חיפשת:

פניות הציבור עיריית שדרות

כתובות, טלפונים ושעות קבלה
www.mevaker.gov.il › he › UsefulInformation
לנציבות תלונות הציבור 08-6234343. לוד. שדרות הציונות 1, מגדל הקיסר. ת"ד 727, מיקוד 7110603 דואר אלקטרוני: lod@mevaker.gov.il בימים א'-ה': 13:00-9:00 ביום ד' גם בין: 17:00-15:00 08-9465566. לנציבות תלונות הציבור 08-9465567
דף הבית - שדרות מקום למחשב- לוגו - קישור לדף הבית
www.e-sderot.org.il
דף הבית - שדרות מקום למחשב- לוגו - קישור לדף הבית %. דבר ראש העיר. עירייה. חברי המועצה. יחידות העירייה. מכרזים. פרוטוקולים. מועדי ישיבות מליאה. מפת העיר שדרות.
דף הבית - שדרות מקום למחשב- לוגו - קישור לדף הבית
דף הבית - שדרות מקום למחשב- לוגו - קישור לדף הבית %. דבר ראש העיר. עירייה. חברי המועצה. יחידות העירייה. מכרזים. פרוטוקולים. מועדי ישיבות מליאה. מפת העיר שדרות.
חלמיש - halamish.org
www.halamish.org/BRPortal/br/P102.jsp?arc=1764949
חלמיש חברה ממשלתית-עירונית לדיור. קבלת קהל תעשה בתיאום טלפוני בלבד, מענה טלפוני יינתן בימים: ראשון וחמישי בין השעות 9:00-13:00 ויום שלישי בין השעות 12:00-15:00בטלפונים מס' 03-5159417/6, 03-5159461, 03-5159480
תלונות הציבור - עיריית יבנה
http://yavne.muni.il › html5
שם הממונה: ינון ביטון שדרות דואני 50 , יבנה טלפון: 08-9433393 פקס: 08-9433447. פנייה בדואר אלקטרוני. הגשת תלונה לממונה על תלונות הציבור:.
פניות למחלקת ארנונה ומים
https://www.harish.muni.il/1266
מספר בית (חובה) שדה חובה. נושא (חובה) שדה חובה בחר אישור תושב בדיקת הצלבות מונים בירור יתרות ותשלומים ארנונה בירור יתרות ותשלומים חינוך בירור יתרות ותשלומים מים בירור יתרות ותשלומים שילוט בירור שטח לחיוב ארנונה בירורים כלליים אחר בירורים כלליים ארנונה בירורים כלליים מים ...
תלונות הציבור | יבנה | עיריית יבנה
www.yavne.muni.il › html5
•הממונה על תלונות הציבור יסיים את בירור התלונה, לכל המאוחר עד תום שנה אחת מיום הגשתה. לתשומת לב! לפני פנייה לנציב תלונות הציבור יש לפנות קודם לאגף הנוגע בדבר, או למרכז השליטה העירוני .
טפסים שדרות - עירייה - Mast
https://www.mast.co.il › forms
טופס אישור תושב · פניה בנושא אחר · טופס פניה כללי למחלקת הגבייה · החלפת משלמים · בירור בנושא מצב חשבון/תשלומים · טופס אישור לטאבו · בקשה לביטול תשלום קנס פיקוח סביבה ...
פניות הציבור - עיריית בית שמש
https://www.betshemesh.muni.il/13
פניות הציבור בלשכת ראש העיר המחלקה מהווה ערוץ רשמי המחבר בין התושבים לבין ראש העיר בסוגיות שונות. אנו עושים כל ביכולתנו לספק מענה ולסייע לתושבים בצורה הטובה ביותר.
שירות לקוחות עיריית נתניה | תלונות הציבור עיריית נתניה ...
https://www.snifi.co.il/תלונות-הציבור-עיריית-נתניה
תלונות הציבור עיריית נתניה. פרטי ההתקשרות עם מוקד פניות הציבור של עיריית נתניה , מוקד שירות הלקוחות של עיריית נתניה . טלפון: 09-8603126. פקס: 09-8608855. מייל: orna_p@netanya.muni.il. כתובת: הצורן 6 נתניה, קריית ספיר ...
פניות הציבור ותלונות - שדרות מקום למחשב- לוגו - קישור לדף הבית
https://www.e-sderot.org.il › פניות-הצי...
טופס פניות הציבור. עיריית שדרות, בר לב 6 , 08-6620222 הפעלת האתר נתמכת כספית ע"י מטה ישראל דיגיטלית, משרד הדיגיטל הלאומי פותח ע"י קמביום לוגו של קמביום.
פניות הציבור בלשכת ראש העיר - עיריית בית שמש
https://www.betshemesh.muni.il › ...
המחלקה מהווה ערוץ רשמי המחבר בין התושבים לבין ראש העיר בסוגיות שונות. אנו עושים כל ביכולתנו לספק מענה ולסייע לתושבים בצורה הטובה ביותר. לשם כך, אנא שלחו לנו את ...
פניות ותלונות הציבור | עיריית תל אביב-יפו
www.tel-aviv.gov.il › Contact › Pages
פניות ותלונות הציבור. לשכת ראש העירייה מטפלת בתלונות, פניות, שאלות, הבהרות, הצעות ותודות הקשורות בכל תחומי העשייה העירונית, ואמונה גם על הטיפול בבקשות לקבלת מידע על פי חוק חופש המידע. להורדה.
תלונות הציבור | יבנה | עיריית יבנה
https://www.yavne.muni.il/html5/?_id=11703&did=...
•הממונה על תלונות הציבור יסיים את בירור התלונה, לכל המאוחר עד תום שנה אחת מיום הגשתה. לתשומת לב! לפני פנייה לנציב תלונות הציבור יש לפנות קודם לאגף הנוגע בדבר, או למרכז השליטה העירוני .
שירות לתושב - שדרות מקום למחשב- לוגו - קישור לדף הבית
https://www.e-sderot.org.il/שירות-לתושב
פניות הציבור ותלונות. עיריית שדרות, בר לב 6 , 08-6620222 פותח ע"י קמביום .
פניות הציבור - עיריית בית שמש
www.betshemesh.muni.il › 13
פניות הציבור בלשכת ראש העיר המחלקה מהווה ערוץ רשמי המחבר בין התושבים לבין ראש העיר בסוגיות שונות. אנו עושים כל ביכולתנו לספק מענה ולסייע לתושבים בצורה הטובה ביותר.
שירות לקוחות עיריית ירושלים | תלונות הציבור עיריית ירושלים ...
https://www.snifi.co.il/תלונות-הציבור-עיריית-ירושלים
פרטי ההתקשרות עם מוקד פניות הציבור של עיריית ירושלים , מוקד שירות הלקוחות של עיריית ירושלים . טלפון: 02-5314600, 106, 02-6298171 פקס: 02-6525544, 02-6295244 מייל: moked@jerusalem.muni.il כתובת: ככר ספרא 1 ירושלים פנייה דרך האתר
ממונה פניות הציבור - עיריית קריית מוצקין
https://www.motzkin.co.il › DispForm
מנהל: כללי. יחידה ארגונית: ממונה פניות הציבור. מנהל היחידה: מיכל טוביה. כתובת: שדרות דוד בן גוריון 80, קריית מוצקין (קומה 1) ...
הממונה על טיפול בתלונות הציבור - עיריית מגדל העמק
https://www.migdal-haemeq.muni.il › ...
מהי תלונה? תלונה היא פנייה המוגשת בכתב לממונה על טיפול בתלונות הציבור, לאחר שהמתלונן פנה בעבר במישרין לגוף העירוני, המופקד על הנושא ולדעתו לא נענה כראוי.
פניות הציבור - אגף כספים | עיריית קריית ביאליק
https://www.qbialik.org.il/פניות_הציבור_-_אגף_כספים
פקס לשרות הלקוחות: 04-8780894. פקס להנהלת האגף: 04-8706533. משלוח דואר: אגף הכנסות, עיריית קריית ביאליק, שדרות ירושלים 16, קריית ביאליק. דוא"ל לפניות הציבור: דואר אלקטרוני לשרות לקוחות - misim@qbialik.org.il. דואר ...
פניות ותלונות הציבור | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il/Contact/Pages/Inquiries.aspx
פניות ותלונות הציבור. לשכת ראש העירייה מטפלת בתלונות, פניות, שאלות, הבהרות, הצעות ותודות הקשורות בכל תחומי העשייה העירונית, ואמונה גם על הטיפול בבקשות לקבלת מידע על פי חוק חופש המידע. להורדה.
כתובות, טלפונים ושעות קבלה - מבקר המדינה
https://www.mevaker.gov.il › Pages
על המתלונן לחתום על תלונתו ולציין בה את שמו וכתובתו. החל מיום ראשון (3.10.21) תתחיל נציבות תלונות הציבור לקבל תלונות לא רק בדרכים המקובלות (טופס מקוון, ...
שירות לתושב - שדרות מקום למחשב- לוגו - קישור לדף הבית
www.e-sderot.org.il › שירות-לתושב
פניות הציבור ותלונות. עיריית שדרות, בר לב 6 , 08-6620222 פותח ע"י קמביום .