חיפשת:

פנטהאוז לנופש בצפון

דירות נופש בצפון | דירות נופש על שפת הכנרת | מלונות בכנרת לחופשה
https://seaofgalileehotels.co.il › north...
רויאל סרניטי פנטהאוז. נוף משגע מהמרפסת, בחירה מעולה לחופשה משפחתית או רומנטית ! המטבח מאובזר בכל טוב. לא יחסר לכם דבר וגם אם כן..
דירות נופש בצפון לסוף שבוע - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › דירות_נופש_בצפ...
דירות נופש בצפון לסוף שבוע מגוון רחב של תמונות מרהיבות, מבצעים והמלצות גולשים היכנסו והזמינו את דירת הנופש המושלמת ... במתחם: פנטהאוז המתאים לעד 13 אנשים.
וילות נופש עם בריכה פרטית - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
וילות נופש עם בריכה פרטית - המלצות לשנת 2021 - ויו אילת - פנטהאוז בוטיק ... וילות נופש יוקרתיות המציעות בריכה פרטית צמודה לאורחי הוילה וילות בדרום הארץ- ...
דירות נופש למשפחות בצפון, דירה משפחתית בצפון לטווח קצר ...
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?id=100&sf=5&r=-1
Oct 25, 2021 · צימר ננסי. דירות נופש למשפחות ברמת הגולן, מסעדה. 0 חוות דעת פתוח לחוות דעת. בואו לחופשה משפחתית בה תהנו ממתחם של 4 צימרים בהם: סלון עם מערכת ישיבה וספה הנפתחת למיטה זוגית, 2 חדרי שינה עם מיטה זוגית וארון בגדים, מרפסת שמש, מתחם חוץ בו מרחב דשא, עמדת BBQ,משחקי ילדים, עדניות עם פרחים ...
צימרים בצפון - הזמינו צימר בצפון והשוו בין צימרים שונים ...
https://www.zimmer.co.il/north
צימרים > צימרים בצפון. הצג רק פנויים בסופ"ש הקרוב. הצג הכל. מיון לפי שם ישוב. מיון לפי מחיר.
פנטהאוז להשכרה | הומלס
https://www.homeless.co.il/rent/iNumber3=3
פנטהאוז להשכרה - לפניכם תוצאות של פנטהאוז להשכרה . כל הדירות להשכרה בלוח אחד ענק. השכרת דירות הינה הפשוטה והמהירה ביותר עם לוח דירות להשכרה של הומלס.
סיאסטה באכזיב חוות דעת, מחיר, תמונות, זמינות מיידית להזמנה ...
https://www.zmr.co.il/zimmer/achzivsiesta.html
סיאסטה באכזיב חוות דעת, מחיר, תמונות, זמינות מיידית להזמנה - צימרים בצפון. סוויטה יוקרתית בקומה שביעית. חוף הים הסמוך והיפהפה של הגליל המערבי. בריכת זרמים משוכללת בסוויטת גן. סאונה יבשה מקצועית בכל אחת מן הסוויטות. אחד החופים היפים ביותר בצפון! קישוטי מסיבת רווקות ואירועים ...
וילה עם 3 חדרי שינה ומטה - וילות עם 3 חדרי שינה | וילה בשבילי
https://www.vila4me.co.il/וילות-עם-3-חדרי-שינה-ומטה/m/1
וילה במיוחד בשבילך: פנטהאוז ... וילות בצפון; ... אתר "וילה בשבילי" מציע וילה עם 3 חדרים להשכרה לנופש משפחות, זוגות, קבוצות, מסיבות ואירועים מכל סוג! לרשותכם מבחר וילות נופש עם 3 חדרי שינה עם בריכה ...
צימר פנטהאוז געתון, נהריה - צימר מומלץ בצפון | WeekendTop
https://www.weekendtop.co.il › pent...
פנטהאוז געתון - ליהנות במרפסת עם משקה צונן ובריזה מלטפת. מתחם האירוח. בואו לנופש משפחתי בפנטהאוז מרווח, ליהנות מזמן איכות לכל המשפחה סמוך לחוף הים.
צימר פנטהאוז היוקרה בבית השעון - תל אביב | Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il › c...
פנטהאוז היוקרה בבית השעון בתל אביב לנופש משפחתי, זוגות או קבוצות . תמונות, מועדים פנויים, מבצעים, חוות דעת ומחירים מיוחדים.
וילה עם 4 חדרי שינה - וילות עם 4 חדרי שינה בזול | וילה בשבילי
https://www.vila4me.co.il/וילות-עם-4-חדרי-שינה/m/2
לרשותכם מבחר וילות נופש עם 4 חדרי שינה עם בריכה פרטית, למשפחות, זוגות, קבוצות, מסיבות רועשות או מסיבות שקטות ואירועים מכל סוג, באתר שלנו וילות מהפנטות ומיוחדות שלא ראיתם באף מקום אחר, אם לא מצאתם וילת נופש פנויה חפשו בפינת הוילות הפנויות לסוף השבוע הקרוב שלנו. קרא עוד.
פנטהאוז מול כנרת | דירות אירוח בטבריה | VG - וילה גרופ
https://villa-group.co.il › resort
אנחנו מזמינים אתכם להכיר את פנטהאוז מול כנרת, שידוע גם בשם בית הנופש פנטהאוז בטבריה. ... דירת נופש בצפון עם עם נוף: פנטהאוז מול כנרת ...
דירות נופש למשפחות בצפון, דירה משפחתית בצפון לטווח קצר | Weekend
https://www.weekend.co.il › zimmers
מבחר ענק של דירות נופש למשפחות ב<איזור>, תמונות, חוות דעת אמינות, מפת הגעה וכל הפרטים לחופשה משפחתית ... פנטהאוז רפאלדירת נופש בבית שאן, כנרת וגליל תחתון.
וילות עם נוף לים | 61 מתחמי אירוח החל מ-199 ₪ לאדם ללילה
https://www.hayokra.co.il › sea-view
פנטהאוז; 3 חדרי שינה; עד 9 אורחים ללינה8 מבוגרים, תינוק אחד. וילה גרדניהאילת. הצג מספר. מתחם אירוח; 7 חדרי שינה; עד 22 אורחים ללינה20 מבוגרים, 2 תינוקות.