חיפשת:

פסגות קברנה פרנק

ביקור ביקב פסגות - תרבות - הארץ
www.haaretz.co.il › gallery › 1
Jun 27, 2011 · הן מבחינת האיכות והן מבחינת הייחוד של היינות, היקב ללא ספק בדרך הנכונה. * פסגות, אדום, 2009: בלנד שמשתנה כל הזמן, השנה הוא מורכב מקברנה סוביניון, קברנה פרנק, מלו ופטיט ורדו (בשיעור 61%, 17%, 15% ו-7% בהתאמה), וכל זן הותסס בנפרד עד לערבוב.
פסגות קברנה פרנק Psagot Cabernet Franc - liquor-store
https://liquor-store.co.il › product › פ...
יין אדום אלגנטי ורענן בעל גוף בינוני, חומציות הרמונית ומאפיינים קלאסיים של זן הקברנה פרנק. ליין ארומות של פרי אדום בהיר, חמצמצות ורעננות של פלפל ירוק.
יינות קברנה פרנק מקומיים. אילו מהם כדאי לטעום? - הארץ
https://www.haaretz.co.il/gallery/1.3416439
Jul 22, 2010 · קברנה פרנק, שאינו פחות אצילי, הוא זן פחות מוכר, אולי גם כי הוא משמש ברוב המקרים תוספת לזן הראשי. בבורדו ובקליפורניה, לדוגמה, רבים מהיינות הטובים ביותר מופקים מקברנה סוביניון שאותו מערבבים עם כמויות קטנות של קברנה פרנק ומרלו. בישראל אפשר למצוא קברנה פרנק ברבים מהיינות הטובים ...
פסגות קברנה פרנק במחיר מעולה | משלוח עד הבית | היבואן
https://www.the-importer.co.il › Web
אדום ישראלי. קברנה פרנק של יקב פסגות הינו יין ייחודי אשר הופק מענבי קברנה פרנק הגדלים בדרום הרי ירושלים. היין אלגנטי בעל פרי אדום ובהיר, ירקרקות פלפלית, ...
קברנה פרנק | פסגות - יינות ישראלים
www.israeli-wines.com › wines › קברנה-פרנק
קברנה פרנק | פסגות זכיה אחרונה: בציר 2018 יין זה הופק על טהרת ענבי קברנה פראנק הגדלים במושב מטע שבדרום הרי ירושלים. היין יושן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 13 חודשים והינו קברנה פרנק קלאסי במיטבו. היין מתאפיין ברמיזות פלפל בתיבול עדין ובארומות ירוקות ובוסריות האופיניות לזן זה.
פסגות קברנה פרנק 2019 - יין בעיר אקספרס רמת החייל
https://wine-direct.co.il › ... › יקב פסגות
פסגות קברנה פרנק 2019. עמוד הבית / יין / ישראל / יקב פסגות / פסגות קברנה פרנק 2019.
פסגות קברנה פרנק במחיר ללא תחרות - מחסני יין
https://winemart.co.il › חנות
יין זה הופק על טהרת ענבי קברנה פראנק הגדלים במושב מטע שבדרום הרי ירושלים. היין יושן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 13 חודשים והינו קברנה פרנק קלאסי במיטבו.
קברנה פרנק | פסגות - יינות ישראלים
https://www.israeli-wines.com › wines
יין זה הופק על טהרת ענבי קברנה פראנק הגדלים במושב מטע שבדרום הרי ירושלים. היין יושן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 13 חודשים והינו קברנה פרנק קלאסי במיטבו.
יינות קברנה פרנק מקומיים. אילו מהם כדאי לטעום? - הארץ
www.haaretz.co.il › gallery › 1
Jul 22, 2010 · • פסגות, קברנה פרנק, 2008: נאמן מאוד לזן ומציע קשת מורכבת ואלגנטית של טעמים וניחוחות המורכבת מדובדבנים שחורים ושזיפים סגולים, בתמיכה נאה של עץ ארז, מינרלים ואספלט.
פסגות קברנה פרנק - משקאות מנדלסון-חשין
https://mendelson-heshin.com › פסגות...
עמוד הבית / יינות / יקב פסגות / פסגות קברנה פרנק. פסגות קברנה פרנק. ₪95.00 ₪85.00. קטגוריות יינות, יקב פסגות, כשר לפסח תגיות כשר לפסח, מבצעים מיוחדים ...
אשכול הזהב 2019 - יינות ישראלים
https://www.israeli-wines.com/competitions/אשכול-הזהב-2019
תחרות "אשכול הזהב" נערכת זו השנה ה-17. לאשכול הזהב מוניטין רב והשפעה גדולה בקרב אנשי מקצוע וחובבי יין כאחד. בתחרות נבחרים היינות הטובים ביותר בכל קטגוריה במטרה לזכות בחותמת האיכות של "אשכול הזהב".
פסגות קברנה פרנק 2019 - יין בעיר אקספרס רמת החייל
wine-direct.co.il › product › פסגות-קברנה
כמות של פסגות קברנה פרנק 2019 הוספה לסל יקב פסגות והכרמים הנטועים עמוק באדמת בנימין הטרשית, הוא המשך של שרשרת דורות רבת שנים של התיישבות ועשיית יין משובח, באזור בו התנאים לכך הם אופטימליים.
קברנה פרנק | פסגות - יינות ישראלים
https://www.israeli-wines.com/wines/קברנה-פרנק-פסגות
זכיה בתחרויות. מדליית זהב. בציר 2018 - אשכול הזהב 2019 - בקטגוריית קברנה פרנק. מדליית ארד. בציר 2013 - אשכול הזהב 2016 - בקטגוריית קברנה פרנק.
טעימת יין: פסגות, אמפורה ותמיר - וואלה! אוכל
food.walla.co.il › item › 2745894
May 14, 2014 · "פסגות, אדום 2011" , יין הדגל של פסגות, הוא יין ישראלי עתיר עץ, מוחצן מאד, ועשוי היטב בתחומו. "אמפורה, ריטון אדום 2010" ו"אמפורה, קברנה פרנק 2010" שייכים לאותו ז'אנר.
יקב פסגות ממליץ לשולחן החג וחגי תשרי על קברנה פרנק 2011 ...
https://alhayain.com/?p=4900
יקב פסגות קברנה פרנק 2011 – "כשאני עושה יין זני, אני רוצה שמאפייני הזן יבואו לידי ביטוי. בקברנה פרנק שלי תמצא הרבה פלפל ירוק וזהו קברנה פרנק קלאסי" אומר יעקב ברג היינן.
פסגות אדום Psagot Edom - liquor-store
https://liquor-store.co.il/product/פסגות-אדום-psagot-edom
Aug 19, 2020 · פסגות אדום Psagot Edom - liquor-store. liquor-store. כל הקטגוריות. כל הקטגוריות COOLOO GRAND אלכוהול אניס אפריטיף ברנדי ג’ין וודקה וויסקי טקילה ליקר קוניאק רום אקססוריז ומתנות אקססוריז מארזים מיניאטורות מקרר יין בירה ותוספות בירה חטיפים ונשנושים משקאות משלימים הנבחרים הנבחרים יין יין אדום יין ...
פסגות רוזה Psagot Rose - liquor-store
https://liquor-store.co.il/product/פסגות-רוזה-psagot-rose
פסגות רוזה Psagot Rose זוכה מקום שני בתחרות אשכול הזהב בקטגוריית יינות רוזה. רוזה פסגות הוא בלנד של זני ענבים אדומים אשר נבצרו ברמת הבשלה מדוייקת מכרמים הממוקמים צפונית לירושלים בגובה 700 מטר.
פסגות קברנה פרנק במחיר מיוחד! באתר פאנקו | Paneco
https://www.paneco.co.il › ... › ישראל
פסגות קברנה פרנק. Psagot Cabernet Franc. מק״ט. 76-10934. 95.00 ₪. דירוג: 5 /5. 1 חוות דעת הוסף את חוות הדעת שלך. 750 מ"ל | מחיר ל- 100 מ"ל - 12.67 ₪.
ביקור ביקב פסגות - תרבות - הארץ
https://www.haaretz.co.il/gallery/1.1178496
Jun 27, 2011 · יינות זניים רגילים מופקים בסדרת פסגות, ויש ליקב גם יין בסגנון פורט. היקב מוציא גם קברנה סוביניון מכרם יחיד בשנים שנמצאות ראויות (עד כה 2007 ו-2009).
טעימת יין: פסגות, אמפורה ותמיר - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il/item/2745894
May 14, 2014 · פסגות ואמפורה עושים את שלהם, כתמיד. תמיר מספק הפתעה נעימה מאד. "פסגות, אדום 2011" , יין הדגל של פסגות, הוא יין ישראלי עתיר עץ, מוחצן מאד, ועשוי היטב בתחומו. "אמפורה, ריטון אדום 2010" ו"אמפורה, קברנה פרנק 2010" שייכים לאותו ז'אנר.
יקב פסגות ממליץ לשולחן החג וחגי תשרי על קברנה פרנק 2011 | על ...
alhayain.com
יקב פסגות קברנה פרנק 2011 – "כשאני עושה יין זני, אני רוצה שמאפייני הזן יבואו לידי ביטוי. בקברנה פרנק שלי תמצא הרבה פלפל ירוק וזהו קברנה פרנק קלאסי" אומר יעקב ברג היינן.
פסגות – Zur – צור
zurage.com › product-category › יין
פסגות קברנה פרנק. 0 Reviews . סגנון: יין אדום יבש אזור: הרי יהודה, ישראל זן: קברנה פרנק אלכוהול: 14.6% ...
פסגות קברנה פרנק 2019 - יין בעיר אקספרס רמת החייל
https://wine-direct.co.il/product/פסגות-קברנה-פרנק-2018
יקב פסגות והכרמים הנטועים עמוק באדמת בנימין הטרשית, הוא המשך של שרשרת דורות רבת שנים של התיישבות ועשיית יין משובח, באזור בו התנאים לכך הם אופטימליים.
פסגות קברנה פרנק - משקאות הטורקי
https://www.haturki.com › ... › יינות
פסגות קברנה פרנק - משקאות הטורקי היא חנות אלכוהול ומשקאות חריפים. באתר תמצאו מגוון של משקאות אלכוהוליים כגון פסגות קברנה פרנק. היכנסו לחנות האונליין להזמנה ...
יקב רמים - חוויה לכל החושים
https://www.foodis.co.il/יקב-רמים-חוויה-לכל-החושים
קברנה פרנק "פסגות" 2003 מיוצר מענבי קברנה פרנק מכרם שחר בצפון הנגב. היין שהה 26 חודשים בחביות הונגריות וצרפתיות.