חיפשת:

פפינו מודיעין ביקורת

ביקורת מסעדות: פפינו - That's It Radio
https://thatsitradio.com › forum_list
עמק דותן 49, מודיעין מכבים רעות, ישראל 089268180. לינק לאתר. ביקורות ודיווחים על "פפינו". +. תאריך. מסעדה/מקום. משתמש. קישור. 07/04/21.
תפריט משלוחים – פפינו מודיעין
order.plweb.online › wl › 600594
תפריט משלוחים – פפינו מודיעין. שימו לב, הזמנות האונליין ייסגרו בעוד ...
‫‪Peppino‬, מודיעין - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il › ... › אזור המרכז › מודיעין
Peppino, מודיעין: ראה 117 חוות דעת לא משוחדות של ‪Peppino‬, שקיבלה ציון של 4.5 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 2 מתוך 33 מסעדות במודיעין.
פפינו Peppino מודיעין - peppino מסעדה איטלקית - מודיעין ...
https://www.rest.co.il/rest/80237436
19.08.2021 · מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על פפינו Peppino מודיעין peppino - עמק דותן 49, מודיעין והסביבה, פפינו Peppino מודיעין - peppino - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest
פפינו - Peppino - פוסטים - ‏מודיעין-מכבים-רעות‏ - תפריט ...
he-il.facebook.com › peppino › posts
‏פפינו - Peppino‏, ‏מודיעין-מכבים-רעות‏. ‏‏3,720‏ לייקים · ‏93‏ מדברים על כך · ‏2,044‏ היו כאן‏. ‏מטבח איטלקי חלבי מגוון, עם ארוחות בוקר טעימות, מבחר גדול של עסקיות צהריים, תפריט ערב עשיר עם ארוחות...
מסעדה במודיעין | פפינו | מסעדה איטלקית | מסעדה כשרה במודיעין
https://peppino.co.il
מיטב המנות מהמטבח האיטלקי, שהשף שלנו מכין במיוחד בשבילך. מטבח חלבי מגוון, עם מנות צמחוניות, טבעוניות ונטולות גלוטן, איטליה הגיעה למודיעין, מסעדה כשרה.
פפינו - Peppino - דף הבית - ‏מודיעין-מכבים-רעות‏ - תפריט ...
he-il.facebook.com › peppino
‏פפינו - Peppino‏, ‏מודיעין-מכבים-רעות‏. ‏‏3,722‏ לייקים · ‏96‏ מדברים על כך · ‏2,053‏ היו כאן‏. ‏מטבח איטלקי חלבי מגוון, עם ארוחות בוקר טעימות, מבחר גדול של עסקיות צהריים, תפריט ערב עשיר עם ארוחות...
פפינו - מסעדה איטלקית - מודיעין בכף ידך
modiinapp.com › he › page
בנוסף, כולל התפריט מנות צמחוניות וטבעוניות, כדי שכל אחד יוכל להתענג על הטעם הייחודי של פפינו. כשר, רבנות מודיעין. אירועים במקום עד 80 איש.
פפינו Peppino מודיעין - peppino מסעדה איטלקית - מודיעין ...
www.rest.co.il › rest › 80237436
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על פפינו Peppino מודיעין peppino - עמק דותן 49, מודיעין והסביבה, פפינו Peppino מודיעין - peppino - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest
מסעדה במודיעין | פפינו | מסעדה איטלקית | מסעדה כשרה במודיעין
peppino.co.il
זהו פפינו. הוא יוצא בתנועה קלה ממכונית הספורט שלו, צועד בזריזות על המרצפות המסותתות של העיר, נזהר לא להתקל ברוכבי אופניים או שהרוח תפזר עלים על בגדיו המהודרים.
פפינו - Peppino - פוסטים - ‏מודיעין-מכבים-רעות‏ - תפריט ...
https://he-il.facebook.com/peppino.modiin/posts
פפינו מחכים לכם לעוד סרוויס מהאגדות בואו להתפנק משלל מנות מרהיבות בטעמן 🤎 להזמנת מקום במסעדה >> ontopo.co.il/peppino או חייגו >> 08-9268180 (מומלץ לסגור שולחן מראש). *להזמנת משלוח >> https://www.tabitorder.com/peppino
פפינו - מסעדה איטלקית - מודיעין בכף ידך
https://modiinapp.com/he/page/450/פפינו-מסעדה-איטלקית
5% צבירה על כל משלוח! הטבה זו תקפה עד 31/12. הזמינו הביתה ארוחה איטלקית טעימה דרך האתר של פפינו, וקבלו 5% הנחה בצבירה להזמנות הבאות!*. * כל הזמנה מזכה בנקודות בשווי 5% מהעסקה, כאשר כל נקודה שווה שקל, וניתן להשתמש בנקודות הנצברות לקבלת הנחות בהזמנות עתידיות. לתפריט והזמנות לחצו כאן!
פפינו - באתי, אכלתי, שבעתי!
https://foxfoodreviews2.wordpress.com › ...
באחת ההזדמנויות ישבתי עם חבר במסעדת פפינו שנמצאת בעמק דותן 49, מודיעין. מדובר במסעדה איטלקית עם מבחר נאה של מנות טיפוסיות למטבח האיטלקי.
פפינו - היכל התרבות מודיעין, מודיעין מכבים רעות - מסעדה איטלקית • כשר
https://easy.co.il › page
הכל אודות פפינו (Peppino) בהיכל התרבות מודיעין, מודיעין מכבים רעות - טלפון, שעות פתיחה, תפריט, ניווט, ביקורות ועוד מסעדות איטלקיות תוכלו למצוא באתר איזי.
פפינו מודיעין מודיעין מכבים רעות תפריט ישיבה במסעדה - בקרו ...
www.10bis.co.il › next › restaurants
Jul 04, 2019 · פפינו מודיעין מודיעין מכבים רעות ישיבה במסעדה - תפריט ישיבה מפורט המאפשר תשלום במסעדה בתקציב התן ביס במסעדת פפינו מודיעין מודיעין מכבים רעות תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס.
מסעדה במודיעין | פפינו | מסעדה איטלקית | מסעדה כשרה במודיעין
https://peppino.co.il
הסיפור של פפינו. עור בצבע זית, שיער כהה משוח לאחור, חליפה מחויטת ומכופתרת ונעליים מבריקות. זהו פפינו. הוא יוצא בתנועה קלה ממכונית הספורט שלו, צועד בזריזות על המרצפות המסותתות של העיר, נזהר לא להתקל ברוכבי אופניים או שהרוח תפזר עלים על בגדיו המהודרים. לסיפור המלא.
פפינו מודיעין מודיעין מכבים רעות תפריט ישיבה במסעדה - בקרו ...
https://www.10bis.co.il/next/restaurants/menu/delivery/21251/פפינו-מודיעין
04.07.2019 · פפינו מודיעין מודיעין מכבים רעות ישיבה במסעדה - תפריט ישיבה מפורט המאפשר תשלום במסעדה בתקציב התן ביס במסעדת פפינו מודיעין מודיעין מכבים רעות תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס. תפריט פפינו מודיעין מודיעין מכבים רעות לעיון בתפריט בלחיצת כפתור
פפינו - Peppino - דף הבית - ‏מודיעין-מכבים-רעות‏ - תפריט ...
https://he-il.facebook.com/peppino.modiin
פיצה פפינו, פסטו, ספינאצ'י ופרומאאזי גיאלה יעשו את העבודה 💛. להזמנת מקום במסעדה >> ontopo.co.il/peppino. או חייגו >> 08-9268180 (מומלץ לסגור שולחן מראש). ... *להזמנת משלוח >> https://www.tabitorder.com/peppino. *ארוחות עסקיות מוגשות בימים א'-ה' בין השעות 12:00-17:00. עוד. 100100. 8 תגובות שיתוף אחד.
פפינו - Peppino - דף הבית - ‏מודיעין-מכבים-רעות - פייסבוק
https://he-il.facebook.com › peppino....
מטבח איטלקי חלבי מגוון, עם ארוחות בוקר טעימות, מבחר גדול של עסקיות צהריים, תפריט ערב עשיר עם ארוחות... עמק דותן 49, 71700 מודיעין-מכבים-רעות.
פפינו Peppino מודיעין - מודיעין והסביבה ביקורות וחוות דעת - Rest
https://www.rest.co.il › rest
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על פפינו Peppino מודיעין peppino - עמק דותן 49, מודיעין והסביבה, פפינו Peppino מודיעין - peppino - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, ...
2eat.co.il - ביקורת והמלצות על מסעדת פפינו, מודיעין.
https://www.2eat.co.il › restaurant_cr...
אתר המסעדות 2eat מזמין אותך לקרוא ביקורות והמלצות על מסעדת פפינו במודיעין ולהוסיף את חוות דעתך.
מסעדות - מודיעין בכף ידך
https://modiinapp.com › category › מ...
כל המסעדות במודיעין והסביבה, כולל תפריטים, כשרות והטבות. ... מיטב המנות מהמטבח האיטלקי, שהשף של פפינו מכין במיוחד בשבילך מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ...