חיפשת:

פלורנטין כרטיסים מוזלים

קרנבל בקרקס של קרקס פלורנטין 2020 - כרטיסים, הנחות, לוח ...
www.ticketsi.co.il › children-shows › קרנבל
Feb 17, 2020 · קרנבל בקרקס של קרקס פלורנטין הנחות, מחירים מוזלים, הטבות. נכון לכתיבת מאמר זה, לא ידוע לנו על הנחות לקרנבל בקרקס. אנחנו ממשיכים לעקוב אחרי מחירים זולים ונעדכן במידה ויהיו בעמוד הפייסבוק שלנו, שם אנחנו מעדכנים 24/7 על כל מה שחדש. מוזמנים לעשות לייק ולהישאר מעודכנים. התחבר למערכת.
קרנבל בקרקס,Carnaval Circus,כרטיסים בהנחה, הכפר הירוק ...
https://www.cuponofesh.co.il/קרנבל_בקרקס_Carnaval_Circus/הופעות/3451.html
מופע קומי מלא קצב, צבע ואנרגיות, שיסחוף אתכם לעבר פנטזיה ססגונית ורב תרבותית עם אקרובטים נועזים, רקדנים מוכשרים ואמני קרקס אמיצים שישאירו אתכם נדהמים ופעורי פה. במופע ישתתפו אמנים מרחבי העולם: ספרד, גרמניה, בלרוס, אוקראינה, צרפת ועוד.
לוח מופעי קרקס בישראל 2021 - כרטיסים לקרקס, הנחות, מחירים מוזלים
https://www.ticketsi.co.il › מופעי-קרקס
מופעי קרקס בישראל מתקיימים לאורך כל השנה בארץ. מופעי קרקס לילדים הם בילוי מטריף לכל המשפחה! באתר תמצאו כרטיסים לקרקס, הנחות, מחירים מוזלים.
מבצעים כאל חנוכה 2021: כרטיסים מוזלים למותק של פסטיגל ...
https://powerpress.co.il/מבצעים-כאל-חנוכה-2021-כרטיסים...
Oct 15, 2021 · מבצעים כאל חנוכה 2021: כרטיסים מוזלים למותק של פסטיגל והצגות בחנוכה. קופונים הנחות מבצעים הצגות בחופשת חנוכה! חרת האשראי כאל הודיעה כי בחופשת החנוכה תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים למגוון מופעים, הצגות ואטרקציות משפחתיות במחירים אטרקטיביים רק ללקוחות כאל ודיינרס.
1+1 לכרטיס לקרקס פלורנטין תמורת נקודות
https://rewards.americanexpress.co.il/benefitsforall/attractions/circus-8886
Jan 01, 2022 · 1+1 לכרטיס לקרקס פלורנטין ב-99 ₪ תמורת נקודות. מחיר לכרטיס לפני הנחת ההטבה: 84/114 ₪. קרקס פלורנטין בכפר הירוק מציג: חגיגות אורות הקסם בקרקס! הפנינג חגיגי באווירה קסומה עם סבא כפור ושילגית: 30.12, 31.12 ...
קרקס פלורנטין
https://www.florentinecircus.co.il
קרקס פלורנטין. "קרקס פלורנטין" פועל במתכונת של קרקס מודרני ללא בעלי חיים. מאז שהוקם לפני 18 שנה בשכונת פלורנטין בתיכון הבינלאומי "רוגוזין" בתל אביב, הספיק הקרקס לעבור למתחם הכפר הירוק... קרא עוד על קרקס פלורנטין קרא עוד >. THE MODERN CIRCUS.
קרקס האש והמים, רמת השרון - כרטיסים בהנחה - קופונופש מועדון חברים
https://cpnclub.co.il › supplier
קרקס פלורנטין גאה להציג בחנוכה 2019 - "קרקס האש והמים" חוויה קרקסית מהפנטת וסוחפת לכל המשפחה ! מסע על חושי במופע אור קולי, שבו הפנטזיה הופכת למציאות.
קרקס האש והמים חנוכה 2019 - כרטיסים, הנחות, לוח הופעות | Ticketsi
www.ticketsi.co.il › children-shows › קרקס-האש
Dec 23, 2019 · תקציר קרקס האש והמים 2019. קרקס פלורנטין מציג את "קרקס האש והמים 2" - מופע קרקס מטריף שישאיר אתכם פעורי פה. חוויה עוצרת נשימה שמגיע אלינו ל מופעי חנוכה 2019. חוויה מטורפת של אש, מים, להטוטים מעולים אחר, אקרובטיקה מטריפה, מופיע אוויר סחופים ועוד פעילויות עוצרות נשמה שאסור להחמיץ.
קרקס פלורנטין - Circus of the world: פסח 2016 - קינדרלנד
https://kinderland.co.il › events › קרק...
באוהל הקרקס המפואר בכפר הירוק. חניה צמודה למתחם ובחינם. >>לכרטיסים בהנחה ומועדי המופעים לחצו כאן… קרקס פלורנטין מארח – Circus of the world: למועדי ההופעות באתר ...
מופעי קרקס בישראל - כרטיסים לקרקס, הנחות, מחירים מוזלים
https://www.ticketsi.co.il/מופעי-קרקס
כרטיסים למופעי קרקס, הנחות, מחירים מוזלים. כרטיסים למופעי קרקס מוצעים כל השנה בעמוד זה במחירים מתשלמים. תוכלו לקבל על חלק ממופעי הקרקס הנחות, מבצעים ומחירים מוזלים שלא תמצאו בשום מקום אחר.
קרקס פלורנטין - Facebook
https://m.facebook.com › photos
כרטיסים בהנחה מטורפת רק לחברי הקרקס בפייסבוק!! 50 ש"ח בלבד במקום 99 ש"ח לכל ההצגות בתאריך 22.4 למופע קרקס האש והמים 3 hinomizu הזדמנות אחרונה לצפות...
קרקס פלורנטין
www.florentinecircus.co.il
קרקס פלורנטין. "קרקס פלורנטין" פועל במתכונת של קרקס מודרני ללא בעלי חיים. מאז שהוקם לפני 18 שנה בשכונת פלורנטין בתיכון הבינלאומי "רוגוזין" בתל אביב, הספיק הקרקס לעבור למתחם הכפר הירוק... קרא עוד על קרקס פלורנטין קרא עוד >. THE MODERN CIRCUS.
קרקס האש והמים 2 ,מופע קרקס פלורנטין הכפר הירוק - לגדול • Ligdol
https://www.ligdol.co.il › article
מחיר מיוחד לגולשי לגדול ! כרטיס בודד במחיר מיוחד של - 49 ש"ח בלבד במקום 89 ש"ח. קוד הטבה - 3616. לרכישת כרטיסים מוזלים לקרקס האש והמים ...
מתכוונים לצאת למופע בחנוכה? כך תוכלו להשיג הנחות במחירים ...
https://www.maariv.co.il/culture/theater-art/Article-877059
Nov 12, 2021 · מסביב לעולם ב-80 יום (צילום: אולפני רחובות) היפהפייה הנרדמת. השנה יעלה הבלט הישראלי את "היפהפייה הנרדמת", יצירת המופת של הכוריאוגרף האגדי מריוס פטיפה למוזיקה האלמותית שהלחין צ'ייקובסקי. בהפקה המחודשת של הבלט הישראלי, שתציג על הבמות הגדולות בארץ, ישתתפו 30 מסולני הבלט הישראלי ...
מותק של פסטיבל 2021 הנחות כרטיסים מוזלים מבצעים - איפה ...
https://tofes.info/מותק-של-פסטיבל-2021-הנחות-כרטיסים...
Nov 10, 2021 · חנוכה 2021 – המכבים – הקרב האחרון קופת בראבו. חוץ מאשר מותק של פסטיגל כרטיסים וזלים במבצע ישנן הצגות נוספות לילדים במהלך לפני ואחרי חופשת חנוכה. אחת ההצגות היא המכבים – הקרב האחרון. ההצגה לחנוכה היא מחזמר מקורי לכל המשפחה מאת …
קרנבל בקרקס של קרקס פלורנטין 2020 - כרטיסים, הנחות, לוח ...
https://www.ticketsi.co.il/children-shows/קרנבל-בקרקס-של-קרקס...
Feb 17, 2020 · קרנבל בקרקס של קרקס פלורנטין הנחות, מחירים מוזלים, הטבות. נכון לכתיבת מאמר זה, לא ידוע לנו על הנחות לקרנבל בקרקס. אנחנו ממשיכים לעקוב אחרי מחירים זולים ונעדכן במידה ויהיו בעמוד הפייסבוק שלנו, שם אנחנו מעדכנים 24/7 על כל מה שחדש. מוזמנים לעשות לייק ולהישאר מעודכנים. התחבר למערכת.
מותק של פסטיבל 2021 הנחות כרטיסים מוזלים מבצעים - איפה אפשר ...
tofes.info › מותק-של-פסטיבל-2021
Nov 10, 2021 · חנוכה 2021 – המכבים – הקרב האחרון קופת בראבו. חוץ מאשר מותק של פסטיגל כרטיסים וזלים במבצע ישנן הצגות נוספות לילדים במהלך לפני ואחרי חופשת חנוכה. אחת ההצגות היא המכבים – הקרב האחרון. ההצגה לחנוכה היא מחזמר מקורי לכל המשפחה מאת אסף אשתר ובבימויו של ירון רוח המביא את סיפורם של ...
קרקס פלורנטין
https://www.florentinecircus.co.il
"קרקס פלורנטין" פועל במתכונת של קרקס מודרני ללא בעלי חיים. מאז שהוקם לפני שני עשורים בשכונת פלורנטין בתיכון הבינלאומי "רוגוזין" בתל אביב, הספיק הקרקס לעבור ...
קרקס פלורנטין - קבוצת ישראכרט
https://benefits.isracard.co.il › circus-...
קופון לכרטיס 1+1 ב- 99 ₪ לקרקס פלורנטין - The magic lights circus המקורי. הזמינו עכשיו. ... לאחר בחירת 2 כרטיסים בתעריף מבצע ישראכרט 1+1
צור קשר - קרקס פלורנטין
www.florentinecircus.co.il › contact
צור קשר. קרקס פלורנטין, הכפר הירוק, מיקוד 47800. טל': 03-6483811 | פקס: 03-6483857. דרכי הגעה: קווי דן : 24 , 47, 48. קווי אגד : 524 , 572. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם. אנא מלאו את טופס -.
קרקס EXPLOSION בכפר הירוק , פלורנטין, כרטיסים בהנחה בקופונופש
https://www.cuponofesh.co.il › הופעות
כרטיסים בהנחה לקרקס פלורנטין המזמין אתכם ביום הבחירות לרשויות להצטרף למסע מרתק, בו תצפו מקרוב בביצועי אקרובטיקה עוצרי נשימה של אומני קרקס.
קרנבל בקרקס,Carnaval Circus,כרטיסים בהנחה, הכפר הירוק | קופונופש
www.cuponofesh.co.il › קרנבל_בקרקס
מופע קומי מלא קצב, צבע ואנרגיות, שיסחוף אתכם לעבר פנטזיה ססגונית ורב תרבותית עם אקרובטים נועזים, רקדנים מוכשרים ואמני קרקס אמיצים שישאירו אתכם נדהמים ופעורי פה. במופע ישתתפו אמנים מרחבי העולם: ספרד, גרמניה, בלרוס, אוקראינה, צרפת ועוד.
קרקס פלורנטין - Eventim
https://www.eventim.co.il › אמנים
ממליץ בחום! הכפר הירוק, קרקס פלורנטין, 24/08/2016. הייתי בשבוע שעבר במופע circus ...
מבצעים כאל חנוכה 2021: כרטיסים מוזלים למותק של פסטיגל והצגות ...
powerpress.co.il › מבצעים-כאל-חנוכה
Oct 15, 2021 · מבצעים כאל חנוכה 2021: כרטיסים מוזלים למותק של פסטיגל והצגות בחנוכה. קופונים הנחות מבצעים הצגות בחופשת חנוכה! חרת האשראי כאל הודיעה כי בחופשת החנוכה תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים למגוון מופעים, הצגות ואטרקציות משפחתיות במחירים אטרקטיביים רק ללקוחות כאל ודיינרס.
לוח הצגות הבימה 2022 - הצגות מומלצות, כרטיסים, הנחות ועוד
https://www.kzat-tarbut.com/תיאטרון-הבימה
כל המידע על לוח הצגות הבימה ל-2022 הכולל פרטים על הצגות מומלצות, הזמנת כרטיסים, הנחות, מבצעים או כרטיסים מוזלים וגם מידע על ביקורות, שחקנים ומשתתפים ועוד.