פעולות בנושא היסטוריה - מרכז הדרכה מקוון - Hadracha.org
https://www.hadracha.org › displayIt...Goals: 1. To think about the importance of dreams. 2. To consider the changes throughout Herzl's life and his dream. 3. To consider how we all need to dream ...
מהי הסטוריה? - שכבת ו - Google Sites
https://sites.google.com › history-1פתיחה: דיון בממצאים שכתבו הילדים בעקבות הסיטואציה. היסטוריה. בשפה האנגלית נוכל לחלק את המילה היסטוריה לשתי המילים. His Story. בתרגום לעברית ...
היסטוריה - כתה ח'- נירית
sites.google.com › a › dganiaסיסמה: tz123456. צפו במצגת התמונות וכתבו באילו נושאים עיקריים נעסוק בלימוד התקופה הרומית. 1/10/14. הגדרנו מהי היסטוריה והכרנו את הארכיאלוג וההסטוריון כמספרי ההסיטוריה. למדנו על מקורות היסטוריים ...
שרים היסטוריה Archives - ילדים בסיכוי
https://yeladim.org.il › merkazia_catשרים היסטוריה. אישים בשירים 5 – דוד בן גוריון. גליה כהן, אביבה עזר, בת אל צריקר. מטרת הפעילות: ללמוד ולהכיר מבחר אישים ושירים שהשפיעו על ההיסטוריה של העם ...
לאפשר לתלמידים לשלוט בלמידה: שימוש במשחקים בכלל, משחקי ...
https://portal.macam.ac.il › article › ל...מהי היסטוריה ומדוע היא חשובה? שיעורי היסטוריה מתבססים באופן מסורתי על הצגה כרונולוגית של אירועי העבר במפתח סיבתי, כלומר, על השאלות: מי עשה ולמה, איפה ומתי.
חומרי הוראה בהיסטוריה - אתר לב לדעת
www.levladaat.org/lessons?school=high&disciplineid=7צוות החמ"ד. "צבא יהודי ולא רק חייל יהודי", היה חזונו של הרב גורן. בשיעור זה נכיר את הדילמות שליוו את הרב גורן בדרך להגשמת חזון זה, וכן את תפיסת העולם הממלכתית והמאחדת של …
מאגר חומרי לימוד - היסטוריה - מכון הר ברכה
https://history.yhb.org.il/מאגר-חומרי-לימודמסורת ומהפכות. פרק 1. פרק 11 - תנועת ההשכלה היהודית. פרק 12 - תנועות וזרמים דתיים במאה ה-19 וה-20. פרק 13 - התעוררות הלאומיות היהודית המודרנית. פרק 14 - ייחודו של הפתרון הציוני. פרק 2 - הנאורות. פרק 3 - המיכון התיעוש והשלכותיהם. פרק 4 - התנועות האידיאולוגיות המודרניות: הליברליזם.
מהי היסטוריה - Yschool
https://yschool.co.il › videoמהי היסטוריה. כדי להתחיל ללמוד את תחום הדעת ההיסטורי, יש לברר תחילה מה הוא כולל, באילו כלים משתמשים בחקר ההיסטורי, ואיך הוא מתייחס לתחומי דעת אחרים.
מהי הסטוריה? - שכבת ו
https://sites.google.com/a/nahalal.tzafonet.org.il/vav12-13/history-1נושא השיעור: בירור המושג היסטוריה. שכבת הגיל: כיתה ו'. משך זמן השיעור:45 דק'. מקום ברצף ההוראה: המשך לשיעור פתיחה בהסטוריה. פתיחה: דיון בממצאים שכתבו הילדים בעקבות הסיטואציה.
קיצור תולדות האנושות
mabakita.com › קיצור-תולדותפרק שני: המהפכה הלשונית. פעילות. מצגת. המהפכה הלשונית.
היסטוריה לביה"ס היסודי - חלו"ם
https://kaye7.org.il/he/היסטוריה-לביהס-היסודיהיסטוריה לביה"ס היסודי. 1. מדור ראשי במת"ל - היסטוריה ואזרחות. היסטוריה, ציונות, אזרחות מולדת וגאוגרפיה - קישור למדור הראשי במת"ל. 2. אתרים כלליים. אתר "היסטוריה לילדים" המלווה בתמונות הממחישות סגנון חיים לאורך ההיסטוריה באנגלית קלה. אתר מפמ"ר היסטוריה. לקסיכון היסטוריה/מט"ח.
יסודות ההיסטוריה - ציר הזמן - YouTube
https://www.youtube.com › watchהיסטוריה עולמית - שיעור 2 ... שעה היסטורית 135 ביום חמישי אנחנו הורגים את היטלר על נסיון ההתנקשות באדולף היטלר. Erez Tison. Erez Tison.
לעבר היגיון בהוראת היסטוריה
https://toldotofakim.cet.ac.il/ShowItem.aspx?...היסטוריה לכיתה ו - משרד החינוך
https://edu.gov.il › Teaching-materialsמשחקי למידה ופעילויות אינטראקטיביות · משחקים ופעילויות בנושא מתייוונים - מט״ח · פעילות אינטראקטיבית בנושא בית המקדש השני - מט״ח · משחקים בשיעורי היסטוריה - מט״ח ...
היסטוריה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/היסטוריהסוגי מקורות היסטוריים - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › files › pop › reco...מהי היסטוריה ? מהו אירוע היסטורי ? עבודת ההיסטוריון – מקורות; הבחנה בין מקורות כתובים ולא כתובים, ראשוניים ומשניים; ציר הזמן ההיסטורי; מדוע ללמוד היסטוריה ?
משחקים היסטוריה - למה וכיצד? - מאגר מידע
http://toldotofakim.cet.ac.il › ShowIt...נראה כי שילוב פעילות משחקית פתוחה, על כל מאפייניה, בלימוד החומר הפורמלי התוכני, יאפשר לתלמיד לפגוש את ההיסטוריה, על פרטיה האינפורמטיביים, מתוך זווית ראייה משלו, ...
תולדוט - אתר ההיסטוריה
toldot.cet.ac.ilהיכנסו לפעילות. הרצאות וסרטונים. המהפכה המדעית. מרצה: הרצאה מאת ד"ר סמדר רייספלד. הרצאה מרתקת על המהפכה המדעית והשפעתה על העולם, דרך התמקדות בעבודתו של המדען צ'ארלס דרווין. לצפייה. לוח הודעות. בהצלחה לכל התלמידים והמורים בבגרות להיסטוריה. בהצלחה לכל התלמידים והמורים ב בגרות ...
היסטוריה - כתה ח'- נירית
https://sites.google.com/a/dgania.tzafonet.org.il/v1/estoria/hystwryhסיסמה: tz123456. צפו במצגת התמונות וכתבו באילו נושאים עיקריים נעסוק בלימוד התקופה הרומית. 1/10/14. הגדרנו מהי היסטוריה והכרנו את הארכיאלוג וההסטוריון כמספרי ההסיטוריה. למדנו על מקורות היסטוריים ...
קיצור תולדות האנושות
https://mabakita.com/קיצור-תולדות-האנושות-לילדיםפרק שני: המהפכה הלשונית. פעילות. מצגת. המהפכה הלשונית.
מאגר חומרי לימוד - היסטוריה - מכון הר ברכה
history.yhb.org.il › מאגר-חומרי-לימודמסורת ומהפכות. פרק 1. פרק 11 - תנועת ההשכלה היהודית. פרק 12 - תנועות וזרמים דתיים במאה ה-19 וה-20. פרק 13 - התעוררות הלאומיות היהודית המודרנית. פרק 14 - ייחודו של הפתרון הציוני. פרק 2 - הנאורות. פרק 3 - המיכון התיעוש והשלכותיהם. פרק 4 - התנועות האידיאולוגיות המודרניות: הליברליזם.
היסטוריה לביה"ס היסודי - חלו"ם
kaye7.org.il › heהיסטוריה לביה"ס היסודי. 1. מדור ראשי במת"ל - היסטוריה ואזרחות. היסטוריה, ציונות, אזרחות מולדת וגאוגרפיה - קישור למדור הראשי במת"ל. 2. אתרים כלליים. אתר "היסטוריה לילדים" המלווה בתמונות הממחישות סגנון חיים לאורך ההיסטוריה באנגלית קלה. אתר מפמ"ר היסטוריה. לקסיכון היסטוריה/מט"ח.
מהי הסטוריה? - שכבת ו
sites.google.com › a › nahalalנושא השיעור: בירור המושג היסטוריה. שכבת הגיל: כיתה ו'. משך זמן השיעור:45 דק'. מקום ברצף ההוראה: המשך לשיעור פתיחה בהסטוריה. פתיחה: דיון בממצאים שכתבו הילדים בעקבות הסיטואציה.
תולדוט - אתר ההיסטוריה
toldot.cet.ac.ilהיכנסו לפעילות. הרצאות וסרטונים. המהפכה המדעית. מרצה: הרצאה מאת ד"ר סמדר רייספלד. הרצאה מרתקת על המהפכה המדעית והשפעתה על העולם, דרך התמקדות בעבודתו של המדען צ'ארלס דרווין. לצפייה. לוח הודעות. בהצלחה לכל התלמידים והמורים בבגרות להיסטוריה. בהצלחה לכל התלמידים והמורים ב בגרות ...
חומרי הוראה בהיסטוריה - אתר לב לדעת
www.levladaat.org › lessonsצוות החמ"ד. "צבא יהודי ולא רק חייל יהודי", היה חזונו של הרב גורן. בשיעור זה נכיר את הדילמות שליוו את הרב גורן בדרך להגשמת חזון זה, וכן את תפיסת העולם הממלכתית והמאחדת של הרב גורן ואת הערכים העומדים בבסיסה. לפתיחה.
פרהיסטוריה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/פרהיסטוריה