חיפשת:

פסיכיאטר אזרחי יכול להוציא מהצבא

פרופיל נפשי ורפואי בצבא, קב''ן או פסיכיאטר צבאי - מרכז ד"ר טל
https://www.drtal.co.il › פרופיל_נפשי
קב"ן יכול להיות עובד סוציאלי, פסיכולוג או פסיכיאטר. ... גם במקרים אלו מסתייע הפסיכיאטר בחוות דעת שהחייל מביא לאחר שנבדק על ידי גורם אזרחי.
ערעור על פטור מהצבא – איך לערער על פרופיל נפשי ועל כל פטור ...
https://beforeyourarmy.com/ערעור-על-פטור-מהצבא
לצאת מהצבא - פסיכיאטר אזרחי/ צבאי. - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=17308989
Jun 06, 2016 · פסיכיאטר אזרחי (9 תגובות) פסיכיאטר אזרחי (13 תגובות) פסיכיאטר אזרחי יכול להוריד פרופיל? (3 תגובות) פסיכיאטר אזרחי (8 תגובות)
פסיכיאטר אזרחי - פטור מצהל
www.army.co.il › forums-2
Jun 24, 2019 · 2. פסיכיאטר אזרחי יכול לתת פטור משירות?, גם אם זה כולל באשפוז. 3. במידה ופסיכיאטר אזרחי ממליץ לי על פטור וכשאני חוזר לכלא ואראה שם קב"ן הוא יחתום לי על פטור אני אצטרך לשבת את המאסר? 4.
פסיכיאטר אזרחי יכול להוציא אותי מהצבא ? - FXP
https://www.fxp.co.il › ... › צבא וביטחון
פסיכיאטר אזרחי יכול להוציא אותי מהצבא ? : שלום אני משרת בחטיבת הנחל ואני נמצא כבר שנתיים וקצת בשירות סדיר. עברתי הרבה טלתלות ואני לא מקבל את ...
פרופיל 21 או אי התאמה | כל התשובות לגבי שחרור מהצבא על 21 ...
www.sheffer-cbt.co.il › שחרור_מהצבא_כל
אני לא יכול לשרת בצבא ורוצה לעשות שירות לאומי. איך מתקבלים לשרות לאומי? שירות לאומי אזרחי, יינתן למי ששוחרר מהצבא. ולכן, רצוי לפנות בהקדם ליועץ בכיר בנושא צבא וקב"ן, אמיר שפר.
פסיכיאטר אזרחי ופסיכיאטר צבאי | פרופיל נפשי- כל המידע
https://www.sheffer-cbt.co.il › פסיכיאט...
ומידע על פטור נפשי מהצבא- פרופיל 21. ... פסיכיאטר אזרחי, הנו רופא שנמצא בקהילה ובודק אזרחים. ... האם כל חייל יכול לפנות לפסיכיאטר בצבא?
פסיכיאטר צבאי הוציא אותי מהצבא, מה שקרה איתו הגיוני? | AskPeople
www.askp.co.il › question › 260591
Jul 06, 2019 · בפגישה השלישית שלי עם הקבן סיפרתי לה שיש לי מחשבות אובדניות וכבר חשבתי על תוכנית ואיך לבצע את זה, היא שלחה אותי לגימלים עד הפגישה עם הפסיכיאר ואמרה שאני ישוחרר מהצבא או שיתנו לי יומיות. הייתי שבוע וחצי בבית בגימלים ...
פטור נפשי מהצבא | שערים לגיוס
www.shearim-legius.co.il › פטור-נפשי
פטור נפשי מהצבא. חיילים או מלש"בים (מיועדים לשירות ביטחון) שאינם יכולים לשרת במערכת הצבאית בעקבות בעיות נפשיות, יכולים לבקש להוציא פטור נפשי מהצבא.
האם הצבא מכבד המלצת פסיכיאטר אזרחי? | AskPeople
https://www.askp.co.il/question/201485
Jan 14, 2018 · שלום לכם.. בשבועיים הקרובים אני אפגש בבסיס שלי עם קב"ן, לפני השאלות שלי אציג לכם את הרקע שלי ביקרתי לאחרונה אצל פסיכיאטר מומחה פרטי היות ואצלי בבסיס לוקח זמן עד שמביאים לך קב"ן והרגשתי צורך ללכת ולשלם מכספי באופן מיידי ...
"שלם 15 אלף שקל, קבל פטור פסיכיאטרי מצה"ל" - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › כללי
לא רק חשדות לסחר בתינוקות: העסקן החרדי חיים אהרון יוספי חשף בפנינו גם כיצד הוא מפעיל מנגנון שמנפיק פטורים מגיוס באמצעות פסיכיאטרים שעובדים ...
לצאת מהצבא תוך כדי נפקדות - פרופיל חדש - תנועה לאזרוח ...
www.forum.newprofile.org/viewtopic.php?t=2899
Mar 23, 2010 · מי שנמצא עריק גם צריך לעשות את זה(הקטע עם פסיכיאטר אזרחי בבית חולים) רק אחרי זה מיד להסגיר את עצמו לכלא ושם לדרוש לראות קב"ן בדחיפות ולהעביר את המסמכים. משם הדרך פשוטה מאוד עד השחרור.
לצאת מהצבא תוך כדי נפקדות - פרופיל חדש - תנועה לאזרוח החברה ...
www.forum.newprofile.org › viewtopic
Mar 24, 2010 · מי שנמצא עריק גם צריך לעשות את זה(הקטע עם פסיכיאטר אזרחי בבית חולים) רק אחרי זה מיד להסגיר את עצמו לכלא ושם לדרוש לראות קב"ן בדחיפות ולהעביר את המסמכים. משם הדרך פשוטה מאוד עד השחרור.
איך לצאת מהצבא על נפשי? פסיכיאטר צבאי וועדה רפואית ועוד
https://hativa14.org.il › לצאת-מהצבא-ע...
על מנת לקבל התייחסות כבר בשלבים הראשונים של תהליך קבלת הפטור, כדאי לצרף מסמכים מתאימים מפסיכיאטר אזרחי. השלכות לאחר השחרור. חיילים רבים מייחלים לקבל פרופיל 21 ...
מה יחסו של הצבא להמלצת רופא מומחה? - Army - עורך דין צבאי
https://www.army.co.il › מאמר-האם-הצ...
המלצת רופא מומחה פסיכיאטר תאומץ כלשונה, ללא כל שינוי או יכולת לשנותה. אם סבור רופא היחידה כי ההמלצה אינה סבירה, יכול הוא לפנות לפסיכיאטר ...
איך לצאת מהצבא על נפשי? מה שחשוב לדעת על הוצאת פטור על ...
https://www.karduner.co.il/פטור-מהצבא-על-נפשי
קבלת הפטור באופן רשמי הינה הצעד האחרון לאחר מספר בדיקות שעובר החייל. הפטור ניתן על ידי גורמים שונים בצבא, ביניהם אלו העוסקים בבריאות הנפש, קציני בריאות הנפש והפסיכיאטר הצבאי. כן חשוב לציין, כי ישנם מקרים בהם ניתן לקבל פטור מהקב"ן בעצמו ישירות, זאת בתנאי שהוא בדרגה בכירה [קב"ן ...
איך לצאת מהצבא על נפשי? מה שחשוב לדעת על הוצאת פטור על נפשי ...
www.karduner.co.il › פטור-מהצבא-על-נפשי
חשוב לציין, כי יציאה מהצבא או קבלת פטור עוד טרם השירות אינה בושה ובטח שלא מילה גסה. קבלת פטור מונעת פעמים רבות הסתבכויות של החייל, במידה ואכן אינו מתאים לשירות בצה"ל [כגון- הידרדרות במצב נפשי, עריקות, מעצרים וכליאות].
האם הצבא מכבד המלצת פסיכיאטר אזרחי? | AskPeople
https://www.askp.co.il › question
ואם לא אז יכול לערער עליה? במידה וקב"ן רואה את ההמלצה וסיכום חוות הדעת מפסיכיאטר אזרחי מומחה, הוא עדיין צריך להפנות אותי לפסיכיאטר צבאי או שיכול לקבל החלטה ...
פטור נפשי מהצבא | שערים לגיוס
https://www.shearim-legius.co.il/פטור-נפשי-מהצבא.html
פטור נפשי מהצבא. חיילים או מלש"בים (מיועדים לשירות ביטחון) שאינם יכולים לשרת במערכת הצבאית בעקבות בעיות נפשיות, יכולים לבקש להוציא פטור נפשי מהצבא.
לצאת מהצבא - פסיכיאטר אזרחי/ צבאי. - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Jul 23, 2012 · פסיכיאטר אזרחי (9 תגובות) פסיכיאטר אזרחי (13 תגובות) פסיכיאטר אזרחי יכול להוריד פרופיל? (3 תגובות) פסיכיאטר אזרחי (8 תגובות)
פרופיל 21 או אי התאמה | כל התשובות לגבי שחרור מהצבא על 21 ...
https://www.sheffer-cbt.co.il/שחרור_מהצבא_כל_השאלות_והתשובות...
אני לא יכול לשרת בצבא ורוצה לעשות שירות לאומי. איך מתקבלים לשרות לאומי? שירות לאומי אזרחי, יינתן למי ששוחרר מהצבא. ולכן, רצוי לפנות בהקדם ליועץ בכיר בנושא צבא וקב"ן, אמיר שפר.
פסיכיאטר אזרחי וקבן
https://stips.co.il › ask › פסיכיאטר-אזרחי...
פסיכיאטר אזרחי וקבן. ... האם הפניה מפסיכיאטר אזרחי תעזור אצל קבן? ... אפשר להוציא פטור על נפשי מהצבא בלי ללכת לפסיכיאטר (אזרחי)?
פטור נפשי מהצבא | שערים לגיוס
https://www.shearim-legius.co.il › פטו...
פנייה לאיש מקצוע מתחום בריאות הנפש יכולה לעזור בשני מצבים, מצב ראשון הוא שינוי התפקיד ביחידה שבו פסיכיאטר צבאי יכול להוציא מסמכים הדרושים להגשת בקשה מסודרת ...
אפשרויות ותהליכי קבלת הפטור משירות צבאי - פרופיל חדש
http://www.newprofile.org › sites › files › infokits
תהליך השחרור מהצבא מבחינה ביורוקרטית ומבחינה. משפטית. המידע המובא בחוברת יכול לעזור להימנע ... קב"ן בצירוף אבחון רפואי )מפסיכולוג/פסיכיאטר אזרחי( כדי לקבוע.