יש לי תלונה על הבנק שלי. מה אני עושה? - בנק ישראל
https://www.boi.org.il › Pages › Publ...השלב הראשון הוא הגשת תלונה לנציב תלונות הציבור בבנק או בחברת כרטיס האשראי. הנך מתבקש לפנות לנציב תלונות הציבור של התאגיד, ולמלא את הפרטים בטופס המקוון.
שירות לקוחות בנק פועלים | תלונות הציבור בנק פועלים | פניות ...
www.snifi.co.il › תלונות-הציבור-בנקפרטי ההתקשרות עם מוקד פניות הציבור של רשת בנק פועלים, מוקד שירות הלקוחות של בנק פועלים. טלפון: 03-6532407, *2407, 03-5673333. פקס: 03-5673764. מייל: pniot@mailpoalim.co.il. כתובת: שדרות רוטשילד 50, תל אביב, מיקוד: 66883 ת.ד 27 תא ...
בנק הפועלים - שירות לקוחות
https://שירות-לקוחות.org.il › בנק-הפועליםכתובת לשליחת מכתבים: שדרות רוטשילד 50, תל אביב יפו, מיקוד 6688314. למילוי טופס פניות הציבור יש ללחוץ על הקישור הזה.
בנק הפועלים - שירות לקוחות - שירות לקוחות
שירות-לקוחות.org.il › בנק-הפועליםבנק הפועלים – שירות באמצעות אתר האינטרנט ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בנק הפועלים באמצעות הטופס ליצירת קשר בקישור הזה .
שירות לקוחות בנק פועלים | תלונות הציבור בנק פועלים | פניות ...
https://www.snifi.co.il/תלונות-הציבור-בנק-פועליםפרטי ההתקשרות עם מוקד פניות הציבור של רשת בנק פועלים, מוקד שירות הלקוחות של בנק פועלים. טלפון: 03-6532407, *2407, 03-5673333. פקס: 03-5673764. מייל: pniot@mailpoalim.co.il. כתובת: שדרות רוטשילד 50, תל אביב, מיקוד: 66883 ת.ד 27 תא ...
טופס פניות הציבור - בנק הפועלים
https://www.bankhapoalim.co.il/he/_contact-us/public-inquiriesהנך מוזמן/ת לפנות אלינו ואנו נבדוק את פנייתך באופן מקיף ונשיב לך בהקדם האפשרי (משך זמן מירבי הוא 45 ימים לפי הוראת בנק ישראל)
בנק הפועלים בע"מ , המחלקה לפניות הציבור - B144
https://www.b144.co.il › b144_sipצור קשר עם בנק הפועלים בע"מ , המחלקה לפניות הציבור בשדרות רוטשילד 50,תל אביב יפו - מוסדות פיננסיים בתל אביב יפו באמצעות מספר טלפון, מפת הגעה, שעות פתיחה, ...
בנק ישראל - היחידה לפניות הציבור - יש לי תלונה על הבנק שלי ...
www.boi.org.il › he › ConsumerInformationבחר/י. התלוננתי לבנק, וטרם קיבלתי מענה ממנו. שלחת תלונה לנציב פניות הציבור של הבנק שלך, עברו 45 ימים וטרם קיבלת מענה לפנייתך. אנו מציעים לך ליצור קשר עם הנציב בבנק שלך ולבדוק האם נשלחה תשובה לפנייתך. להלן מספרי הטלפון ליצירת קשר עם הנציבים בבנקים השונים: בנק הפועלים 03-5673697. בנק ...
יצירת קשר - בנק הפועלים
www.bankhapoalim.co.il › he › contact-usתיאום פגישה אפשרי באתר הבנק, באפליקציה ובתפריט המוקד הטלפוני 2407*. לקוחות כל הבנקים יכולים לתאם פגישה ישירות באתר ללא כניסה לחשבון ע"י לחיצה על הקישור " תיאום פגישה בסניף " בתחתית האתר בצד ימין. לקוחות בנק הפועלים יכולים לתאם פגישה עם בנקאי בסניף באמצעות האתר, באופן הבא:
פניות | בנק הפועלים
www.bankhapoalim.co.il › he › formמספר טלפון (לטיפול בפנייה זו בלבד) נושא הפניהאיכות השירותאמצעי תשלוםאשראי (לא לדיור)אשראי לדיורחשבון ללא תנועהמט"חמידעניירות ערךעובר ושב (כולל חח"ד)פיקדונות וחסכונותפעילות נוספת של התאגיד הבנקאיפעילות סולקאחרבנקאות פתוחה (API)ממתין לסיווג. * תוכן ההודעה.
אמנת השירות של פניות הציבור - בנק הפועלים
www.bankhapoalim.co.il › he › aboutערוצי התקשורת עם פניות הציבור: טופס תלונה בטלפון: 03-5673697 שעות פעילות: 08:00-15:00; בפקס: 03-7136146; בדואר ישראל: בנק הפועלים, שדרות רוטשילד 50 , תל אביב 66883; לשירותך בכל עת, שרון גולד נציבת פניות הציבור
פניות הציבור בנק פועלים | טלפון | כתובת - סניפים
https://www.snifi.co.il › תלונות-הציבור-...פרטי ההתקשרות עם מוקד פניות הציבור של רשת בנק פועלים, מוקד שירות הלקוחות של בנק פועלים. טלפון: 03-6532407, *2407, 03-5673333 פקס: 03-5673764
בנק הפועלים - שירות לקוחות
https://www.sherut.net › בנקיםשירות לקוחות בנק הפועלים - איך כדאי לך לפנות עכשיו אל בנק הפועלים? טלפון, מייל פניות הציבור, צ'אט, פייסבוק, וואטסאפ או שירות עצמי? | בנק הפועלים הוא הבנק ...
טופס פניות הציבור - בנק הפועלים
www.bankhapoalim.co.il › he › _contact-usהנך מוזמן/ת לפנות אלינו ואנו נבדוק את פנייתך באופן מקיף ונשיב לך בהקדם האפשרי (משך זמן מירבי הוא 45 ימים לפי הוראת בנק ישראל)
בנק ישראל - היחידה לפניות הציבור - יש לי תלונה על הבנק שלי ...
https://www.boi.org.il/he/ConsumerInformation/...בחר/י. התלוננתי לבנק, וטרם קיבלתי מענה ממנו. שלחת תלונה לנציב פניות הציבור של הבנק שלך, עברו 45 ימים וטרם קיבלת מענה לפנייתך. אנו מציעים לך ליצור קשר עם הנציב בבנק שלך ולבדוק האם נשלחה תשובה לפנייתך. להלן מספרי הטלפון ליצירת קשר עם הנציבים בבנקים השונים: בנק הפועלים 03-5673697. בנק ...
בנק הפועלים - שירות לקוחות - שירות לקוחות
https://שירות-לקוחות.org.il/בנק-הפועליםבנק הפועלים – שירות באמצעות אתר האינטרנט ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בנק הפועלים באמצעות הטופס ליצירת קשר בקישור הזה .
בנק הפועלים | תלונה
www.tluna.co.il/companies/company.asp?CompanyID=51שעות פתיחה בנק הפועלים. לרשימת מחמאות. נושא התלונה. תאריך שליחת תלונה. מס'. אי התייחסות ואי חזרה למרות הבטחות חוזרות ונשנות. 15/08/2017 13:36. 1. חסימה באתר האינטרנט.
פניות הציבור בנק | בנקים ! האתר האובייקטיבי לבנקאות
http://bankim.info › פניות-הציבור-בנקבנק הפועלים פניות הציבור נקרא גם פניות הציבור בנק הפועלים. דואר אלקטרוני pniot@mailpoalim.co.il. טלפון 03-6532407, *2407, 03-5673333. פקס 03-5673764 ...
אמנת השירות של פניות הציבור - בנק הפועלים
https://www.bankhapoalim.co.il/he/about/public-inquiriesערוצי התקשורת עם פניות הציבור: טופס תלונה בטלפון: 03-5673697 שעות פעילות: 08:00-15:00; בפקס: 03-7136146; בדואר ישראל: בנק הפועלים, שדרות רוטשילד 50 , תל אביב 66883; לשירותך בכל עת, שרון גולד נציבת פניות הציבור
טופס פניות הציבור - בנק הפועלים
https://www.bankhapoalim.co.il › pu...בנק הפועלים מייחס חשיבות עליונה לשביעות רצון הלקוחות ומעמיד לרשותם צוות מסור של פניות הציבור כדי לענות לכל שאלה, תלונות, הצעה או משוב.