכם הזדמנות נדירה במקום נדיר!
אור ים | פרויקט חלומי למשפחות במרכז הארץ בין אור עקיבא וקיסריה
https://www.or-yam.co.il
פרויקט אור ים מתוכנן להכיל כ-3480 יחידות דיור ולהגשים לכם חלומות - שכונת מגורים מושלמת למשפחות בין אור עקיבא וקיסריה. אור ים - עיר קטנה ומושלמת למשפחות!
אור ים - UDOR
https://www.udor.co.il › mishtakens
אלמוגים באור ים - Almogim
https://www.almogim.co.il/projects/almogim-or-yam
אלמוגים אור ים הוא פרויקט המהווה בשורה חדשה והזדמנות של פעם בחיים למשפחות השואפות לאיכות חיים גבוהה. זהו פרויקט יוקרתי, בן 253 יחידות, שיוקמו במתחם שבו 8 בניינים בני 5 עד 15 קומות לצד שטחי ענק ...
פרויקט אור ים התגלה כהצלחה מסחררת - אבל לא למשקיעים - נדל ...
www.themarker.com › blogs › rotem-namir-pardess
ניתוח הפרויקט
פרויקט אור ים התגלה כהצלחה מסחררת - אבל לא למשקיעים - נדל ...
https://www.themarker.com/blogs/rotem-namir-pardess/BLOG-1.6920353
אור ים | פרויקט חלומי למשפחות במרכז הארץ בין אור עקיבא וקיסריה
https://www.or-yam.co.il
אור ים | פרויקט חלומי למשפחות במרכז הארץ בין אור עקיבא וקיסריה.
אור ים - UDOR
https://www.udor.co.il/mishtakens/אור-ים
המיקום הגיאוגרפי והסמיכות לים יספקו גישה פסטורלית וחווייתית לחופי הים של קיסריה ושדות ים, בהליכה רגלית או באופניים תוכלו להנות גם מאמפי קיסריה בלילות הקיץ החמימים, מהנמל העתיק בבוקר יום שישי וממועדון הגולף של קיסריה בכל ימות השבוע.
פרויקט אור ים - UDOR
https://www.udor.co.il/projects/אור-ים
המיקום הגיאוגרפי והסמיכות לים יספקו גישה פסטורלית וחווייתית לחופי הים של קיסריה ושדות ים, בהליכה רגלית או באופניים תוכלו להנות מחוויית המגורים היוקרתית שתמיד חיכיתם לה, הכוללת טיול לאמפי קיסריה בלילות הקיץ החמימים, גיחה לנמל העתיק לקפה של שישי בבוקר וביקור במועדון הגולף ...
פרויקט אור ים - UDOR
www.udor.co.il › projects › אור-ים
אור ים, עיר קטנה ומושלמת עבורך. המקום בו כל הצרכים, הרצונות והחלומות נפגשים. תכנון מוקפד שיספק את איכות החיים הגבוהה ביותר אליה כולנו שואפים. אור ים הינה עיר קטנה וייחודית שנבנית על קרקעות קרן רוטשילד ותוכננה על ידי הקרן כשכונה מודרנית ואיכותית עם הרבה מחשבה ודגש על נוחות התושבים ועל סביבה ירוקה.
MORE ים באור ים - דירות 4/5 חדרים ופנטהאוזים בשכונת אור ים ...
https://www.nadlanmaster.co.il/more-yam
פרויקט MORE ים באור ים – להמחשה בלבד. מידע אודות הפרויקט: פרויקט MORE ים באור ים מציג הזדמנות יוצאת דופן לרכישת דירות מגורים 4-5 חדרים ופנטהאוזים במתחם מגורים מודרני, חדיש ומתוחכם באחד מהאזורים המבוקשים ביותר בשוק הנדל"ן הישראלי.
אור ים | פרויקט חלומי למשפחות במרכז הארץ בין אור עקיבא וקיסריה
www.or-yam.co.il
אור ים | פרויקט חלומי למשפחות במרכז הארץ בין אור עקיבא וקיסריה ההדמייה להמחשה בלבד למה דווקא אור ים ? דמיינו עיר שתוכננה בדיוק עבורכם. חנויות, בתי קפה, ופארק נחל עם מסלולי אופניים שחוצה את העיר. תתחילו לדמיין איך בסוף יום עבודה תספיקו לקפוץ עם הילדים לים… בלב המדינה יש משהו חדש בדיוק בשבילכם, אור ים – עיר קטנה. מושלמת למשפחות.
חלומות אור ים|אור עקיבא - שיכון ובינוי
https://www.shbn.co.il › projects › or...
החלום הגדול הבא בנוף הנדל"ן של ישראל – מתחם מגורים חדש שימנה 23 בניינים, הנמצא בלב השכונה החדשה אור ים המוקמת בימים אלה באור עקיבא, בסמוך לקיסריה.