חיפשת:

פסטיבל הבירה כפר סבא

‫פסטיבל הבירה של כפר סבא - Home | Facebook‬
www.facebook.com › kfarsbfestival
פסטיבל הבירה ה-2 של כפר סבא ★ 21-22/7 ★ רד בנד - איפה הילד. הופעות חיות: רד בנד, איפה הילד , 40 סוגי בירות מהארץ ומהעולם, פינות פיקניק, מתחם משאיות אוכל ודוכני מזון מיוחדים - הכניסה חופשית 🍻. הישארו מעודכנים - לחצו Going / משתתף באיוונט.
מחר זה מתחיל: פסטיבל בירה והופעות בפארק כפר סבא - צומת השרון ...
www.tzomet-kfs.co.il › around_town › culture
Jul 20, 2021 · מאת: גיא גפן. פסטיבל הבירה השני של כפר סבא ייפתח מחר, רביעי, (21.7) בפארק העירוני. הפסטיבל מזמין את חובבי הבירה, הקולינריה והמוזיקה ליומיים של חגיגות קיץ תחת כיפת השמיים, אשר יכללו מגוון מאכלים, סוגים רבים של בירה, .D.J והופעות מוזיקה.
החל ממחר: פסטיבל בירה בכפר סבא - פספורטניוז - PassportNews
https://passportnews.co.il › תיירות
פסטיבל הבירה ה-2 של כפר סבא יפתח מחר (ד'), בפארק העירוני. הפסטיבל מזמין את חובבי הבירה, הקולינריה והמוזיקה ליומיים של חגיגות קיץ תחת כיפת ...
‫פסטיבל הבירה של כפר סבא - Posts | Facebook‬
www.facebook.com › kfarsbfestival › posts
‎פסטיבל הבירה של כפר סבא‎. 527 likes · 1 talking about this. Interest
פסטיבל הבירה - kfar-saba.muni.il
https://www.kfar-saba.muni.il/events/518
פסטיבל הבירה בכפר סבא. 21-22 ביולי בין השעות 18:00-23:00 בפארק כפר סבא. דוכני בירה, דוכני מזון, בר אקטיבי, מוזיקה סוחפת והופעות חיות. הכניסה חופשית לגיל 18+. הכניסה לבאי הפסטיבל תתאפשר, החל מהשעה 18:00, מהשערים הבאים: כניסת שער הגליל, שער ויצמן, שער כניסת …
מחר זה מתחיל: פסטיבל בירה והופעות בפארק כפר סבא - צומת ...
https://www.tzomet-kfs.co.il/around_town/culture/55136
Jul 20, 2021 · מאת: גיא גפן. פסטיבל הבירה השני של כפר סבא ייפתח מחר, רביעי, (21.7) בפארק העירוני. הפסטיבל מזמין את חובבי הבירה, הקולינריה והמוזיקה ליומיים של חגיגות קיץ תחת כיפת השמיים, אשר יכללו מגוון מאכלים, סוגים רבים של בירה, .D.J והופעות מוזיקה.
פסטיבל הבירה - עיריית כפר סבא
https://www.kfar-saba.muni.il › events
פסטיבל הבירה בכפר סבא. 21-22 ביולי בין השעות 18:00-23:00 בפארק כפר סבא. דוכני בירה, דוכני מזון, בר אקטיבי, מוזיקה סוחפת והופעות חיות.
החל ממחר: פסטיבל בירה בכפר סבא - פספורטניוז
passportnews.co.il › החל-ממחר-פסטיבל
Jul 20, 2021 · צילום: ג'וזף. פסטיבל הבירה ה-2 של כפר סבא יפתח מחר (ד'), בפארק העירוני. הפסטיבל מזמין את חובבי הבירה, הקולינריה והמוזיקה ליומיים של חגיגות קיץ תחת כיפת השמיים, אשר יכללו מגוון מאכלים, אינסוף סוגים שונים של בירה, .D.J והופעות מוזיקה.
‫פסטיבל הבירה של כפר סבא - Home | Facebook‬
https://www.facebook.com/kfarsbfestival
פסטיבל הבירה ה-2 של כפר סבא ★ 21-22/7 ★ רד בנד - איפה הילד. הופעות חיות: רד בנד, איפה הילד , 40 סוגי בירות מהארץ ומהעולם, פינות פיקניק, מתחם משאיות אוכל ודוכני מזון מיוחדים - הכניסה …
פסטיבל הבירה של כפר סבא - Home | Facebook
https://www.facebook.com › kfarsbfe...
פסטיבל הבירה של כפר סבא‎. 598 likes · 185 talking about this. Interest.
‫פסטיבל הבירה של כפר סבא - Posts | Facebook‬
https://www.facebook.com/kfarsbfestival/posts
‎פסטיבל הבירה של כפר סבא‎. 527 likes · 1 talking about this. Interest
החל ממחר: פסטיבל בירה בכפר סבא - פספורטניוז
https://passportnews.co.il/החל-ממחר-פסטיבל-בירה-בכפר-סבא
Jul 20, 2021 · צילום: ג'וזף. פסטיבל הבירה ה-2 של כפר סבא יפתח מחר (ד'), בפארק העירוני. הפסטיבל מזמין את חובבי הבירה, הקולינריה והמוזיקה ליומיים של חגיגות קיץ תחת כיפת השמיים, אשר יכללו מגוון מאכלים, אינסוף סוגים שונים של בירה, .D.J והופעות מוזיקה.
פסטיבל הבירה של כפר סבא - Eventer
https://www.eventer.co.il › ...
כפר סבא תתכוננו פסטיבל הבירה מגיע לעיר ! 26-27/6 - מדרחוב ירושלים החל מ19:00 - הכניסה חופשית! מה יהיה בפסטיבל? מוניקה סקס בהו.
לראשונה: פסטיבל הבירה אוקטוברפסט יתקיים בכפר סבא
https://kfarsaba.mynet.co.il/local_news/article/r1pto8uly
Oct 27, 2021 · יש לציין כי זהו פסטיבל הבירה השני שמתקיים בכפר סבא בחודשים האחרונים, לאחר שבחודש יולי השנה התקיים פסטיבל הבירה המסורתי של העיר בפארק העירוני.
היום! פסטיבל הבירה ה-2 של כפר סבא 21-22/7 רד בנד - AllEvents.in
https://allevents.in › היום-פסטיבל-הבירה...
היום! פסטיבל הבירה ה-2 של כפר סבא ☆ 21-22/7 ☆ רד בנד - איפה הילד . Event starts on Wednesday, 21 July 2021 and happening at פארק כפר סבא, ...
עיר הבירה: פסטיבל הבירה ה-16 בירושלים - 2021 - טיולי
https://www.tiuli.com › ... › ירושלים
עיר הבירה: פסטיבל הבירה ה-16 בירושלים עכשיו באתר טיולי - כל המידע על עיר הבירה: ... צאו לטיול יום עשיר בהיסטוריה וארכיטקטורה בכפר ליפתא - סיירו בין הבתים עם ...
כמה עולה חצי? פסטיבל בירה, אוכל רחוב והופעות במרינה - צומת ...
www.tzomet-kfs.co.il › around_town › culture
Jul 18, 2021 · פסטיבל בירה, אוכל רחוב והופעות במרינה. כמאה מותגי בירה ישראלים ובינלאומיים יחכו לבאי פסטיבל הבירה 2021 במרינה, יחד עם דוכני אוכל רחוב והופעות. הכניסה חופשית.
מחר זה מתחיל: פסטיבל בירה והופעות בפארק כפר סבא
https://www.tzomet-kfs.co.il › culture
פסטיבל הבירה השני של כפר סבא ייפתח מחר, רביעי, (21.7) בפארק העירוני. ... רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הנושאים החמים בכפר סבא?
לראשונה: פסטיבל הבירה אוקטוברפסט יתקיים בכפר סבא
kfarsaba.mynet.co.il › local_news › article
Oct 27, 2021 · יש לציין כי זהו פסטיבל הבירה השני שמתקיים בכפר סבא בחודשים האחרונים, לאחר שבחודש יולי השנה התקיים פסטיבל הבירה המסורתי של העיר בפארק העירוני.
פסטיבל הבירה - kfar-saba.muni.il
www.kfar-saba.muni.il › events › 518
פסטיבל הבירה בכפר סבא. 21-22 ביולי בין השעות 18:00-23:00 בפארק כפר סבא. דוכני בירה, דוכני מזון, בר אקטיבי, מוזיקה סוחפת והופעות חיות. הכניסה חופשית לגיל 18+. הכניסה לבאי הפסטיבל תתאפשר, החל מהשעה 18:00, מהשערים הבאים: כניסת שער הגליל, שער ויצמן, שער כניסת האצטדיון ומכניסת אזור ...